עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by ranyr,

    במילוי הטפסים באתר VISAPOINT תחת U.S. Contact Information מבקשים את שמו של ה US CONTACT ואת מספרי הטלפון שלו למה הכוונה ב US CONTACT והאם מומלץ לתת שם או לרשום NONE???

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  2. שלום אנשים טובים. בעקבות נסיעה קרובה שלי לאילת, וצורך עז ברכישת מחשב נייד, תהיתי האם מישהו כאן מכיר חנות מומלצת באילת לעניין הזה. השיקול פה הוא לא המחיר (שכביכול זול יותר באילת, אך בפועל רחוק מכך), אלא יותר העיתוי - המחשב הוא מתנה למישהו שישהה באילת באותו הזמן. אם תוכלו לציין גם מיקום של החנות המומלצת פחות או יותר - אודה לכם מאוד. תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  3. Started by EviLeader,

    שלום לכולם.. הארון שלי ריק ממותגים. באמת, אני קונה רק בH&O ואולי טיפה בTNT.. זול הקיצר. עכשיו, ראיתי פרסומת בעיתון ל"יריד המותגים".. אומרים שהמחירים שמה יהיו דווקא יחסית סבירים (ג'ינס של דיזל ב400 ש"ח). רציתי לדעת, אם מישהו הולך לשם או אם מישהו היה פעם ביריד הזה? שווה ללכת לשם אתם אומרים? יש שמה בכלל מקום למדוד את הבגדים או שאתה רואה אותם, קונה וזהו?

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  4. פעם מישהו אמר לי שאפשר שישלחו לך משהו ושאתה תשלם עליו רק שזה מגיע אליך, הוא אמר לי שקוראים לזה גוביינא. אתמול שאלתי את אבא שלי מה זה גוביינא הוא אמר לי שזה שזה משלוח שהמקבל משלם עליו ולא השולח. השאלה אם אני משלם על זה רק שזה מגיע אליי כי להורים שלי יש בעיה עם משלוחים ולתת כרטיס אשראי וזה, ואני רוצה לקנות משהו שיש אותו רק בנועה אז בבקשה בבקשה תענו ! תודה רבה ! היתקשרתי אליהם, אפשר !!!!!

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  5. Started by idle`,

    גירסת הקונטרה לרוצה בנות קורע מצחוק גדול גאוני http://www.myspace.com/kontraproject

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. שלום לכולם יום שישי יש לי מתכונת בספרות ואני לא מבין את זה. אני לא מבין למה לעזאזל אנחנו צריכים ללמוד את המקצוע המיותר הזה. יש מקצועות שהם חשובים ונחוצים ובאמת שאני מבין למה אנחנו לומדים אותם, כמו היסטוריה(חשוב לדעת את ההיסטוריה של העולם), תנ"ך(מקצוע חשוב וגם די מעניין שמספר על תולדות העם היהודי), אזרחות(יותר חשוב גם מהיסטוריה וגם מתנ"ך), אבל ספרות?! נו בחייכם. מה יעזור לי לדעת לנתח שירים וסיפורים מטומטמים שגם ככה אני לא אתקל בהם בחיים. ומנסיון(אני עוד אחד שאוהב לקרוא ספרים), מי שזה לא מעניין אותו עכשיו, גם לא יתעניין בעתיד. ומי שכן יתעניין בעתיד, יכול ללמוד את מה שאנחנו לומדים בתיכון בחודש של מכינה באוניברסיטה(או משהו כזה...) תוך עשרים שניות מסיום הבגרות אני אשכח כל דבר …

    • 6 תגובות
    • 934 צפיות
  7. אני מחולון...אם יש קו אחר שעובר פה זה גם טוב..תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 776 צפיות
  8. אם יש המלצות לצופר אויר גם טוב.

