כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני זקוק לתוכנה לשרטוט פרבולה, כאשר אני מעתיק את המשואאה והיא תסרטט אותה. ונא לא לתת לי קישור "GOOGLE S YOUR FRIEND".
-
- 5 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום רב אני מחפש את השם של השיר הזה: http://myfiles.co.il/file/9707/shir-mp3.html היש צדיק/ צדיקה סדום שיודע/יודעת איך קוראים לשיר? תודה!
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
מחר מתכונת בהיסטוריה ב.. יש למישהו כמה סיכומים שאני יוכל לקרוא?
-
- 9 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אנשים זה ממש חשוב, תתלו סרט כחול על המכונית, ותפיצו לכולם את האתר: http://www.hatufim.coo.co.il
-
- 1 תגובה
- 2.3k צפיות
-
-
אני משתגע מרוב שיעמום אני פשוט שונא את יום שבת!
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
משהו שכתבתי הרגע אחרי שנפגעתי ממישהי: שם עמדת מולי וחייכת לי בין ההמון הצוהל לרעשי המוזיקה הצווחת לכדת את ליבי בעינייך נעלמתי לרגע ומיד כשחזרתי נעלמת כרוח הסערה. התעוורתי לעולם אותך לא אראה עוד.
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
סיימתי לראות חלק גדול מהראיון המשותף של ביל גייטס וסטיב ג'ובס, וזה פשוט מדהים. http://www.youtube.com/watch?v=9HMO0zVYUw8 פשוט מדהים, שני שועלים וותיקים יושבים על הבמה מדברים וצוחקים יחד, ועם זאת עוקצים אחד את השני על העבר וההווה חופשי כמעט ולא מיישירים מבט ביניהם (משקעי העבר?). מעניין לראות שהחוק או כלל האצבע הידוע "כדי להצליח לא צריכים להיות הראשונים בשוק, אלא הכי טובים" פשוט מרצף את הדרך בין שתי החברות האלו: - GUI: אפל משאילה את הרעיון מ- Zerox, נתקלת בבעיות של עלות חומרה לצרכן ומדשדשת ואז MS מגיחה מאחורה ודורסת אותה עם WIN95. ג'ובס דרך אגב למד את הלקח היום הוא מגדיר את אפל כחברת תוכנה (לדבריו) - נגנים דיגיטלים: אפל פשוט פותחת את השוק עם IPOD ו- ITUNES ועכש…
-
- 0 תגובות
- 861 צפיות
-
-
ותוכנית טלוויזיה חדשה ביפן: http://www.youtube.com/watch?v=iw5tgXW8rBg
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אולי אתם יודעים ואולי לא אני לקוח של נטוויז'ן והוט ומרוצה מהמהירות משירות הלקוחות ומהמחיר בקיצור אני ממש לא רואה אותי עובר לחברה אחרת במצב הזה אז ככה היום התקשרתי אליהם שהאינטרנט שלי לא עובד ואז העבירו אותי לתמיכה טכנית באמצע השיר נזכרתי שצרבתי ביוס של לוח אחר ונתקתי, לאחר כמה דקות נחשו מי מצלצל אלי? נציג של נטוויז'ן ושואל אותי אם התקשרתי אז אמרתי שכן וכבר מצאתי את הבעיה ופתרתי והוא צוחק איתי ועושה לי חח... רוצה לעבוד פה אז אמרתי לו ח.. כן. טוב תודה רבה ביי|ביי בקיצור זה נחמד שנציג חוזר אלי וככה צוחק איתי וכל זה רק רציתי לשתף אותכם ואם גם לכם היו מקרים דומים
-
- 8 תגובות
- 657 צפיות
-
-
שאלתי בעצם היא, אילו עבודות ניתן למצוא עם תואר ראשון בפיזיקה? האם יש הרבה מקומות עבודה? זה מקרה "אבוד" כמו עריכת דין? או פשוט אין הרבה מקומות עבודה כי אין צורך? תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אין מה לראות וכל הסדרות בפגרה וגם טופגיר האהובה :'( (יצא חרוז אפילו )
-
- 3 תגובות
- 751 צפיות
-
-
או בסמסטר שמתחיל באוקטובר? אם כן אז איפה? ומאיזה קורסים הוא מתחיל ?
-
- 16 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
מצאתי כאן צופר שאני רוצה: http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=484&PHPSESSID=38997df5bb6567f1a1be3aea5933c62a אני יודע שזה לא חוקי להשתמש עם צופר זה. אני לא שואל איך משתמשים בזה אלא איך מחברים(לצורך ניסוי אם תרצו...). תודה לכל העוזרים.
-
- 5 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
שלום, אני מאוהב במישהי שהיא לומדת איתי כבר ממזמן, יום הולדת שלה עוד חודשיים או פחות... והיום ניהלתי שיחה עם החברה הכי טובה שלה כדי שתעזור לי לכבוש את ליבה ביום ההולדת שלה ולהציע לה חברות, אבל למרבה הצער גיליתי שיש לה עניין במישהו אחר שהכירה איזה חייל בתל אביב, ככה מספרת החברה הכי טובה שלה, היא עדיין לא חברה שלו אבל יש לה עניין בו, שאלתי היא האם בכל זאת לנסות לכבוש את ליבה או לוותר על זה ולעזוב את זה... מה אתם אומרים?
