עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. שלום לכולם, אין לי הרבה ידע בנתבים,זאת הרשת האלחוטית הראשונה שלי. אמרו לי שבפורום הזה יש מומחים שיכולים לעזור.. אז ככה,הנה הצרכים: 1.תקציב-230 עד 350 ש"ח. 2.התקנה וממשק פשוט. 3.פיירוול מובנה. 4.אפשרות לא להיות מחובר לאינטרנט כל הזמן-ולהתחבר עם הסיסמה והיוזר ניים של הספק(כדי שהמכורים בבית שאין להם את הסיסמה לא יהיו על המחשב כל היום). 5.בלי ניתוקים. 6.תקן 802.11 7.מתאים לתשתית ADSL 8.עדיף שיתפקד גם כמודם,אבל לא חובה. יש כזה ראוטר בתקציב כזה? תודה

    • 3 תגובות
    • 619 צפיות
  2. אני צריך נתב אלחוטי טוב עד 300 ש"ח היה לי נתב של LEVEL 1 אבל הוא הגביל לי את המהירות הורדה מ650 ל170 ולא הצלחתי לפתור את הבעיה גם אחרי שהחליפו לי מודם מהוט שחשבו שזאת הבעיה לא עזר בקיצור אני אני מחזיר את הנתב ולוקח אחר איזה המלצות לנתב יש לכם שלא יהיה לו את הבעיה הנ"ל תודה מראש איתי

  3. Started by miki26,

    שלום יש לי רשת מחשבים מחוברים בראוטר אלחוטי-4 מחשבים - 2 נייחים ו2 ניידים. כולם באותה קבוצת עבודה. בכולם יש תיקיות שעברו אישור לשיתוף אותן התיקיות ברשת. בכולם יש ווינדוס XP SP2 מכל המחשבים יש אפשרות לראות את כל המחשבים ולגשת למשאבים המשותפים חוץ מלאחד הניידים שאותו לא רואים מאף מחשב(רק הוא רואה את המחשבים האחרים) בנוסף אליו לא ניתן לגשת לתיקיות שהוא משתף(רק הוא יכול לגשת למשאבים של אחרים). מדוע? מה צריך לשנות או להוסיף בממשק הניהול שלו? האם זה שיש לו(היחידי) גירסת וינדוס של HOME ולכל השאר PRO זה קשור לבעיה? אני הרבה זמו מנסה לפתור זאת ותודה מראש לכל מי שיעזור...

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  4. Started by maz,

    רציתי לדעת מה הכוונה במושג דומיין? אני הבנתי שזה חיבור של קבוצת מחשבים כך שההגדרות, משאבים, משתמשים נשמרים תחת שרת הנקרא בקר קבוצת מחשבים... מצד שני קראתי שדומיין זה גם שמות האתרים באינרנט , כדי שלא יווצר מצב של שני אתרים בעלי אותו כתובות? אשמח לקבל הסבר האם דומיין מה הקשר בין הדברים שכתבתי או שדומיין ניתן לפרש כ 2 מושגים שונים?

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  5. Started by liran2003,

    אני מחובר לאינטרנט בזק בינלאומי (ADSL) ויש להם לאחרונה תקלות. אבל אני כבר לא יודע אם תמיד זה שייך אליהם, או שמשהו בראוטר שלי לא בסדר. כשהאינטרנט מתחיל להיות איטי (בקושי אפשר להכנס לאתרים), אני מנתק ומחבר את הראוטר, והוא חוזר להיות נורמלי לשעה - שעתיים, וחוזר חלילה.. איך אפשר לבדוק את זה? אולי צריך להפעיל מחדש את הראוטר? תודה מראש

  6. אהלן חברים, אני עומד לפני רכישה של הנתב האלחוטי 3CRWER100-75 מבית 3com. עכשיו ראיתי ב user manual שלהם שמחשב אחד חייב להיות מחובר אל הנתב; http://support.3com.com/infodeli/tools/wireless/3crwer10075/3CRWER100-75_User-Guide.pdf האם זה אכן המצב ? או שמא לא הבנתי נכון.. ? תודה לכולכם !

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  7. שלום לכולם, האם קיים מודם usb סלולרי stick עם כניסה RJ45?

