עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. היי חברים, יש לי כרטיס רשת אלחוטי USB שקניתי מבזק: IEEE 802.11G WLAN USB 2.0 Adapter עכשיו מערכת הפעלה VISTA לא מזהה אותו וגם הדריברים שאני מתקין לא מתאימים כי זאת מערכת של 64bit... בקיצור אין לי אינטרנטטטטטטטט.. :'( מה עושיםם?

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  2. Started by lordbd14,

    יש לי מצלמת אינטרנט למחשב ורציתי לדעת אם אני יכול להיות במקום אחר ולהתחבר למצלמה שמחוברת למחשב שנמצא בבית שלי והבנתי שזה אפשרי דרך רשת Wifi אשמח להסבר כיצד... בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  3. Started by kawaii,

    לפי הבנתי ניתן להשתמש במודם הזה כנתב, זה נכון? עכשיו בממשק ה WEB שלו יש את כל ההגדרות והכל, מישהו יודע איך אני מגדיר? חיפשתי בגוגל את כל העניין אבל מה שמצאתי אלו דברים ישנים יחסית,לגירסאות טיפה שונות מהמודם שלי... לשם הבהרה זה ה alcatel 510v4' גירסה 4.2.3. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  4. כדי שמתי שאני מתחבר אליה יהיה לי אינטרנט ורשת בין המחשבים כמו שאני מתחבר לראוטר תודה

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  5. שלום אני מעונין להתקין Smoothwall Express - חומת אש במחשב הישן. יש לציין שיש לי נתב אלחוטי של בזק. הבנתי שאני צריך שני כרטיסי רשת, מדוע צריכים שני כרטיסי רשת במחשב? לאן כל אחד מתחבר? בנוסף לכך רשום פה: http://www.osnews.com/story/5897/Review-Smoothwall-Express-2.0-Final/ שאפשר להשתמש בכרטיס רשת אחד ומודמם אחד. בשורה שאחריה רשום במאמר "מי משתמש במודם בימנו", לא הם מתכוונים? אז אני כן יכול להשתמש בכרטיס רשת אחד שאותו אני יחבר ישירות ליציאה בנתב? הדבר אפשרי? תודה

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  6. Started by bar_h92,

    היי אני צריך המלצה לכרטיס רשת חיצוני משהו במחיר של עד 150 שקל שאני יוכל לחבר למחשב נייח. החדר שלי נמצא בקומה מעל לקומה שהראוטר נמצא בה, יש לנו מהירות 100 מגה (אני יודע שזה לא יקלוט 100 מגה באלחוטי אבל אני רוצה משהו שיקלוט מאוד טוב). זה סידור זמני לבינתים עד שאני יוכל לחבר את המחשב ישירות לראוטר.

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  7. Started by badmama,

    שלום לכולם, ההקדמה: יש לי 2 מחשבים. אחד עתיק (פנטיום 3, 800 עם XP), השני חדש יותר (4 עם XP). החדש יותר מחובר לאינטרנט דרך מודם BFOCUS של בזק (ודרך כרטיס רשת נפרד). הישן מחובר באמצעות כבל רשת מוצלב מכרטיס הרשת שלו, לכרטיס הרשת ה ONBOARD שיש על הלוח של החדש. בהגדרות הרשת, זה נראה כך: לפני כשבועיים פתרתי בעייה באמצעותכם לגבי המחשב הנתמך באמצעות הגדרת IP ידני אליו. היום פירטמתי את המחשב החדש (צריך לרענן מדי כמה זמן), הגדרות הרשת נשארו אותו הדבר בחדש (אני חושב), אך לא קיים חיבור אינטרנט בין המחשבים, שלא לדבר על שיתוף מדפסות וקבצים. בשני החיבורים (גם בישן, גם בחדש), המחשב אינו מתריע על בעייה בחיבור, אלא פשוט לא גולש מהמחשב הישן. חשוב לציין, בישן כעת הוא גם לא מציג שום סטטו…

