רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
מישהו אולי יכול לעזור לי ולהגיד לי מה קורה כשעושים "התחל"- "הפעלה" - cmd, : ipconfig /release ואז enter ipconfig /renew ואז enter ipconfig /flushdns ואז enter כאילו מה זה עושה למה זה תורם?
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
להפעיל את הפיירוואל של הראוטר או לבטל אותו? זה סתם מקור לבעיות?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מאוד צריך עזרה, ניסיתי ללא הצלחה להתחבר דרך BITTORNADO, BITSPIRIT, Azureus וכל פעם ניזרקתי מהתוכנה. אני גולש ללא פיירוול, פתחתי פורטים שהתוכנות צריכות ועשיתי דרך התוכנות שהראו שאין בעיית חסימה אז למה אני לא מצליח להוריד כלום !!! יכול להיות שהספק (נטוויזין) חוסם אותי או משהו כזה ? איך אני יכול לבדוק ... מה יכולה להיות הסיבה לכך ? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
קורה לי כל הזמן שזה נתקע באמצע, מפסיק, מתנתק באמצע העלאה.... ניסיתי כבר יותר מ-7 אתרי upload שונים, בכולם נתקלתי בבעיה המעצבנת הזאת! זה קורה גם לעיתים כשאני שולח קבצים במסנג'ר. מה לעזאזל יכולה להיות הבעיה ??? ניסיתי לבטל את הקספרסקי, לא עזר. בזק עשו לי בדיקה של הקו - תקין. תשתית - יס ספק - אינטרנט זהב ראוטר ROTAL RTA 1025W WIN XP SP2 אשמח לכל עצה..... למה זה מעצבן אותי ... תודה
-
- 4 תגובות
- 621 צפיות
-
-
מישהו מוכן לאשר לי שבעזרת שני כרטיסי רשת אלחוטיים EW7128GוEdimax ניתן לשתף אינטרנט ממחשב אחד לשני ? (במהירות טובה ?) איך מבצעים את תהליך ההתקנה ? מחיפוש הבנתי שקוראים לזה AD HOC אבל לא מצאתי איך בדיוק עושים זאת.
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
אני בצרה צרורה! ??? יש לי מחשב נייד שהיה עם הגדרות רשת במישרד > כבר לא משתמש בו במישרד! רציתי לחבר אותו לרשת הבייתית.... קראתי במדריכים כאן ששני המחשבים ( נייח ונייד) צרכים להיות על אותה הגדרת רקת WORKGROUP וכך עשיתי ! הגדרתי בנייד (שהיה מסומן בהגדרת הרשת כLOCAL ) הגדרת WORKGROUP ונתתי את שם הקבוצה של הרשת הביתית שלי הקפיץ לי חלון של שם מישתמש ושל סיסמא > עשיתי אנטר ( לא הגדרתי כלום) > קיוותי שיהיה ככה פתוח בלי סיסמאות אחרי כמה שניות הוא כתב לי "ברוכים הבאים " וביקש איתחול עכשיו אני לא מצליח להיכנס לנייד! הסיסמא כבר לא עובדת עם השם מישתמש הישן ומעבר לזה כשאני מנקה את השדות > זה גם לא מצליח להיכנס למחשב (בלי שם מישתמש ובלי סיסמא) מה עושים ? יאוש!…
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
קניתי ראוטר מה אני צריך לעשות כדי שבמחשב השני יהיה אינטרנט??
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
שלום! יש לי ראוטר Compex NP28G. הראוטר תומך בפרוטוקולי האבטחה הבאים: WPA-PSK, WEP, MAC. עד עכשיו, לא הגדרתי ססמה לרשת האלחוטית, והסתמכתי על Allowed MAC. אני מבין שמומלץ להגדיר ססמה בפרוטוקול WPA-PSK, ואני צריך עזרה בקנפוג, ככה שהוא ידבר עם מחשב נייד. Security Mode - בחרתי WPA-PSK. Key String Type - א. Hex (0~9, a~f, A~F) Length 64 ; ב. ASCII (0~9, a~z, A~Z) Length 8~63. מה לבחור? WPA-PSK Passphrase - מישהו מכיר אתרים שמייצר קודים אקראיים? Cipher Type - לבחור TKIP או AES או AUTO? GTK Update - כתוב 600 (אפשר לרשום 60~9999 seconds). להשאיר ככה, או לשנות? Closed System - כרגע זה Disable. האם לשנות ל-Enable? אחרי שאני מגדיר את הראוטר, מה אני צריך להגדיר במחשב הנייד…
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום, בגלל שיש לי רשת ביתית ההורדות שאני מוריד מעוד לעט וגם במשחקים שאני רוצה לשחק אם מישו אני צריך לפתוח פורטים עכשיו השאלה איזה פורטים אני צריך לפתוח כדי שירד מהר ושאני יוכל לשחק ברשת אם ילדים...??? ???
