עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. Started by eitam_simchi,

    יש לי רשת אלחוטית בבית ואני רוצה לצרף מחשב נוסף לרשת - למחשב יש אינטרנט נפרד והוא מרוחק ממני, אני רוצה להדפיס דרכו והעביר דרכו קבצים. יש אפשרות כזאת? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  2. Started by wais,

    נניח שיש לי חיבור ADSL. יש לי 2 מחשבים שמחוברים ברשת. הבעיה: באחד המחשבים מופעלות תוכנות כמו KAZAA EMULE ICQ וכו'... ש"גומרות" את כל רוחב הפס, ובמחשב השני לא ניתן לעשות דברים מסויימים כמו לשחק משחק רשת (הפינג קופץ...... אין צורך להסביר). השאלה שלי היא, האם יש תוכנה שיכולה לחלק את רוחב הפס בין 2 מחשבים? כלומר, להגביל מחשב אחד לרוחב פס מסוים (נניח בחיבור 1.5M לחלק את הרוחב ל750K לכל מחשב...) תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. היי כולם, אני מחובר דרך הוט ובזק בינלאומי לאינטרנט. אתמול נשרף לי המכשיר הקטן הכחול (לא יודע אפילו מה היה תפקידו, מפענח אולי? בכל אופן, החברה המייצרת זה Thomson). היום בא טכנאי מהוט ועכשיו אני עובד במצב שהוט קוראים לו "קומבו" - טלפון ואינטרנט דרך המודם Arris. קודם הטלפון היה דרכו והאינטרנט היה דרך ה- thomson. השאלה שלי הייתה האם זה ישנה לי משהו בגלישה? בינתיים ראיתי שזה כן, כי אני לא יכול יותר לעבוד עם הנתב שיש לי (Linksys WRT54G) כי אם אני מחובר דרכו יש כל הזמן ניתוקים. האם מישהו מכיר דרך לגרום לו לעבוד כמו שצריך ללא חייגן עם הוט ודרך ה-arris? אם לא, איזה ראוטר עובד טוב בקומבינציה הזו? אני בדרך בבית עובד גם ב-wifi עם עוד לאפטופ נייד... לצורך ההגינות, פרסמתי את השאלה גם ב…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by MaxHDD,

    לפני כמה ימים נשרף לי הראוטר שלי D-Link DSL-2650U. כרגע אני משתמש בראוטר חלופי שיש לי בבית שהוא DGN2200. עשיתי קצת מחקר באינטרנט והבנתי ששני הראוטרים לא מומלצים. אשמח שתמליצו לי על ראוטר טוב. דברים שאני עושה באינטרנט (אם זה משנה): מוריד הרבה משחק משחקי מולטיפלייר (צריך פינג נמוך) תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by y42r,

    יש לי רשת אלחוטית ביתית. מחשב שולחני (מחובר עם כבל לנתב) מריץ חלונות 2000. 3 מחשבים נוספים מריצים חלונות XP (מחוברים עם כ. רשת אלחוטי). אני משתף תקיה/מדפסת בשולחני וכשאני מנסה להתחבר אליה ממחשב אחר אני נדרש להקיש סיסמא. מבקש עזרה להגדיר נכון את הדברים על מנת שאוכל לשתף משאבים ללא סיסמאות. תודה

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  6. Started by e-r-a-n,

    אהלן, אני מחפש אחר תוכנה שתאפשר לי בדומה לתוכנת ה G6 FTP SERVER שיוצרת שרת FTP, ליצור דבר זהה רק לגבי HTTP, משהו קטן ופשוט שיאפשר לי ליצור יוזרים עם סיסמאות או כניסה אנונימית ותאפשר לי לתת קישורים ישירים דרך Http://... רצוי משהו שיהיה כמה שיותר בטוח ופשוט.. אין צורך במשהו מיוחד, כל מה שצריך זה לפתוח פעם בכמה זמן לדקה או אפילו פחות את השרת עצמו. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות
  7. עקב התקפות שנויות במחלוקת על המחשב שלי (שנחסמות ע"י תוכנה) אני מעוניין בFIREWALL חומרתי מה הדרך הכי טובה לעשות את זה, לקנות נתב ? יש לי כרגע רק מחשב אחד + נייד שמחוברים לרשת הכבלים באופן קווי. אין לי צורך ברשת פנימית. אני לא מעוניין להשקיע הרבה אם אין צורך, אבל אם יש סיבה טובה אני גם מוכן להשקיע פי 2-3. איזה נתב כדאי לקנות והאם יש סיבה להשקיע במשהו טוב ? למרות שאין לי ממש צורך בניידות רשת, כדאי כבר באותה הזדמנות לקנות נתב אלחוטי + כרטיס ? האם זה יכול לפגוע לי בביצועים יחסית לחיבור קווי ? ומה בקשר להצפנה ?