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  8. שלום... אתמול קניתי מחשב חדש מפרט Q6600 P35C-DS3R GIGA 2 RAM CORSAIR 550W עכשיו חיברתי את הכל כמו שצריך המחשב עובד והכל טוב אני הייתי צריך לפרמט בגלל בעיה שהייתי לי עכשיו הוא רושם לי קישורית מוגבלת או חסרה (על האיקון של המחשבים יש סימן קריאה) אז היום חייגתי לבזק שאלתי מה הבעיה אמרו שהם לא יודעים לענות לי עשו איתי כמה נסיות ולא הצליחו אמרו לי אולי יש בעיה בוינדוס התקנתי אחד חדש 2004 לא עבד אני מתקין שנת 2007 (וינדוס מקורי) וזה עדיין קורה עכשיו הוא גם אמר יכול להיות שזה בעיה בדרייברים או בכרטיס רשת (מובנה) או במודם ואני לא יודע מה לעשות אין לי אינטרנט איך אני יכול לפתור את הבעיה הזאת ?

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  9. Started by matvey99,

    שלום , בקרוב אני קונה מחשב חדש ואני רוצה לעשות רשת אלחוטית בינהם.. יש לכם המלצה לראוטר וכרטיס רשת כמה שיותר זולים? מה אתם אומרים על השילוב הזה ? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=220_510_681_1308&products_id=6793 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=220_510_681_1307&products_id=7671 מה עדיף? כרטיס רשת בחיבור USB או בחיבור PCI ? ועוד דבר מאוד חשוב שאני רוצה לדעת... כרגע יש לי חבילה של 1.5 מגה DL ו 128KB UPLOAD .. האם כשמישהו יגלוש במחשב השני או יוריד משהו זה יאט לי את החיבור? יש דרך להגביל UPLOAD ו DOWNLOAD בין שני מחשבים? ואם אני יעלה את ה UPLOAD זה יגרום לזה שלא יהיו לי קפיצות של פינגים כשאני משחק במשחקי רשת בחול ובמחשב השני מורידי…

    • 5 תגובות
    • 619 צפיות
  10. Started by itai_1813,

    לפני כחצי שעה הגדלתי את הרוחב פס שלי באינטרנט ואמרו לי לנתק את המודם ולחבר אותו לאחר 5 דקות. עשיתי את זה ועכשיו אני רוצה לבדוק אם הרוחב-פס שלי אכן גדל ולכן אני צריך תוכנה (לא מסובכת מדי) לבדיקת הרוחב-פס. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  11. Started by seladr,

    שלום, קניתי לפני כשבוע ראוטר אלחוטי של אדימקס, 6114. בנוסף קניתי שני כרטיסי רשת אלחוטיים בחיבור usb, הם נראים כמו disk-on-key. קינפגתי את החיבורים כמו שצריך, (נדמה לי) האינטרנט פועל טוב ובמהירות. הבעיה היא שמידי כמה דקות, החיבור מתנתק. איפה שרואים את ה signal strangth, רואים ירידה מ very good ל ניתוק מן הסתם, ואז זה מתחבר שוב פעם. מה שמוזר הוא שהראוטר נמצא חדר אחד ליד. טווח שלכל הדעות אמור להספיק. למישהו יש פתרון לבעיה המעצבנת הזאת? תודה אלעד

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  12. Started by GENERAL,

    שלום רציתי לשאול לגבי כרטיס רשת 10/100 האם הוא מספיק למשחקים .??? או שמומלץ 10/100/1000 ???

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  13. Started by shayh,

    שלום, אני מחובר היום בנטויז'ן וHOT לחבילת 1.5/128 (נטויז'ן 45 ש"ח בחודש, הוט 29 ש"ח בחודש). גיליתי שבהפרש של 2 ש"ח בחודש לHOT אני יכול לקבל 3/150 (אני לא יודע מה עם נטויז'ן, בעיקרון נגמרת לי ההתחייבות השבוע וכתגובה על הגניבה במחיר של השנה האחרונה אני מתכוון לאיים עליהם שאני עובר ושהם יתנו לי משהו יותר זול). השאלה היא, אם במחיר זהה יתנו לי 2.5/278 עדיין ישתלם לי לעבור ל3/150 או שה2.5/278 יהיה כדאי יותר? רוב השימוש באינטרנט אצלי הוא E-MAIL, אתרים קלים, וYOUTUBE, שיתוף קבצים רציני אצלי לא נמשך יותר משבועיים עד חודש בשנה. תודה (וסליחה אם זה לא בפורום הנכון)