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
שלום. קראתי לאחרונה כמה כתבות על התקן USB (אולי חדש) שדרכו אפשר לחבר שני מחשבים אחד לשני ובכך ליצור מעין רשת. הרשת לא מסוגלת לחלוק משאבים כגון אינטרנט ומדפסות אבל מספקת מהירות גבוהה יותר בהעברת קבצים מחיבור הethernet. מישהו ניסה, ביקר, שמע?
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לחבר שני מחשבים לרשת (מודם של כבלים)כיצד אני עושה את זה???ואם זה ניתן??? תודה.
-
- 4 תגובות
- 621 צפיות
-
-
איך אני יכול לפקח על מחשבים אחרים ברשת שלי? כלומר איך אני יכול לראות כל מה שהמחשבים האחרים ברשת שלי עושים ושהם לא ידעו שאני מפקח עליהם
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
תראו יש לי בבית קו אינטרנט אחד אני רוצה לחבר עוד קו בנפרד לקן הקיים השאלה שלי היא האם אני צריך לשלם לספק+תשתית למרות שיש לי כבר קו אינטרנט בבית? האם קיימים מבצעים טובים של חברות ששוה לי לדבר איתם? הקו הקיים אצלי עכשיו הוא אינטרנט מהיר hot + בזק בן לאומי אינטרנט בכבלים 1.5
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
אנשים שלום ! ברשותי 3 מחשבים אשר שלושתם מחוברים לראוטר אחד. לאחד המחשבים מחובר המודם של הכבלים. למחשב אחר מחוברת ישירות המדפסת. האם יש דרך בהדפסות משאר המחשבים לתת עדיפות לעבודת ההדפסה בזמן אמת של עבודה על המחשב אליו מחוברת המדפסת? יש לציין כי ההדפסה נורא איטית (10 דק' לדף) כאשר שולחים הדפסה למחשב (עשיתי שיתוף הדפסות). האם ניתן ע"י תוכנה או הגדרה אחרת כלשהי ? תודה !
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מתאם אלחוטי של הראוטר, וכשתמיד חיברתי אותו למחשב השני שלי הוא עבד, ועכשיו כשאני מחבר אותו אז יש לי מסך כחול שבו יש את השגיאה הבאה: 0x000000B8 מה לעשות?? ניסיתי למחוק את ההתקן אבל עדיין זה ככה...
-
- 4 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בבית 3 מחשבים, 2 מחשבים שמתחברים בחיבור כבל ומחשב אחד שמתחבר באלחוטי לראוטר trendnet tew-432brp לאחרונה אני מרגיש שיש בעיה בראוטר , אני חושב שברגע שיש עומס על הראוטר, כלומר 3 המחשבים נכנסים להרבה אתרים הוא פשוט מאבד חיבור עם המחשבים וחוזר אחרי כמה שניות (מתנתק). החלטתי לעבור לראוטר אחר ואבקש את המלצתכם. במחשבים משתמשים אני אחותי ואבא שלי, אני משתמש במחשב להורדות משחקים ולכן אני צריך ראוטר עם העברת נתונים גבוה. 2 המחשבים שמתחברים בכבל נמצאים באותה קומה ואילו המחשב שמתחבר באלחוטי נמצא קומה מתחת, ולכן הקליטה בדרך כלל לא הכי גבוה, ולכן אני גם צריך שלראוטר תהיה קליטה לטווח ארוך יחסית. יש ראוטר אחד שתפס את עיניי, אשמח אם תביעו את דעתכם. d-link dir-615 תודה מרא…
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
אני נוסע לחופשה לאילת עם המשפחה ורוצה קצת אינטרנט לזמן הפנוי.. מישהו יכול להמליץ לי על אנטנה טובה עם רדיוס כמה שיותר גדול.. אנטנה שמגיעה עם חיבור USB.. מעדיך ליקנות מחו"ל מאתרים כמו Ebay, DX תודה ומהשיך יום נעים, מאור.
