כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
קרית מלאכי - דרום הרגשתם? ציינו היכן אתם גרים
-
- 70 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
אני מתלבט לאן ללכת בצבא כג'ובניק. אני מתגייס עוד 4 חודשים. חבר המליץ לי ללכת לחייל אוויר כי שם התנאים הכי טובים משום שהצבא מזרים לשם הכי הרבה כסף אבל שם צריך לקרוא את התחת. מה אתם מציעים ? תספרו איפה הייתם ואיך היה. תודה רבה מראש לכל העונים :-)
-
- 9 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 528 צפיות
-
-
כבר תקופה שולחים לי דואר זבל כזה- אין לי מושג מאיפו הם לקחו ת"מחקר" שזין גדול =יותר נשים אני יכול להגיד לכם מניסיון שזה לא נכון בכלל לפחות לא במיקרה שלי בכל מיקרה הדואר הזה מעצבן מאוד זה דואר של שרלטנים שרק טמבלים קונים מהם מוצרים לפחות היו שולחים פירסומות מענינות יותר כמו פיצה\חנויות אלקטרוניקה וכו ודרך אגב הסינון של אוולה מחורבן אם יהיה לי כח מחר אני יחליף דואר אוולה שולח לי דברים רגילים לפעמים לספאם וחלק מהספאם לרגיל וחלק בכלל לא מגיע
-
- 21 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל להשתמש בebay, כדאי להשתמש בpayapl? יש אלטרנטיבות? אני קצת פראנואיד לגבי הכרטיס אשראי
-
- 4 תגובות
- 602 צפיות
-
-
יש לי בעיות עם ריצות בבוקר.. כל פעם שאני מנסה לרוץ לא משנה 2000 או 100 אחרי 5-10 דקות שאני מסיים תריצה קורא אחד משלושת הדברים: או מתעלף או מאבד תהכרה או סחרחורת קשה. מה אפשר לעשות כדי למנוע את זה?
-
- 24 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
למה בחורף קר? אחד מהצבא בא ושאל אותי אתה יודע למה בחורף לא חם השמש לא מחממת אמרתי לא לא הוא אמר לי שבחורף בגלל הרוח והגשם השמש לא חמה כמו בקיץ חחח הוא צוחק עלי:\
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הוא ישרף/יתכבה? או שלא יקרה כלום וכל הכח ילקח מהמערכת?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
החלטתי לקנות שולחן פינג פונג (טניס שולחן), לא משהו רציני סתם בשביל לשחק עם חברים. יש למישהו המלצות ? ראיתי כלמיני מחירים בזאפ, אבל אני לא מצליח להבין מה יותר טוב ולמה. יש שולחנות ב800 ש"ח ויש ב2000. אני לא רוצה לקנות זבל סיני שיתפרק אחרי שבוע, אבל גם לא רוצה לבזבז כסף על שולחן שעשוי מחומרים סופר איכותיים כשהוא סה"כ יעמוד איפשהו בבית... מישהו יכול להמליץ ? כל תגובה מבורכת.
