עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by mihFir,

    רוצה לקנות מזגן לחדר, שיוציא אותי מהחום הנוראי הזה, ואת המחשב שלי. אני רציתי ללכת על נייד, בלי יותר מדי התקנות וחורים בקיר, אשמח לשמוע המלצות שלכם ? תודה מראש.

  2. לא משנה נרד נזה אבל המבצ נחמד http://www.sprite.co.il/

    • 0 תגובות
    • 519 צפיות
  3. http://www.albinoblacksheep.com/games/mindlessviolence עם הזמן מקבלים נשקים חדשים, נכון לרגע זה אני בשלב 13 עם נשק אוטומטי בעל 60 כדורים. עריכה: שלב 13, צחוקים.

    • 29 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. טוב זה לא נישמע כמו עוד סיפור עלילה מהWWE כמו הסיפור של וינס מקמאן שבטח לוגם שמפניה באיזה חור עד שיופיע מיחדש הסיפור על קריס כניראה אמיתי וזה מה שהיה כתוב - http://www.wwe.com/shows/ecw/superstars/chrisbenoit/articles/benoitupdate וזה הרגשה מוזרה איך לעזזל אפשר ביכלל להרגיש עצב על רוצח שמת?

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by ofer1928,

    http://youtube.com/profile?user=pixilated1928 תכנסו לסרטון clown

    • 10 תגובות
    • 926 צפיות
  6. אני בונה באר קטן בחדר. לא משהו גדול מדי.... יש מקום לאיזה 20 בקבוקי שתיה ממוצעים.. השאלה היא איזה 20 בקבוקים חובה להכניס...? יש לי כבר, בקבוק פינלנדיה , בקבוק מרטיני, בקבוק יין אדום איכותי, חורטיצה פרמיום ובקבוק רד-לייבל... מה לדעתכם חובה להכניס, תקציב - עד 200 שקל לבקבוק... אני הולך להכניס עוד וויסקי אחד, מתלבט בין בלנטיימס (רגיל , לא ישן..) לבין דיוארס וויט לייבל... דעתכם?

    • 54 תגובות
    • 4.7k צפיות
  7. Started by 00000,

    איזו גרפיקה מטורפת

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  8. לפני שאתם קופתים- הבנאדם לא חתום באקו"ם הוא לא שילם לאמינם ואמ סי מנצור מעדיף שיורידו את השירים שלו. חוץ מזה השיר לא נכלל באלבום שלו אז זה נחשב להפקה חובבנית חסרת תכלית אבל עדיין: http://rapidshare.com/files/39400063/__1488___1501____1505___1497____1502___1504___1510___1493___1512__-___1488___1502___1488____1505___1.html ועוד שיר אחד: http://www.youtube.com/watch?v=JsYCyBPwGac&mode=related&search= השירים די ישנים אבל הם נחמדים. - סליחה שאני מתלכלך רק הבית הראשון היה מצחיק לדעתי.

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by the red dragon,

    מה המיקוד של נייו יורק צריך את זה דחוף

    • 1 תגובה
    • 15.7k צפיות
  10. Started by INON,

    אתמול הזמנתי מחשב מהעיר שלי, וכשהראתי לבעל החנות את המפרט הוא לא האמין לי למחירי הזכרונות, (את רוב המפרט לקחתי מK.S.P) ואת הזכרונות מIQPC, השאלה שלי היא אם באמת המחירים שלהם אמיתיים, האם מישהו מחברי הפורום הזמין זכרונות מהם? אם הם נותנים אחריות, אם הם אמינית, ואיך זה שהזכרונות שלהם מתומכרים בשליש מחיר מKSP?

    • 1 תגובה
    • 540 צפיות
  11. לעלות 8 קומות בריצה עושה כושר טוב? או ממש בקטנה?

    • 10 תגובות
    • 978 צפיות
  12. עד עכשיו לא חסמו .. מצאתי אותו 2 חלקים חיבר לי איזה אחד המסך מת ולא יכול לשמוע את הצד השני עכשיו חבר אירגן לי אוזנייה ולאח שלו יש אותו פלאפון והוא מטעין לי אותו ... עכשיו השאלה זאת אם יכולים לעלות עליי ולדרוש ממני את הכסף של השיחות אם כדיי לי קצת לחרוש .. ואיך אני בודק אם זה טוקמן או קו פתוח (הפלאפון של חברת פלאפון)

    • 2 תגובות
    • 583 צפיות
  13. :xyxthumbs: ^^^^^^^^^ הסרט הכי אהוב עליי ללא ספק זה ALIENS!!!!! הוא מבטיח את כל מה שהוא מקיים, יש בו פחד מסוים המון אבל המון מתח מי ישרוד ומי ישאר בחיים, וההתמודדות של RIPLEY לבד מול החייזרים גם בחלק הראשון וגם בשני, החלק הראשון הייתה יצירת מופת יצא ב1979 ואפילו היום(להוציא אפקטים) נחשב סרט על רמה מאוד גבוהה ומעט מאוד מגיעים אליו, אבל ALIENS זה הסרט האמיתי יצא אחרי ALIEN ב1986 וממשיך את ALIEN, ולא רק ממשיך אותו אלא זה סרט של שעתיים ו45 דקות והוא כל כך מעניין מותח, יש צחוקים ובקיצור סרט מאוד על רמה עם שחקנים על רמה כמו SIGOURNEY WEAVER ו MICAHEL BIEHN

