עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני עובד בספק אינטרנט כבר מעל לשנה, ומחר חבר שלי ינסה להתקבל לאותו מקום העבודה. הידע אצלו במחשבים , לא כל כך גדול, ואני מנסה לשפר את הסיכויים שלו בכל זאת להתקבל. חזרתי איתו על כמה דברים בסיסיים, שאני די בטוח שישאלו אותו עליהם: הגדרת חייגן, מנהל ההתקנים, תוכנות דואר, דפדפנים, אנטי וירוס וחומת אש, דוס, IP (גילוי בדוס וכו'), מודם (רשת/USB), ראוטר, כרטיס רשת, דרכים לגילוי סוג הווינדאוס, הסרת תוכניות, מועדפים. לא עולים לי עוד דברים לראש, מישהו במקרה עובד בחברה דומה וזוכר על מה בחנו אותו שם? אני רק רוצה שהוא יעבור את השלב הראשוני ויתקבל, ואז בתחילת העבודה כבר ילמדו אותו הכל בקורס ולא תהיה לו בעיה (מה גם שאני אעזור לו כל הזמן).

  2. Started by Guarding angel,

    Terminator 2 : 3D Battle Across Time Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=QBZa12eZSxM&mode=related&search= Terminator 2 : 3D Battle Across Time Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=uI7-5pw3P9M&mode=related&search= תהנו

  3. Started by tombcatz,

    There is no BOONE שיעמם לי [גשם בחוץ],אז עשיתי את זה בפוטושופ :-X להפיץ וליידע על ההברקה המדהימה שלי זכויות מלאות לי

  4. Started by First Squad,

    מחפש טרמפ מפ"ת לאשדוד בסביבות ה 4:30 - 5:00 בערב. * מיקום : אזור תעשייה , 5 ימים בשבוע א' עד ה'. לטלפון וברורים נוספים בפרטי.

  5. Started by kfirlion,

    שלום, אני רוצה להיות טייס בחיל האויר במסוקים או במטוסי קרב, וכמובן יש בעיה והיא עד כה לא הרכבתי משקפיים כי חשבתי שאני רואה טוב, באתי יום אחד לעשות בדיקת עיניים כדי לקבל טופס רישוי כי אני למדתי על קטנוע (טופס ירוק) וגיליתי שאני אכן צריך משקפיים (רק לנהיגה) ומספר המשקפיים הוא 0.75 האם המספר הזה יכול להגביל אותי בלהיות טייס ולהוריד לי הרבה מהפרופיל?

    • 12 תגובות
    • 994 צפיות
  6. Started by FIRE-KID,

    תצביעוו בקשהה

    • 110 תגובות
    • 8.8k צפיות
  7. Started by djhenrya,

    בעקבות הצלחת הנושא של הוודקה המובילה, אני לוקח אתכם רמה אחת למטה ושואל את השאלה הזו !

    • 20 תגובות
    • 18.2k צפיות
  8. Started by Chymes,

    יש לנו ביחידה מחשבים שחורים של IBM. נגיד אני מנתק את המחשב מהרשת של צה"ל, מנתק את הכונן הקשיח ומחבר כונן קשיח מהבית עם XP. זה יעבוד? אוכל לשחק במשחקים על המחשב? זה די דחוף כי אני סוגר שבת.

    • 24 תגובות
    • 5.2k צפיות
  9. חבר שלי, אמר לי היום שהוא הולך להוציא רישיון על מלגזה, שזה לוקח כולה שיעור אחד של 3 שעות ואז אתה מוציא רישיון ושזה עולה ביחד 400 שקל מקסימום ואחרי זה שאתה מוציא על רכב, אין לך מלווה, הגיוני ? האם זה נכון ?

    • 4 תגובות
    • 624 צפיות
  10. Started by bmw5,

    זה שווה לי למלאות 4 טפסים מלאים + אקסטרה ב168 שקל? יש סיכוי טוב ליזכות בפרס ריאשון או שני? http://www.pais.co.il/Pais/Games/Lotto/

    • 4 תגובות
    • 705 צפיות
  11. העלאת /הורדת (?) קבצים באמצעות אתר, HTTP לכל דבר. ללא הגבלת כמות או גודל נראה שגם ההורדה... פשוט ללא הגבלה. נראה חלום ? Click to find out… http://www.mediafire.com/ אוף טופיק אני כ"כ אוהב את FF2... אולי זה בגלל ששיניתי גם סקין עם המעבר , לא יודע, הרגשה נעימה כזאת, כמו מכונית חדשה..

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. שנים לא ראיתי דבר כזה כל 20-25 שניות ברק אדירר.....מישהו צילם??

