רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
שלום. היום חיברו את הדירה שלי לאינטרנט בכבלים. מאחר שיש שני מחשבים בדירה, לקחתי ראוטר קווי ישן שיש לי (הראוטר לא היה מחובר כבר מעל לשנה), מסוג Level One FBR-1405TX, איפסתי אותו והתקנתי לו את ה-firmware האחרון. כשחיברתי אותו גיליתי שיש לו כמה בעיות. הראשונה היא שלא ניתן לבצע "תיקון רשת". כשמנסים ללחוץ על תקן, מיד עולה הודעה שהווינדוס לא הצליח למשוך IP, למרות שמיד אחרי זה ה-IP מופיע. דבר שני הוא שהראוטר לא מצליח להתחבר לרשת. ניסיתי כמה פעמים בכמה IP שונים ובסטטוס של הראוטר הוא תמיד נשאר מנותק. הדבר הכי קרוב שהגעתי אליו הוא שהראוטר כתב שהוא מחובר (בפרוטוקול PPTP), אבל מיד יצא וכתב את ההודעה הבאה: cannot bund GRE socket, aborting... יש למישהו מושג מה התקלה הזאת?
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
חודש עם Unlimited + 015,מקבל 99אחוז מהזמן גם בשעות העומס את רוב המהירות,Jitter תמיד על 0.1-0.3 במקסימום לשרתים בחו''ל ובארץ.פינגים אש במשחקים,בלי שום קפיצות ולאגים ופאקט לוסים.אגב אני על 1000/100.הורדת קבצים ישירה לדוגמא במנהל הורדות (IDM) אני מקבל את מלוא המהירות (בשרת שכמובן מאפשר את מלוא מהירות,במקרה אני מנוי בכמה כאלה).מקבל 115-125 MB/s שזה שווה ערך ל1000Mbps(פלוס מינוס). לדוגמא בבאטלפילד וכאלה אני מגיע ל54 פינג לעומת 65-72 שהייתי מקבל עם הוט+בין לאומי. במשחקים אחרים הפינגים לא השתפרו משמעותית. מצורפים צילומי מסך : https://ibb.co/ZGnbvLh https://ibb.co/2qkJTjM
-
- 0 תגובות
- 901 צפיות
-
-
אני מחובר לאינטרנט זהב ב adsl וכל 3 ימים יש לי ניתוק מהם... לעוד מישהו זה קורה? לא שיניתי שום דבר ב idle up time ... הכל מוגדר כרגיל ללא שינויים. אני משתמש ב winxp pro והמודם שאני מתקשר איתו הוא אלקטל. תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי ראוטר שכולל גם סוויצ' של 4 פורטים, של חברת LinkSys דגם BEFSR41 בכל אופן אני מחובר בערוצי זהב , וברק 013. בהגדרות של הראוטר , הוא מזהה לי את כל המחשבים ברשת הוא עובד לפי ה dhcp ומחלק לכולם כתובות 192.168.1.2 192.168.1.3 192.168.1.4 (192.168.1.1 - זה של הראוטר עצמו) והפרוטוקול שאני מכניס לו להתחבר דרכו הוא PPTP, ההגדרות של האיי פי אני מכניס לפי ה Ipconfig שם רשום את ה Default Gateway Subnet Masx Ip Adress (שהיא הכתובת הפנימית שלי בערוצי זהב) ומשום מה אני עדין לא מצליח להתחבר לאינטרנט. ערוצי זהב מזהים אותי לפי ה Mac Adress ורציתי לדעת האם למישהו יש פתרון למה אני צריך לעשות ?! אם תרצו אוכל להוסיף תמונות גם...
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, חבר עובר לגור ברחוב ואיתגר אותי לבחור לו את חברת הסיבים והספק שהכי טובים באזור שנקין. אם מישהו כאן גר באזור, אשמח להמלצות. תודה!
