עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. התיקיות נעלמו מתקיית "קניות" תודה למי שיוכל לעזר

  2. Started by Talbnas,

    אהלן, בבית שלי יש עמדת מחשב גדולה ע"ג שולחן עץ שמעליו זכוכית ובעמדה יש מספר מכשירים כמו מחשב, מדפסת, ראוטר, מודם וכו' (רובם מחוברים למפצל חשמל של 8 יציאות) המחשב הקודם שלי כל הזמן העביר חשמל סטטי אך חשבתי שהבעיה היא בגלל המחשב וגילו - לפני כחודש החלפתי מחשב מסך וכל היוצא בזה אך הבעיה עדיין נשארה. המחשב ולפעמים גם רכיבים אחרים מעבירים חשמל סטטי. מישהו מבין בבעיה ויש לו תובנות? פתרון אולי?

    • 4 תגובות
    • 902 צפיות
  3. שלום רב יש לי משחק שעובד על מסך רגיל של מחשב אבל שאני מנסה להפעיל אותו על מסך אחר המשחק לא עובד יש לי כרטיס nividia 1070 המשחק רץ חלק על 2 מסכים ועל מסך שאני רוצה שיעבוד הוא לא עובד רעיונות מישהו?

    • 1 תגובה
    • 971 צפיות
  4. Started by במבליק,

    איך / האם ישנה אפשרות לדעת כמה DPI יש בעכבר בו אני משתמש?

    • 7 תגובות
    • 881 צפיות
  5. זה מעבד Intel® Core™ i7-1065G7 Quad Core Processor, 8M Cache, 1.3 GHz up to 3.9 GHz זיכרון 8GB DDR4 3200MHz (1 x 8GB) כונן קשיח 512GB M.2 SSD PCIe NVMe תצוגה 15.6-inch FHD (1920 x 1080) Anti-Glare LED-Backlit Non-Touch Narrow Border WVA Display מאיץ גרפי NVIDIA® GeForce® MX330, 2GB GDDR5 כונן אופטי ללא מצלמת רשת Integrated widescreen HD (720p) Webcam with Single Digital Microphone שמע 2 tuned speakers with Waves MaxxAudio® Pro כרטיס רשת 10/100/1000 RJ-45 Ethernet תקשורת אלחוטית 802.11ac 2x2 WiFi בלוטות' …

    • 1 תגובה
    • 987 צפיות
  6. Started by עמריקוש,

    הי חברים, חדש פה. רוצה לדבר על נושא כאוב שכל אחד חווה - פעולת העתק / הדבק באמצעות מקשים אינה עובדת כראוי. לא פעם אני מבצע באמצעות המקשים פעולת העתק/הדבק ומשום מה פעולת העתק אינה פעולת כראוי ושומרת את הטקסט הישן ולא החדש שהעתקתי. לא פעם עשיתי נזק בעבודה במילוי טפסים מבלי לשים לב. חיפשתי על כך פתרונות אך לא מצאתי פתרון מוצלח. אשמח לשמוע האם משהו מצא פתרון איך לפתור בעיה זו. תודה, עמרי

  7. שלום, הייתה לי הבוקר הפסקת חשמל וכשהיא עברה גיליתי שהמסך (שמחובר למגן מפני נחשולי מתח) לא דולק. בכלל. בכפתור ההדלקה אשר אמור להאיר באור כתום בזמן שאין אות יש חשכה מוחלטת כאילו הוא מכובה. המחשב עובד (ואני מקליד כרגע במסך חצי הרוס מ 2001)... מיותר לציין שהמסך בן 5-6 ולכן מזמן ללא אחריות... מחיפוש ברשת של הבעיה הזו (מסך לא נדלק אחרי הפסקת חשמל) והמילה u2312HM, אנשים ברחבי העולם מדווחים על אותן ההתרחשויות בדיוק (אחד ציין שגם הוא מוגן מנחשולי מתח) וענו למישהו שכנראה צריך להחליף את הPOWER CIRCUIT. הייתי מנסה להחליף בעצמי אבל בהתחשב בכך שדואר ישראל לא עובד ובכלל אני לא נמצא בארה"ב כך שעם משלוח זה יוצא יקר- אני די בדילמה. האם למסור את המסך (בן…

    • 0 תגובות
    • 3.3k צפיות
  8. Started by parlux,

    שבוע טוב!!. נהרס בלוח האם כניסת PCI-E X16, יש בלוח 2 כניסות PCI-E אחד X8 השני X16. הסלוט של ה- X16 נהרס, כנראה חוסר מגע של אחת מהרגליות, עשיתי ניקיון של עם ספריי מגעים יבש ומברשת שיניים בעדינות ועדיין לא עובד! אני משנה את הכרטיס מסך לחיבור PCI-E X8 השני שיש לי (PCI-E X8), יש תצוגה והכל עובד!! רק שהבצועים ירודים, ה FPS גבוהה ואין שינוי אבל המשחקים לא רצים חלק. השאלה שלי היא האם יש אפשרות להוסיף כניסה נוספת של PCI-E X16 למחשב? ראיתי דברים דומים של הוספת כניסות PCI-E למחשב אבל הם בקטגוריה של כריית ביטקוין. ((( אני רוצה להוסיף חיבור PCI-E X16 לשימוש של משחקים וניצול מקסימלי מהכרטיס. האם המחבר של הכריית ביטקוין מתאים לי וזה יעשה את העבודה? ))) לינק למחברים …