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  14. מה הוא סוג הבילוי המועדף עליכם ביותר? ניתן לבחור 2 אופציות, תבחרו את מה שמתאר אותכם בצורה הטובה ביותר. אני בן 18 ועוד חודש 19 ואני אוהב לצאת עם חברים למועדנים, ולהיות על המחשב שזה כולל משחקים, UNDERTAKER ועוד UNDERTAKER וגם HWZONE :hi:

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות
  15. Started by G.P.S,

    בבקשה תעזרו לי, אני צריך CODEC שמפעיל קבצים מסוג 3G2 (לא רק הווידאו גם הקול) וגם עם יש תוכנה שהופכת את הקובץ הזה לכל קובץ אחר "קריא" (WMV, AVI...)

    • 1 תגובה
    • 495 צפיות
  16. בן דוד שלי יהיה בשיקגו עוד שבועיים ואני בטוח מביא משם משהו... הקטע שאני לא מוצא אפילו בגוגל חנויות חשמל ומחשבים שם.... אפילו פה בתל אביב אני מוצא יותר חנויות עם אתרים באינטרנט. מישהו מכיר? ,שמע? היה? ראה? תודה

    • 1 תגובה
    • 583 צפיות
  17. Started by dvido,

    20070625 שלום. לפני כ 3 שבועות קניתי מחברת KSP, סניף ת"א, מספר חלקי מחשב בכ 2000 ש"ח, ביניהם ספק כח למחשב ומכשיר אל פסק. כמובן שקניתי את החלקים בעצת המוכר של KSP שהמליץ לי במפורש על הספק הנ"ל ועל האל-פסק הנ"ל שיעבוד עם הספק. התקנתי את הספק במחשב שלי וחיברתי אליו את מכשיר האל-פסק בדיוק כפי שכתוב בהוראות הפעלה. לפני שבוע התרחשה בביתי הפסקת חשמל והפלא ופלא החשמל במחשב "נפל" יחד עם כל שאר המכשירים בבית (למרות שהיה מחובר לאל-פסק) ולא החזיק מעמד אפילו שנייה. בשיחה עם טכנאי של החברה המייצרת את מכשירי האל-פסק התברר לי שהדגם המסוים של האל-פסק שקניתי לא תומך בספק שקניתי ולכן מראש לא הייתה אפשרות שהאל-פסק יוכל לעבוד עם הספק הזה. כמובן שהתקשרתי לחנות של KSP. אחרי הרבה טרטורים והעב…

    • 45 תגובות
    • 5.4k צפיות
  18. Started by zoman,

    ככה צריך לנהוג (מדהים) :o http://www.snabbstart.com/film/4d048618de

    • 6 תגובות
    • 775 צפיות
  19. Started by aviv00,

    חשבתי אולי להשאיר את הממחשב במצב שינה כל פעם במקום כל הזמן לכבות את המחשב לשעה שעתיים מה אתם מציעים אגב מה הצריכה [הספק] ביחס בפעילות נורמלית?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. גבוה ? בינוני ? מה אפשר להוציא מזה שאני מתאים לעתודה ?

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by CyberBot,

    DOK=DISK ON KEY

    • 9 תגובות
    • 732 צפיות
  22. Started by OutRaGe,

    שלום חבר שלי לחוץ רצח בגלל המגנים בפיזיקה שהמגן השני היה בו תר' מהספר מכינה לטכניון והיה קשה והכל(מסיימים יא'...) בכל אופן הוא רוצה להשיג את הספר הזה לפני המגן השלישי למישו יש מושג אם אפשר להשיג ואיך ? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות
  23. Started by aviz,

    אנחנו מתלבטים אם לקנות אותה נראה אוטו סבבה כזה , מתאים לאשה במקום מה שיש עכשיו לאמא שלי , סיטרואן סקסו 99. איך האמינות שלה ועלות האחזקה ? עריכה: טעיתי מהמהירות 307 כמובן

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. סוף סוף בית משפט עם ביצים נמאס כבר לחכות חודשים שינתקו אותך http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3417191,00.html

    • 0 תגובות
    • 752 צפיות
  25. Started by J0n1,

    שלום. היום ב8 שחזרתי מהעבודה קיבלתי טלפון מאחותי שיש לה כרטיסים חינם לטרום בכורה חדש ושאני אבוא עם אבא שלי, אז נסענו לסינמה סיטי. הגענו, מסתבר שהסרט בקניון ארנה בהרצליה, טוב מה לא עושים בשביל כרטיסים חינם... בדרך נתקענו בפקק בגלל התאונה שקרתה ויצא לי לראות את ההרוג שרוע על הרצפה וילדו שלולית דם, זה לא כמו בסרטים... הגענו, לסרט קוראים "מסטר ברוקס", סרט טוב מלא דם, אבל מלא דם! יכול היה להיות סרט גדול אם בסוף..., טוב אני לא אגלה לכם, מומלץ ללכת לראות שזה יצא בקולנוע. קיצר עבר עלי יום מלא דם.. ושאני חושב על זה, הידקתי את האצבע שלי בעבודה וירד לי דם גם... :-\ ליל"ט

דיונים חדשים בפורומים