תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
יש לי לפטופ של אסוס asus zenbook כבר שנתיים. בחודש האחרון הוא התחליט להתחמם באיזור השמאלי למעלה. מדדי מעל 75 מעלות זה קורה בדרך כלל כשאני גולש באינטרנט באחד הדפדפנים. המאוורר עובד תקין (גם שמועים אותו וגם הוא פולט את החום). פתחתי אותו, ניקיתי את המאוורר, צינור העברת החום ופתחי האיוורור, החלפתי משחה טרמי על המעבד ומתחת לצינור העברת החום. כשהמחשב מתחמם, המעבד על 30 % . התקנתי מערכת הפעלה מחדש + עדכון BIOS מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-
-
מפרט המחשב: מעבד: - Quad Core i5 4590 3.3Ghz S1150 לוח אם:- * מבצע * - Gigabyte GA-B85M-D3H S1150 זכרון: - 16GB (2x8GB) Crucial Ballistix DDR3 CL9 1600Mhz כרטיס מסך: - Gigabyte R9 390 8G DDR5 G1 GAMING WindForce2 1025Mhz דיסק קשיח: ע * - SSD Kingston 120G Sata3 V300 דיסק קשיח: - Seagate 1T 3.5'' Sata3 Barracuda 3 Years Warranty כונן אופטי:- Samsung DVD-RW X24 SH-224DB/BEBE באנדל (מארז + ספק): - Antec GX500 Wind + FSP Hyper 600W 85 Plus BUNDLE קירור אוויר למעבד: - Arctic Freezer 7 Pro Rev.2 שימש אותי שנים בלי בעיה כזו עד כה. הבעיה: יום אחד אני ניגש למחשב לאחר שהמסך היה כבוי (הלכתי לישון, והמחשב פעל) והדלקתי את המסך(עשיתי בעבר כמה פעמי…
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
היי חברים, לאחרונה שמתי לב לתופעה נורא מוזרה שהמקלדת "נתקעת" לי באמצע עבודה. כלומר היא לא מגיבה לכלום במשך כמה דקות, ולאחר מכן משתחררת. מקלדת אלחוטית של לוג'יטק, סוללות חדשות לגמרי, יושבת על אותו מקלט של העכבר (לוג'יטק מאסטר). הסרתי והתקנתי דרייברים ועדיין חוזר על עצמו. מישהו נתקל בזה? תודה :)
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. מנסה להתקין מהusb וינדווס על מחשב חדש עם לינוקס ובביוס המחשב לא מזהה את הusb. לא מאפשר בboot options לבחור את הusb. מה עושים? ציטוט ערוך
-
- 1 תגובה
- 834 צפיות
-
-
ווינדוס 10. התפריט התחל נפתח לי כשאני לוחץ עם העכבר, רק לא מגיב ללחיצה של המקש במקלדת. אשמח לעזרה, תודה.
-
- 4 תגובות
- 5.5k צפיות
-
-
לפני חודשיים בערך אישתי קנתה לי מחשב נייח ליום הולדת. המחשב עבד מצויין חודש וקצת ולאחר מכן הוא לא נדלק בכלל (לא אורות ולא מאווררים). המחשב היה עובד שוב לאחר כמה ימים (בהם הוא לא היה מחובר לחשמל). חשבתי אולי יש בעיה בשקע, אז בדקתי בשקעים אחרים בבית וזה לא עזר, כמו כן קניתי מגן ברקים לא עזר. יש אחריות על המחשב, לקחתי למעבדה של החנות ואצלם עבד פיקס. החזרתי את המחשב לבית ובהתחלה הוא עבד ויום אחרי זה הוא שוב לא עבד. לקחתי שוב למעבדה הם אמרו שהם עשו לו בדיקות של ספק (לא יודע כמה זה אמין) ואצלם עובד בסדר גמור. מביא לבית שוב מחבר לחשמל ,עובד יום ואחרי זה לא עובד. בזמן האחרון אני שם לב שהמחשב עובד רק בערב ולא בבוקר (משהו מוזר). המחשב כולו חדש ואני לא מבין מה יכול לה…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פתחתי משתמש חדש לאותו מחשב, ורציתי לשנות לכונן מסוים את ההרשאות. שישאר רק לראשון. תכלס , מה שקרה - הצלחתי ועוד איך - וגם לראשון אין גישה לכונן. יש לי שם חומר חשוב ביותר, איך משנים חזרה? עזרה, פליז, במטותא, אנא... (פתאום לא רואים את הכונן, כאילו לא קיים, ובכוננים האחרים אפשר לראות, אך לא לשמור ולהריץ תוכנות!)
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, כשפותחים תכנת וורד, מופיע לי הודעה קבועה בנוסח "עותק זה של מיקרוסופט אופיס אינו מופעל". מה ניתן לעשות כדי לבטל את ההודעה הזו? תודה רבה! Doc1.docx
-
- 7 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב נייד של Asus דגם UX430U. רציתי לדעת כמה ראם אני יכול להוסיף, יש לי כרגע 8. ואם ניתן להוסיף עוד דיסק קשיח מעבר למה שיש במחשב?
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן, יש לי מחשב ישן שהחלטתי לשדרג, הוספתי RAM וקניתי GPU חדש, היה לי GTX 660 והחלפתי לGTX 1650 SUPER. הGPU הורכב במחשב, היו דרייברים של הGTX660 מותקנים, השתמשתי בDDU בשביל להסיר אותם אבל אני לא מצליח לעדכן את הדרייברים בשום צורה. יש לי WIN 10 64 bit, ניסיתי דרייברים ישנים, גרסת standard וגם גרסה רגילה, ניסיתי לעדכן דרך GeForce experience אבל גם שם זה לא מצליח. במנהל התקנים\device manager מופיע Microsoft basic display adapter ולא זה של NVIDIA. תודה מראש למי שינסה לעזור..
