עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. עזרה בהגדרות חיבור אינטרנט בראוטר Linksys EtherFast BEFSR41 החיבור דרך כבלים ל012 תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 613 צפיות
  2. במחשב נייד יש כרטיס רשמת אלחוטי או שצריך לחבר אותו למודם בבית? יש לי עוד 2 מחשבים רגילים בבית עם נתב אלחוטי

  3. Started by Imtheman,

    יש לי שני מחשבים הראשון מחובר ישירות לאינטרנט השני דרך ICS . למחשב הראשי יש FIRE WALL המחשב השני צריך פייר וול או אפשר להסתמך על הפייר וול של המחשב הראשון ??

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  4. Started by Aviv C,

    אני רוצה לדעת מה זאת בדיוק סביבת העבודה החדשה Web 2.0 ומה השוני בינה לבין הישנה (איזו גירסה שלא תהיה)?

  5. יש לי ראוטר קווי מחובר לכמה מחשבים, אני רוצה לחבר לWIN98 ואני לא מצליח. לפי מה שאני חושב, הוא לא מקבל IP מהראוטר. איך אפשר לבדוק את זה בוודאות? אני רוצה לעשות WORKGRUP עם 2 מחשבים XP איך עושים את זה?

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  6. רציתי לדעת איך אני מבטל את זיכרון ההיסטוריה בגוגל וגם בווינדוס לא רוצה להשאיר עקבות מאחוריי תודה ואני לא יודע אם אני בפורום הנכון אז אם לא בבקשה להעביר תודה

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  7. Started by Raz20,

    יש לי אינטרנט של נטויז'ן 1.5 מגה כשאני מפעיל את התוכנה TLN eMule v6.0 אז כשאני פותח את האקספלורר ומנסה להיכנס לאתרים, כל אתר, אז הם לא עולים בכלל (בנוסף באי מיול אני לא מצליח להיכנס לאף שרת) וכשאני סוגר את האי מיול אז האתרים פועלים כמו שצריך . מה יכולה להיות הסיבה ?

    • 3 תגובות
    • 613 צפיות
  8. Started by swg,

    אז ככה יש מחשב שאני רוצה להוסיף בחדר לידי (קוו אוירי מוערך בכפחות מ-4 מטר לכל היותר.עובר דרך קיר ממ"ד), כאשר התשתית היא ADSL במהירות 5 מגה, בחדר המיועד אין חיבור לטלפון, והמטרה במחשב שיהיה "סלייב" היא גלישה והורדה. אני צריך עזרה - איזה ציוד לקנות, ע"מ להפעיל את העסק הזה כמה שיותר טוב וחלק, בלי נפילות או כל שטות אחרת שציוד פשוט גורם. תקציב : נתחיל ב-300 ש"ח ונראה מה יש להציע. התקציב גמיש. הוא יכול להמתח אם יש משהו ששווה להשקיע בו. תודה, swg

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  9. היי, הגיע הזמן לעשות רשת אלחוטית בבית... קיבלתי הצעה מנטוויזר ומבזק, שנייהם מציעים בערך את אותו הדבר, השאלה היא איך הן בתור נותנות שירות? יש למישהוא נסיון איתן? אם שנייהן לא באמת שוות משהוא, איזו אלטרנטיבה יש למי שרוצה עלשות רשת אלחוטית אבל לא רוצה להתעסק עם כל ההגדרות וכאלה לבד? תודה מראש, אור.

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  10. Started by Oranili,

    מה נותן עידכון FIRMWIRE לראוטר?.... והאם זה מאפס הגדרות של הראוטר?... אפשר קצת פרטים? תודה

    • 3 תגובות
    • 613 צפיות
  11. Started by LIOR42,

    רציתי להתחבר למיהירות 2 מגה ורציתי לדעת איזה ספק כדאי לקחת עד היום היתי מחובר לבזק בינלאומי במהירות 750 והייתי די מרוצה :2gunsfiring:

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  12. Started by shmulik1234,

    שלום יש לי ראוטר אדימקס עכשיו אני פתחתי בראוטר את הפורטים הדרושים שאיתם האימיול עובד אך הוא לא משנה כלום עדדיין יש LOW ID יש לי ואינדוס 2000 איך אני פותר את זה?