    • 0 תגובות
    • 733 צפיות
  8. Started by raam123,

    שלום לכולם ! ה DEFUALT GATEWAY מוגדר אצלי כ 10.0.0.128 ואני רוצה לשנות אותו ל 192.168.1.1 כמו שהיה לי פעם... איך עושים זאת ? יש לי מצלמת IP בבית שעובדת על 192.168.1.99 והיא אפשר לנתב אותו אחרת... בבקשה עזרה ! אני בעל IP קבועה מול הספק.

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by sagioto,

    שלום, יש לי PS3 שמחובר עם ראוטר אלחוטי למחשב, במחשב יש WINXP אני מעוניין לדעת איך אני מגדיר אותו כשרת DLNA ע"מ להזרים תוכן לPS3 תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  10. http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=719114 ראיתי את הנ"ל אבל השאלה היא אם הוא מסוגל לפעול גם כמוניטור? אני אפרט - כחלק מתפקידי, אני מחפש כרטיס שיכול לפעול כמוניטור על מנת לבצע בדיקות אבטחה (בתחומי ההצפנות), ואני מחפש כרטיס שפועל גם כמוניטור אבל כשהוא לא מוניטור הוא פועל בתקן N. מישהו מכיר? המחיר לא משנה אך אם יש זולים, אשמח.

    • 0 תגובות
    • 770 צפיות
  11. Started by Cheif,

    למיטב ידיעתי, עד היום לא פורסמה בארץ סקירה מקיפה למצלמת IP. במצלמת IP כוונתי למצלמה המתחברת ישירות אל נתב הרשת תוך שהיא מקבלת ממנו כתובת IP. מצלמות מסוג זה נפוצות מאוד בשוק המקצועי אך לא זכו להצלחה גדולה בשוק הבייתי. אז בפעם הראשונה, קבלו סקירה מקיפה למצלמת IP המתאימה לבית ולעסק הקטן. בתמונות שמצלמה זו מפיקה ניתן לצפות באופן מקומי תוך שימוש בתוכנה ייעודית, או באופן מרוחק דרך רשת האינטרנט או תוך שימוש בטלפון חכם מבוסס iOS או אנדרויד. http://www.netcheif.com/Reviews/IC502w/IC502w.htm

    • 0 תגובות
    • 926 צפיות
  12. שלום, שאני עובד במקדונלדס אז אני מתחבר עם WIFI לראוטר שלהם, ויש רשת של BZONE של בזק. שאני מתחבר אליה אני צריך קודם להיכנס לדפדפן, אוטומטית עולה חלון ובו אני להסכים לתנאי שימוש ובלה בלה. איך אני עושה דבר כזה?

    • 0 תגובות
    • 824 צפיות
  13. Started by aka_katz,

    לא מצליח להתחבר עם האייפון או עם הלפטופ לנתב dlink 2760

    • 0 תגובות
    • 876 צפיות
  14. Started by gjook,

    יש לי 2 מחשבים שלשניהם יש xp , אני רוצה להעביר קבצים ממחשב אחד(הישן ) , לחדש ... במחשב הישן אני יודע שיש לי כרטיס רשת , בחדש אני לא יודע , אולי מגיע עם הלוח אם giga 965-ds3 .... בכל מקרה ממה שאני רואה יש שם רק חיבור אחד , שהוא החיבור לאינטרנט... האם אני יכול להשתמש בחיבור זה ?... ואם כן , אני פשוט מחבר והם יזהו אחד את השני ...?...

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות
  15. שלום לכולם, ברשותי 2 כונני 1TB שמחוברים כיום לראוטר הביתי שלי. ראוטר מסוג avm fritzbox 7390, שמשתף לי אותם ברשת ומתפקד בתור NAS ושרת הורדות BT. הטלויזיה מנגנת תכנים מהכוננים ע"ג רשת קווית עם סטרימר. מאחר והכוננים מחוברים דרך הראוטר, תכני 1080P נוטים להתקע. לאחרונה נתקלתי בקו המוצרים של QNAP ומאוד התרשמתי משלל התכונות והאפשרויות ואני שוקל רכישה של אחד. התכונות העיקריות שאנצל יהיו שרת הורדות, גיבויי time machine למוצרי מק בבית וכמובן שיתוף תכנים ברשת. כרגע אני מתלבט בנוגע ל2 דברים, 1. אני שוקל דגם 2bay, וכרגע התבייתתי על ה ts-220 שגם מגיע עם התוכנה החדשה של החברה QTS4, ומבחינת מפרט הוא נראה סביר בהחלט. אני מניח שאזמין מחו"ל, זו אופציה ככל הנראה יותר זולה..רק שאני לא ממש מוצ…

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  16. שלום לכולם, הסיפור אולי קצת מסובך אך אני אנסה לפשט אותו. כרגע יש אצלי בבית רשת של 5 מחשבים. 4 מחוברים בצורה קווית ומחשב אחד מחובר בצורה אלחוטית. לפני שנים רבות כשהתחברנו לאינטרנט התחלנו רומן על בזק בין לאומי, החבילה שלנו היא חבילת 5 מגה + חבילת "ניהול ציוד" (בחבילה הזו אני מקבל אייפי קבוע, תמיכה טכנית שתוסבר בהמשך... ועוד) הציוד שאני מקבל מבזק בין לאומי הוא ראוטר חוטי בלבד. ועליו אני מקבל את התמיכה. הראוטר הוא ראוטר מסוג SBOX. את הראוטר האלחוטי קניתי באופן פרטי, ועליו אין לי שירות מבזק בין לאומי, שניסיתי לבקש תמיכה נאמר לי החבילה הנ"ל עולה לנו כ-60 דולר לחודש. החבילה עומדת להסתיים בקרוב. אני קיבלתי מבזק - התשתית מודם חדש שהוא גם ראוטר חוטי ואלחוטי. המודם,ראוטר הזה הוא של…

