כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום, סיימתי עכשיו תואר ראשון בתקשורת ואני מעוניין ללמוד משהו שקשור במחשבים ע"מ להתקבל להיי-טק. איזה תחום אתם ממליצים ללמוד? איפה הכי כדאי ללמוד את התחום הנ"ל? תודה לעוזרים.
-
- 9 תגובות
- 939 צפיות
-
-
בפעם שעברה חבר שלי ( CHENRP - חבר כאן בפורום) קיבל באן שלא לצורך והסירו את ה BAN רק בגלל שאני פניתי אל המנהלים. הוא לא קיבל התנצלות עד עכשיו! אתמול הוא קיבל אזהרה ועכשיו הוא לא יכול לכתוב שום הודעה. זו ההודעה שהוא קיבל: "מצטערים chenrp, הושעת מלפרסם או לשלוח הודעות פרטיות. ספאם. אזהרה רביעית. " אך הוא היה בBAN לחודש שלם והשתקה מלפני כחצי שנה כעונש על האזהרה השלישית ואמרו לי מנהלי הפורום כי האזהרות ימחקו לאחר העונש. מדוע לא נמחקו לו האזהרות? מדוע הוא חסום ולא יכול לשלוח הודעות פרטיות? הרי הבטיחו לו מנהלי הפורום כי כל האזהרות ימחקו. ממש חבל שיש אנשים שתורמים ועושים רק טוב להקהילה אך לא מתגמלים אותם. להיפך, נותנים להם עונשים שלא לצורך. חבל שכזה פורום מתדרדר. זו דעתי ודעת …
-
- 6 תגובות
- 720 צפיות
-
-
אני יודע שאסור לדבר על זה אבל אני לא מבקש קישור או משהו אני פשוט רוצה הזמנה לאתר עם הורדות לביטורנט אם גם את זה אסור לבקש אז מצטער אבל אם מישהו שיכול שידבר איתי בפרטי אני חייב.
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
-
http://www.ayalla.net/modules.php?name=live-media&file=cadena&si=זמיר&tv=checked&radio=checked&vod=checked&sf=checked&cadena=293 לראות עד.דד..דדד הסוף. בלי תגובות מיותרות חברים. כל אדם טוב שידע את זה ושיראה את זה. לכל אחד זה יכול לקרות . תהנו... לילה טוב . אל תכנסו לקישור ישר . תעתיקו אותו ואז תכנסו בדף חדש.
-
- 22 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
שלי: עם - יפנים ארץ - ישראל, הכי טוב
-
- 28 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני רוצה לשלוח מייל יום הולדת עם אייקונים, איך אני מוסיף אותם?? זה אפשרי להוסיף אייקונים כמו פה באתר למייל (לצורך העיניין נענע מייל...) משהו יודע, זה דחוףףףףף... תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אתמול הייתי באירוע וחבר המליץ לי על קוקטייל פיג'לינג סאוור הזמנתי בבר ואהבתי מאוד. אז, אם מישהו יכול לתת לי את המתכון אשמח מאוד. תודה לעוזרים!
-
- 11 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
שלום לכולם :] סיימתי צבא, כרגע אני מורה פרטי.. אני רוצה להתחיל ללמוד משהו לא אקדמי(אין תקציב, ואם יהיה גם לא ילך על זה) בתחום המחשבים. אני מחפש מקצוע של לפחות 8K בחודש, שמעתי שיש כמה אופציות, כמו מנהל רשתות, מהנדס רשתות, מנהל רשתות לינוקס או סיסקו, טכנאי פיסי(סקפטי לגבי זה שאני יקבל עם המקצוע הזה מעל 8K) אשמח לשמוע על עוד אופציות.. ועל מה אתם ממליצים, מה הולך היום יותר בשוק העבודה? ביקוש וכו', תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 650 צפיות
-
-
מה דעתכם על זה: http://www.dmii.co.il/products/7626 זיכרון 1G SDRAM ב 1,753.00 ¤ ... מי צריך את זה....? או מעבד AMD Opteronl 8220 SE, במחיר של 9,899 ¤.... http://adscomp.co.il/he/product_h.php?idn=4170 לוח אם לסוקט 478 במחיר של 2158 ש"ח http://www.plonter.com/detailz.tmpl?sku=G4G100-N אני יודע שאלו רכיבים מיוחדים , אבל מי צריך אותם לעזאזל ? למה לא מורידים אותם מהמדפים... ??
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שמעתי שהכנת פרוייקט כלשהו במחשבים עוזר מאוד להתקדמות לקראת יחידת מחשבים בצבא. מישהו מכם יכול לספר על: פרוייקט שהכין/איך הוא התקבל/ מה עזר לו/ כל דבר שיכול לעזור לי פה כדי להתקבל לגאמא או ממרם. תודה.
