רשתות ואינטרנט
שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...
31,516 דיונים בפורום זה
-
היי, לאחרונה שידרגתי אצל הוט תשתית ל 30 מגה. בספק בבזק בינלאומי אני משלם עבור 2.5 מגה. בספיד טסט אני רואה 30 מגה רוב שעות היום,כמו כן ההורדות גם 30 מגה במיוחד בשרתים ישראלים, לעומת זאת שרתים בחול מוריט איטי לפעמים. עכשיו השאלה היא אם כדאי לי להתקשר לבזק ולשדרג גם ל30 האם ארגיש בשינוי?או להשאר כמו עכשיו על 2.5 ? כי לפי מה שראיתי פה בכמה פוסטים המהירות לא קשורה לספק אלא רק לתשית. החיבור בלי חייגן. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אנשים יקרים כרגע אני מחובר בבית ל1.5 מגה במידה ואני רוצה לשדרג את המהירות אני צריך לפנות רק לספקית אינטרנט או גם לבזק? כדי שיעלו את המהירות...
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אם יש לי מודם כבלים וראווטר אבל יש לי את החיבור המוזר הזה של הכבלים שחייב לבצע חיבור דרך VPN יהיה אפשר להשתמש בראווטר כדיי שיהיה לי חיבור קבוע בכל זאת?
-
- 4 תגובות
- 700 צפיות
-
-
היי, יש לי נתב חוטי EDIMAX שהיה מחובר לאינטרנט ואליו חוברו שני מחשבים נייחים. רציתי לחבר גם מחשב נייד בחיבור אלחוטי, אל קניתי נתב NETGEAR אלחוטי, ומכיון שלא רציתי לשנות את ההגדרות של הרשת הקיימת, מה שעשיתי היה לחבר את חיבור ה WAN בנתב האלחוטי לחיבור LAN של הנתב הקווי. הגדרתי את הנתב האלחוטי שיקבל IP קבוע. חיברתי את המחשב הנייד דרך החיבור האלחוטי, והוא עובד טוב בכל מה שקשור לגלישה באינטרנט. הבעייה - אני לא מצליח: 1. להתחבר בין המחשבים הנייחים ברשת למחשב הנייד / לשתף מדפסת (אין בעיית שיתוף בין שני המחשבים הנייחים) 2. להתחבר ל COLSOLE של הנתב האלחוטי מהמחשבים הנייחים (רק מהמחשב הנייד - גם בחיבור חוטי וגם אלחוטי) כל המחשבים מריצים XP (ברור שאפשר לוותר על הנתב החוטי, אבל רצית…
-
- 7 תגובות
- 863 צפיות
-
-
אני מעוניין לעשות רשת לפי המדריך שפורסם כאן לשיתוף רשת ICS. עכשיו אני לא בטוח במשהו, במחשב שאני מתכנן שיהיה "השרת" יש לי כרטיס רשת און-בורד (לוח אם gigabyte k8nf-9), אז אני לא בטוח אם אני צריך להוסיף למחשב עוד כרטיס רשת (המודם הוא טריון TJ715 בכבלים). עוד משהו, יש לי נתב ראשי כזה שקיבלתי מהוט, טריון ta 102 וראיתי שיש שם כניסת רשת. אפשר לחבר רשת ככה?
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
תראו השאלה שלי היא האם אפשר לעשות כמו שרשום בסטיקי ולחלק את פס הרוחב של האינטרנט כאלו נגיד מחשב אחד מקבל 750 וגם השני נקבל 750(יש לי 1.5 למי שעדען לא הבין) יש מצבלעשות את זה?
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
נגיד ועכשיו יש לי רשת עם 2 מחשבים, ווינדוס XP, והפעלתי SHARING על כל הכוננים ב 2 המחשבים האם מישהו שיודע את הIP החיצוני שלי יכול להתחבר לאותם כוננים ששיתפתי?