  9. Started by ZimoX,

    שלום לחבר שלי יש בעיה במחשב כל פעם שהוא לא נמצא במשחק המחשב קורס מה זאת אומרת שהמשחק פתוח המחשב עובד רגיל ברגע שהוא סוגר את המשחק המחשב קורס משהו מכיר מקרה דומה ויכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  10. Started by yossef45601,

    פעם ראשונה שלי שהרכבתי מפרט מה אומרים אני רוצה את המחשב למשחקים ושיוכל להריץ את רוב המשחקים ב60FPS ומעלה לדוגמא Valorant Fortnite Warzone CSGO PUBG GTAV FIFA20 ועוד... מפרט מחשב מעבד I3-10100 INTEL כרטיס מסך GIGABYTE GTX 1650 4GB OC GDDR6 לוח אם ASUS B460M-K אס אס די SAMSUNG EVO 860 1TB זיכרונות ראם Kingston HyperX 2400MHz x2 ספק כח Asus ROG STRIX 550W GOLD מארז מחשב Antec NX210 ללא ספק 4 מאווררים סך הכל :3523 שקלים חדשים המפרט טוב ? פעם ראשונה שלי אשמח לקבל הערות והארות תודה רבה מראש :)?!

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות
  11. Started by galalos10,

    שלום מסך dell 22 מחליף צבעים לא באופן קבוע מלובר עם כבל vga בעיה במסך ? תודה

  12. ברשת זמינים המון תדריכים לנושא זה, אבל אף אחד מהם לא פתר לי הבעייה. אני מעוניין לקיים פגישת זום ולבצע במהלכה משאל משתתפים. אופצית ה-polling אינה מופיעה אצלי. אני משתמש בגירסה החינמית של זום ואני משתמש רשום.

    • 0 תגובות
    • 669 צפיות
  13. שלום וברכה, לאחר שכיביתי את המחשב בלחיצה על הלחצן הכיבוי (לא דרך המסך) וכן תקעתי בשקע אחר. מנסה להדליק את המחשב ומקבל מסך תכלת ריק. מה יכול להיות הבעיה? מציין שהמחשב עבד מצוין עד עתה ללא שום בעיות, לא התקנתי משהו חדש. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 543 צפיות
  14. Started by JAKEEE,

    שלום חברים. ממש אשמח לקבל עזרה. יש לי מחשב ישן, שהדיסק קשיח שלו (עם מערכת ההפעלה) הפסיק לעבוד (מת). כעת יש לי דיסק קשיח שחבר הביא לי. הוא מצוין (יש לי עוד מחשב והוא קורא אותו מצוין). אך מותקנת עליו מערכת ווינדוס 10. אני מעוניין לפרמט את הדיסק קשיח הנ"ל (יש לי כמובן עוד מחשב לצורך כך כנ"ל...), ולהתקין איתו על המחשב הישן (שהדיסק קשיח שלו מת), ווינדוס 7. יש לי קובץ ISO להתקנת ווינדוס 7 (במחשב השני). אשמח מאוד לקבל הכוונה: 1) איך לפרמט\לאתחל את הדיסק קשיח הנ"ל 2) איך להתקין איתו על המחשב את ווינדוס 7 (לאחר שהעתיק אליו את הקובץ ISO כמובן) אציין שניסיתי לאתחל את הדיסק קשיח בכמה דרכים ולא הצלחתי: א) עשיתי לחצן ימני "איתחול". והמחשב כתב לי שיש קובץ פתוח ואי אפשר …

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by jermi123,

    היה פעם אתר זול שמוכר windows 10 enterprise ב7$ או PRO ב3$ מישהו זוכר איך קוראים לו

    • 1 תגובה
    • 643 צפיות
  16. Started by j g,

    שלום יש לי מחשב נייד לנובו Legion Y540 הבעיה היא שאם אני משתמש בו לגיימינג הוא מתחמם מדי הרבה ונראה שהוא לא מעוצב בצורה יעילה להוצאת החום אני מחפש דרך לקרר אותו אשמח לעצה

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  17. Started by law89,

    http://www.sup.co.il/65317009 רצ"ב סרטון. האם זה הגיוני שהמאוורר לא מסתובב אבל אם אני מסובב אותו קצת הוא מתחיל להסתובב? הערה: מדי פעם הוא מסתובב ומדי פעם לא. בנוסף, יש לי מדי פעם רעש מעצבן של טיקים מהמחשב. ממה זה יכול לנבוע?

