עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by 00000,

    מה שם המוזיקה עם הכינורות המתנגנת במעברים של "עובדה" (קשת)?

    • 1 תגובה
    • 648 צפיות
  2. איך היה שם? בשני המקומות זאת עבודה במשמרות או איך?

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. זוכרים שהייתה פעם בערוץ 1/2 סדרה של דוב לבן ובואש שחוקרים את עולם החיות? הייתה שם פינה של נמלה טבחית שמבשלת דברים וכל פעם נופל עליה משהו, קיצר אני חייב סרטון כזה של הפינת מטבח, פשוט יש לנו מורה לסוציולוגיה שאני בטוח שהיא זאת שדובבה את הנמלה ;D מישהו זוכר תשם?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  4. האם הקטע הזה אמיתי? ואם לא האם זה בכלל יכול לקרות דבר כזה http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=971888&SourceId=970556

    • 6 תגובות
    • 941 צפיות
  5. Started by Doctor Robert,

    היי , אני מחפש ספר שמכיל בתוכו את כל החומרים לבגרות בספרות 2 יח' לימוד. מצאתי עד עכשיו ספרים עם חומרים חלקיים, כך שאני לא חושב שכדאי לקנות אותם. על איזה ספר משרד החינוך ממליץ? אם למישהו יש ניסיון עם ספר שמכיל את כל החומרים לבגרות בספרות 2 יח' לימוד, אני אשמח אם הוא ירשום כאן. תודה

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  6. Started by galtheking,

    יש מישהו שיכול להמליץ לי על חנות באזור הצפון? מה אתם חושבים על TMS בקרית מוצקין? הבנתי שלא מומלץ מKSP לקנות, יש דעות בנושא?

    • 5 תגובות
    • 643 צפיות
  7. Started by Rrafi,

    אני פתחתי את שנת 2008 עם שלילה ל30 אחרי שלקחתי 2 נוסעים יותר מהמותר... ואתם..!?

    • 22 תגובות
    • 2.9k צפיות
  8. סוניאריקסון HPM70 נאבדה לי ספוגית אחת ועכשיו האוזניות הם די useless :'( מישהו יודע היכן ניתן לרכוש ספוגיות כאלה? http://l8shop.net/products/4-Earbuds-Sony-Handsfree.aspx אני יודע שיש הרבה דגמים דומים שגם הם יתאימו, אבל שוב, מאיפה לקנות?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by bezangeloo,

    אתה מרים את השפורפרת ומחייג על המקלדת. סיפור אמיתי :-\

  10. Started by Os.Master,

    אני נכנס הרבה לעמוד הראשי עכשיו נכנסתי לפורומים נרשמתי מקווה לעזור לכולם בן 18 וחצי מהדרום עוסק באבטחת מידע , חומרה ,תיכנות , תוכנה רשתות ועוד. מקווה להשתלב פה

    • 5 תגובות
    • 541 צפיות
  11. Started by LastForOne,

    כתבתי פה הודעה בקשר לאתר BUX... לפי הידוע לי לא עברתי על אף חוק מחוקי הפורום... למה ההודעה נמחקה?

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  12. Started by המפציץ A החמקן,

    קטע ענק שווה צפייה, http://youtube.com/watch?v=8NdSL2NUoWk

  13. Started by Odedb52,

    שבת שלום. המורה שמלמד אותי לנגן בגיטרה אמר לי שהוא הזמין חשמלית מאיזו חברה שמייצרת 50 - 100 גיטרות בשנה, במחיר של כ- 15000 ש"ח. הוא רק אמר לי את השם - סור / צור לא שמעתי בדיוק, וחיפוש בגוגל לא העלה לי שום תוצאות. אז רציתי לדעת האם מישהו שמע על החברה ואיך היא נקראת בדיוק. (זה נשמע כמו -soor לפי איך שהוא אמר) *נ.ב - התמונה שלו במסנג'ר מצורפת למטה - אולי זו הגיטרה המדוברת... (לא יודע) תודה מראש, עודד ב. [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 985 צפיות
  14. ואם אפשר לקבל לינק/מס' טלפון

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by idofr,

    שלום לכולם ושבוע טוב אז הדיון הזה הוא לא על נושא כללי אלא על מיקרה ספציפי שקרה לי בבית הספר שעליו אני רוצה לקבל את דעתכם, עקב חוסר כח אני יכתוב כמה שיותר מפורט אבל גם בקיצור כללי של האירוע. טוב אז ככה יש לי ילד בשכבה שנכווה קשה שהוא היה תינוק וכתוצאה מכך כל הגוף שלו כויות יחסית קשות עכשיו הילד מאז ועד היום ניראה בן אדם מאושר, חי טוב ואפילו מרגיש טוב עם עצמו מספיק כדי להתנשאות קצת על אחרים.... אבל זאת רק דעתי האישית אז נעמיד שניה פנים לצורך הדיון שלא אמרתי את זה. בכל מיקרה לפני שבוע-שבועיים ככה נפתח מבצע בבית הספר שאומר "בואו נעזור לו! הוא משלנו" מה שאמר בתכלס שיש לו אפשרות לניתוחים פלסטיים בארה"ב שלא יעלימו את כל הצלקות אבל מאוד ישפרו את מצבן ולמשפחה יש רק חצי מהסכום …