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים בבית ואני רוצה לשתף את האינטרנט ביניהם עכשיו הייתי היום באופיס דיפו והם אמרו לי שאני יכול לקנות רק switch לחבר אותו למודם וזהו ואני לא צריך לשדרג את המודם לראוטר עכשיו השאלה שלי האם זה אפשרי ועדיף על פני מודם עם ראוטר מובנה כבר כי האפשרות הזו חוסכת כסף והמודם שהספק שלי רוצה להביא לי הוא עם ראוטר כבר אבל עולה 800 שקל והswitch עולה רק 200 דרך אגב יש לי מודש ADSL b focus router 270
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
שמעווווו יש לי פול בעיות עם האינטרנט בזמן האחרון ניתוקים וכזה... עכשיו פתאום אתמול אני רואה ההאב נכבה... ניסיתי לנתק מהחשמל ולהחזיר... לא עזר... (אין לו כפתור כיבוי..) פתאום הוא התחיל להשתגע... כל הנורות התחילו להיכבות ולהידלק ברצץ מלא פעמים.. אז לא יודע איך פתאום הסתכלתי וראיתי שבטעת מחובר אליו שנאי של 12V ורשום על ההאב 7.5V ... (ד.א ככה זה כבר שנה אף אחד לא נוגע בזה...) וראיתי שהשנאי של 7.5V (כנראה זה של ההאב) מחובר למודם שעל המודם (אלקטל שחור שמשודרג לפרו) רשום 9V !! עכשיו לא יודע איך... אבל אחרי שחיברתי את השנאי של ה 7.5 להאב הוא הסתדר ואז רציתי לחבר את ה 12 לראות אם הכל בסדר.. וזה היה בסדר.... ועכשיו החזרתי הכל למצב הרגיל שהיה פעם והכל בסדר...... או שלא? ד.א שמחברים …
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום, אני מחובר דרך HOT והספקית אינטרנט שלי הם 012. לא מזמן עברתי ל12M והמהירות של ההורדה מהירה מאוד(מגיע בדרך כלל ל1.7 מגה) לאחרונה יצא לי לדבר עם 012 ומסתבר שאצלם רשום שיש לי 5M(המהירות הקודמת) ואצל HOT רשום שיש לי 12M אתמול 012 יצרו איתי קשר והציעו לי לשדרג גם אצלם ל12 מגה בתוספת של 10 ש"ח בחודש. השאלה מה זה יתן לי? המהירות הורדה שלי מצוינת. יש בעיה עם זה שאין תיאום בין שניהם?
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
השאלה שלי היא איך אני יכול לדעת באיזה תדר(גה"ץ) פועל הראוטר שלי ו הטלפון האל-חוטי ?
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
שלום לכולם לא מזמן התחברנו לרשת האלחוטית שבמצע, ספק = בזק וגם תשתית = בזק 014 חבילה של 1.5K. לפני שעברנו לרשת אלחוטית המחשבים היו מחוברים ברשת חוטית עם כרטיסי רשת, וכל פעם שמישהו רצה לשחק ברשת (CS\UT) היינו מתחשבים אחד בשני ועוזבים את המחשב. כיום, עוד מחשב הולך להגיע בקרוב והמחשבים יהיו מחוברים כך : 2 לראוטר האלחוטי, והמחשב הנוסף עם כרטיס אלחוטי. הבעיה כבר היום, שבעת משחק ברשת יש לאגים קבועים ומעצבנים, ב2 המחשבים!! וזה לא בגלל עומס, כאשר במחשב אחד משחקים השני פנוי לחלוטין ואף מכובה. מה אני עושה בשיל לפתור את זה??? :s05: תודה רבה קובי.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, התנתקתי מנטויזיון לאחר כמה שנים ועברתי לספק אחר ואני רואה שתיבת המייל שלי בווינדוס עצמו (WINDOWS MAIL) עדיין עובדת בשרת שלהם. האם הם משאירים את זה בדר"כ? להגיד להם שלא יחייבו בטעות?
-
- 2 תגובות
- 675 צפיות
-
-
למה זה "מוגבל" בתמונה ואם זה בסדר?! יש לי נתב של לינקסיס WRT54GL תודה מראש! ofeky1 [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
טוב נתנו לי 2 ראוטרים משולבי מודם של בזק בטכנולוגית G (לא מתאים לכבלים רק לבזק ) באיזה מחיר אפשר למכור אותם כמשומש ?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב השאלה שלי היא כזאת אם לספק יש כמות תעבורה מוגבלת לחו"ל האם בארץ התעבורה לא מוגבלת ? או שיש גם הגבלות בתוך הארץ תודה
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
1.סליחה על הבורות אבל אם נגיד אין לי כרטיס רשת ויש לי מודם רגיל אז האם אני יכול להתחבר לאינטרנט? 2.מה בדיוק תפקיד כרטיס רשת? נ.ב אם זה הפורום הלא מתאים אז אני מתנצל ומבקש מהמנהלים שיעבירו את הת'רד.