    • 62 תגובות
    • 4.1k צפיות
  13. יש למישהו במקרה עבודה שהוא הכין על JFK(John F. Kennedy) באנגלית ומוכן לתת לי אותה, אם אין לאף אחד זה חומר לא יזיק. תודה מראש, טימור.

    • 2 תגובות
    • 601 צפיות
  14. Started by skyline,

    מאיזה גיל אפשר להתחיל להתאמן עם משקולות מבלי לפגוע בגדילה\בגוף ? במשקולות כידוע יש כל מיני סוגי תרגילים, איך אני יודע איזה חלק בגוף אותו תרגיל מחזק? יש אולי איזה אתר מנחה לזה? תודה לעוזרים

  15. אני מחפש תווים לאורגן. The Game-The Documentary אני חייב למצוא את הקטע של האורגן כנסייה הזה!!!!! זה דחוף!!!!! תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 686 צפיות
  16. יש לי כמה קבצים ואני צריך להפוך אותם לקיו או בין אמרו לי שיש תוכנה שעושה את זה.......יש מצב מישהו אומר לי איך קוראים לה?

    • 0 תגובות
    • 481 צפיות
  17. Started by FARKASH7,

    הפרק שאוכלים מהתחת ומחרבנים מהפה. הפרק שהחתולה של קארטמן מיוחמת. אם יש לכם עוד פרקים מומלצים אפשר לתת

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by תחמן מתימן,

    http://www.molvania.com/video_medium_2.html ;D ממכר

    • 13 תגובות
    • 821 צפיות
  19. Started by Your-AsSaSsiN,

    בעקבות כך שהחלטתי להבריז משיעור כלשהו במערך השיעורים שלי בתיכון נשלח מכתב להורים שלי שבו נאמר שאני אצטרך לעשות עבודה ויורד לי ציון בהתנהגות ברבעון הראשון, לא היו לי בעיות כלשהן בעבר, התנהגותיות או לימודיות, האם יש תקנה האוסרת/מגבילה את המקרים בהם מותר להוריד ציון בהתנהגות ואם לא מה כדי לי לעשות על מנת לערער על רוע הגזרה ? תודה מראש

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by mrD,

    שלום לכולם , בהיותי מהנדס מכונות אני בעל ידע מוגבל באלק' כרגע אני רוצה להריץ פרויקט הדורש אינטרקציה בין מע' GPS למע' מכנית האם ניתן לבצע זאת בקלות כמו כן מי מהתמחיות הבאות יהיה הכי יעיל לפרויקט זה (תקשורת,מעגלים אנלוגיים ועבוד אות,מע' הספק) האם אפשר לקחת מכשיר GPS כלשהו כאלו שניתן לקנות לPLAM נייד וכו'? איזה סדר גודל של דיוק יש מGPS ומה הטווח מחירים (עם יש אתר טוב למישהו בנושא אני ישמח) תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 635 צפיות
  21. NVIDIA, ATI, GIGABYTE, THERMALTEK וכו..

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. זה מתחיל להרגיז אותי... לפני 3 חודשים הוצאתי רישיון נהיגה... כמובן-הרישיון הראשון שמוציאים הוא רישיון זמני עד לתום תקופת המלווה ב-17 לאוקטובר נגמרה לי חובת המלווה,ולפי מה שכתוב על הרישיון הזמני-"הרישיון הקבוע יישלח לביתך בתום הדרישה למלווה ובתנאי שהאגרה שולמה" את האגרה שילמתי לפני 3 חודשים בעת הוצאת הרישיון,אז מה לעזאזל?! כבר עבר שבוע מאז שהייתי אמור לקבל רישיון קבוע,ועדיין אין שום סימן חיים מצידם. יש לכם מושג למי אני יכול לפנות,לשאול,או מה אני אמור לעשות?

  23. Started by VL,

    אני כבר לא יודע חלק אומרים זמן מסויים וחלק אומרים זמן אחר... פה אני חושב שזה המקום הכי טוב לשאול

    • 3 תגובות
    • 840 צפיות
  24. Started by Kurt,

    an+1=an +3n + 4.5 , a1=4.5 צריך להוכיח שכל איבר במקום זוגי מתחלק ב12 ללא שארית, ז"א הנחת האינדוקציה היא ak / 12 = שלם ומה שצריך להוכיח ak+2 / 12 = שלם ביטאתי את האיבר הK+2 עד שהגעתי לאיבר הk ומשם לא ידעתי איך להמשיך בתודה דוד

    • 3 תגובות
    • 756 צפיות
  25. Started by תחמן מתימן,

    http://www.youtube.com/watch?v=vEzpr_KCPio

    • 4 תגובות
    • 850 צפיות

דיונים חדשים בפורומים