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום! קיימת אצלי רשת ביתית בת מספר מחשבים. אני מעוניין ליצור שיתוף בין שניים מהמחושבים שאחת שולחני עם ויסטה והשני עם WINDOWS 7. שבויסטה בחרתי לשתף קובץ מסויים ולהיכנס ללפטופ לקבל אותו, לא הצלחתי. נדמה לי שמצאתי את המחשב אבל שניסיתי להיכנס, הוא ביקש ממני שם משתמש וסיסמה. ידוע לי שבין מערכות 7 צריך הגדרות אלה להתחבר בינינם, אבל בויסטה אין , ושדמה לי שמצאתי את המחשב וניסיתי להיכנס אליו בלפטופ, הוא ביקש את החשבון, ושהכנסתי אותו הוא לא נתן לי את זה. מישהו יכול לעזור לא בפעולות ההגדרה?
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייח עם וינדוס אקספי ובו 2 כרטיסי רשת: האחד מתחבר ישירות לראוטר והשני בכבל רשת מוצלב מתחבר למחשב נייד עם כרטיס רשת אחד. לאחרונה התקנתי ubuntu 9.04 במקביל לווינדוס אקספי שקיים לי במחשב הנייד (בנייח יש רק אקספי) רציתי לדעת כיצד אני מקשר ברשת ביתית (כמו שעשיתי ביניהם כאשר היה וינדוס) את שני המחשבים?? צריך להתקין SAMBA ?
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
אחד DELL LATITUD 5410 השני HP 840 G4 ניסיתי עם כמה סימים שונים ובשני המחשבים אין שום תגובה לסים מישהו יודע אולי מה צריך לעשות בשביל שיקלט
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
- 1 follower
-
-
במדריך הזה http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=44963.0 יש מדריך לשתף אינטרנט דרך חייגן ודרך ללא חייגן מזה אומר דרך חייגן וללא חייגן? כיצד אני יודע מתי לשתף רק חייגן וכיצד את המודם עצמו וזה משנה ?
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום חבר'ה, מה שלומכם? ברשותי מודם אלקטל שחור ויש לי חייגן לאינטרנט במחשב וכשאני לוחץ לו על התחבר הוא לא מגיב פתאום המחשב לא מצליח להתחבר לאינטרנט, עשיתי סריקה במחשב עם ADAWRE והוא מצא דברים ומחקתי אותם. ניסתי גם להסיר את הכרטיס רשת ולהתקין אותו מחדש וגם ניסיתי ליצור את ההתחברות מחדש.... מישהו בבקשה יכול לעזור לי מה עליי לעשות?? תודה רבה!!
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום עד היום היו לנו 2 מחשבים שהיו מחוברים בעזרת כבל רשת מוצלב ובגלל קנית מחשב ניד חדש החלטנו לקנות ראוטר אל חוטי. השאלה שלי האם אני יכול לחבר את המחשב המרוחק מהראוטר בעזרת הקבל רשת מוצב שיש לי או שאני צריך כבל רשת רגיל?
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
טוב אז המודם שלי (MOTOROLA SB5101 אם זה משנה) מחובר למחשב דרך כבל רשת.. והראוטר אמור להתחבר למודם גם דרך כבל רשת.. הבעיה היא שהחיבור רשת במודם כבר תפוס ואני לא יודע מה לעשות.. יש איזה מפצל או משהו? כי אם אני מחבר את המודם דרך USB (ואז מתפנה החיבור רשת) אני לא מצליח להתחבר לאינטרנט.. :-\
-
- 4 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שבת שלום . ברשותי נתב של SIEMENS ADSL SL2-141 אל הנתב אני מחבר את המחשב הביתי של בעזרת קבל RJ45 ואת המחשב הנניד שלי אני מחבר במקרה שאני רוצה להעביר קבצים מהמחשב הביתי , עכשיו הבעיה היא שאני לא מצליח להיכנס ברשת למחשב הביתי הוא מראה לי ב NETWORK את המחשב אבל הוא כותב לי שאין לי רשות לגשת למחשב ואם אני נגיד מנסה ההפך מהמחשב הביתי להיכנס למחשב הנייד הוא נותן לי להיכנס בלי שום בעיות , ואם נגיד אני פעול ב WI FI מהמחשב הנייד אז למחשב הביתי אני כן יכול להיכנס , מה יכולה להיות הבעיה ? תוכלו בבקשה לעזור לי ??? תודה .
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-