-
- 288 תגובות
- 38.3k צפיות
-
-
שלשום הלכתי לקנות שתיה [כמה חברים באו אלי] אז ראיתי פתאום בחנות נסטי מנגו-אננס! מישהו שמע על זה? טעם? קניתי 1 וטעמתי זה מה זה טעים! אומרים שהאפרסק טעים אבל אני אומר לכם שלא! אז מישהו עוד טעם חוץ ממני? או שמע? מתכוון לנסות?
-
- 28 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
תמליצו לי על שירים כמו gorillaz. אגב מה זה הסגנון הזה?
-
- 9 תגובות
- 866 צפיות
-
-
שלום אני רוצה להשכיר שרת כמה זה יעלה לי לחודש ,איזה חברות מומלצות ,וכו ? :s05:
-
- 1 תגובה
- 711 צפיות
-
-
Circa Men's Lopez 50 וכן, עדיף בארץ
-
- 9 תגובות
- 941 צפיות
-
-
בינתיים הספקתי לראות רק את "חסין מוות", ואני חייב לציין שטרנטינו התעלה על עצמו שוב. ברבע שעה של מסרט יש יותר קללות מבכל הסרט של סאות'פארק אגב, רבע שעה של הסרט הזה גם מצחיקה יותר מכל הסרט של סאות'פארק... וכמובן, איך אפשר לשכוח את השריף ו"בן מספר אחד" האגדיים שמופיעים גם כאן. מומלץ
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום אני לא יודע מי מכם ראה או שמע אבל לי יצא לגלות את זה ביוטיוב... ראיתי שיש קונספירציית ענק לסיבת נפילת התאומים ובניים 7 באותו מקום.. שימוש נרחב בטרנמיט לחיתוך קורותהתמיכה בבניין החדרת חומרי נפץ ועוד..על הדרך שהפילו אותם מי היה קשור לזה.. ואיך ביצעו את זה... כולם ספקנים בהתחלה ויגידו למה שהשלטון וגורמים אמריקאים שיש להם קשרים בתאומים ירצו להפיל אותו.. שזה מה שאני אמרתי לעצמי עד שראיתי את זה ואני ממשיך להגיד את זה לעצמי היום אבל מצד שני אני לא יכול להתעלם מאלפי הדוגמאות ונתונים שמביאים בסרטונים ביוטיוב... זה ממש מעניין אני ממליץ לכולם לראות ארגנתי פה כמה סרטונים שלא תצתרכו להתרוצץ ביוטיוב http://www.youtube.com/watch?v=KZI3bULCh8g&mode=related&am…
-
- 30 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3406974,00.html אני לא מבין מה הבעיה? זה פתרון מעולה. אני לא בטוח אם זה מתאים לכאן או לאקטואליה - אז סליחה אם זה לא מתאים לכאן.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היום קניתי רובה אוויר וגיליתי שזה נורא כיף אולי זה נשמע כמו ילד קטן שמתלהב מרובה פלסטיק, אבל אפשר לשחק בזה שעה שלמה בלי להשתעמם. אומנם התקציב שלי היה מוגבל אז קניתי שטגן חזק יחסית: המהירת שלו זה 250FPS (אני חושב) והוא לא אוטומט, אבל עם קצת זריזות אין בעיה לירות כדור בשניה. הוא מסיבי ולא כמו הרובה הקודם שקניתי ונשבר לי אחרי חודש. מה שביאס לי תתחת בו זאת המחסנית, דרך הכנסת הכדורים היא מפגרת לגמרי, מכניסים את הכדורים לתוך צינור, ומכניסים את הצינור למחסנית ואז דוחפים עם מקל והכדורים עוברים למחסנית. ברובה הקודם שלי, שהיה דגם אוטומט הייתה מחסנית ענקית ואתה פשוט שופך בערך 50 כדורים לתוכנה ומוריד איזה קפיץ, הופך את המחסנית והכדורים נכנסים למקום. פה יש לי רק 17 כדורים …
-
- 48 תגובות
- 6.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב מחנות זו מה דעתכם? איך השרות ? המחירים זולים שם אבל לא שמעתי כלום עליהם
-
- 6 תגובות
- 746 צפיות
-
-
-
מדור חדש בנענע נועד כדי לעזור לאנשים הקטנים מול החברות הגדולות. בנוסף, כל מי שישלח תלונה צריך לדעת ששמו יפורסם והוא צריך להסכים על כך שיראו את התלונה שלו באתר. מי שמעוניין שישלח לי הודעה פרטית. בנוסף חשוב לציין שיש לשלוח הודעות בקשר לתלונות מול חברות גדולות ולא מול חנויות קטנות. תודה, דניאל גרייבר
-
- 5 תגובות
- 715 צפיות
-