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  13. Started by zamir-h,

    שאלה למקצוענים: התקנתי לפני כחודשיים ראוטר חדש Linksis WRT54GL אשר למרבה הצער מנתק את המחשבים האלחוטיים בלבד. התופעה מתרחשת אחת לשעה בממוצע. החלפת ערוצים (11, 6) לא עזרה (חשש מהפרעות טלפונים אלחוטיים). ראוטר קודם (ללא שם) בן 6 שנים ונקודת גישה של אינטל במוד "a" עבדו יפה שנים. החלפתי את הציוד הישן עקב אי חוקיות שידור בתדר 5G. התמיכה של הספק יעצו לי להתקין קושחה קודמת מספר 4.30.5_US_Code בעוד שלי יש קושחה שנראית עדכנית יותר (ע"פ המספר) בשם 4.30.7_ETSI_code. מבדיקה שערכתי באתר היצרן, הקושחה העדכנית היא 4.30.5. שאלתי: האם גירסה 7 שהגיעה עם הקופסה היא גירסה ישראלית מבושלת? (הראוטר נקנה בארץ) מה הנסיון שלכם בעניין זה? מחובר ל- ADSL באמצעות מודם אלקטל שחור ישן 5 נוריות דרך זהב נ…

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  14. Started by DeaglinG,

    שלום, שמי שחר ואני חייל המשרת בתור מנהל רשת. המפקד שלי ואני רוצים לסדר את כל עניין הרשתות אצלנו בבסיס מאחר ודבר כזה לא נעשה מאז ומעולם. התחלנו כבר בסינון המשתמשים שלא קיימים, וכעת הגענו לסידור שרת הקבצים. כרגע מותקן על השרת Windows 2000 server, ואנחנו בתהליכי עדכון ל2003 server. השרת מחולק לכוננים לכל גדוד\אגף ומפוצץ במידע מלפני שנים רבות שאף אחד כבר לא צריך וסתם תופס מקום. מה שאנחנו רצינו לעשות זה לפרמט את הכל, להתקין 2003 וכל מה שצריך, ולסדר מחדש את הכוננים. * עכשיו השאלה שלי היא קודם כל איך לפי דעתכם הכי כדאי לסדר שרת קבצים? האם כדאי לעשות כונן אישי\תיקיה לכל אגף ולתת לה הרשאות רק לאנשים מאותו אגף, ולעשות בנוסף כונן משותף שימחק אחת לחודש? או אם יש למישהו רעיונות נוספי…

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  15. Started by harry,

    שלום מישהוא יכול בבקשה לעזור לי, אני רוצה למצוא פורט חלופי לאיי מיול מכייון שאני חושב שהספק אינטרנט שלי הקטין את כמות המידע שמועברת באמצעות הפורטים שידועים לשיתוף קבצים. אז אם מישהוא יכול לאמר לי איזה פורט חלופי אני יכול להשתמש? ואיפה אני כותב את ההגדרות באימיול? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  16. שלום לכולם, רכשתי נתב של xiaomi ax6s עם מתאם סיב של tp-link (https://bstore.bezeq.co.il/internet/network/42255?WT.action_av=product_page_clicked&WT.action=product_page_clicked&WT.stage_desc=product_page_clicked ) עם מתאם sfp שרכשתי מבזק עצמם. אני נכנס להגדרות הנתב, מגדיר pppoe. שם משתמש: gilad***@014 סיסמה: ****** אבל הנתב לא מתחבר לספק. יש למישהו תובנה איך עושים את זה נכון?

  17. Started by Nirgaz,

    אני הולך לקנות BELKIN PRE-N שקיבל ביקורות מצוינות ב CNET http://reviews.cnet.com/routers/belkin-wireless-pre-n/4505-3319_7-30993672.html?tag=box4505-a אם מישהו מכיר (אישית) את הנתב ועובד איתו בארץ, אשמח לשמוע המלצה או ביקורת. אני רוצה לשים אותו בממ"ד ולעבוד עד 20 מטר ממנו עם קירות ותיקרה (קומה מעל) מפרידים. החיבור שלי הוא ADSL תודה!

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  18. בעבודה אצלינו יש שרת ואליו מחוברים כל מחשבי המשרד על ידי תוכנה כזו (אולי טרמינל?) שאם אני לוקח את העכבר לראש המסך אז אני יכול למזער את המסך הנוכחי שלי (שהוא של השרת) ולחזור למחשב המקומי. (מדובר על WIN200). מה עלי לדעת כדי לתמוך ברשת הזו? והיכן אני מוצא חומר\הדרכה על כך? אציין שלא אני הקמתי אותה ואין לי שמץ של מושג ברשתות. צריך הכל מאפס.

