כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
עד כמה מאוורר אוכל חשמל ביחס למזגן ? כי אני משאיר אותו כל הלילה דלוק וניראה לי זה מזה טוחן חשמל... יש לי תמאוורר הכי פשוט של KENON עם 3 רמות, ואני מפעיל אותו כמעט כל הזמן על 1.
-
- 11 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אם אני לא טועה יש איזה אתר כזה... תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
-
צפיתי בסרטון ואז רשמתי משהו בחיפוש וזה לא זז לי אז סגרתי ופתחתי שוב וזה לא עולה ורציתי לדעת אם הבעיה אצלי.
-
- 3 תגובות
- 568 צפיות
-
-
http://www.anywhere.fm/player/ הרעיון פשוט: תעלו מוזיקה,ותשמעו מוזיקה של אחרים (אתם לא חייבים לעלות מוזיקה אם אתם לא רוצים,אין שום רטיו שאתם צריכים לשמור עליו בין כמה מוזיקה העלתם לבין כמה מוזיקה שמעתם או משהו בסגנון) נשמע כמו פרויקט ממש נחמד,אני מתחיל לעלות לשמה שירים. *בינתים אין שמה המון מוזיקה כי זה קיים רק יומיים **למי שיש יוזר בדיג - http://digg.com/music/Anywhere_fm_opens_an_on_line_radio תקפיצו את הסיפור שלי 8) עריכה: כנסו עם היוזר הבא וניצור אלבום משותף: יוזר hwzone סיסמא hwzone
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי התחלתי קורס פסיכומטרי והבעיה הרצינית שלי היא בעברית..כדי לא ליפול מאחורה רציתי לשאול פה בינתיים לפני השיעור הבא איך אתם למדתם את האוצר מילים לפסיכומטרי ? בקורס של לחמן יש כ-2300 מילים באנגלית ועברית, אנגלית שטויות- 90 אחוז מהמילים אני יודע הבעיה שלי היא בעברית איך אני אמור לזכור כל כך הרבה מילים חדשות ?(אני יודע שבסופו של דבר אני לא אמור לזכור 100 אחוז מהמילים אבל בכל זאת..) יש המון המון מילים בעברית שבכלל לא שמעתי או ראיתי..
-
- 22 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
לשון,פסקל,היסטוריה,תב"א... תודה :]
-
- 9 תגובות
- 892 צפיות
-
-
ובכן נשמות יקרות של פורום יקר ומבורך זה, יש סיבה לכינוי שמופיע על הצג שלכם יהיה מעניין לדעת למה, אני אתחיל משלי: PhenomFX: המילה PHENOM מתארת את השם השני שמוענק לUNDERTAKER, עקב ההערצה\סגידה שלי אליו בחרתי בכינוי שטני שמתאים לי ולו, היות ואני גם משרת אותו לא אומר במה אבל הרמז הוא שאני מבקר בהרבה בתי קברות נוסף לUNDERTAKER, המילה PHENOM היא קיצור של phenomenon אשר משמעותה תופעת על טבעיות, היות ואני מאמין בזה ודי נתקלתי בכאלה הרבה וממשיך להיתקל פעם ב... עוד הPHENOM מתאר את מעבדי הUNDERTAKER העתידים של AMD, הK10, או שמה הם לא סתם קראו להם PHENOM. הFX מתאר גרפיקה ברמה גבוהה, אני אוהב גרפיקה טובה ומפורטת רמת פירוט FX גבוהה, זה למה נוצר הFX פה(אין קשר בכלל לכישלון GEFORCE…
-
- 56 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
יש כול מיני הודעות. כמו הודעה שמתחילה: "שלום..... (שתיקה קצרה) אני ראיתי שהתקשרת לאישתי אתמול בחצות.. אפשר לדעת מי אתה? תשמע בחורצ'יק אני בא עכשיו ומפוצץ אותך... תתחיל לדבר (כול זה בצעקות) " משהו בסגנון הזה.
-
- 5 תגובות
- 905 צפיות
-
-
אני מחפש אתר שמאפשר להוריד סרטונים מצחיקים מכל העולם למחשב חוקי כמובן. תודה מראש לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
מה הרשת הטובה (אמינה, זולה, איכותית...) ביותר לקנות בה מחשב?
