פורסם 2007 ביוני 219 שנים אני אישית אוהד מושבע של Cap'n Crunch - Peanut butter לא טעמתי בארץ משהו טעים כמו הנ"ל.
פורסם 2007 ביוני 219 שנים כריות.. אבל אני קונה בדר"כ קורנפלקס רגיל או כזה עם סיבים תזונתיים(אותו דבר רק חום ול קרנצ'י).. אני קונה רגיל כי בדר"כ כריות לא נשארות אצלי בבית הרבה זמן.. אני אוכל אותם לפעמים כמו חטיף..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.