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  19. יש לי מודם-נתב של Aztech וכרטיס רשת מובנה על הלוח K8NF-9 של גיגה בייט. הבעיה היא שכאשר הכרטיס רשת מוגדר לעבודה במהירות של 100Mb בכל תצורה, המהירות Upload צונחת בחצי ואפילו יותר נמוך. כשאני מגדיר את הכרטיס רשת למהירות של 10Mb הכל עובד חלק. הדרייברים הכי עדכניים של nvidia והמחשב עבר כמה פעמים פרמוט מאז שגיליתי את הבעיה. ממה זה יכול לקרות? תודה.

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  20. Started by Koko Ben Hamin,

    שלום,אני גולש ב-5MB מהירות,אבל בפועל יש לי רק 2000-2100 ו-UPLOAD 200 כאשר מובטח 500 ! בדקתי ב-http://www.speedtest.net/index.php לשרת של חיפה וגם פתח תקוה,ויוצא לי בערך אותו דבר(בחיפה פחות 50-70)

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  21. Started by Mejadla,

    היי לכולם, יש לי בבית 500MB סיב של פרטנר, מתחבר לברידג' שסופק לי ע"י פרטנר ומשם מתחבר עם כבל אתרנט ישירות לכניסת WAN של הראוטר שלי - Linksys WRT1900ACS. מה שקורה כיום הוא שבחדר ממ"ד אין קליטה של ה-WiFi בכלל אבל כן יצרתי נקודת רשת בחדר (CAT 5e). חשבתי אולי לקנות Access Point ולחבר אותו לנקודת רשת, הבעיה שהוא גדול מדי ואין לי איפה לשים אותו. עוד חשבתי על אלטרנטיבה של רכישת יחידה אחת של Mesh (סליחה אם אני מתנסח לא הכי נכון.. שולט בחומר אבל לא מצטיין), לחבר אותה באופן קבוע לנקודת רשת ואז למעשה הצלחתי להביא אינטרנט אלחוטי לחדר. השאלות הן: 1. האם זה רעיון טוב? 2. האם המוצר הזה יכול להיות מחובר באופן קבוע לנקודת רשת? 3. האם לאחר חיבור המכש…

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  22. Started by shirNoshe,

    יש למישהו?הוא מרגיש הבדל/בעיה/חימום/ניתוקים וכו' בהשוואה למודם(אצלי מחובר לסוויט'צ)אחר שהיה/הוחלף לו?

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  23. נניח ויש לי רשת מחשבים מבוססת נתב בת 10 מחשבים, כל מחשב מריץ XP PRO SP2. עכשיו, אני רוצה ליצור מצב בו חומר מסויים (לא כל הספריות והקבצים) המשותף ברשת (ספריות וקבצים) יהיה נגיש רק מ-3 מחשבים מתוך ה-10, כל זה ללא פגיעה בגישה לרשת האינטרנט ולמדפסת המשותפת מכל עשרת המחשבים. לדוגמה, ברשת משותפים קבצים XY ו-Z, אני רוצה ליצור מצב שלקבצים X ו-Y תהיה גישה מכל המחשבים אבל לקובץ Z תהיה גישה רק מ-3 מחשבים מתוך ה-10. אפשרי?, איך? תודה רבה![br]פורסם בתאריך: 17.12.2007 בשעה 13:58:48 טוב, אז עשיתי מחקר, והדבר אפשרי, למען חיפוש עתידי של מהן דהוא ה"הקפצה הזאת".לכל ספרייה שרוצים לשתף בצורה סלקטיבית מוסיפים את סימן הדולר ($), התוצאה, הספרייה משותפת בצורה נסתרת, זה אומר שלא ניתן לגשת אליה בשו…

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  24. שלום! ברצוני להעביר את הקבצים שהורדתי מהאינטרנט למחשב נייד, אני רוצה לעשות זאת בעזרת כבל אז תגידו לי בדיוק איזה כבל אני צריך ואיך אני צריך להגדיר בדיוק את הרשת, אנא הדריכו אותו שלב אחרי שלב עד שאוכל להעביר את הקבצים. תודה מראש.. ניר.

    • 3 תגובות
    • 612 צפיות
  25. Started by ChaosBoy,

    שלום יש לי ראוטר אלחוטי ובגלל הממד הוא לא מכסה את כל הבית, השאלה שלי היא האם אפשר להוסיף עוד ראוטר אלחוטי למחשב בבית שנמצא בנקודה שהראוטר הראשון לא מכסה על מנת שהראוטר השני יאפשר לו גלישה וגם יכסה את האזור הבעייתי? תודה

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות

דיונים חדשים בפורומים