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  14. Started by henbasel,

    פירמטתי את המחשב הנייד ולפי מה שהחנות מחשבים אמרו לי לא צריך להתקין דרייברים כי זה מחשב נייד וזה לא מזהה לי את האינטרנט האלחוטי שלי השאלה שלי זה איך אפשר להגדיר את הרשת במחשב הנייד מבלי דרייבר ?

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  15. מחפש המלצה לראוטר עד 1000 ש"ח שיהיה איכות שידור דרך קירות ולא יסבול מניתוקים וישיהיה לו כמות נכבדת של חיבורים בעיקרון הראוטר יהיה בקומה תחתונה ויצטרך להתמודד עם תקרה מבטון לקומה העליונה. תודה מראש !

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  16. Started by Pure-Gold,

    שלום. תארו לכם את תצורת הרשת הבא: מודם ADSL מחובר לנתב ב PPPoE כך שכל המחשבים המחוברים לנתב מקבלים אינטרנט מ ADSL. עכשיו אני רוצה שאחד המחשבים ברשת יהיה מחובר גם לרשת וגם לאינטרנט בכבלים ישירות ( מודם כבלים מחובר ישירות למחשב ). מה יקרה במצב כזה ? מאיפה המחשב יקח את החיבור שלו ? ואיך אני מגדיר במחשב שהוא יקח את האינטרנט מהכבלים ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 618 צפיות
  17. צוהרים טובים לכולם טוב אז ככה עשית טעות קטנה שיניתי כמה הגדרות ברשתאלחוטית ועכשיו איני יכול להשתמש ב רשת אלחוטית ניסתי לשנות את כתובת איי פיי שלי שהייתה 198.168.1.100 ל 198.168.1.101 זה כניראה יצר בילבול ברשתאלחוטית וכאשר אני מחבר את הרשת הוא לא מצליח להיתחבר לאיטרנט ורושם לי איי פיי משונה לא זוכר בדיוק אבל אני גם לא יכול להיכנס ולשנות את ההגדרות שעשתי בטעות כי איטרנט לא עובד יש איזה אתר שאני יכול להכינס להגדרות של הרשתאלחוטית שלי ולשנות אותם. ?.. נ.ב כרגע אני משתמש באיטרנט רגיל אני חייב להיכנס איך שהוא להגדרות של הרשתאלחוטית ניסתי כבר להיכנס לכתובת הזאת 192.168.1.1 לא עזר כי הרשת לא מחוברת זה לא עובד

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  18. אצלי יש רשת אלחוטית עם 2 מחשבים נייחים (אחד מהם מחובר לראוטר DLINK DI-524) ושני מחשבים ניידים. הרשת עובדת טוב מאוד, למעט נושא אחד: אני לא מצליח להתחבר לממשק הרשת של הראוטר שלי! כשאני נכנס לכתובת (192.168.0.1) דרך המחשב ה"ראשי" אני מקבל שגיאה ש"האתר לא נמצא". כיביתי פירוולים למיניהם, ועדיין לא. אני לא ממש צריך את ממשק הרשת כרגע, אבל במידה ואני אתקל בבעיה כלשהי (וזה מתקשר לשאלה הבאה) הייתי רוצה לדעת שהממשק עובד. השאלה השנייה: בשני המחשבים הניידים בבית יש XP עם SP2. במחשב הנייח הראשון, יש XP עם SP1 וגם במחשב הנייח ה"ראשי". אני רוצה לשדרג לSP2 במחשב הנייח הראשי. האם בכלל משתלם לי? ואם כן, האם יש איזשהם שינויים בקונפיגורציה של הרשת שאני צריך לעשות? תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  19. אני פשוט חייב לזוז למישהו בכדי להתקין לו את המודם ואין לו מושג איזה מודם יש לו. תודה לעוזרים! (מודם של ערוצי זהב)

