פורסם 2007 ביוני 2119 שנים ישן... אבל בכל זאת כיף לדעת שמאז הפעם האחרונה שעשיתי את זה (שנה-שנתיים) לא התעוורתי... חחח
פורסם 2007 ביוני 2119 שנים הכל נכון (חוץ מפעם אחד שלא הייתי בטוח אם זה 1 או 7. הם מאוד דומים. הימרתי על 1, זה היה 7).
פורסם 2007 ביוני 2219 שנים הכל נכון (חוץ מפעם אחד שלא הייתי בטוח אם זה 1 או 7. הם מאוד דומים. הימרתי על 1, זה היה 7).גם לי זה קרה
פורסם 2007 ביוני 2219 שנים פתרתי הכל נכון! אוף הדבר היחידי שיש לי הוא ראייה פחות טובה, משקפיים 0.75, זה גדול?
פורסם 2007 ביוני 2219 שנים לא...אפשר ללכת בלי משקפיים.תמיד חשבתי שאני רואה מצויין ואז כשעשיתי בדיקת עיניים אז גיליתי שיש 0.75, אוף אני חייב להרכיב משקפיים כשאני בנסיעה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.