-
- 0 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
בשעה טובה, נפתחו אירועי CES 2012 בהם הוצגו שלל מוצרים חדשים ומעניינים. באירוע הפתיחה המיועד לעיתונאים הוצגו מספר מוצרים אלחוטיים חדשים עליהם אני מתמקד ב-POST זה. קריאה מהנה. CHEIF http://www.netcheif.com/blog/?p=1792
-
- 0 תגובות
- 843 צפיות
-
-
לבעיה שהועלתה כאן: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=454621.0 אחרי חיפושים רבים ברחבי הרשת נמצא פתרון אמנם קצת מסובך אבל בהחלט משמעותי, תזכורת לגבי הבעיה: לא ניתן להריץ מכונות וירטואליות על ווינדוס 7 של Microsoft Learning ולא ניתן להתקין virtual server 2005 R2 sp1 ועכשיו לתהליך הפתרון שמחולק ל2 חלקים: חלק ראשון- First you should block PCA. I did that by the following way: In the Group Policy go to the Computer Configuration\Administrative Templates\Windows Components\Application Compatibility\ and enable all of the Turn off xxx entries. I think if you enable only the "Turn off Application Compatibility Engine" it would be enough but I wanted …
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם כיום אני נמצא בתשתית של הוט ללא שום בעיות טכניות במהירות של 12 מגה במחיר של 69 ש"ח התקשרתי להוט כדי לשדרג למהירות של 20 מגה הם אמרו לי שהם תומכים במהירות כזאת רק בחיבור ללא חייגן (בגלל שעם חייגן יש ניתוקים אצל חלק מהאנשים) והספק שלי לא תומך בחיבור mpls. בררתי אצל בזק ונותנים לי הצעת מחיר של 90 ש"ח הכולל 20 מגה + ראוטר בחיוב זיכוי (עם חייגן) יש לי כמה שאלות: 1.אם אני נשאר בהוט ומשדרג את המהירות הנתב שיש לי תומך ?: wr740n v1 2.האם שווה לקחת את הסיכון של התחברות לבזק לשנתיים ?(לפני הפריסה של NGN היו לי ניתוקים) 1.אם אני נשאר בהוט
-
- 0 תגובות
- 972 צפיות
-
-
הכותרת של הת'רד הבא היא ביצועים גבוהים בווינדוס XP ו2000 ב56K או בכבלים השאלה אם הכוונה לאינטרנט המהיר כמו שיש לנו בארץ (כמו שיש לי ) ואם כן אז למה דווקא לכבלים ולא לADSL? אלו טוויקים לשיפור ביצועי האינטרנט.. http://64.233.183.104/search?q=cache:dZlS1WEo-GAJ:www.ntcompatible.com/thread26921-1.html+DefaultReceiveWindow&hl=iw עריכה: ביצעתי את הטוויקים שהבן אדם כתב - לא נגרם נזק אני מרגיש טיפה יותר מהיר אבל לא בטוח אולי זה פסיכולוגי
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום, מחפש לרכוש ראוטר עם VPN. הVPN מיועד למשתמש בודד, עם עדיפות לשניים. - אין צורך בתמיכה בWiFi. ראיתי את הDlink DIR-330 שנראה מתאים. 1. האם ברמת החומרה הוא מספיק חזק למשימה ? 2. האם יש אופציות טובות יותר ברמת המחיר הזו (סביב ה700 שקלים) ? תודה
-
- 0 תגובות
- 896 צפיות
-
-
אני לא מבין מה אני כותב שם דרך הגב הספק שלי זה זהב ואני לא מבין מה אני רושם שם איזה כתובת?? היוו כמה אפשרויות לפני זה לבחור איזה סוג חיבר אני מחובר אז בחרתי ב כבל מודם כי זה איך שאני מחובר מה אני בדיוק רושם שם?? תודהה ענקית לעוזריםםםםםםםםם!!! הקישור לתמונה: http://www.moshepc.co.il/dc/user_files/21233.jpg
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שלום!!! יש לי בעיה להכנס לדואר בואללה הסיסמא והשם משתמש תקנים התשובה שמתקבלת היא "refresh" והחשבונות האחרים בואללה עובדים ואני לא רוצה להחליף את הפרטים של שם המשתמש והסיסמא כי זה אימל שאני עובדת איתו בבקשה תעזרו לי!! שירן
-
- 0 תגובות
- 845 צפיות
-
-
טוב יש לי סויץ' 8 פורטים של אדימקס כרגע עם חוטים בכל הבית... האינטרנט מחובר למחשב ראשי (שלי) והשאר דרך הסויץ' אליי... זה משגע אותי אז החלטתי בהזדמנות לעבור לאלחוטית... אני כרגע עם שיטוף אינטרנט פשוט = בסיסי מאוד.. אז דבר ראשון אני רוצה לדעת עם הרבה קירות יפריעו לאינטרנט אלחוטי... דבר שני מה הטווח של הרשתות האלה... עכשיו יהיה נחמד אם תמצאו לי מהאתר http://www.compusa.com את כל הרכיבים... תודה!
