רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
מחפש ראוטר להצבה בקומה ראשונה בבית בתוך חדר ממ"ד ושיהיה מספיק חזק לקבלת קליטה בינונית ומעלה בקומה מעל.. הראוטר שברשותי של סימנס קיבלתי מבזק עם התקנת ה adsl ויש קליטה טובה-בינונית בקומה ראשונה בלבד.
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום, יש לי מס' שאלות, אני מעוניין לרכוש ראוטר + 2 כרטיסי רשת אלחוטיים כדי לחבר 3 מחשבים,ואני מעוניין בעזרה לגבי בחירתם. בעיקרון התקציב שלי לראוטר (בלבד)הוא בסביבות 400-500 ש"ח. בנוסף אני ישמח לקבל עזרה במציאת מדריכים כדי לסדר את ההגדרות של הראוטר.(כנראה, אינטרנט של 2.5 מ' ספק-נטוויז'ן תשתית-HOT) והאם יש בעיה כלשהי עם נטוויז'ן או עדיף ספק אחר? והאם כדי לקנות את הראוטר כבר דרך הספק ולקבל גם תמיכה תכנית? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
שלום, התקנתי אימיול גרסה 0.47c אבל לא את הגירסה הרישמית שמופיעה באתר הבית של אימיול, האימיול הזה הגיע עם הפורטים הבאים : TCP - 45074 UDP - 55563 . אישרתי לאימיול את הגישה לאינטרנט ופתחתי את הפורטים הנ"ל ידנית בפיירוול שלי, ( COMODO ) פיירוול מצוין דרך אגב... עכשיו למרות הכל שאני מנסה להיתחבר האימיול רושם לי את זה : אזהרה DonkeyServer No1 - No answer from your 45074 port. Please review your network config סגרתי את הפיירוול ואז ניסיתי להיתחבר והאימיול רשם לי את אותו הדבר ככה שזה לא בעיה בפיירוול. אני יודע שבאימיול הרשמי והמקורי מאתר הבית של האימיול ישנם פורטים אחרים, שונים מאלה של האימיול שהתקנתי אז השאלות שלי זה האם אני יכול להגדיר באימיול שלי את הפורטים שמופיעים באימיול ה…
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
רוצה לנצל את השיפוץ בבית גם להתקנת רשת ללא טלאים. יש לנו 5 מחשבים נייחים ושלושה ניידים (לא תהיה התרחבות בעתיד הקרוב). האם כדאי לעשות ארון תקשורת או להשאר בחיבורים ישירים לראוטר? יש לנו ראוטר אדימקס בן 4 שלא רואים את הדגם שלו (למה כדאי להחליף?). אמרו לי שכדאי לי לחשוב על שרת מרכזי לתקשורת ונתונים ואני בכלל לא בטוח כי הישומים בעבודה כולם על אקסל, אקסס וחשבשבת. מה דעתכם?
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש את המוצר הנזכר בכותרת, לצורך חיבור בין השניים, כגיבוי למקרים שבהם הוויי-פיי נופל בראוטר, או שהראוטר אינו פועל. האם זה אפשרי, ואם כן כיצד? לינק למוצר המדובר באמזון: https://www.amazon.com/gp/product/B07P5PRK7J/ref=ox_sc_act_title_5?smid=A2XZ7JICGUQ1CX&psc=1
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום, אז ככה יש לי ראוטר מדגם SIEMENS SL2-141 והבעיות שלי הם אלה: הדבר הראשון הוא שאני לא מצליח להכנס לראוטר אני לא יודע מה קרה אני מקיש http://10.0.0.138/ והוא נותן לי את הארור הבא: Network Timeout The server at 10.0.0.138 is taking too long to respond. גם כאשר האנטי וירוס שלי כבוי הדף לא עולה... צריך לסדר את הבעיה הזאת על מנת לפתור את השנייה... מה אני אמור לעשות בנוגע לזה? עכשיו לבעיה השנייה... לא משנה מה אני עושה על פי איזה מדריך שאני לא מנסה אני לא מצליח לפתוח לו פורטים לuTorrent וגם אם לפעמים איכשהו זה מצליח לי (אני לא יודע למה לפעמים זה מצליח ולפעמים לא) אחריי כמה שעות או מקסימום יום יומיים זה פתאום עוד פעם מראה לי שהפורטים חסומים מה לעזאזל אני צריך לעשות שהפורטים ה…
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
-
-
כבר הרבה זמן שאני עובד עם רשת ביתית כאשר המחשב המשני מחובר למחשב הראשי עם כבל רשת ומקבל ממנו אינטרנט, זה קצת בעייתי שאני מפעיל תוכנית הורדה, הוא מרגיש את האיטיות אצלו, וזה יוצר ריבים ובעיות. השאלה שלי, ראוטר פותר את הבעיה הזאת נכון? הוא לא אמור להרגיש את מה שאני מוריד במחשב שלו, הוא ימשיך לגלוש רגיל, אני צודק? אם ובמידה ואני צודק, אבקש המלצות לראוטר אלחוטי שיעבוד עם אינטרנט בכבלים [ הוט], בתקציב של עד 300 ש"ח. ראיתי את הראוטר הזה, איך הוא? http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=19376111&type=2&product=1&category_name=%fa%f7%f9%e5%f8%fa+%e0%ec%e7%e5%e8%e9%fa3 תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
יש לחבר שלי אינטרנט 012 וכשהוא עושה התקשר זה אומר לו the device is not reachable מישהו יודע מה הבעיה?? והכי חשוב איך פותרים אותה???
