עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שלום לכולם, אני רוצה לשתף אותכם בסיפור שלי מהתקופה האחרונה. אני קונה המון מחו"ל, הרבה קניות מחנויות בארה"ב ומקומות אחרים מעבר לים, הרבה קניות באיביי, והרבה קניות בפורומים שונים מאנשים מכל רחבי העולם, מארה"ב, ועד סין הרחוקה. עם כל הניסיון שלי בתחום, מעולם לא ניתקלתי בשום בעיה בקנייה שכזו. תמיד המוצר הגיע באותו המצב שהובטח לי, המוכרים תמיד דיברו איתי באדיבות, ותמיד המוצרים הגיעו בזמן ותקינים. לפני כשבוע וחצי, רכשתי לעצמי באיביי נגן MP3 משומש עם אוזניות של סנהייזר ממוכרת כלשהי שהיא ישראלית. העובדה שהיא ישראלית בתחילה הייתה מאוד נחמדה. אמרתי לעצמי "ככה לא יהיו עיכובים במכס וככה לא יהיו עלויות גבוהות למשלוח", מעולם לא טעיתי יותר. המוכרת שלחה לי הודעה אחרי שהמכירה נגמרה וזכיתי …

    • 31 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. Started by talevi,

    יש לי חבר שגר בהונג-קונג והוא מגיע לארץ האם למישהו יש מושג האם המחירים שם זולים יותר מארה"ב ? כי אני רוצה לקנות מחשב ויש לי אפשרות או מNEWEGG או בהונג-קונג מה אתם אומרים?

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  3. המיטר שעליו לוחצים בגיטרה חשמלית זה חוט ברזל רגיל? אפשר לקנות משהו כזה[אותו עובי] בחנות רגילה[הום סנטר...]?

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  4. איזה דבר זה מפציץ את המוח.. שתיתי 2 כוסות משו חבל על הזמן ... לפני גיוס אתמול ואללה משו טוב

    • 98 תגובות
    • 16.9k צפיות
  5. כותרת?

    • 1 תגובה
    • 731 צפיות
  6. Started by pazer005,

    כל הזמן יש כתבות באינטרנט על מה יקרה בעולם המחשבים בעוד ככה וככה שנים. אז אני חשבתי על הכנת רשימה של מה לא יקרה. אתם מוזמנים להיות יצירתיים ולהוסיף דברים שלא יקרו עד 2020. 1. אימיול עדיין לא תגיע לגרסא 1.0 2. ICQ לא תכלול עדיין VOIP 3. Windows עדיין תעלה יותר מ-150 דולר 4. לא יהיה יותר מ-2 מגה בהעלאה 5. עדיין לא יגיע חנקן נוזלי לארץ מבחינה מסחרית 6. לינוקס עדיין לא תהיה ידידותית למשתמש 7. עדיין נצפה בשלם וצפה 8. עדיין נראה משחקים באינטרנט ואיכות מגעילה ובסינית 9. ייקח להוריד משחק של 4 ג'יגה תוך חודש מאימיול 10. החבר'ה באבודים עדיין לא יבינו מה יש על האי 11. לא יצליחו להוריד את כוכב נולד / ארץ נהדרת / עודד מנשה מהמרקע 12. יס עדיין לא יצליחו לעשות VOD 14. שמעון פרס עדיין לא…

    • 37 תגובות
    • 3.3k צפיות
  7. Started by The Dom,

    כיסא נוח לשימוש ממושך מול המחשב.... חשוב מאד שהוא יהיה אורטופדי! מחיר.... הממ.... אין לי מושג מה תחום המחירים לזה אז.. משהוא ממוצע ומחנות טובה

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  8. Started by or_y,

    שלום. אני מחפש תמונות ברשת שיש בהם מידע בנושא מחשבים, לדוגמא: תמונה עם מידע על סוגי כבלי הרשת השונים, המאפיינים של כל אחד, מה עושה כל גיד ועוד.... תמונה עם מידע על דורות שונים של מעבדים. תמונה עם מידע על סוגי חיבורים שונים, מאפיינים של כל אחד, מה עושה כל פין. למשל סוגי DVi, VGA, RS232. תמונה עם מידע על סלוטים שונים של כרטיסים ועל ההבדלים ביניהם. תמונה עם מידע על סוגי זכרונות וההבדלים ביניהם. המטרה היא לתלות תמונות כאלה על הקיר בשביל להקל על העבודה, להסביר ביתר קלות לשואלים, ולהפגין מקצועיות ורצינות. מכירים כאלה תמונות? אולי מקום עם ריכוז של כאלה תמונות? תודה אור

    • 8 תגובות
    • 679 צפיות
  9. Started by kryptoguy90,

    נכון להיום, בלי להתחשב רגע בפרופיל האמיתי והקב"א האמיתי שלכם, לאן הייתם רוצים להגיע בצבא בהנחה שאתם מתאימים לכל תפקיד. מי שבא לו לציין גם את התפקיד, חטיבה, גדוד, חייל, דרגה או כל דבר אחר אז בכיף. נראה עד כמה מורעלים החברה פה.

    • 166 תגובות
    • 13.6k צפיות
  10. וכמובן זה abakus--california_sunshine ובשמחה יתקבלו הצעות באותו סגנון! תודה!