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  17. Started by skrew,

    ברשותי שני מחשבים המחוברים ע"י ראוטר. באחד מהם צורב DVD המוגדר כמשותף, וניתן לגשת אליו מהמחשב השני. יש אפשרות להגדיר אותו בתכנת נרו כך שניתן יהיה לצרוב דרך המחשב השני ( הכוונה לשים דיסק בצורב, לגשת למחשב השני ולנהל את פעולת הצריבה ממנו ) ?

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  18. Started by jacob300,

    שלום מבקש המלצה למגביר אות wi-fi חברה - דגם. המחשב הביתי נמצא בממ"ד מחובר חוטי לשקע בזק ולראוטר. מעוניין להגביר את אות ה wi-fi מחוץ לממ"ד, אם ישנם מגברים שמסוגלים להתמודד עם קירות ממ"ד... תודה

    • 0 תגובות
    • 928 צפיות
  19. Started by klayton,

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by ZiRo,

    הי, הראוטר הנוכחי (VR900) לא עומד בעומס של הרשת הביתית ואני מחפש תחליף ראוי. נראה לי שאלך על RT-AX82U או RT-AX-58U ורציתי לדעת באופן כללי האם יש איתם בעיה מיוחדת. אני זוכר שבעבר היה לדגם מסוים שלהם בעיות חמורות של ניתוקים מרשת 2.4 ורציתי לדעת האם הם נפתרו בדגמים האלו. כל המלצה על ראוטר אחר שיכול לתמוך ב כ 40 התקנים מחוברים (רובם בית חכם עם מינימום צריכת נתונים ומחוברים לרשת 2.4), עם רשימה של ניתוב סטטי תתקבל בברכה. כיום אני בבזק VDSL ואולי בעתיד אשדרג לסיב. תודה מראש, זיו

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  21. Started by menymu,

    יש לי 20 מגה וחבילת גיימר ב-נטוויזן. באמת אין מה לומר, גלישה טסה גם בארץ גם בחו"ל מ-Megaupload אפילו מוריד לי על 2 מגה + לשנייה מפיר אחד. הבעיה היא בהורדת טורנטים... יש לי משתמש ב-Torrentleech אני בטוח שאתם מכירים. גם עם גיימר אני מוריד לרוב על 1-1.5 מגה לשנייה (לפעמים על 2.4) הקטע הוא שכאשר הייתי בבזק בינלאומי (התנתקתי אחרי שבוע שהייתי אצלהם עקב בעיות איטיות מחרידה) למרות שהגלישה היית איטית ביותר והיו בעיות מהירות אין מה לומר, ביוטורנט תמיד הורדתי אבל תמיד על כל רוחב הפס. 2.4 מגה וזה תוך שנייה עלה ל-2.4 עם נטוויזן אני מחכה איזה 10 דקות עד שזה עולה ל-1.5 (מתחבר לאנשים אחרים שאני מוריד מהם) יש לזה פיתרון?<> יש לי מחיר של עובד בנטוויזן וגיימר חינם אז חבל לי לעבור ספקי…

    • 0 תגובות
    • 849 צפיות
  22. ברשותי רכזת hub swich . רצוני לדעת איזה סוג נתב (ראוטר) עלי להשתמש לכבלים ? ובאיזה אופן יש לחבר את הנתב מהמודם אל ה מרכזת (ה-hub) אשמח לקבל שירטוט והסבר מפורט !!! ניסיונותיי "עלו בתוהו" תודה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by wooper,

    שלום עד עכשיו תמיד היה לי רשת בין 2 המחשבים עכשיו המחשב הראשי קולט את האלחוטי אבל האלחוטי לא קולט אותו האלחוטי אפילו לא מראה אותו ב .my network places.יש לי אותו workgroup אפשרתי שיתוף ואין firewall מה יכול להיות הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  24. Started by korn666,

    יש לי רשת בין שני מחשבים בבית אני זה בעל האינטרנט ואחותי היא מתחברת דרכי לאינטרנט הבעיה היא שאני התקנתי SP2 ופתאום הופיע לי בעיה של Limited oror no connectivity מה אני עושה כדיי להחזיר את החיבור

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות
  25. Started by chenrp,

    איך הוא עובד? IP לפי יום או מה? האם זה עבור עמוד ראשי של האתר שלי או עבור כתובת כללית או עבור על הלינקים שיש לי באתר? הוא סורק לי את כל האתר או חלק? תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות

דיונים חדשים בפורומים