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  9. Started by freee,

    שלום לכולם, אז ככה לפני כמה דקות שיחקתי במשחק של נסטלה דיבס הזה http://www.e-dologic.co.il (מי שרוצה לראות) ויש שם בין המשחקים שלהם משחק שקוראים לו נשנש בגרוב אז שיחקתי כבר איזה שעתיים ניהתי ממש טוב ותמיד היתי מגיע ל150 ופחות ויותר עד שלפני כמה דקות היגעתי ל322 לא יודע איך הצלחתי מלא פוקסים עכשיו זה היה צריך להישמר לי המשחק ואני היתי צריך להיות האלוף ויכלתי לזכות בפרס,אבל הדובון הזה במשחק ישב לי והתחיל לבכות והמשחק נתקע עשיתי אנטר מלא פעמים עד שכזה החלונות ניתקעו ונסגר לי החלון והלך לי המשחק... מה אני עושה? תודה לעזורים.

    • 9 תגובות
    • 940 צפיות
  10. למי שצריך הינה השעות של הבגרויות היום http://img501.imageshack.us/img501/9282/untitledou6.jpg בהצלחה

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. http://wellcom.co.il בכל מקרה אחלה מחירים ונראה אתר מאוד מקצועי. מאוד נח ואינפורמיבי. מישהו פעם קנה מהם?

    • 3 תגובות
    • 2.8k צפיות
  12. Started by Aviko,

    חלקת יער הכילה לפני 20 שנים, 30000טונות של עץ. היום יש ביער 40000 טונות עץ, נתון כי כמות העץ ביער גדלה בכל שנה כמו סדרה הנדסית. א. בכמה גדלה כמות העץ באחוזים מידי שנה ב. מה תהיה כמות העץ בעוד 20 שנה.. אם מישו יוכל לפתור את זה ולתת לי את הדרך לפיתרון אשמח כי אני מנסה לפתור את זה מלא זממןן!! תודה, Aviko

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by moonjib,

    שלום לכולם. רציתי לדעת לפי מה הצבא שולח זימונים לימי סיירות וגיבושים שונים? זה לא שלפני הנ"ל אתה מציג להם את הכושר שלך, אלא רק מציג מצב רפואי (בלשכת הגיוס) ומבחן (שבכלל לא קשור). יש לי פרופיל 82, ורציתי לדעת אם יש מצב שישלחו לי. תאריך הגיוס הוא ב-16.03.08. ובאותו נושא, אילו ימי סיירות/גיבושים מתקיימים לפני התאריך גיוס (הראשוני) שלי? באיזה חודשים? ועוד משהו, כבר אפשר לדעת לאיזה חיל אני מיועד? כבר ראיתי את הטבלה הזאת באתר שבוז/יחידה (אחד מהם), אבל היא ממש לא מובנת. זהו...לבינתיים.

    • 3 תגובות
    • 852 צפיות
  14. עזבו אתכם מכרטיסי מסך חדשים, מ-MP3 או מאלכוהל. יש שואה בעולם, ואולי כמו שינדלר - תוכלו לקנות חיים ב-20 שקלים. כנסו לפה: http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=487753&sid=126 ואפשר גם לפה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3401656,00.html ואז לפה: http://www.congobandaid.com/ אפשר לבוא למופע (100 שקל), אבל אפשר גם סתם לתרום - אם יש לכם כרטיס אשראי.

    • 29 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. השיר שניאו שומע כשהוא מקבל את ההודעה במחשב "Wake up neo..." תמונה מהסצינה למי שלא הבין: תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 708 צפיות
  16. למי שלא מבין אני לא מדבר על התוכנית בערוץ 2 שדי נחמדה אלה על התוכנית היומית בHOT שמשעממת ברמות אז תזרקו בדיחות מפגרות ואני יתחיל תראשונות התוכנית של מה קשור כל כך משעממת שאודטה ניראת מעניינת אחרי שצופים בתוכנית מה קשור כל כך משעממת ש-"לא אשה" (מנשואים פלוס) הזמינו כמה תוכניות לטקס קבלה

