כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני עובד בספק אינטרנט כבר מעל לשנה, ומחר חבר שלי ינסה להתקבל לאותו מקום העבודה. הידע אצלו במחשבים , לא כל כך גדול, ואני מנסה לשפר את הסיכויים שלו בכל זאת להתקבל. חזרתי איתו על כמה דברים בסיסיים, שאני די בטוח שישאלו אותו עליהם: הגדרת חייגן, מנהל ההתקנים, תוכנות דואר, דפדפנים, אנטי וירוס וחומת אש, דוס, IP (גילוי בדוס וכו'), מודם (רשת/USB), ראוטר, כרטיס רשת, דרכים לגילוי סוג הווינדאוס, הסרת תוכניות, מועדפים. לא עולים לי עוד דברים לראש, מישהו במקרה עובד בחברה דומה וזוכר על מה בחנו אותו שם? אני רק רוצה שהוא יעבור את השלב הראשוני ויתקבל, ואז בתחילת העבודה כבר ילמדו אותו הכל בקורס ולא תהיה לו בעיה (מה גם שאני אעזור לו כל הזמן).
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
Terminator 2 : 3D Battle Across Time Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=QBZa12eZSxM&mode=related&search= Terminator 2 : 3D Battle Across Time Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=uI7-5pw3P9M&mode=related&search= תהנו
-
- 2 תגובות
- 705 צפיות
-
-
There is no BOONE שיעמם לי [גשם בחוץ],אז עשיתי את זה בפוטושופ :-X להפיץ וליידע על ההברקה המדהימה שלי זכויות מלאות לי
-
- 5 תגובות
- 773 צפיות
-
-
מחפש טרמפ מפ"ת לאשדוד בסביבות ה 4:30 - 5:00 בערב. * מיקום : אזור תעשייה , 5 ימים בשבוע א' עד ה'. לטלפון וברורים נוספים בפרטי.
-
- 8 תגובות
- 967 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להיות טייס בחיל האויר במסוקים או במטוסי קרב, וכמובן יש בעיה והיא עד כה לא הרכבתי משקפיים כי חשבתי שאני רואה טוב, באתי יום אחד לעשות בדיקת עיניים כדי לקבל טופס רישוי כי אני למדתי על קטנוע (טופס ירוק) וגיליתי שאני אכן צריך משקפיים (רק לנהיגה) ומספר המשקפיים הוא 0.75 האם המספר הזה יכול להגביל אותי בלהיות טייס ולהוריד לי הרבה מהפרופיל?
-
- 12 תגובות
- 994 צפיות
-
-
-
בעקבות הצלחת הנושא של הוודקה המובילה, אני לוקח אתכם רמה אחת למטה ושואל את השאלה הזו !
-
- 20 תגובות
- 18.2k צפיות
-
-
יש לנו ביחידה מחשבים שחורים של IBM. נגיד אני מנתק את המחשב מהרשת של צה"ל, מנתק את הכונן הקשיח ומחבר כונן קשיח מהבית עם XP. זה יעבוד? אוכל לשחק במשחקים על המחשב? זה די דחוף כי אני סוגר שבת.
-
- 24 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
חבר שלי, אמר לי היום שהוא הולך להוציא רישיון על מלגזה, שזה לוקח כולה שיעור אחד של 3 שעות ואז אתה מוציא רישיון ושזה עולה ביחד 400 שקל מקסימום ואחרי זה שאתה מוציא על רכב, אין לך מלווה, הגיוני ? האם זה נכון ?
-
- 4 תגובות
- 624 צפיות
-
-
זה שווה לי למלאות 4 טפסים מלאים + אקסטרה ב168 שקל? יש סיכוי טוב ליזכות בפרס ריאשון או שני? http://www.pais.co.il/Pais/Games/Lotto/
-
- 4 תגובות
- 705 צפיות
-
-
העלאת /הורדת (?) קבצים באמצעות אתר, HTTP לכל דבר. ללא הגבלת כמות או גודל נראה שגם ההורדה... פשוט ללא הגבלה. נראה חלום ? Click to find out… http://www.mediafire.com/ אוף טופיק אני כ"כ אוהב את FF2... אולי זה בגלל ששיניתי גם סקין עם המעבר , לא יודע, הרגשה נעימה כזאת, כמו מכונית חדשה..
