כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
יצאנו לשחק היום קצת football והנה קטע מצחיק.. http://www.youtube.com/watch?v=YAtqzEu4JpQ
-
- 5 תגובות
- 810 צפיות
-
-
איך אני מעיף את עיצוב הכתב המחריד הזה? איך אני מחזיר אותו לקודם?
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
למישהו יש את התמונה הזאת של במקום אינטל אינסייד יש איבל אינסייד? אם כן הוא יכול להעלות אותה איכשהו?
-
- 1 תגובה
- 535 צפיות
-
-
ראיתי היום תפרק האחרון של The King of Queens ואומנם העונות האחרונות לא היו מצחיקות כמו הראשונות בכל זאת היה נחמד ליצפות פה ושם בסידרה ואחרי הפרק הבנתי שאין לי אף סידרת קומדיה ליראות אני אוהב את נשואים פלוס\The King of Queens רימן וסדרות בסיגנון בקיצור יש בכלל סדרות בסיגנון היום? כי סדרות כמו המשרד לפחות בגירסה האמריקאית מאוד משעממות אותי
-
- 25 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
שלום לכולם. נתקלתי באיזה וידיו בעודי משוטט ביו-טוב ונפלתי על וידיו עם שיר טוב (על תיתייחסו לוידיו) מישהו יכול להגיד לי בבקשה מה השם של השיר המתנגן ? הינה הלינק: *זה לא איזה שיר אחד מאחד המטריקסים ? Help
-
- 6 תגובות
- 718 צפיות
-
-
לי בכל אופן יש מחשב למשחקים רגילים באיכות סבירה, ככה תכננתי אותו (או אבי )
-
- 28 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, מעוניין לדעת איזה רכב ליסינג מקבוצה 2 הכי מהנה לנהיגה ? ואיזה רכב אתם ממליצים לקחת .. תודה !!
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
לא מצליח, אני רוצה שיעשה לי ממוצע של שלוש עמודות יעני: F5+G5+A5 מישהו יכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 965 צפיות
-
-
צריך המלצה לטלוויזיה עד 1000 שח ואם אפשר גם חנות טובה ומוכרת שלא גונבת כסף. תודה לעונים.
-
- 8 תגובות
- 850 צפיות
-
-
התייאשתי כבר השארתי פרטים ב 2 מקומות לא חזרו אלי .. השארתי פרטים למישו בטלפון לא חזר אליי .. אולי לחזור אליו לשאול אם יש משו ? ובכללי .. איפה אתם עובדים ? כמה שעות ביום ? כמה לשעה ?
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.dailymotion.com/video/x2b5wr_guitar-solo אני לא יודע מה איתכם, אבל :screwy: זוועות, מומלץ ליראות מגיל 120 ומעלה!!
-
- 8 תגובות
- 769 צפיות
-
-
איך היה לכם? אני מוגש על 100. הבגרות הייתה ממש בדיחה, עשיתי את 1, 2, 3, 4. שאלות ממש ממש קלות סיימתי את הבגרות תוך 30 דקות ;D אם אני לא מקבל 100 זו תהיה סנסציה!
-
- 38 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אהלן... עשיתי משהו בפוטושופ לחבר ושמתי בזה תמונה שבקשו ממני לשים... עכשיו , רציתי לדעת איך קוראים לדמות / סדרה... וזהו בעצם.... תודה, עודד ב. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-
-
-
אם לא הבנתם עד עכשיו אז ספויילר אוקיי אז בסוף בסוף שכל המשפחה יושבת ביחד כל אחד אוכל טבעת בצל אחת מדו רצה להיכנס למסעדה שומעים את הפעמון שעל הדלת טוני מרים את הראש ואז הכל נהיה שחור המוסיקה מפסיקה וזה נמשך ככה איזה 5 שניות ואז יש כתוביות סיום במשך כל הקטע הזה יש כאלו צילומים של אנשים שנראים חשודים ולא ממש הבנתי אם הם מנסים לרמוז לנו משהו או לא אז ברצינות מה זה הסוף המוזר הזה למה התמונה פשוט נקטע וזהו? תודה
-
- 2 תגובות
- 702 צפיות
-
-
זה האופנוע הכי גדול בעולם, למרות שלא הייתי ממש מגדיר אותו כאופנוע אלא כטרקטור משולב עם אופנוע, שיא גינס לשנת 2007: http://www.fullgaz.co.il/archive/jun-07/news/fg32989-vid-biggest.php
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
הוא מתחיל לעלות תמונות ורושם שהוא נכשל להתחבר לשרת איך פותרים? Aviko
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
התחיל החופש לפני הגיוס, אז התחלתי לחפש עבודה ומצאתי אותה בתל-בר (מכבסה לבתי חולים). אני עובד באגף שבו צריך לעמוד ולעבוד כל הזמן, מ-6:30 ועד 15:30 או מאוחר יותר (8 שעות לפחות) והרגליים פשוט לא עומדות בלחץ, עבדתי 4 ימים רצופים. בשלושת הימים הראשונים עבדתי בנעליים פשוטות וישנות, היום עבדתי עם נעלי נייקי. השאלה היא, האם המצב הזה הגיוני? האם כולם ככה? אולי משהו עם הרגליים שלי? האם כדאי לקנות נעליים לעבודה? מה עם קרוקס?
-
- 21 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אני מחפש מידע על הרכיבים מהם בנוי לוח חשמל ממסרים,קונטקטורים,פחתים,ריילים,בקרים וכול שאר החלקים שנמצאים בלוחות. לא הבסיסיים לבית אלא לוחות לתעשייה ,עסקים וכדומה אני צריך מידע על אופן פעולה,תפקיד הרכיב ,חיבורים בלוח וכו'. תודה מראש לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אהלן חברה...אולי מישו יכול לעזור לי ותת לי איזה לינק שבו אני יכול לראות את המשחק של פנא'-אולימפיאקוס באינטרנט?? :s05: תודה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 478 צפיות
-
-
לאחר שהתייעצתי עם פורום מפרטים במשך כשבוע החלטתי להזמין את המחשב. הזמנתי אותו מחנות גיבור מחשבים שבנתניה. מאז עברו למעלה משבועיים ועדיין לא קיבלתי את המחשב וזאת למרות שמצויין בהצעת המחיר שלהם כי האספקה תתבצע בתוך שבוע. אבל הדבר הגרוע מכל הוא שאין עם מי לדבר שם, החנות משתמשת בשירות הודעות בשביל לסנן אנשים וכעת אין לי מושג מה יעלה בגורל המחשב שהזמנתי. ***ראו הוזהרתם***
-
- 14 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכנן לעשות מודינג למארז. ראיתי פרוייקט של מישהוא שעשה חיתוך מדהים!!! על המארז,של שני דרקונים. לינק לתמונה: http://www.bit-tech.net/modding/2007/05/29/project_logs_update_11/2 אני רוצה לעשות את אותו החיתוך בדיוק,במארז שלי, אבל אני לא מוצא את התמונה, חיפשתי שעות על גבי שעות בגוגל,ולא מצאתי, בבקשה שמישהוא יביא לי לינק של התמונה הזאת!. בתודה, MuTaTiOn.
-
- 8 תגובות
- 886 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות פוסטר של מכונית ולמסגר אותה ולתלות על הקיר... תנו המלצות טובות, אם זה חשוב לכם איפה אני גר אז אני גר בפתח-תקוה. או פוסטרים של משחקי מחשב, יש כאלה ראיתי היום בבאג מחשבים שיש להפ כאלה ומזה נראה יפה.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-