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  8. Started by itak,

    בלי קשר למחיר, מבחינת ביצועים ואמינות איזה נתב עדיף לרשת אלחוטית ביתית (כשהמחשבים לא רחוקים מאוד זה מזה) : ‏Edimax EW-7206 Access Point 802.11G‎ או ‏Edimax BR-6204WG Router‎

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  9. אוקי שמעו ככה.. יש לנו מחשב בסלון ומחשב בחדר .. והמחשב בחדר אינלו רשת.. עכשו יש איזה 17 מטר בין הסלון למחשב.. ואין לי כוח להסתבך עם התקנת ראוטר וזה.. אז ככה אני גר במקום שיש בוא הרבה נקודות חמות.. יענו גר ליד רחוב מרכזי ויש פה הרבה מגורים.. ולחבר שלי יש palm וב-wifi של המכשיר שלו הוא מצא מלא רשתות פתוחות.. אז חשבתי לרכוש את הכ.רשת האלחוטי הנ"ל ‏D-Link DWA-110 Wireless G USB Adapter‎ ב-90 שקל וקראתי עליו בזאפ תגובות ממש טובות על הקליטה והוא לא מתנתק וזה והייתרון הגדול שהוא שכרטיס הזה מתחבר דרך ה-usb אז השאלה היא כזאת כמה מטרים הכרטיס הזה יקלוט של רשתות? והאם יש לכם איתו ניסיון? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  10. שלום, ברשותי מחשב CORE 2QUAD ,עם XP PRO. - ללא ראוטר, בתשתית כבלים. עד עכשיו הייתי מנוי של בזק בילאומי, מכיוון שלאחרונה סבלתי מקש/יים בגלישה דרכם, התחברתי לחברת 012. אמנם מעבר הספק פתר לי את כל בעיות הגלישה שלי. (אני מחובר ב 7M ומוריד טורנטים בקצב של 800KB), חוץ מהחשובה ביותר בשבילי. תוכנת ה CAMFROG. עובדת מצויין עם בזק בינלאומי. אין LAG והוידאו עובד חלק, בחיבור עם 012, יש לי LAG מטורף והוידאו אפילו לא עולה. כרגע אני עם 2 חייגנים אחד של בב"ל ואחד של 012. כאשר אני מתחבר עם בב"ל עובד פיקס. ועם 012 בכלל לא. נציג תמיכה של 012 אמר לי שהוא לא יודע מה הבעיה, שאצלם אין פורטים חסומים....(מה שחשבתי שהבעיה). האם יש למישהו רעיון..... או אפילו סתם מה להגיד ל 012......? תודה ויום טוב

  11. Started by Jahwarrior,

    התקנתי רשת בין שני מחשבים בעזרת SWITCH על XP ואני מצליח לשתף קבצים רק ממחשב אחד כאשר אני מנסה להכנס למחשב הראשון מהמחשב השני אני מקבל הודעה שאין לי הרשאה ומתבקש לתת שם וססמה כמו כן חלון ההגדרות של השיתוף שונה בכל אחד מהמחשבים יש למישהו רעיונות לפתרון?

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  12. שלום, נכון להיום יש לי בבית גם אינטרנט בכבלים וגם ADSL. הכבלים (אני חושב) הם 1.5 ואת הADSL שידרגתי ל-5MB לפני מס' חודשים. הנתב שלי הוא D-LINK DI-624. כרגע הרשת האלחותית שלי מחוברת למודם הADSL, שהוא ה-ECI BFOCuS 312, ע"י PPPoE והמודם כבלים מחובר למחשב נפרד שלא קשור לרשת. להלן תמונה מהנתב שלי: ישנן 3 בעיות עיקריות וממש מעצבנות: 1) לפחות פעם אחת ביום (בד"כ יותר) הרשת האלחותית או קורסת (נורת הWLAN נכבת) ואני צריך לכבות ולהדליק את הנתב כדי שזה יפעל, או שהנורה דולקת, פשוט האינטרנט לא עובד. למען הסר ספק כל הנורות במודם ECI דולקות כאשר הנ"ל קורה. האם זה הנתב? האם זה המודם (אולי הFIREWALL של המודם, אני יודע שהECI הזה יכול לתפקד גם כנתב ושיש לו FIREWALL שמופעל מהחברה)? האם …