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go לדעתי זה ענק! ;D ;D
-
- 0 תגובות
- 971 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אני יכול לקנות דבר כזה בערך 50סמ מכירית את העמוד של המתח ששמים בבית שהוא מתכוון אז כזה אני מחפש רק הרבה יותר קטן בבית שלי קרסה הסיפריה ואני רוצה לשים תמוך שיחזיק לי את העסק שמתי בינתיים עמוד עץ קטן אבל אני מחפש משו יותר יפה כזה ועמיד יותר אם כזה דבר אני בשמחה ירצה לדעת איפה קונים ניסיתי לחפש בגוגל ורק מצאתי עמוד לכדור סל
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הייייייייי שלום לכול הנופשים עקב שביתה שבקצב הזה די דופקת לנו את הבגרויות קיצר היום מתייקמת הפנגה של אירגון המורים במוזיאון ת"א (ברחבה שם ) ההפגנה מתחילה ב6 ו....אין לי ממש מושג מתי היא נגמרת אני רק יודע שגם התלמידים מוזמנים להביע הזדהות הבצפר שלנו אישית דאג להסעות לכל התלמידים שרוצים להגיע ומקווה לראות שם עוד הרבה תלמידים שיהיה קצת מעניין, הרבה שכונה ואולי השביתה תיגמר קצת יותר מהר בזכות זה... נקווה לטוב
-
- 6 תגובות
- 703 צפיות
-
-
Lemonade Tripod Triple Cripple Shortbus QuadCoNoMo TRICYCLE 3-legged Chiuaua DEFECTERON 1/4 Missing Inside Hectoron Rejecteron Phuckitron Plusteron Defective Inside tri-plegic Triple Layer Taco StrikeThree Oddcore Subopteron PartialPart Refurbium Unobtainium Faileron Tripletripe Hindenburg A Year Late And 3 Billion Dollars Short Triceraflopped Brokealona Tritanic Rotten-to-the-Core Athlon - Millennium Edition Oopseron - Black Edition Subprimeron 64 - Bailout Edition Athlon 48 Barcelona 4000+/-1000 T_R_I_P_L_U_S_T_E_R_O_N OPTEROFF Triple whopper LIMPDICKTERON OneOfTheseCoresIsNotLikeTheOthers 3CoresAndABadOne OnceTwiceThreeTimesAFailure ProofOfYield RubADubDud TriPhuctYa S…
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
אני וחברי שיחקנו מישחק קלפים בשם "יניב" והיה ויכוח האם פחות מ7 בסכום זה אומר שזה 6 ומטה נכון?
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
טוב שלום, אני לומד אכשיו בביה''ס גדול מאוד בצפון אכשיו לפני 1/2 שנה עברתי מביה''ס קטן (200 ילדים בכל ביה''ס 1-2 כיתות בכל שיכבה או איך שלא כותבים את זה) (כיתות ז-י'ב) אכשיו אני לומד בביהס שרק בשיכבה שלי יש 230 ילדים בבית ספר ממש אין לא לומדים אבל ממש (בחדש) ואני רוצה שתהיה לי בגרות טובה ולא סתם משו. לא מסלקים אף אחד כשבביהס הישן סילקו כ 3 ילדים בחצי שנה. יש לי אפשרות לחזור לביה''ס הישן אבל זה גם עולה ממש הרבה 2000שח בלי הסעות שזה ההורים שלי עובדים 5ק''מ משם. הבעיה שלי היא שאני רוצה ללמוד מחשבים ובביה''ס הזה(הישן) המגמה ממש חלשה ובביה''ס החדש היא ממש חזקה אבל מה זה עוזר לי אם שום מורה לא זוכר אותי ואפילו לא זוכר את כל הילדים שלומדים שם כבר 2שנים אין לי מושג מה לעשות בביה''…
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתגייס במרץ, וחשבתי לעשות איזהשהו טיולון בארה"ב, כי אף פעם לא הייתי שם ואני מניח שיש לארץ הזו מה להראות . מחשבות ראשוניות העלו לי את ניו יורק ואזור שיקאגו, שם יש לי אפשרות לשהות אצל דוד\ידידה לשבוע +-. חוץ מזה, אין לי כל כך מושג מה אני יכול לעשות ולראות, שם ובכלל בכל ארה"ב, במשך חודש. יש מקומות must visit מבחינת נוף(מין דברים כאלו שעד עכשיו יצא לי לראות רק בדסקטופ), אטרקציות מטורפות שאפשר לעשות רק שם וכו'? לחלופין, אם למישהו יש הצעה למקום אחר- איפהשהו באירופה, לדוגמא(אמא בחיים לא תשלח אותי למזרח או לדרום אמריקה ), אני אשמח לשמוע.
-
- 21 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
פרודיה מדליקה על משחק המחשב "סטריט פייטר". מצחיק ומושקע לאללה! לינק לארבעת החלקים והטריילר: http://www.collegehumor.com/tag:streetfighterthelateryears
-
- 4 תגובות
- 931 צפיות
-
-
מי אחראי על נתונים שהיו במחשב ונימחקו לאחר תיקון המחשב? האם הטכנאי אשם או הלקוח שלא גיבה את הנתונים שלו?
-
- 7 תגובות
- 791 צפיות
-
-
שלום, המורה שלי נתנה לחברי הכיתה לחשוב מה התרגיל/משהו אחר שייראה לנו שאפשר להגיע לסכום 0 עם כל מספר שיהיה, האם יש הוכחה חד משמעית? E-מס' שגיאות X-ממוצע Y-מספרים למשל יש לנו את המספרים האלה ואנו מחשבים ממוצע: 3,2,5,11,4 5=25:5 הממוצע הוא 5 X-Y=E 3=5-2 2=5-3 0=5-5 6-=5-11 1=5-4 כל המספרים שחישבנו בייחד שווים ל-0... תנו לי הוכחה חד משמעית שאומרת שאם אני אשתמש בכל מספר התוצאה תהייה תמיד 0.
-
- 7 תגובות
- 827 צפיות
-
-
-