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  20. שלום, יש לי רשת ביתית עם שישה מחשבים ועכשיו כאשר מעבירים ממני קבצים, המחשב נתקע. רציתי לדעת עם יש איזה תוכנה או משהו דומה שיוכל להראות לי מי מעביר ומה מעביר מהמחשב שלי ... יש כזה דבר ? _____________________________________

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  21. קניתי אותו רק ביום חמישי. הנצב הוא מסוג EDIMAX BR-6104K. ויש בחזית שלו נורות. בטור שמעליו רשום WAN יש שתי נורות אחת->לידה רשום 10/100M השניה (מתחתיה )-->לידה רשום LNK/ACT. כאשר חיברתי את המודם לנתב רק הנורה התחתונה נדלקה והעליונה נשארה כבויה. (זאת שלידה רשום 10/100M). ניסיתי לנתק לחבר,לחכות וכלום לא עזר. ביום חמישי, איך שפתחתי את הקופסא זה עבד. אבל בגלל שלא סיימתי את ההגדרות השארתי זאת להערב. ועכשיו הוא לא מדליק יותר את הנורה. מה לדעתכם הבעיה? קבלו ביטול!!!!!! זה עובד!!

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  22. Started by freee,

    שלום, לאחרונה קניתי מחברה 1000 אימיילים ועכשיו אני רוצה לפרסם את החברה שלי איך אני יכול לשלוח את מה שאני רוצה במכה? כאילו לכול ה1000 אימיילים את התוכן שאני רוצה מישהו מכיר? תודה על העזרה. נ.ב: מנהלים אם זה לא מתאים לפה אנא תעבירו ולא תמחקו תודה.

    • 8 תגובות
    • 618 צפיות
  23. Started by dogy,

    קצת רקע: מחשב חדש, XP PRO, NOD32, ADAWARE, FIREWALL XP, ראוטר אדימקס מחובר קווי, מעדכן בקביעות הבעיה: אני משתמש EMULE, לא כל כך לאחרונה נתקלתי בבעיות אי התחברות. כל מיני הודעות כי הפורטים שלי לא נגישים. אני משתמש בקיצור דרך של האימיול לבדיקת פתיחת הפורטים ושם כתוב לי על ההתחלה שפורט הTCP חסום. אני פתחתי את הפורטים חומת-אש ואישרתי את התוכנה, פתחתי בראוטר, יצרתי IP סטטי. העברתי הכל ואיתחלתי מחדש מה שלא תרצו. ייתכן ויש מצב ש"פעם ב..." הוא כן ייתחבר לי אבל אחרי כמה זמן זה חוזר שוב להיות חסום. האם יש תוכנה שתגלה לי מה חוסם אותי??? כי נראה לי שזה לא הNOD את המשגיח של ADAWARE נראה לי ניטרלתי ואני כבר ממש לא יודע. ממש מת להתחבר אבל לא מצליח. הבהרה אם לא היה מספיק מובן - התחברות ל…

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  24. Started by emperor,

    שלום לכולם! לאחרונה התחברתי שוב בניגוד לרצוני לבזק כתשתית אינטרנט( רציתי כבלים כי הם יכולים לספק לי מהירות של 5.1 מגה אבל הם הגיעו והחליטו שזה רעיון טוב לשפץ לי את הבית, כלומר לקדוח חורים ב3 קירות לפחות- אני לקוח של YES . משום מה בזק אומרים לי ששהם לא יכולים להגביר את המהירות הנוכחית שלי שהיא 750 כי התשתית לא מספיק טובה. אני גר בנצרת עלית ויש לי חברים שיש להם 2 מגה עם בזק כך שאני לא מבין במה הבעיה אך בזק גם לא רוצים לדבר על זה יותר מידי) בקיצור התחברתי אליהם שוב והפעם דרשתי, על פי המלצות חבריי מודם כרטיס רשת ולא USB. לקח זמן לשכנע אבל הם הסכימו השאלה שלי היא כזאת איזה מודם לקחת ? מה לחפש בין סוגים שונים של מודמים אילו מאפיינים? תודה.

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות

דיונים חדשים בפורומים