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  13. הקדמה: יש לי אינטרנט 2.5 מנטויזן על תשתית בזק של 4מגה עם ראוטר 1025W ביומיים האחרונים חלה האטה דרסטית במהירות הורדה וגלישה שלי בכל הרשת בבית. עד לפני כ 3שעות (מלפני הכתיבה ) לגלוש לא היה אפשרי כלל פניתי לספק מבחינתם הכל טוב ותקין... ושם העבירו אותי לבזק... בזק עשו בדיקות בפעם הראשונה התחברתי 1@1 ומהירות ההורדה/גלישה עמדה על כ512KBPS כרוחב הפס שלי ועשינו רסטרתים מרובים לראוטר ומבחינתם הכל תקין... נטוויזן לקחו אתה שם המשתמש והסיסמא וניסו לגלוש דרכם ולהם הכל היה טוב ויפה... ואז הם ארו לי לנסות לגלוש ופתאום אני יכול לגלוש.... אבל הלכנו לעשות בדיקת מהירות ואני מוריד על כמה בטים זעירים ומעלה באופן תקין.. בנוסף אתרים כמו דיזר וכו רצים באופן חלק... שלחו אותי לבזק.. בבזק עשינו HAR…

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  14. היי , לאחר כל מיני אילתורים שניסיתי להוציא מתוך המדריך לשיתוף אינטרנט לא עלה בידי כל הצלחה עם מישהו יכול להסביר בקצרה מה להגדיר ואיפה זה יהיה סבבה .... אני מעלה תמונה של כל חיבורי האינטרנט : ה - LOCAL AREA CONNECTION הוא הכרטיס רשת שאליו מחובר המודם . וה - LOCAL AREA CONNECTION 2 הוא הכרטיס רשת שאליו מחובר המחשב השני ( עם כבל מוצלב ) . אז בקיצור לפי מה שאני מבין זה לגרום לחייגן לשתף את האינטרנט ואז הוא גורם לאי פי בפרוטוקול ה TCP IP בכרטיס רשת הראשון להשתנות באופן אותומטי ל- 192.168.0.1 ומכאן כבר איבדתי את הכיוון .... מה להגדיר איפה ולמה .... תודה .

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  15. שלום לכולם אני מנסה לחבר שני מחשבים ניידים עם כבל רשת (מוצלב כמובן ) וללא הצלחה ??? מישהוא יודעה מה לעשות ??? שני הניידים הם עם XP PRO SP2 שנהם אדמיניסטראטורים. כרטיסי רשת עובדים תקנים ופעילים. אני מודה מראש .

    • 4 תגובות
    • 616 צפיות
  16. היי יש לי את ה510, ואני מעוניין לפתוח פורטים ואני מבין שאי אפשר חיפשתי ברשת , ומצאתי את המשפט הזה : "מאחר שזה המצב ושאי אפשר לפתוח במודם משודרג פורט דינמי, מה שכן אפשר לעשות הוא ליזום את ההתקשרות מבפנים שאז המודם פותח אוטומטית את הפורט המדובר" אוקיי אז איך יכול אני ליזום התקשרות כדי שהמודם יפתח את הפורט(ואם צריך בכלל לעשות את זה מהמחשב הראשי , או מהמחשב שזקוק לפורט)? מצטער אם אני לא ברור , אני מקווה שזה מספיק מובן תודה.

