עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by asus7,

    גם לטייל בקנדה צריך להוציא ויזה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by IG,

    בסגון dark angel, angel, buffy, babylon 5 ושאר sci- fi איכותי (לא סדרות מפגרות כמו סטאר טראק...) אגב, ראיתי גם את סטארגייט SG1 ואטלנטיס, ואת supernatural, אז לא להמליץ עליהן

    • 8 תגובות
    • 897 צפיות
  3. זה משהו ממש קטן אבל מציק :-\ כמעט לכל אתר גדול ואפילו לקטנים יש סמלון קטן שמייצג אותו בד"כ זה הלוגו או חלק מהלוגו אבל יותר קטן, ולכם אין.. אתם אתר גדול וזה לא מתאים שלאתר בסדר גודל שלכם לא יהיה.. הינה תמונה של מה שאני מתכוון אליו, למי שלא מבין..(ראו למטה- מסומן בשחור) הסמל הזה מופיעה גם שפותחים את האתרים ה"מועדפים" באינטרנט אקספלורר או את המועדפים של פיירפוקס - הסמניות.. וגם כאשר פותחים סימניה חדשה זה מופיעה( ראו תמונה למטה - מסומן באדום..).. מצטער שרשמתי את זה פה אבל לא מצאתי פורום משוב, וזה נראה לי הפורום הכי פחות "לא מתאים לפרסם" בו [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  4. Started by אמיר יצחקי,

    שלום,יש את הפרק Butters its me ! ,אז יש את הקטע שאבא של בטרס הולך למכון כושר ואז יש שם שיר כזה שהולך בערך ככה: your love your getting high לה לה שיר מפורסם יחסית. תודה.

  5. הזמנתי פיצה לפני שעה ועשר דקות ואמרו לי חמישים דקות ועדיין לא הגיע. מגיע לי משהו?

    • 40 תגובות
    • 27.6k צפיות
  6. Started by Born2Kill,

    http://www.keshet-tv.com/yazpan/LobbyVideo.aspx?MediaID=26098&CatID=0&Level3=3830 הבנאדם הזה ממש גדול.... ובקשר ל-KKK שיידרסו אמן. מי שזה לא פועל לו, שיילך לתוכניות ויילחץ על הסירטון "יהודים הם כמו ג'וקים".

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  7. סתכלו יש לי 3 אופציות לקניית המחשב: KSP IVORY TMS אייבורי הכי קרוב אלי בפ''ת הייתי שם לגבי המפרט שלי הם נשמעים סבבה אבל שמעתי הרבה דברים עליהם שהם ממש לא מקום בשביל מחשב חזק אבל יכול להיות שפ''ת זה שונה? KSP יש גם בפ''ת הייתי שם לא התרשמתי ממש וגם יש הרבה דברים שלא מופיעים במפרט שלי... TMS לא הייתי שם יש אחד בצפון ויש מעבדה בת''א שמעתי שהם אמינים וממש טוב לקנות משם עכשיו הבעיה היחידה זה אבא שלי הוא לא רוצה לקנות ממקום רחוק מחשב שזה אומר TMS אבל TMS ממש נראים לי טובים ואמינים אז התקשרתי לברר כמה דברים וגיליתי שזו חברה ממש קטנה של 4 אנשים שכל פעם מישהו אחד נוסע לת''א כדי להיות במעבדה אז זה קצת הפחיד אותי והמפרט הסופי עם הכל יוצא 7. באייבורי אבא שלי ממש רוצה כי מחיר זול ב100…

    • 24 תגובות
    • 2.9k צפיות
  8. פרטים כמו: כמה זמן מלווה כמה אני יכול להסיע וכו'...?

  9. מי כאן יצא גבר וילווה לי אותו? פשוט שלי עושה בעיות וכשאני אחזיר אותו לחנות להחלפה זה יקח באיזור השבועיים. תודה!

    • 6 תגובות
    • 891 צפיות
  10. Started by EyeVein,

    מקווה להנות, עושה רושם של אחלה של קהילה וחבר'ה כאן ...

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by Chymes,

    על סמך מה אתם בוחרים מקצוע? האם מדובר בשכר, אפשרויות תעסוקה, יוקרה? אני למשל לא יודע מה אני רוצה. בחרתי ללכת על כלכלה כי תמיד יש עבודה בתחום. אני רק מקווה שמקצוע יבש כמו כלכלה לא יגרום לי לזרוק את עצמי מתחת לגלגלים של משאית. איך אתם בחרתם?

    • 9 תגובות
    • 907 צפיות
  12. Started by Fistuk1,

    קטע קורע במיוחד מהמופע של ג'ף דונהם, ג'ף דונהם מדבר עם הבובה שלו אחמד, טרוריסט מת: http://www.vch.co.il/video-388.html

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. האתר הזה הועלה באחד הנושאים www.pccool.co.il, נסעתי לשם ביום שישי לרחוב יוסף לוי 33 בקרית ביאליק אך לא מצאתי את מיקומם, האם הם עברו או סגרו את העסק?! מצאתי מספר טלפון באתר 1700-503535, ניסיתי להתקשר אבל עונה לי פקס, ניסיתי לפקסס אבל אין תשובה. שלחתי גם מייל ל-sales@pccool.co.il וגם לא קיבלתי תשובה. מישהו יודע איך ניתן להשיג אותם? תודה.

  14. Started by tamar,

    http://forums.vr-zone.com/showthread.php?t=202520

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by rani,

    אשמח אם תרשמו לי כאן רעיונות או זכרונות שלכם של משחקי הפעלה של ימי הולדת שה D.J. אמור לעשות/להכין לילדים ביסודי.

