פורסם 2007 ביוני 2219 שנים מחבר על מה הם בדיוק מסתכלים כשהם עושים את המיונים?אני בחרתי קורס דרג ד ואני כולי בעצבים שאני לא אתקבל
פורסם 2007 ביוני 2219 שנים לפי דעתי אנשים עם בעיות ת"ש יבואו בעדיפות בגלל שזה תפקיד של יומיותולאחר מכן נראה לי רנדומלי. תלוי כמה אנשים ביקשו לעומת כמה מקומות יש.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.