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  17. יש לי בבית נתב אלחוטי WRT54GL של Linksys. נתנו לי בחנות כרטיס רשת WUSB54GC אבל הוא לא קלט טוב (לכל היותר 29% והוא התנתק הרבה פעמים) הכרטיס רשת רחוק בערך 10 מ' מהמחשב עם קיר באמצע. אני רוצה כרטיס רשת שיוכל לקלוט יותר טוב את הנתב. אפשר המלצה? אני מעדיף USB אגב כי המחשב פונה אל הקיר והבנתי שעם USB על השולחן תהיה קליטה טובה יותר

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  18. יש איזה מקום שמשכיר מחשב חזק לשרת עם שרת שיש בו כזאת מהירות Upload..?

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  19. אני צריך הסבר על קוי הטלפון...אמא שלי שמה "סלקטור" (זה סוג שקע של טלפון שמחליפים בשקע הרגיל בבית והוא מונע להתקשר מהבית לפלאפונים וכאלה..) ורציתי להחליף אותו חזרה בלי שאמא שלי תדע..(גם ככה היום המחירים יותר זולים ועדיף להתקשר מבזק..) קיצר הסתבכתי עם החוטים ואין לי מושג עכשיו איזה חוט לחבר לאיזה חוט..(בחוטים של הטלפון הצבעוניים האלה..אם למישהו יש מושג על אתר שיכול יותר להסביר לי עליהם וככה אני יבין ..או שמישהו יכול לעזור לי בעצמו אני יודה לו מאודד!!! (כי בינתיים אותו מכשיר לא יעבוד..ואמא שלי לא תדע למה..חח) תודההה! (= nati87

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  20. Started by LIgor86,

    שלום, יש לי בבית מחשב מסוג פנטיום 3 וקניתי עכשיו לפטופ. כרגע אני רוצה לעשות רשת אלחוטית בבית גם להעברת מידע וגם לאינטרנט. מה הם השלבים? מה אני צריך לקנות?(איזה ראוטר)

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  21. Started by abarbotel,

    היי שאני מגדיר בראוטר פורטים אני רושם אי פי (פנימי של הרשת הפנימית) ואז את הפורט אבל במידה ואני רוצה לפתוח את אותו פורט למחשב אחר בבית שלי כלומר למחשב אחר ברשת הפנימית אז אני רושם את האי פי שלו ואת אותו מספר פורט שפתחתי למחשב הקודם, אבל אז זה מודיע לי שכבר קיים פורט כזה למרות שרשמתי את זה בפעם השניה על אי פי אחר מה עושים?

  22. Started by Fostex,

    שלום , אני צריך עזרה בנוגע לחיבור האינטרנט שלי , כל פעם שאני מתחבר זה מחכה שנה זה נתקע על התמונה Verifying user name and Password וניתקע ככה.. לאחר כמה זמן הוא אומר שיש בעיה בפורט הוא משהו כזה.. ושואל אותי אם אני רוצה לחייג שוב אז אני לוחץ כן.. ככה זה עוד פעם ניתקע ועוד פעם שואל אותי אם אני רוצה לחייג שוב ואני לוחץ כן רק לאחר איזה 6-7 פעמיים שלחצתי לחייג שוב זה חוזר לי ומתחבר לאינטרנט , מה הבעיה ? אם אפשר לעזור תודה. לבעיה קוראים : EROR 619

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  23. מישהו ניסה את הראוטר הזה?

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  24. בהוט, 2 התשתיות עולות אותו הדבר... הגיוני? כרגע יש לי 1.5 ואני רוצה לשדרג ליותר מהיר: תשתית הוט, ספק בזק אם אני רוצה לשדרג אני צריך לשלם יותר ל 2 החברות? או רק לאחת?

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  25. Started by arkzai,

    היי אני בדיוק קניתי מחשב חדש ואני מעוניין להעביר המון (באזור ה-80GB) מהמחשב הישן למחשב החדש. ניסיתי לחבר ביניהם כבל רשת ולהישתמש בfile transfer של ווינדוס אבל זה עבד. אני מעוניין בכישה לכונן הקשיח במחשב הישן שלי. איך עושים את זה? תודה

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות

דיונים חדשים בפורומים