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  16. שלום חבר'ה, אני הכרתי את כל תחום הבלוגים כבר לפני מעל ל-3 שנים, כלומר ממש איך זה עובד גם מבחינת תיכנות ב-PHP וכו'. ולא הבנתי כל כך מה מושך ומעניין בזה עד היום. בקיצור החלטתי לפתוח בלוג משל שיהיה בעברית ובאנגליתי. בלוג שיספר על החיים שלי מגיל שנה ועד היום כולל משפחה וכו'. עכשיו באה השאלה החשובה: 1. מה עדיף לי, לפתוח בלוג באתר מפורסם (לדוגמא: "Blogger") שמאפשר את זה בחינם או להשתמש במערכת משלי (כי יש לי כבר חבילת איחסון ומערכת WordPress מותקנת ומוכנה לשימוש)? 2. מה ההתרונות ומה החיסרונות בין שניהם? אשמח לתגובות שלכם.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אילו המקומות שהכי ז ול לרכוש, מי מהם הכי אמין ? בבקשה בלי לכלוכים - תשובות עניניות בלבד . ותודה מראש

    • 29 תגובות
    • 6.9k צפיות
  18. עד יום חמישי ישנתי על "ספפה" של עמינח בסביבות ה 8 שנים. קיבלתי את המזרון החדש שהזמנתי Simmons דגם Pink מהסדרה החדשה. ניסיתי הרבה מזרונים עד שהחלטתי לקנות את המזרון הזה, הוא היה הכי נוח מכל מה שניסיתי. אחרי שינה ממושכת בלילה אני קם עם כאבי גב (בכל הגב) עד שאני יוצא מהמיטה ואחרי 5 דקות אני מרגיש כמו חדש. בנוסף לכאבים (שגם מעירים אותי כמה פעמים בלילה) בבוקר אני מרגיש גם לחץ בראש ובעיניים... רציתי לשאול אם רק לי קורים הדברים האלה לאחר קניה של מזרון חדש או שאני לא היחיד? מישהו מכיר אולי פורום "מזרונים" שאפשר לקרוא ולהתעניין שם?

    • 2 תגובות
    • 4k צפיות
  19. אז ככה, הזמנתי מחשב מTMS לפני שבוע וקצת.. המפרט: היום בדקתי את המפרט ו... גום דאם איזה חרא.. בנוסף לזה שהמסך עוד לא הגיע מחו"ל (אזל בארץ) המחשב מוכן.. אבל אחרי הנחה אני עדיין משלם עליו 130-140 שקל יותר.. איזה חרא של מזל [= עם הכסף הזה אולי היה לי מספיק למצלמת וידיאו.. אני לא מאוד נואש אבל זה קצת עיצבן אותי אז חשבתי לשתף אתכם, אולי לשמוע קצת מקרים דומים כדי לא להיות מבואס..

    • 18 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. מישהו מכיר אתר להוריד האוסים חדשים ו/או ישנים?

    • 0 תגובות
    • 932 צפיות
  21. Started by Delapro,

    שלום רב ! בבית ספרי עשיתי בגרות 4 יחידות. עכשיו הייתי רוצה להשלים את 006 ו007 כדי לקבל 5 יחידות. כמה יעלה קורס להשלמת שני השאלונים האלה ? ושאלה נוספת האם אפשרי להשלים אותם בעצמי, כלומר ללמוד אם ספרים ?

    • 11 תגובות
    • 7.5k צפיות
  22. אוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע או אוניברסיטת תל אביב שאלה נוספת שמאוד חשובה לי, זמן לא מבוטל אני מתחבט בשאלה, מה כדאי לי ללמוד? הנדסת מכונות vs. הנדסת אלקטרוניקה. הבעיה היא שהחומר הנלמד בשני החוגים מאוד מעניין אותי, והייתי רוצה לדעת קצת על מצב שוק העבודה אולי זה יעזור לי לבחור, אז אם למישהו יש פרטים זה מאוד יעזור. תודה לכולם

    • 27 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. Started by eegg,

    אני עוד מעט מתגייס ורציתי לדעת איזה פרופיל יהיה לי אם יש לי עקמת בינונית, פלטפוס ובכלל לא בכושר ויש לי ציונים די טובים ~90 אז אני לא כל כך רוצה קרבי אז מישהו יכול להגיד לי איזה פרופיל יהיה לי או איזה תפקידים יהיו מתאימים לי

    • 8 תגובות
    • 991 צפיות
  24. Started by wons,

    יום חמישי סוף סוף קניתי מחשב חדש בIVORY, המפרט הוא: מארז כסוף שחור דלת צד שקופה, רציתי לקנות יותר פשוט אבל היו להם רק מארזים קטנים פחות מזה... ספק כוח EZCOOL 400W REAL צורב SATA DVD X18 דואל לייר מעבד2.66GHZ 1333MHZ FSB E6750 של אינטל לוח אמ של ג'יגה ביט GA-P35-DS3L כרטיס מסך גם של ג'יגה ביט עם מעבד מסידרת 8600GT של אנבידיא ו128 ביט, 256 MB ראם שלוש HD קניתי 250GB, 16MB BUFFER SATA2 זיכרון ראם התלבטתי בין ג'יגה של זיכרון במהירות 1066 או 2 גיגה של 800 לבסוף הלכתי על ראם של OCZ שני סלוטים של גיגה במהירות 800 כרטיס טלביזיה PVR150 עם שלט MCE מסך של LG 22 אינץ' עכבר ומיקלדת אל חוטיים של מיקרוסופט : MICROSOFT DESKTOP1000 כבל מאריך של 5 מטר USB לשימושים שלי רוטר חוטי DLINK604 …

    • 5 תגובות
    • 640 צפיות

דיונים חדשים בפורומים