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת מהי אופציית ה-Offload TCP_largesend, בדרך כלל כשהיא על ENABLE יש לי הרבה בעיות בהעברה ברשת, וכשאני שם אותה עם DISABLE הכל חלק יותר... אשמח להסבר אם מישהו מכיר\יודע...
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
יש לי עכשיו מודם USB ADSL MODEM ALE 130 ונמאס לי ממנו. אני רוצה ש-WOW /בזק תחליף לי אותו לדגם אחר, כזה ש: יהיה בחיבור רשת רגיל, יתחבר אוטומטית לאינטרנט (ללא חייגן) , ויעבוד בלינוקס . איזה דגם שיש להם עונה על הדרישות האלה?
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
יש לי 2 מחשבים שמחוברים דרך נתב+מודם באופן קווי. מה שאני מחפש זו תוכנה שתוכל לשלוט במהירות גלישה\הורדה לשני מחשבים בצורה שונה,לדוגמא: אני מחובר במהירות 2.5 מגה ואני מעוניין לגלוש במהירות 2 מגה והמחשב השני בחצי מגה,יש אפשרות בכלל? ואם כן ,אני מעדיף את התוכנה הכי קלה ופשוטה לייישום ,או מדריך אם יש. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
טוב אז נראה שכולם ממליצים ללכת על WRT54GLוLinkSys וכך אני אעשה. השאלה שנותרה זה איזה כרטיס רשת אלחוטי לקנות? הבנתי שזה לא ממש משנה אבל בכל זאת? מה עובד טוב עם הנתב הנל?
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
יש לי אפשרות ל4 מגה, תשתית+ספק 130 שקלים לחודש עם התחייבות לשנה. האם זה מחיר טוב??
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום, יש לי HD ישן שהוא בעייתי ולכן קניתי אחד חדש, על הHD הקודם היה מותקן ה-XP עם כל ההגדרות של הרשת האלחוטית, הייתי רוצה לדעת איך אפשר להעתיק את ההגדרות האלו ולשים אותם בXP החדש על הדיסק החדש, איפה הם נמצאות תיקייה, קובץ וכ"ו איך עושים את זה וכ"ו. אם זה בכלל זה אפשרי.
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
יש לידי בית קפה עם רשת אלחוטית וחוץ מזה יש לי חיבור adsl בדקתי ומערכת מסוגלת להתחבר ל-adsl ובאותו זמן גם לרשת האלחוטית. האם יש איזושהי תוכנה שבה אוכל לקבוע שתוכנות מסוימות (כמו הדפדפן למשל) יופנו לתקשורת דרך הרשת האלחוטית ותוכנות אחרות יופנו לתקשורת דרך ה-adsl אני מחפש תוכנה פשוטה שתתלבש על windows.
-
- 8 תגובות
- 622 צפיות
-
-
יש לי מודם-נתב של אלקטל דגם SpeedTouch 510 עם ארבעה פורטים. יש אפשרות באמצעות הממשק WEB של הראוטר, או באמצעות תוכנה אחרת, לדעת לאיזה פורט פיסי מבין ארבעת הפורטים של הראוטר מחובר כל מחשב? מעניין אותי לדעת אם יש אפשרות כזאת, חוץ מאשר ללכת לראוטר ולהסתכל. האם הראוטר יודע בכלל מהם הפורטים שלו, או שמדובר במתגים פיסיים שהוא לא עושה ביניהם אבחנה?