-
- 15 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
עכשיו אני מבולבל, שלום לכולם, , כרגע עברתי שיחת איכות עם אבי, והוא אמר לי שכדאי לחכות ולא לקנות עכשיו את המחשב (למרות שחיכיתי כבר חצי שנה בשבילו) והוא טוען, שכדאי לך לקנות מחשב כשקרייסיס יצא (מדובר על חודש אוגוסט) עם הX38 וה9800GTS, זאת אומרת עוד חודשיים, ועד אז, לשחק במשחקים פחות טובים כמו SAN ANDREAS, מייפל סטורי וכ'ו, גם קומפני אוף הירוס, הוא אמר, שקרייסיס יהיה משחק הDX10. עכשיו אני רוצה לשאול אותכם, האם באמת כדאי לחכות עם המחשב ה#$%^!@#$ שלי עוד חודשיים לקרייסיס, ואז לקנות רכיבים חדשים למחשב החדש שלי? או שכדאי כבר מחר-מחרותיים לקנות מחשב חדש שיחזיק לי את קרייסיס? האם זאת תקופה טובה כיום לקנות מחשב? והאם אני אוכל להשאר עם המחשב ה$^@#$%^ עוד חודשיים (מפרט משמאל)? …
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
איך מסדרים את זה?תודה נכנסתי כבר לשפות ולא עזר
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
שלום,אני מחפש את התוכנה הזאת שעושה אורות במקלדת לפי קצב המוזיקה ששומעים. תודה רבה ושבוע טוב
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אהלן אני שוקל לקנות מדחס, תקציב - 1000 ש"ח, לא צריך משהו משוכלל במיוחד או בעל כוח להעיף משאית....... בסך הכל זה אמור לנקות לי מחשבים וחלקים קשים לניקוי כמו הקירור לכרטיסי מסך Silencer וכו'...... מצאתי שתי אופציות עד כה: http://www.sos-shop.co.il/show_product.asp?id=649 [ נראה לי אמין יותר האתר, וגם קל יותר להזמין...... ופה יש BRAND על המדחס] http://www.diy-israel.co.il/ProductDetails.aspx?pid=4471&cid=145 [זול יותר, ובסך הכל מפרט כמעט זהה מלבד שני לטרים] המדחסים האלה יעמדו במשימה? או שצריך יותר מ2 כ"ס ו120PSI כדי שזה יהיה שווה את ההשקעה בכלל? אם כן - מי מביניהם עדיף, ולמה.. ואם לא - אז תציעו בבקשה אופציות אחרות במידה ויש... תודה לעוזרים!
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למה הם נשמעים דומה? למה the outsider כל הנגינה וגם הקול של הזמר ממש דומה לTOOL, מישהו מוכן להסביר לי מה קורה פה? או שזה סתם צירוף מקרים?
-
- 4 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מתכנן לקנות מחשב נייד ואני רוצה לראות בעין ולהרגיש ביד את המחשב לפני הרכישה. השאלה שלי היא - איפה בחיפה יש חנות שמציגה לראווה כמות מגוונת של מחשבים ניידים של מגוון החברות (DELL, HP...) כך שאוכל לראות ממש האם יש איזה סיבה לפסול אותו על הסף - מבחינת מסך מבריק/מקשים לא נוחים/חוסר בעכבר touchpad/איוורור וכו'... וחוץ מזה האם החנות מומלצת... תודה!
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
http://www.gamershood.com/flashgames/3741 המשמרות בעבודה לעולם לא יהיו משעממות יותר ;D
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
-
שלום, לא מזמן קניתי ארנק טוב - עלה לי גם לא רע, וגם קיבלתי ת"ז לא מזמן. שאלה: האם אפשר לשים את התעודת זהות בארנק כאילו בלי הקטע הכחול הזה. יש לי שני חלונות בארנק בדיוק מתאימים לתפקיד של ת"ז והספח שבא איתו אבל כולם לא מפסיקים להגיד לי שאם יתפסו אותי - יכנסו אותי. אני ראיתי כבר הרבה מאוד אנשים שהת"ז שלהם מחוץ לכחול הזה ואני מניח שאם זה עדיין ככה, ז"א שעוד(אם בכלל) לא קיבלו כנס.
-
- 26 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
נפתח אתר חדש לחובבי הטיולים ורכבי סובארו.... אם יש לכם סובארו - ואתם מחפשים לטייל בסופשים עם הסובארו שלכם זה המקום.. http://www.subaru4x4.net/phpbbheb/index.php תהנו! בראל.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חבר שלי סיפר לי שהוא רוצה לעשות קעקוע, והוא הביא לי מזה חשק לעשות גם! בה לי משהו קטן יחסית על השיריר ביד 5 סמ'+- שמקיף את כל היד (משהו דומה לסולן של RED HOT עכשיו הבעיה שאני חייב אישור מההורים וקעקוע לכל החיים אין מצב שהם יחתמו. אבל שמעתי שיש קעקועים ל7 שנים... מישהו שמע על זה? מאיפה אני יכל להשיג עוד מידע על זה? עכשיו אין בעיה עם הגיל נכון (אני בן 14+) והקעקוע לא אמור להארס בגלל שהגוף שלי יגדל נכון? מקווה למוצא תשובות! ד"א אם יש לכם תמונות/ המצלצות לקעקועים דברו
-
- 41 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אני רוצה לייבא בעצמי את העכבר logitech G5... כי בחול הוא הרבה יותר זול (בערך פי 2).. איזה אתר\חנות עושים שיפינג לארץ? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
וודקה, וויסקי וכו' מאוכסנים במקפיא בד"כ. האם גם ייגר (או חיקוי, ליקר מריר רגיל) שמים במקפיא?
-
- 26 תגובות
- 12.7k צפיות
-