  18. ה-Windows10 הפסיק לזהות כונן קשיח משני פנימי - (Toshiba DT01ACA100 (SATA III,7,200rpm זה התחיל בהיעלמויות הדרגתיות עד שנעלם לגמרי. במחשב אחר הכונן כן עולה, (אבל הוא נחוץ בעמדה הספציפית). יש דרך לסדר את זה?

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  19. הפעלה ראשונה של מחשב חדש שהגיע מהחנות, הותקנה מערכת הפעלה. עולה למסך ה- bios ומפה אני צריך את עזרתכם. למה לא נכנס למערכת הפעלה? ההגיון אומר בגלל ה- boot sequence אבל אין לי מושג איך לשנות אותו ואם זו בכלל הבעיה. אודה לעזרתכם. תודה .

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. אני נמצא כרגע בארה"ב, רכשתי לפטופ HP Pavilion 15.6" Horizon Blue 15-eh0090wm, הדלקתי אותו, הטענתי, התקנתי עדכונים ל Windows, כיביתי אותו והחזרתי לקופסא. אני מתכוון להשתמש בו בעוד כעשרה חודשים בישראל. 1. האם יש חשש שיקרה משהו לסוללה כאשר הלפטופ כבוי לתקופה כה ארוכה? האם יש צורך להטעין אותו כל מספר חודשים? 2. המטען שלו מתאים גם לישראל (110v-240v), אבל הכבל שמתחבר לקיר מתאים לשקע אמריקאי כמובן. אי אפשר להשתמש פשוט במתאם תקע, כי התקע הוא 3 פינים (Type B). אני מעוניין לרכוש (בארה"ב) כבל אחר שיתחבר למטען, עם תקע שמתאים לישראל, אבל לא יודע מה בדיוק לחפש. אשמח לדעת איך זה נקרא (ואם יש לינק לאמאזון זה יהיה מעולה).

  21. אני מנסה ךהתקין אוזניות עם דיבורית כמיקרופון למחשב- מחבר רותםם ביציאת אוזנות וגם ביציאת מיקרפון ולא עובד.. זה בעיה בהגדרה או שזה לא אפשרי בכלל? ואם זה בעית הגדרה איך מגדירים??

  22. Started by momi mvmNEW,

    היי חברה. בניתי לי מחשב מחלקים ישנים שהיו לי ויש לי תקלה שכל כמה דקות המחשב פשוט עושה לעצמו ריסטרט שוב ושוב. מעבד i5-650 gtx 650ti לוחם אם evga p55le 8gb ram לפני שעשיתי פירמוט למחשב אז הוא היה מגיע לי לווינדוס ופשוט לאחר כמה דקות של שימוש בו הוא היה עושה ריסטרט לבד או מראה לי מסך כחול כזה. חשבתי שזה בעיה בווינדוס או משהו וניסיתי לפרמט וכל כמה דקות במהלך הפירמוט זה קורה שוב. יש לציין שהטמפרטורה של המעבד תקינה ולא עולה מעל ה40 מעלות ללא מאמץ. לפי החומרה הכל נראה תקין ואין משהו שהוא לא יושב במקום או משהו. יש לי השארה שזה בעיה או בהארד דיסק או בספק כוח שהוא ישן מידיי ומלא אבק. אשמח לעזרה

    • 4 תגובות
    • 969 צפיות
  23. מזה שבועיים יש לי בעיה בכרום, כשהסיסמאות שאני מקיש ומתחבר איתן לאתרים פשוט נמחקות ולא נשמרות בלי סיבה. למשל כאן, בHWZONE, ההתחברתי לאתר, ביצעתי שמור סיסמא, ועוד כמה דקות פשוט אצטרך להתחבר לכאן מחדש כי הסיסמאות ימחקו. ככה קורה לי בכל אתר. ניסיתי איפוס של הכרום וניסיתי למחוק ולהתקין את הכרום מחדש - אותו דבר. מישהו יודע מה הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by ron56,

    יש לי מחשב I3 ואני לא מצליח לשמוע כלום. כנראה הכרטיס המובנה על הלוח תקול. איך אני יודע איזה כרטיס לקנות באיביי כדי שיתאים ללוח שבתמונה. לאיזה מהחיבורים מכניסים אותו?

  25. Started by see4,

    הי, יש לי מסך בן שנתיים, 32" 2K , פתאום לאחרונה יש את התופעה שרואים בלינק הבעיה במסך, זה משתחזר עם כמה מקורות עם כבלים שונים וחיבורים שונים (יש כניסות של VGA HDMI DP DVI) יש לו שנאי חיצוני מישהו יכול לתת כיוון מה יכולה להיות הבעיה, בככל יש מקום בארץ (עדיף בצפון) שמתעסק בתיקון מסכי מחשב ?

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות

דיונים חדשים בפורומים