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
יש לי אינטרנט מהיר של הכבלים כבר איזה 3 שנים וזה גם גיל המודם.. MOTOROLA SB4200 אני רוצה שיחליפו לי לחדש.. מישהו יודע יזה מודמים הם נותנים היום? תודה..
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
יש לי כרגע פרטנר עם טלפוניה ביתית מחפש המלצה לראוטר עם תמיכה בטלפון ביתי, 1GB לפחות, WIFI6
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי בעייה של פורט חסום למרות שפתחתי אותו. נכנסתי לממשק של הנתב ודרך NAT לPort Forwarding .. ושם הגדרתי את הפורטים שאני רוצה לפתוח.. הבעייה נראת יל בכך שאת הפורטים הגדרתי עם IP הקבוע שיש לנתב ולא עם הIP שיש לי במחשב ולכן הפורט עדיין לא פתוח.. השאלה כיצד אני פותח פורט בנתב עם IP הפרטי במחשב שלי... בתודה מראש לעוזריםםם!
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
החומרה שיש לי: שני מחשבים עם כרטיסי רשת HUB עם שמונה כניסות מודם רשת (של אלקאטל) חיברתי את הקו טלפון למודם וכבל רשת מהמודם ל HUB (לפורט מספר 1) חיברתי את שני המחשבים שיש לי עם כבלי רשת ל HUB. עכשיו מה אני צריך לעשות כדי לגלוש באינטרנט בשני המחשבים בו זמנית? האם אני צריך להגדיר חייגן באחד מהם ולשתף את החיבור אינטרנט שלו? או משהו אחר?
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לנתב עד 300 ש"ח והמלצה למודם (אינטרנט ADSL של בזק).
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה בחיבור לרשת רגילה במחשב נייח. הספק שלי הוא סמייל ואני על קו של בזק. אני מצליח להתחבר לרשת כאורה לכרגיל (הסימן מופיע כאילו הכל טוב). בפועל לא עולה הדפדפן. בנוסף - אלמנטים נוספים שעובדים על הרשת (skype, עדכונים לאנטי-וירוס) לא עובדים. בשיחה ארוכה עם מוקד התמיכה של בזק הם ניסו הרבה דברים אך לא זיהו את מקור הבעיה (אמרו שהקו חלק). לאחר השיחה בדקתי חיבור של לפטופ לאותה תשתית והכל עבד חלק (כולל דפדפן). אני לא מבין גדול במחשבים אבל מבין מכך שהבעיה היא באיזה אלמנט במחשב הנייח (כרטיס כלשהו א הגדרות כלשהם) ולא בתשתית. אשמח להצעות לטפל בבעיה לפני שאני נאלץ להזמין טכנאי. תודה.
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שאלה : אני רוצה לעבור מחיבור כבלים ל ADSL .. רציתי לדעת מה צריך לעשות להתקשר לספק 012 להגיד להם שאני רוצה לעבור... ואני בהתחייבות אצלהם...רציתי לדעת אם אני ישנה מסלול לADSL ההתחיבות מופרת וצריך לשלם כנס.... ומ HOT אני רוצה להתנתק ואני התחייבתי אליהם לשנה !! מה הכנסססססס שאני ידע מחר מה לדבר איתם בטלפון .. הסיבה שאני עובר היא התשתית של הכבלים על הפנים !! בגללה אני עובר !! יש לנו בבית כבלים ישנים ותבל רוצים להחליף לחדשים אבל לשים לנו כבלים על הקירות כמו איזה מחסןןןןןן ובגלל שהתשתית על הפנים האיטנרנט פתאום מתנת'ק!! אמרו לי שהתדר שעובר בכבלים נמוך וצריך להחליף אותם !! וכך גם אני לא יכול לחבר תראוטר שהתדר לפצל תאיטנרט ל4 מחשבים לא מספיק.....שאני מחבר אותו האינטרנט איטי מאוד ח…
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
או netgear wgt624v4 ראוי לציין שברשותי מזרים מדיה אלחוטי תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום אני משתמש בדפדפן Internet Explorer 6 שמתי לב שמתישהו השתנה קידוד הטקסט של ברירת המחדל ואני לא יודע כיצד לשנות בחזרה. במקרה שלא מובן למה התכוונתי: בתגית View בIE יש את Encoding. באתרים מסוימים שמתי לב שהכתב באנגלית נהיה ממש קטן שאי אפשר לקרוא ושמתי לב שהקידוד היה על Unicode ואז כשהחלפתי לקידוד אחר זה הסתדר, אבל זה מפעיל את הUnicode כל פעם מחדש כשאני נכנס לאותו אתר בו זה קורה. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-