    • 8 תגובות
    • 766 צפיות
  17. דבר ראשון: זהירות ספויילרים. דבר שני: מישהו פה רואה סמולוויל? לפני כמה ימים יצא פרק סיום העונה, ואני רוצה להגיד משהו אחד: המוזריות של הסדרה גדלה בכל עונה בצורה אקספוננטיאלית.. אם בהתחלה קלארק היה צריך רק להלחם בפריקים שהזדהמו עם המטאורים, עכשיו הוא צריך להתמודד גם עם כל המוזרים, גם עם לקס, גם עם ליונל(שכל יומיים מחליף צד), עם יצורים מוזרים מאיזור הפאנטום, ובאמצע גם לקלואי יש כוחות ולאנה מתפוצצת. מה דעתכם על מה שהולך פה? איך קלארק אמור לנצח את הדבר הזה? מה יהיה בעונה הבאה? והאם לאנה באמת התפוצצה?(אני חושב שהיא ביימה את מותה בגלל שגם רואים את המשאית עוברת לפני שהיא מתפוצצת) מה שכן, פרק הסיום היה מעולה לדעתי, הרבה יותר טוב מהרבה פרקים אחרים העונה.

    • 26 תגובות
    • 2.6k צפיות
  18. בהצלחה בבגרות חברה!! אני ניגש ל 3 יח' ומקווה לעבור אותה בציון טוב וחוץ מזה אני בן 18 מחר! :jump:

    • 31 תגובות
    • 3.1k צפיות
  19. אני צריך לשכור דירה לשבועיים בסנט פטרבורג, או לחלופין אכסנייה, התקציב שלי לא גדול ואני רוצה למצוא אתרים או כל אמצעי אחר כדי לשכור שם דירה, התקופה המדוברת היא אמצע יולי, אשמח לכל סוג של עזרה בנושא. בתודה מראש לכולם, אופיר ישראלי.

    • 3 תגובות
    • 663 צפיות
  20. Started by אלימלך אגוז,

    [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 831 צפיות
  21. Started by mazoneli,

    מישהו יודע אם זה אפשרי ? אם לא אשמח להפניות לחנויות ציוד ל PC אמינות בארה"ב. המשלוח לחבר בארה"ב שמגיע לארץ בקרוב.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by NETANELKOREN,

    שלום. אני נכנס לפעמים לאתרי קתלוגים למכירות חלקים למחשבים כמו זאפ,נועה מחשבים,משהו עם PC בסוף אתר ישראלי. אז ככה לפעמים אני הולך להתקלח לאכול וחאותי הקטנה מגיעה למחשב ונוגעת בו אז האינטרנט פתוח באתרי קנייה של חלקי מחשב אז שאני מגיע אני רואה שהיא סגרה לי חלונות ופתחה חלונות באינטרנט אז הפחד שלי הוא שהיא חייבה אותי באיזה שהוא מוצר ועוד אז השאלה שלי היא אם חס וחלילה היא הזמינה מוצר מאחד האתרים אז נכון היא צריכה לעשות על חשבון הכרטיס אשראי האם זה נכון. והאם יכולים לחייב אותי על ידי המחשב אפילו בלי הקוד של הכרטיס אשראי אלה דרך איתור המחשב דרך האינרנט הוא שאולי הם יתקשרו לספקית אינטרנט שלי ושאלו אותה איפה אני גר האם יכול להיווצר מצב כזה. הייתה בשבוע האחרון זאיזה שהוא אתר מכירו…

    • 7 תגובות
    • 738 צפיות
  23. Started by Kidney_stonE,

    http://www.addictinggames.com/supuzzle.html

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by iem,

    מישהו יכול להמליץ על מקצוע שקל לשפר בבגרויות של התקופה הנוכחית דבר אשר יגרור העלאת רמת הסכם בנק' או 2 ?? הכוונה אינה לאנגלית או מתמטיקה אלא למקצועות אחרים \ לא שגרתיים... תודה !

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by mrsph666,

    אנא הציעו לי את כל הדרכים לטפל בהנגאובר (אחרי שתיה... היום שאחרי).. אני מרגיש נורא! תודה!

    • 17 תגובות
    • 3.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים