רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, לפני הכול, קראתי את המדריך המפורט שיש בפורום בחשוב ואף קראתי בעמוד הנוכחי את הנושאים הרלוונטים לבעייתי ולא מצאתי שם פתרונות. אני בסך הכול מנסה לחבר 2 מחשבים ברשת רגילה(אפילו לא מעניינת אותי כרגע הגישה לאינטרנט, מספיק לי שיתוף הקבצים). OS: WINXP PRO על 2 המחשבים. אחד מהם מבוסס AMD והשני INTEL.(לא שנראה לי שזה רלוונטי, אבל בכול זאת.) בכול אופן אין לי שום הודעות שגיאה ושום בעיה נראית לעין, להיפך, זה מראה לי שכול החיבורים תקינים. האינדיקטור היחיד שמראה לי שזה לא תקין(לבד העובדה שאני לא רואה את המחשבים כשאני עושה חיפוש), זה במסך שמראה לך את הסטטוס של החיבור(מנות: נשלחו/התקבלו) אז בהתקבל זה לא זז. כלומר נשאר על 0. אשמח אם מישהו יכול להסביר לי למה זה (פאקינג) לא יכול…
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
יש לי נתב עם 2 מחשבים בבית.המחשב עם הנתב עובד רק עם חיגן.בלי הוא לא עובד למה? ובמחשב השני עם הכרטיס רשת הוא עובד תמיד
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום מבקש המלצה למתג (סווי'ץ) לחיבור 8 יציאות למהירות גבוהה, במחיר סביר תודה
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אז ככה, קניתי עכשיו מבזק ראוטר של 600EW הוא מתחבר לי למחשב הראשי עם כבל רשת עשיתי wizard והאינטרנט עובד בסדר גמור במחשב הזה. במחשב השני יש מתאם USB שהתקנתי והוא אומר שם שהוא מוצא את הרשת אבל מצד שני אין אינטרנט שאלה נוספת, אני מנסה לפתוח פורטים לאימיול. הפורטים באימיול הם tcp 4400 ו-udp7700 הלכתי ל-port forwarding, הלכתי שם ל-user, לחצתי על add, הכנסתי לו שם את הפורטים הדרושים, לחצתי על apply, חזרתי אחורה והוספתי את אימיול לרשימה ושוב לחצתי apply ובסוף על save setting והאימיול בשלו, לא רוצה בכלל להתחבר למרות שיש גלישה רגילה באינטרנט
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום. אני מעוניין לחבר את המחשב הנייד למחשב הביתי על מנת להעביר קבצים בין 2 המחשבים איך עושים את זה? תודה
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
שלום, מחפש ראוטר אלחוטי טוב וכרטיס רשת. הראוטר יהיה בסלון והמחשב כרגע בממ"ד ובנוסף יש עוד חדרים לאחר הממ"ד(עד כמה שאני יודע הממ"ד מפריע לקליטה). התקציב הוא 350 ש"ח תודה, משה
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי היום 1.5MB חיבור עם 128KB UP עם תשתית של כבלים וספק בזק בינלאומי ואני מאוד מרוצה אבל רוצה לשדרג את המהירות. מבחינת עלות הן זהות אבל יש לי התלבטות בין 2 החבילות הבאות: חבילת 2.5MB/250K שכוללת UP בקצב של 32K והורדה בקצב של 320K לעומת חבילת 3MB/156K שכוללת UP בקצב של 19K והורדה ב380K. השימוש העיקרי הוא לגלישה נטו, והורדת קבצים גדולים בפרוטוקול HTTP. שימושים נוספים אבל פחות שכיחים שליחת קבצים גדולים במייל, שימוש בתוכנות שיתוף, צפייה בסרטוני רשת ושימוש במשחקי רשת (WoW). על מה הייתם הולכים במקומי? יותר קורץ לי ה2.5MB בגלל שהUP גבוהה בצורה רצינית... אשמח לשמוע את דעתכם.
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום, מאחר ואני קונה מחשב חדש, אני גם צריך להתקין את האינטרנט במחשב, ואני גם צריך רשת, למחשב של אחותי, אני צריך רק לקרוא לטכנאי מהחברה כדי שיתקין לי? כמה טכנאי אמור לעלות? ------------------------ עוד שאלה: אמא שלי אמרה לי שהיא רוצה לעבור לרשת דרך הכבלים, משהו של HOT, בגלל שיותר זול (מה אפשר לצפות מאמא ), מישהו יודע האם כדאי לעבור, ולא משנה מבחינת ההעברה של נתונים דרך הרשת? הרשת היא רשת אלחוטית. תודה לעונים .
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות ראוטר ואני רוצה לרנות את הראוטר הזה http://www.lamir.co.il/product.asp?product=2378 העם הוא שווה את הכסף והעם הוא טוב כי שמעתי אליו רק דברים טובים
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
-
-
^ אם אפשר לכוון אותי - זה יהיה נהדר . תודה .
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום אחים יקרים. רציתי לשאול את החכמים מביננו שמבינים ויש להם נסיון. קניתי ראוטר+מודם, שוואלה אני לא ממש מרוצה ממנו. זה https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=32548. עכשיו בעיקרון, אני לא יודע מה לעשות. האם יש לי אפשרות עוד למכור אותו? אשמח לעצות אבל בינתיים מה שבטוח זה שאני צריך לקנות ראוטר חדש. עכשיו השאלה שלי זה, האם עדיף לי לקנות רטואר + מודם חדש, או להשתמש בראוטר+מודם שלי בתור Bridge, ולקנות ראוטר? האם זה יצא לי יותר טוב, משתלם? בנוסף, שכחתי לציין, יש לי את מגדיל הטווח הזה: https://bstore.bezeq.co.il/computer/4729. ראוטר – https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=32548 מהירות אינטרנט: 100 mb כרגע מקבל בין 15-20 הורדה, ו2-3 העלאה (בשימוש אלחוטי עם ה…
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות אפשרות של התחברות עם יוזר שנמצא במחשב א במחשב ב במחשבים יש אקספי פרופשונל גירסה שנייה וישנם 3 מחשבים אני עובד אם ראוטר של אדימקס חוטי אני לא מצליח למצוא / להגדיר את קבוצת המחשבים רק את קבוצת העבודה תודה
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני מחובר באמצעות ראוטר בין שני מחשבים : XP ו- vist. המחשבים מחוברים ואין בעיית תקשורת בין השניים. יש משהו מוזר : בהצגת הרשת תחת network ב- vista, לא תמיד רואים את מחשב ה- XP ( למרות שהוא נגיש ). לדעתי, רואים את ה- XP רק כאשר ה- XP מודלק לאחר שעלה ה- Vista. האם מישהו ניתקל בתופעה ? יתכן וזה בעיה של כרטיס הרשת או באג בויסטה ?
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי הוא לקוח של אקטקום בכבלים, ורכש לאחרונה ראוטר מסוג WRT54GLוLinkSys. משום מה הוא הסתבך עם התקנת הרשת, ולא ברור לי אם אצליח להגיע אליו (לנסות) לסדר את זה. האם מישהו מכם מכיר בעיות בחיבור זה, והאם יש מדריך כלשהו שמסביר כיצד לבצע את החיבור? תודה
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
יש לי שתי מחשבים בבית ואני רוצה לחבר אותם זמנית בשיטת ics כלומר מחשב אחד יהיה מחשב השרת בו יש שתי כרטיסי רשת והשני יהיה מחשב הלקוח כמו במדריך למעלה רק שבמחשב אחד יש vista ובמחשב השני יש xp אפשר לעשות את זה ?
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
יש לי תיקיה במעודפים ואני רוצה שהיא בלתי נראת או שיצרכו סיסמא כדי להכנס אליה.אפשרי?
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
איך הראוטר הזה של Tp-link ? http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=418198
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
התקנתי ראוטר והוא עובד אבל לא עובד לי אתרים, ICQ ועוד מלא דברים עובדים. יש לי ראוטר edimax br-6104k
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
בחיבור PCI יתחבר לראוטר שבזק חילקו בזמנו. תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אהלן.. יש לי בעיה שאני לא שולח נתונים ולא מקבל נתונים.. האינטרנט מתחבר לי הכל טוב ויפה, למשך חצי שעה בערך אני יכול לגלוש ברשת ולפתוח מיילים וכד', ולאחר מכן החיבור פשוט מת. אם אני מפעיל מחדש את המחשב אז שוב פעם יש לי חלון של חצי שעה ואז זה שוב חוזר על עצמו. זה התחיל אתמול בערב שנכנסתי לאיזה אתר מפוקפק להוריד סריאל והוא נתקע לי ומאז החיבור לא עבד בכלל. ניסיתי לעשות שחזור מערכת וזה לא עזר, הקלדתי את הפקודה הבאה ב-CMD netsh winsock reset catalog ואחרי שהפעלתי את המחשב החיבור התחיל לעבוד ואחרי זה זה חזר על עצמו כל פעם אחרי חצי שעה. דיברתי עם נציג שירות והוא אמר שכנראה אני צריך לפרמט את המחשב. מישהו מכיר את הבעיה ומכיר דרך לפתור אותה ללא פירמוט? תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום, שיתפתי אינטרנט : שתי מחשבי win xp prof ע"י שיתוף אינטרנט השיתוף במחשה client מוופיעה כ- internet gateway כאשר אני רוצה לגלוש ב - client רק אם אני מןריד את הדף ב- server הדפ יורד ב - client . מישהוא יודע מה הבעיה ? יש לי firewall zone alarm שאני מעונין להשאיר. האם במחשב client צריך להתקין firewall או שהוא מוגן דרך firewall של server ? השיתוף נעשה ע"י ה - wizard ב- control panel . תודה.
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
הבנתי שיש כאלה שעושים בעיות, אני צריך משהו בסביבות ה200 ש"ח שלא יעשה בעיות עם האינטרנט. תודה!!!
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
בהגדרות של הוינדוס אני לא רואה אפשרות לסמן את התקייה הנמצאת על מחשב אחר ברשת, הצלחתי להגדיר שההורדות יהיו למחשב האחר אבל לא הצלחתי להגדיר את השיתוף ממנו, כמו כן כל דבר שאני רוצה לעשות מהמחשב המרוחק כמו לצרוב קבצים ממנו לצורב שנמצא על המחשב המרכזי אין לי אפשרות לבחור קבצים מהמחשב המרוחק, יש למישהו פתרון?? בכבוד רב, GARFILED22
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-