-
- 0 תגובות
- 788 צפיות
-
-
מעוניין לשנות את התשתית בבית. הייתי מעוניין בקונפיגורציה הבאה: 1. נתב אלחוטי 1G עם אפשרות לחיבור לדיסק עבור שיתוף קבצים וגיבויים. 4 פורטים לפחות. 2. נקודת גישה עם חיבור פיזי לנתב. המחשבים ב - LAN יהיו מחוברים עם CAT6. פחות חשובה לי מהירות החיבור באלחוטי אלא אמינות החיבור.
-
- 0 תגובות
- 919 צפיות
-
-
יש לי ראוטר dir-825 g1 והוא מוגדר עם ספק של בזק בינלאומי 100 מגה, הראוטר כל הזמן עושה לי בעיות קליטה ואיטיות ברשת גם בתדר 2.4 וגם 5 ופעם או פעמיים ביום אני צריך לעשות לו ריסטרט בשביל שהוא יעבוד תקין. מישהו יודע מה הבעיה? ואולי מישהו מכיר ראוטר עד 400 שקל שהוא יותר מומלץ? שפשוט יעבוד טוב ויציב תודה
-
- 0 תגובות
- 987 צפיות
-
-
ראיתי בכמה מקומות שחלק מהקונקטרים נמכרים עם פלסטיק קטן שמסדרים עליו את הגידים לפני ואז מכניסים אותו פנימה. אבל לחלק מהקונקטרים אין בזה. יש יתרון לשימוש באינסרט הזה? אודה להסבר.
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
-
-
כאשר אני מדליק את הראוטר והמודם אני גולש במהירות מהירה מאוד כעבור זמן מסויים הכל נהיה מאוד איטי ואפילו לפעמים קורס מה הפיתרון?? מודם: motorola 4100sb ראוטר: linksys BEFSR41 אנא עיזרו לי ???
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
CES 2015: חברת TP-LINK הסינית מנצלת את תערוכת האלקטרוניקה העצומה בלאס וגאס ומציגה שני נתבים חדשים ומתקדמים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%94-%d7%94%d7%98%d7%95%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%a0%d7%99-%d7%a0%d7%aa%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%aa-tp-link/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אפשר ליצור שיתוף קבצים בין מחשב עם XP ומחשב עם ME, באמצעות חיבור פרללי? ה-direct cable connection המחורבן לא עובד. יש תוכנות אחרות?
-
- 0 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אם כן, באיזה הגדרות (באופן כללי, די ברור שזה תלוי נתב) ולאיזה מטרות.
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
כנראה שלא תיקנה את תקלות ה L2TP , למרות שמייד אחרי שדרוג הגירסה הוא כן הצליח להתחבר אבל הפעלה מחדש של הנתב הוא לא הצליח
-
- 0 תגובות
- 711 צפיות
-
-
היי אני רוצה ללמוד לבד לmcitp, יש לי כבר ניסיון בצבא ב-windows ברמה של מנהל רשת מישהו מכיר אתר שמסביר על כל המבנה של הסמכת mcitp? מה צריך ללמוד.. על מבנה הבחינות.. אם מישהו מכיר אתר שיש בו סרטונים שמדריכים שמעתי שיש גם בנק שאלות.. איפה אפשר למצוא אותו..? כל עזרה תתקבל בברכה. תודה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כיצד אפשר לשמור פרוקסי מהאתר הזה ? http://www.xroxy.com/proxylist.htm כאן מסבירים איך עושים את זה http://www.xroxy.com/javascript_manual.htm אבל לא הבנתי איפה אני אמור להדביק את הקוד
-
- 0 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום אני זקוק להמלצה לכרטיס רשת אלחוטי למחשב נייד אני חייב כרטיס כזה שמגיע עם שקע לחיבור אנטנה חיצונית (לא כרטיס עם אנטנה מובנית) בעיקרון אני מעוניין לחבר את הכרטיס לאנטנה מגבירת טווח בעזרת כבל אנטנה . יש כזו חיה?
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם מחשב נייד התקנתי עליו מערכת הפעלה משום מה הוא לא מזהה את הרשת אני חושב שהבעיה היתה כבר מקודם, הרשת בצבע כאשר היא מאופשרת וכאשר היא לא מאושרת שחור ולבן הבעיה שלי שהיא מופיעה בצבע אבל עם איקס בצד. השאלה שלי האם מישהו מכיר יודע איך מטפלים בבעיה, תודה שחכתי לציין שפירמטתי פעמיים את המחשב עם דיסק שונה של ווינדוס 7. - - - תגובה אוחדה: - - - אך שלא שמים לב לדברים הפשוטים בסך הכל הלחצן של הפעלת הרשת האלחוטית בנייד היה כבוי
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-