    • 2 תגובות
    • 567 צפיות
  11. Started by CrossFire,

    שלום רב, בא לי ללכת תערוכה של איזה משהו מגניב, ככה באזור תל-אביב...... אם יש בקרוב תערוכה של אופנועים זה יהיה מגניב 8)

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  12. Started by CrossFire,

    מתי בדר"כ ייתקיים ואיפה המפגש הזה יהיה השנה? (אם אני לא טועה שנה שעברה זה היה בעזריאלי)

    • 26 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. Started by WHITE_ZOMBIE4,

    סתם שאלה מעניינת...איך הכרתם את חברה שלכם? איך זה התחיל?..אני וחברים כל הזמן הולכים לעזריאלי ולטיילת להתחיל עם בנות ואף פעם אין לנו אומץ לגשת :-X,יש למישהו רעיון טוב איך להכיר בנות?

    • 123 תגובות
    • 10.2k צפיות
  14. אין עוד הרבה מה להגיד. משפט תלס, טופס 05, תרגיל מעצבן אפילו רק סעיף א' יספיק, תודה מראש

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. זאת שלא יודעת עברית... תודה (:

    • 7 תגובות
    • 833 צפיות
  16. Started by darkman,

    -inurl:(htm|html|php) intitle:"index of"+"last modified" +"parent directory" +description +size +(wma|mp3) "metallica" את שורת קוד זה אתה פשוט מעתיק לשורת חיפוש הקוד עובד והוא מוצא המון שירים. כמו כן למי שלא הבין המילה "METALLICA" הוא מילה שאתה משנה אותה בהתאם ללהקה שאתה רוצה! *נילקח מאתר METACAFE

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. אני כרגע מוריד דרך התוכנה לאחר שנרשמתי בהצלחה לשרת USNET עכשיו איך אני מגדיל תמספר חיבורים שלי? זה נותן לי רק עד 2 חיבורים (connections) ושנרשמתי אז רכשתי תחבילה של ה-streams 8 ואיך אני יודע בדיוק מה מהירות ההורדה שלי כי בתוכנה רשום למטה מצד ימין... לדוגמא: 260kbps/30kBps אז איך אני יודע על כמה אני מוריד בדיוק? וזה הגיוני שאני מוריד על 30? אני אמור להוריד על כל הפס! יש לי אינטרנט 2 מגה וכל ההורדה אמורה להסתיים בערך עוד 22 שעות גודל ההורדה היא 2.37 ג'יגה יש מצב שלא מילאתי טוב תפרטים בתוכנה?

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  18. Microsoft certified system administrator אני מעוניין בחוות דעת של מי שכן מבין. מה שכן ראיתי שיש ביקוש לא קטן בשוק לזה. בקשה, למי שמבין, שייתן חוות דעת, תודה! דן.

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  19. Started by kobi_af,

    שבת שלום אם עשיתי מבחן מהירות והיה רשום לי שהמהירות שלי 335kb\s (הורדה) אז מהי בעצם מהירות ההורדה המקסמלית שלי ?

    • 14 תגובות
    • 973 צפיות
  20. Started by bluemail,

    תראו מה ראיתי ברשת http://www.flix.co.il/showVideo.asp?type=2&m=1190872

    • 5 תגובות
    • 710 צפיות
  21. Started by Kidney_stonE,

    (עריכה - העונה השישית התחילה, כבר יש 4 פרקים) ולהודעה המקורית : עונה שישית בפתח טריילר חדש פתח את הבוקר, באתרי הטורנט האהובים עליכם, וגם ב : http://www.24trailer.com/ http://en.wikipedia.org/wiki/24_(season_6)

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Kidney_stonE,

    מישהו פה קנה ב NikeID ? http://www.nikeid.com/ לא ראיתי את ישראל ברשימת הארצות בכניסה לאתר אז אני די מניח שהם לא עושים משלוחים לארץ די פעם ראשונה נתקלתי בזה היום, למרות שאני בטוח שזה שירות שקיים די הרבה זמן ודי הרבה אנשים מכירים אותו די נחמד לי הרעיון לעצב נעל ככה עיצבתי משהו לעצמי (מה אתם אומרים ?) (תעלו עיצובים שלכם...) אני מניח שאני אגלה אוטוטו אם הם עושים משלוחים, אחרי הרשמה לאתר והכל, אני אעדכן כאן (אז סתם פתחתי ת'רד בשביל להשוויץ בעיצוב הכתום מזעזע שעשיתי לעצמי, מה אכפת לכם, תעלו עיצובים שלכם..) עריכה : כנראה שלא שולחים לארץ... אני אאלץ לשלוח את זה לבן דוד בארה"ב שישלח אלי...

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  23. Started by THE FOX,

    מחפש תוכנה להכנת שירטוטים ומודלים תלת מימדיים.[לא מסובכים מדיי...] העדפה לפשטות ונוחות.

    • 4 תגובות
    • 812 צפיות
  24. Started by musari,

    יש תוספת שמראה לך מי קורא לך תאוואי למי שיכול לתת קישור או תשם של הפלאג.... תודה לעוזרים...

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות

דיונים חדשים בפורומים