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  16. Started by x-boy_24,

    שלום אתמול (שישי) גנבו לי את הפלאפון (נוקיה 6280 ) אז הלכתי הביתה וחסמתי את הסים אמרו לי שאני יכול לקבל את אותו פלאפון ב400 שקל בגלל שיש לי ביטוח עכשיו יש לי שתי שאלות 1. אם אני לא רוצה את אותו המכשיר שהיה לי אני יכול לקבל מכשיר אחר בלי לשלם את המחיר המלא שלו ? 2. אני יכול לבקש שיעשו לי את אותו המספר שהיה לי ? 3. יש אפשרות שאורנג ישחזרו לי את אנשי הקשר שהיה לי בסים הקודם ? תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 766 צפיות
  17. אני גר קרוב יחסית לצומת רעננה (מרכז), אז אני יכול לקחת משם אם זה הופך את המסע ליותר קל. אני צריך להיות שם את 9:00. תודה מראש, תומר

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  18. Started by TALEL,

    שלום לכם זה שוב אני קציתי לדעת אם זה מסוכן הדבר הזה http://india.bolenat.com/product_max.asp?id=745 (כי זה גם חוקי ד"א) ולפני שמישהו פה יקפוץ ויתחיל להגיד לי שאני משחק אותה "קול" או שאני עושה את זה סתם בשביל הפוזות כי פתחתי פה כמה נושאים דומים אז לפני שמישהו כזה יקפוץ שיבין שזה לא פוזה ואין לי פה על מי לעשות דאווין כי בתאכלס אני לא מכיר פה אף אחד וגם לא מעניין אותי פה אף אחד בשביל שאני יעשה עליו פוזות ולהרגיש גבר שכיאלו אני עושה "סמים" ...זה פשוט מסקרנות.. אני פשוט חובב סאטלות ורציתי לדעת אם הסלוויה הזה מסוכן? (כי זה חוקי..) (ובקשר לחגיגת לפני שבוע...הדאון ירד ברוך ה' ואני מרגיש טוב ... אבל היה חוויה מדהימה באותו יום)

    • 25 תגובות
    • 3.3k צפיות
  19. Started by One Man Crew,

    לא הייתה לי כותרת אחרת http://www.nothingtoxic.com/media/1156295768/Masters_of_Ki_Take_Vicious_Blows_with_No_Problem מה לעזעזאל?

    • 5 תגובות
    • 696 צפיות
  20. Started by BIGmaMA,

    ערב טוב כולם .. יש פה למישהו ג'ינסים של לי קופר ? אם כן , אז איך האיכות של הג'ינסים שלהם ?

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by בני סלע,

    גלשתי באינטרנט ומצאתי תמונות של יצור מוזר...באתר כתוב שזה חייזר,או סוג של פרה...מה לדעתכם הדבר הזה? מפחיד קצת....לא? :-X [attachment deleted by admin]

    • 23 תגובות
    • 2.7k צפיות
  22. ויוכל לעזור לי בבעיה עם מחשב חדש? אני מאזור רחובות... תודה על כל עזרה!!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by y_a_n_i_k,

    עדיף לקיבולת בלתי מוגבלת ועם ממשק קליל.... תודה! יאן.

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  24. אני הייתי רוצה לראות REMAKE לHALLOWEEN של JOHN CARPENTER, אני יודע שיצא HALLOWEEN השנה שעברה ב2007 של רוב זומבי, אבל לא ממש אהבתי את השחקנים והאווירה הייתה גרועה יחסית לסרט הראשון, היייתי רוצה לראות REMAKE כמו שצריך. בנוסף לזה הייתי מאוד רוצה להיות REMAKE לALIENS, לפי דעתי הסרט הכי טוב שאי פעם יצא.

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  25. הכותרת משום מה נקטעת, אז הנה היא שוב: שירותי דואר ברשת - מלבד הגדולים, איזה עוד אתם מכירים? זקוק לעזרתכם. שלום לכולם, יש לי מטלה קטנה לבצע במסגרת העבודה, אני זקוק לרשימה של שירותי דואר אלקטרוני חינמיים מלבד הגדולים שכבר חשבתי עליהם לבד (גוגל, יאהו, הוטמייל, נענע, ואללה) באיזה עוד שירותי דואר וובי חינמי אתם משתמשים או מכירים אחרים שמשתמשים? חשוב לי שזה יהיה יותר על סמך נסיון אישי, ולא גיגולים של "free webmail" שאותם ביצעתי כבר, ולא הניבו תוצאות משמעותיות. אני מחפש שירותים שאפשר להרשם אליהם בחינם, בלי SMS לאימות, עם תיבה של לפחות כמה עשרות מגה בייטים, שלא פג לה התוקף אחרי שבועיים של חוסר שימוש, ושפת ההרשמה לפחות, היא אנגלית או עברית. אודה לכל מי שיוכל לעזור לי בנושא הזה, רו…

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות

דיונים חדשים בפורומים