כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
ליל כל הקדושים (Halloween) אני פשוט מת לראות את saw 3.
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
כמעט בטוח שלוקחים אותי לממר"מ ואני רוצה לדעת על השאלון שצריך לעשות. האם הוא קשה? איך הוא בנוי? כמה זמן? על מה הוא יהיה ובעיקר איך אפשר להתכונן אליו... *ואם אפשר קצת מידע לגבי היחידה תודה!
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
מסתבר שאם אתה שייך לצופים (בארה"ב), ואתה פעיל נגד הפרת זכויות יוצרים - מגיע לך תג. http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4646 יש לכם רעיון איך ייראה התג? שילחו תגובה ;D
-
- 6 תגובות
- 689 צפיות
-
-
שלום,היה לי עגיל על האוזן בצבע כחול לבן כמו דגל מדינת ישראל קיצר אני קם היום בבוקר ואני מגלה שיש לי פתאום עגיל בצורת לב עם יהלום!, ואני לא קניתי כזה בכלל וגם לא הייתי קונה. 1) אין מצב שמישהו מהבית שלי שם לי אותו. 2) איך אפשר לשים לבן אדם עגיל והוא לא ישים לב? 3) לפני חודש מישהו רשם לנו על כל האוטו I LOVE YOU BABY. מה קורה פה? ,מישהי או מישהו מעריץ סודי שלי?
-
- 14 תגובות
- 900 צפיות
-
-
28.10 תחרות בן לאומית להרבה סוגי כלבים מי שמע ? מי הולך ? אגב מי היה היום או ראה או משהו תערוכת הדני ענק ?
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
היי ראיתי לפני כמה דקות את הפרסומת (החדשה?) של הוט. זה פרסומת לVOD שלהם, "לראות מה שאתה אוהב". ברקע מתנגן שיר שקט, אני לא כל כך זוכר את המילים שלו, אבל אני בטוח שעוד מישהו ראה את הפרסומת הזאת.. מישהו יודע את שם השיר? תודה מראש Install
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המדפסת שרתה אותי נאמנה, והיא יחסית מודרנית (סדרת BJC של Canon). האם מישהו מכם מכיר מקום שקונה מוצרים שמישים-חלקית? בבקשה תזרקו לי הצעות נוספות. תודה. אגב, הבהרה: המודעה הזו אינה קריצה סמויה למכירה..
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מסתבר שיש לי בוחן ביום שני בזה. המורה לא הסבירה את זה כמו שצריך (אולי כן אבל אף אחד לא הבין =/) ואני צריך שמישהו יסביר לי את זה... נגיד יש לי תרגיל כזה (מתוך דף שהיא נתנה): ___S(8) + ___O(2) --> __SO(2) ואני צריך לאזן את זה, מה אני עושה? (היא אמרה שהתשובה היא להוסיף 8 לפני הגופרית בתוצר אבל אין לי מושג למה.) הבעייה העיקרית זה שאח"כ זה מסתבך עוד יותר... __C(6)H(12)O(6) --> __C(2)H(6)O + __CO(2) זה ממש חשוב לי אז בבקשה תעזרו תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
התרגיל הולך ככה: x+y=3 2^x+2^y=6 מקווה שהבנתם(אם לא זה 2 בחזקת איקס ועוד 2 בחזקת וואי..) ,תודה
-
- 4 תגובות
- 630 צפיות
-
-
-
-
-
מצטער אם זה לא המקום הנכון פשוט לא ידעתי איפה לרשום. אני צריך לדעת מאיפה אני יכול להוריד דיסק שמיעה(זה לאוטו) ללימוד אנגלית ? תודה רבה על העזרה
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3317484,00.html פשוט פיגור של כותרת זה כמו שתגידו ''שר האוצר ניסה להשתין בקשת הפוכה לאסלה ופספס, הוא ניקה אחריו בעצמו''
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ניסיתי לקנות את המשחק להורדה באתר של EA אבל הPAYPAL שלי משום מה ניהיה משתמש מוגבל ואני לא יכול להשתמש בו הם דורשים שאני ישלח להם בפקס Utility Bill ואין לי מושג מה זה ועכשיו אין לי איך לקנות את המשחק דרך האינטרנט מה עושים?? מה זה הUtility Bill הזה??
-
- 4 תגובות
- 719 צפיות
-
-
אני צריך משהו כמו מטר עד מטר ועשרה לא יותר כי אין לי מקום בחדר רצוי עם מדפים ומגירות אבל לא חייב. התקציב לא נורא יש הצעות? אני נואש מחיפושים אין מידות שמתאימות לי.
-
- 6 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אני לא יודע מה איתכם, אבל אני מכור: http://img.sheezyart.com/art/swf/82/821125.swf
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
כמו שכתוב בכותרת, צריך קטלוג מחירים של OZ Racing... מומלץ עם מחירים בישראל, אם אין, אז מחו"ל... תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 813 צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3317435,00.html "הלו מותק ראית את הזיון שלי ?" ROFL
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול - אם הייתם לבחור בין ICT Plus SMB לבין PCMagazine - איזה מגזין הייתם בוחרים??
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בוקר טוב. ברצוני לעשות קורס טכנאי מחשבים ולהוציא תעודה... היכן אני יכול להירשם לקורס כזה בצפון הארץ? ואם מישהו יכול לשפוך מידע בנוגע לנושא (מה לומדים וכו') אני אשמח... תודה.
-
- 10 תגובות
- 877 צפיות
-
-
שלום שלום חבר'ה! היום אני כנראה הולך לשכב עם בחורה בפעם הראשונה (ולא! לא שכבתי עם בנים ), ויש לי שתי שאלות... 1. יש לי, נקרא לזה, איבר באורך של 17 ס"מ בערך, איזה קונדומים לקנות? יש גדלים, או שזה "מסתגל"? 2. כאשר אני מוריד לה את החזיה, כולן שונות? או שלכולן הסגר הזה באותו צד? איזו יד להושיט? תודה רבה, סליחה על הניוביות! :
-
- 36 תגובות
- 4k צפיות
-