-
- 5 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום הבנתי שלרוב הספקיות יש בעיות עם רוחב פס לחול. עכשיו השאלה שלי היא האם גם בארץ יש להם בעיות בתשתיות או שבארץ הם יכולים לספק 8 מגה ולמשל אני אוריד באימיול במהירות 8 מגה ממשתמשים ישראלים.
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
שלום עברתי דירה וגיליתי שאין לי חיבור של טלפון בין קוספא של בזק בבניין לדירה. עם איזה כבל אני מעביר תשתית מהקופסא לדירה? תודה
-
- 4 תגובות
- 923 צפיות
-
-
יש לי 100 מגה של הוט עם המודם hotbox, בנוסף יש לי ראוטר שמחובר אליו שקניתי בזמנו עצמאית (של tplink 1043nd). בנוסף לשני אלה יש לי סוג של מגבר שלפני כמה שנים נציג של הוט חיבר לי. בקיצור, זה ממש הרבה דברים ואני רוצה להיפטר מכמה שיותר מהם. השאלה אם זה יפגע בביצועים? אני יודע שההוטבוקס יכול להיות גם מודם וגם ראוטר השאלה אם זה יפגע בביצועי הרשת במשחקים? ( לא שהם מדהימים). הספק שלי זה בזק בינלאומי. יש טעם לבקש טכנאי שיעשה לי סדר בבלגן? ולמה כל פעם שמישו מהמשפחה מפעיל מחשב נייד וסתם גולש יש לי מלא לאגים בps4? סורי על החפירה אבל הייתי חייב להוציא את זה חחח אשמח לכל המלצה! תודה
-
- 17 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני זוכר פעם היה מבצע שדרוג לNGN ל5 ו8 מגה בלי תוספת תשלום.. אני כרגע על 5MB בADSL ובזק בינלאומי, ברגע שאני אוכל להתחבר דרך NGN אני אמור להתקשר ולומר להם לשדרג את זה ל10 (גם ספק וגם תשתית) בלי תשלום?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי האם יש איזה תוכנה שאתה אפשר לבדוק פינג במשחקם ובנוסף פרימים
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
שלום, יש לי רשת אלחוטית שמחוברת ל7 מחשבים בבית עם מהירות של 2.5 מגה, רציתי לדעת אם כל מחשב מקבל מהירות מוגבלת או שנגיד ואני מוריד באימיול וביטורנט זה משפיע על המהירות של כל שאר המחשבים. תודה
-
- 2 תגובות
- 617 צפיות
-
-
שלום לכולם בתמונה אתם רואים האלחוטי זה UZIMXP זה אבא שלי משתמש באלחוטי למה הוא לוקח -79 DBM? וQUAILTY 20 זה בסדר?..... [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי ADSL בדירה שהיא 3 קומות מרטף כניסה וקומה למעלה המודם \ נתב הוא: http://www.dlink.co.il/il/products/2/1171.html של בזק. מה שאני רוצה לעשות זה לחבר עליו בדיוק מוצר כזה שישמש כ AP + רכזת לפי האיור המצורף הנתב 1 לפי הציור יהיה DHCP כתובת האיפי שלו תיהיה 192.168.0.1 DHCP Start IP: 192.168.0.3 DHCP End IP: 192.168.0.200 כולל סיסמת לאינטרנט האלחוטי הנתב 2 יהיה ללא DHCP כתובת ה IP שלו תיהיה 192.168.0.2 ללא סיסמה לאלחוטי השאלה היא האם זה אפשרי לעשות דבר כזה? אם כן מה עוד עלי לעשות? אין להגדיר BSSID ו MAC? האם הטלפון של נטיוז'ין יכול לעשות הפרעות? ומה אני עוד צריך לדעת כדי לעשות מהלך מסוג זה.. תודה לעונים מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-