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
יש למישהו במקרה עבודה שהוא הכין על JFK(John F. Kennedy) באנגלית ומוכן לתת לי אותה, אם אין לאף אחד זה חומר לא יזיק. תודה מראש, טימור.
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
מאיזה גיל אפשר להתחיל להתאמן עם משקולות מבלי לפגוע בגדילה\בגוף ? במשקולות כידוע יש כל מיני סוגי תרגילים, איך אני יודע איזה חלק בגוף אותו תרגיל מחזק? יש אולי איזה אתר מנחה לזה? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש תווים לאורגן. The Game-The Documentary אני חייב למצוא את הקטע של האורגן כנסייה הזה!!!!! זה דחוף!!!!! תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 686 צפיות
-
-
יש לי כמה קבצים ואני צריך להפוך אותם לקיו או בין אמרו לי שיש תוכנה שעושה את זה.......יש מצב מישהו אומר לי איך קוראים לה?
-
- 0 תגובות
- 481 צפיות
-
-
הפרק שאוכלים מהתחת ומחרבנים מהפה. הפרק שהחתולה של קארטמן מיוחמת. אם יש לכם עוד פרקים מומלצים אפשר לתת
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
בעקבות כך שהחלטתי להבריז משיעור כלשהו במערך השיעורים שלי בתיכון נשלח מכתב להורים שלי שבו נאמר שאני אצטרך לעשות עבודה ויורד לי ציון בהתנהגות ברבעון הראשון, לא היו לי בעיות כלשהן בעבר, התנהגותיות או לימודיות, האם יש תקנה האוסרת/מגבילה את המקרים בהם מותר להוריד ציון בהתנהגות ואם לא מה כדי לי לעשות על מנת לערער על רוע הגזרה ? תודה מראש
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם , בהיותי מהנדס מכונות אני בעל ידע מוגבל באלק' כרגע אני רוצה להריץ פרויקט הדורש אינטרקציה בין מע' GPS למע' מכנית האם ניתן לבצע זאת בקלות כמו כן מי מהתמחיות הבאות יהיה הכי יעיל לפרויקט זה (תקשורת,מעגלים אנלוגיים ועבוד אות,מע' הספק) האם אפשר לקחת מכשיר GPS כלשהו כאלו שניתן לקנות לPLAM נייד וכו'? איזה סדר גודל של דיוק יש מGPS ומה הטווח מחירים (עם יש אתר טוב למישהו בנושא אני ישמח) תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
NVIDIA, ATI, GIGABYTE, THERMALTEK וכו..
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה מתחיל להרגיז אותי... לפני 3 חודשים הוצאתי רישיון נהיגה... כמובן-הרישיון הראשון שמוציאים הוא רישיון זמני עד לתום תקופת המלווה ב-17 לאוקטובר נגמרה לי חובת המלווה,ולפי מה שכתוב על הרישיון הזמני-"הרישיון הקבוע יישלח לביתך בתום הדרישה למלווה ובתנאי שהאגרה שולמה" את האגרה שילמתי לפני 3 חודשים בעת הוצאת הרישיון,אז מה לעזאזל?! כבר עבר שבוע מאז שהייתי אמור לקבל רישיון קבוע,ועדיין אין שום סימן חיים מצידם. יש לכם מושג למי אני יכול לפנות,לשאול,או מה אני אמור לעשות?
-
- 5 תגובות
- 782 צפיות
-
-
אני כבר לא יודע חלק אומרים זמן מסויים וחלק אומרים זמן אחר... פה אני חושב שזה המקום הכי טוב לשאול
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
an+1=an +3n + 4.5 , a1=4.5 צריך להוכיח שכל איבר במקום זוגי מתחלק ב12 ללא שארית, ז"א הנחת האינדוקציה היא ak / 12 = שלם ומה שצריך להוכיח ak+2 / 12 = שלם ביטאתי את האיבר הK+2 עד שהגעתי לאיבר הk ומשם לא ידעתי איך להמשיך בתודה דוד
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-