-
- 5 תגובות
- 4.8k צפיות
-
-
לא יאמן איזה "שירות" "מעולה" יש להוט. אני כרגע גולש ב ADSL שלי ומטפל בקו של אחי (יש לנו שני קוי אינטרנט בבית...) ובטלפון אני שומע את המערכת ניתוב של הוט במקום לקבל שירות איזה יופי !!!!!.העיקר שיש להם פירסומות יפות ומעצבנות.המודם של הוט התקלקל וצריך להחליף אותו אבל אני לא יכול לדווח על זה...כי אני לא מגיע לנציג שירות. אל תפלו לחבילות המפתות כי ברגע השירות אתם תתקלו ב"חומת אש" של מערכת ניתוב שיחות ולא לנציגי שירות שיעזרו לכם ברגע הבעיה. ביזיון של ממש. :pissed: :pissed:
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לבדוק סוללות לפני שאני זורק אותן... אני יודע שסוללות AA חדשות מספקות 1.5V מאיזה עוצמה הן כבר לא שימושיות? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלומות, אני זוכר שמתישהו בפורום הזה ראיתי תמונה שממחישה את ההבדל בין דוקטרינת הלחימה של צה"ל לדוקטרינת הלחימה של ארגוני הטרור הפלשתינאים, מצד אחד נראית עריסה וחייל צה"ל עומד לפניה, כמגן עליה. מן הצד השני נראית עריסה וטרוריסט(או "לוחם חופש" בשביל מר רון פאוול שלנו) עומד מאחוריה, כך שהעריסה מגנה עליו. הינני מחפש את התמונה כבר די הרבה זמן, תוך כדי ניסוי כל מיני צירופים שונים ומשונים, באנגלית ובעברית גם יחד וללא הועיל... תודה מראש לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-
-
עזבו מה שכתוב פה. עברו להודעה הראשונה מעמוד 2 רציתי לדעת מה משקלו של כל אחד מאלה לתוצאה הסופית: זיכרון RAM, זיכרון וירטואלי, מעבד, מהירות מעבד, מהירות דיסק קשיח, מהירות גלישה, טמפ' (של מה? של המעבד? של הלוח אם?) שכחתי עוד משהו? האם גם עומס על הדיסק קשיח גם משפיע? והאם זה גם עובד הפוך, למשך אם יהיה המון מקום אז הוא יעבוד מהר יותר? אם אני רוצה לשפר את מהירות המחשב, את מה עליי לשפר?
-
- 51 תגובות
- 7.6k צפיות
-
-
-
מתכון החודש עוף עם וויסקי מתכון מעולה נפלא לימים מיוחדים מצרכים: בקבוק מאלט וויסקי משובח עוף צעיר - עד 2 ק"ג מלח, פלפל, ועשבי תיבול שליש כוס שמן זית מעולה אופן ההכנה: לשטוף היטב את העוף לשתות כוס וויסקי לשפשף את העוף היטב במלח, פלפל ועשבי תיבול לעסות אותו מכל הכיוונים בעזרת שמן הזית לחמם את התנור ל 180 מעלות עד שהתנור מתחמם לשתות עוד כוס וויסקי לסים את העוף בתבנית גדולה לשתות עוד 2 כוסות וויסקי לסים הטרבוסתת במספר 3 אחרי עשרים דקים להכניס את בציפור אחרי חסי שאה להציף בתוך התחת של הציפור ועם הוא אסה קקה להחליפ חיטול תיקנס לערון ותשטה אוד כוס מהמיס של הציפור לטפור- לוושל- לא חשוב שילח ליזדיין הציפור לשיר הציפור הבן זונה בטנור לנסות לוצי בלי לסרופ היד תשפוח אוד וויס…
-
- 3 תגובות
- 941 צפיות
-
-
http://sodot.tv/Site/ProDetile.asp?id=861&CategoryID=1&SubID=4&PageView=1#player סרט חותם האמת על אדם שחזר מהעולם הבא ומספר את הסיפור האישי שלו שימו לב טוב טוב אני לא בא לפתוח פה דיון על אם אתם מאמינים או לא מי שרוצה שיראה והשם יזכה אותו מי שלא אנא ממכם לא להגיב באמת נשמות אני לא רוצה לפתוח פה וויכוח כי זה לא המקום המתאים תודה רבה ושהשם יזכה אותכם
-
- 63 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