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המיקרופון לא מגיב בשום צורה.... כל הדרייברים מעודכנים גם הביוס מעודכן אין שגיאות במנהל ההתקנים נראה שההתקן עובד כראוי toshiba satalite s50 ווינדוס 10 Conexant SmartAudio HD microphone זה השם מנהל ההתקן חיפשתי אחרי התקלה בגוגל - ניסיתי הרבה גירסאות של הדרייבר להתקין ולמחוק שום דבר לא עזר עידכנתי את הביוס וגם לא עזר. מישו שמע על התופעה הזאת במחשבים של toshiba satalite ? מחיפושים ניראה שהתקלה דיי נפוצה בעיקר במעברים מוינדוס 7 ל-10. אני חושב כבר על הכיוון שכנראה החומרה של הרכיב של המיקרופון פשוט לא תקינה. אשמח לעזרה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני נתקל בתופעה הבאה: קו האינטרנט שלי מסוגל לספק 50-70MB ב- Download. המחשב שלי, לאחר שהרצתי בדיקת מהירות - בקושי מגיע ל- 25MB ב- Download. הרשת שלי היא קווית. חיברתי במקומו שני מחשבים אחרים, כל אחד מהם אכן מגיע ל- 55-60MB ב- Download. יש למישהו עצה מה עלי לבדוק במחשב שלא מצליח להגיע למהירות הזו ? בעיה ב- Bios Setup ? הגדרה ב- Windows ? כרטיס האם / מרכיב התקשורת תקול ? אחר ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 893 צפיות
-
-
יש לי מחשב אסוס ישן עם HARD DISK חדש אני לא מצליח להפעיל מחדש את המחשב, הוא רק נכבה ואז צריך ידנית להפעיל אותו אשמח לדעת למה זה קורה ואם אפשר לתקן את זה תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 526 צפיות
-
-
אהלן, רציתי לשאול, למה כשאני לוחץ על כפתורים במקלדת לפעמים יש דיליי ארוך עד שהוא קולט שלחצתי על אות מסויימת? זאת מקלדת אלחוטית. שמתי לב שכשאני מחבר את ה-USB לחלק האחורי של הלוח ולא ל-FRONT של המארז, אז הדיליי הזה נעלם והכל בסדר... יש לכם מושג למה זה?
-
- 0 תגובות
- 884 צפיות
-
-
להלן תוצאות בדיקה של שני מעבדים שניתן לרכוש עם הטאבלט הזה . אני לא איש מחשבים. מאיזה מעבד אני אהנה יותר? https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Pentium-Gold-4425Y-vs-Intel-Core-m3-8100Y/m786431vsm648336
-
- 3 תגובות
- 886 צפיות
- 2 followers
-
-
היי, הבעיה התחילה כאשר במהלך הבוט, המחשב נתקע במסך של יצרנית לוח האם (גיגהבייט) ולאחר מכן פרמטתי. עכשיו אני נתקל בבעיה שלפתע המחשב מבצע אתחול על דעת עצמו. בדקתי טמפ' והכל נראה תקין, לפי manage event הבעיה היא יותר מדי גנרית: + System - Provider [ Name] Microsoft-Windows-Kernel-Power …
-
- 2 תגובות
- 899 צפיות
-
-
היי חברים, אתם מכירים מעבדה שיכולה לשכפל כונן ישן לכונן M.2 PCIe ? או שאולי יש למישהו מתאם להשאיל לשכפול כונן(אזור חיפה או תל אביב)? תודה!
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב נייח, אני מעוניין לחבר אותו בעזרת כבל רשת, יש לי יציאת אינטרנט אך לא מחובר בה נתב, האם יש אפשרות לחבר את המחשב ישירות ליציאה או שחובה להתקין נתב?
-
- 2 תגובות
- 962 צפיות
-
-
היי האם יש דרך שבה המחשב יפעל על חשמל ללא צורך בהטענה של הסוללה? האם במצב כזה יש קרינה שנפלטת בעקבות זה שהוא מחובר לחשמל?
-
- 3 תגובות
- 748 צפיות
- 2 followers
-
-
שלום, אני מנסה להיכנס לאתר ויזה כאל בכתובת הזו: https://services.cal-online.co.il/ בכל הדפדפנים אני מקבל את ההודעה שהגישה נדחתה: The requested URL was rejected. Please consult with your administrator. Your support ID is: 5446797020694971774 מצד שני, אם אני נכנס לאתר בדפדפן אופרה עם VPN יש לי גישה לאתר. מה יכולה להיות הסיבה?
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי מישהו שמטריד אותי במייל איך אני יכולה לראות מי זה ? אשמח אם מישהו יכול לעזור תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 788 צפיות
-
-
שלום יש לנו מחשב גיימינג רכשנו משחק פיפא ולא יודעים כיצד לשחק דרך המקלדת נשמח לעזרה תודה
-
- 1 תגובה
- 717 צפיות
-
-
קניתי כונן חיצוני לדיסקים, וכל הדיסקים שאני מכניסה הוא קורא ריקים, אני לא כל כך מבינה בזה, מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום . עשיתי סיסמא ולאחריה טביעת אצבע ,ביומטרי. משום מה כעת לאחר מס' ימים מבקש ממני את הסיסמא שנרשמה בטעות בתוך הנייד עצמו באחד המסמכים.... כעת מראה לי רק אפשרות לשיחת חירום .... מה עושים .... תודה שוקי
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום יש לי מכשיר בתוכו שנאי מ220ac ל12 ac איפה משיגים כזה.
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-