אהלן... אחרי שקראתי כמה ביקורות שקטלו לחלוטין את הסרט הנ"ל החלטתי שאני בכל זאת אלך לסרט הזה...ורק בגלל שהיה משעמם [ואם תשאלו אותי- אני שונא את סדרת המשחקים HITMAN..אף פעם לא התחברתי למשחקים האלה והם נראו לי משעמים..מה גם שSPLINTER CELL תמיד היה אלטרנטיבה טובה יותר] ולהפתעתי - זה היה אחלה סרט...קשה לי להאמין שקטלו את הסרט כ"כ, אבל הסרט פשוט זורם, קטעי פעולה אדירים, עלילה סבבה לגמרי עם כמה טוויסטים, אווירה מצוינת ואחלה שחקנים. [פשוט הזרימו שם חופשי את הקאסט של "אבודים" ו"נמלטים"]. עוד יש לציין שהשחקין הראשי שנבחר להיות סוכן 47 עושה עבודה נפלאה, וזה לאחר שהייתי בטוח שהוא הכי לא מתאים שיכול להיות לסרט שכזה. אם בקיצור ולעניין - אני ממליץ לאנשים ללכת לסרט הזה, הוא הרבה הרבה הרב…
-
- 1 תגובה
- 561 צפיות
-
-
www.misradia.co.il מה קורה עם האתר? האם גם לכם הוא לא נכנס? שהוא תחת בניה? לפני ימים ספורים דיברתי עם נציגה מהחנות, נראה לי מאוד מוזר שהחנות 'סגורה', היות וזו חנות וירטואלית :-X
-
- 6 תגובות
- 824 צפיות
-
-
הי חברים, אני רוצה לקנות מחשב חדש בימים הקרובים, ורק בחנויות הנ"ל יש את המארז שאני רוצה (CM 690). בגלל שאין לי זמן להרכיב אותו בעצמי אני צריך לקנות אותו מורכב מאחת החנויות האלה. לא קניתי אף פעם באף אחת מהן, אם מישהו יכול להמליץ או לחוות דיעה על מחיר/שירות/מהירות זה מאוד יעזור לי. תודה רבה
-
- 27 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
לאמא שלי יש HUNDAI ATOS PRIME שעושה בערך 13 ק"מ לליטר והיא לא מוכנה לקנות אוטו שהוא פחות מזה ואם כן אז שיהיה באיכות חבל"ז. עד כה המועדמות הן TOYOTA YARIS ו MAZDA 2 הקטנות. אני מחפש אתר שייתן עוד מועמדות וייתן איזו טבלת השוואה של צריכת דלק וכו' . . . כמו כן אתר כמו זאפ רק למכירי מכוניות חדשות יישמח ללבי גם כן. תודה חברה.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם..אני לא בדיוק יודע את השם..אבל יש תוכנות כאלה שזה כמו סקין שאתה יכול לשים אייקונים למעלה ..בכמו מין באר כזה.. איפה מורידים כזה? תודה רבה לכולם,אם זה לא הפורום המתאים..אז מצטער לא ידעתי איפה
-
- 0 תגובות
- 469 צפיות
-
-
שיט: זה אמור להיות בכללי שלום, אינני יודע כמה מכם עושים קניות בקניון אילון שבר"ג , אבל אולי כדאי שתהיו מודעים לנושא הבא. אני הייתי קורבן של תרמית מתוחכמת בזמן שעשיתי קניות. זה קרה לי וזה יכול גם לקרות לכם. התרמית עובדת ככה: שתי בנות 18 חתיכות ניגשות למכונית שלך בזמן שאתה מעמיס את הקניות לתא המטען. שתיהן מתחילות לנקות את שמשות המכונית עם סמרטוט ונוזל ניקוי, כשהשדיים שלהן כמעט פוקעות מחולצות הטריקו שקטנות עליהן בכמה מידות. לא ניתן להמנע מלנעוץ מבטים. כאשר אתה מודה להן, ומציע להן טיפ, הן אומרות "לא" ושואלות אותך אם במקום זה תוכל לתת להן טרמפ למקום אחר. אתה מסכים, והן עולות למושב האחורי. במהלך הנסיעה הן מתחילות לקיים יחסי מין זו עם זו. אחר כך, אחת מהן עוברת למושב הנוסע …
-
- 22 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
חבר'ה אני מחפש אתרים או פורומים שמתמחים בשירים, מצעדים של שירים. להיטים וכו'. בעיקר רוק\פאנק\שירי מסיבות וכו', לא מטאל.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה סופרמן? לא! זה ספיידרמן? לא! זה אוגרמן! האוגר הזה מנסה שוב ושוב עד שהוא מאבד שליטה: http://www.vch.co.il/video-407.html
-
- 0 תגובות
- 592 צפיות
-
-
שלום רב אני צריך עיתון בסגנון של הjerusalem post באנגלית לאחי בן ה12 הוא צריך להשתפר באנגלית ע"י קריאה אז חשבנו לעשות לו מנוי לזה אבל לפני כן, יש לכם המלצות אולי לאלטרנטיבות שיכולות להיות יותר טובות? יותר מתאימות לגילו? תודה רבה מראש.
-
- 5 תגובות
- 666 צפיות
-


