כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום .... אני רוצה ללמוד לנגן בגיטרה איפה אני יכול ללמוד במקום טוב שמלמדים טוב באזור המרכז ?? תודההה
-
- 7 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שבת שלום. המורה שמלמד אותי לנגן בגיטרה אמר לי שהוא הזמין חשמלית מאיזו חברה שמייצרת 50 - 100 גיטרות בשנה, במחיר של כ- 15000 ש"ח. הוא רק אמר לי את השם - סור / צור לא שמעתי בדיוק, וחיפוש בגוגל לא העלה לי שום תוצאות. אז רציתי לדעת האם מישהו שמע על החברה ואיך היא נקראת בדיוק. (זה נשמע כמו -soor לפי איך שהוא אמר) *נ.ב - התמונה שלו במסנג'ר מצורפת למטה - אולי זו הגיטרה המדוברת... (לא יודע) תודה מראש, עודד ב. [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 986 צפיות
-
-
ולא, זה לא הקטע שכולם מכירים http://www.youtube.com/watch?v=QzzhM5e5bU8
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם זה שוב אני קציתי לדעת אם זה מסוכן הדבר הזה http://india.bolenat.com/product_max.asp?id=745 (כי זה גם חוקי ד"א) ולפני שמישהו פה יקפוץ ויתחיל להגיד לי שאני משחק אותה "קול" או שאני עושה את זה סתם בשביל הפוזות כי פתחתי פה כמה נושאים דומים אז לפני שמישהו כזה יקפוץ שיבין שזה לא פוזה ואין לי פה על מי לעשות דאווין כי בתאכלס אני לא מכיר פה אף אחד וגם לא מעניין אותי פה אף אחד בשביל שאני יעשה עליו פוזות ולהרגיש גבר שכיאלו אני עושה "סמים" ...זה פשוט מסקרנות.. אני פשוט חובב סאטלות ורציתי לדעת אם הסלוויה הזה מסוכן? (כי זה חוקי..) (ובקשר לחגיגת לפני שבוע...הדאון ירד ברוך ה' ואני מרגיש טוב ... אבל היה חוויה מדהימה באותו יום)
-
- 25 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
-
שלום רציתי בבקשה לדעת אם מישהו במקרה מכיר איזה אתר שנותן מידע על מחשבים חומרה תוכנה אני מתכוון ממש למישהו שרוצה ללמוד ברצינות באופן מפורט תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 587 צפיות
-
-
-
לא הבנתי דבר אחד אני אוהב את האתר הזה מאוד(למרות שרצו להעיף אותי כמה פעמים ) מישהו יכול לומר לי למה אני עדיין newbie? אני באתר הזה כבר שנה כמעט ויש לי המון תגובות ושאלות מצד שני אני רואה חברה עם דרגות של קצינים (junkie,addict) אני מקנא גם רוצה דרגה אני מרגיש פה טירון למרות שאני שנה ב' בהנדסת תוכנה. חחחחחחחחח מישהו מכיר את הפרוצדורה על איך עולים בדרגה? מה צריך לעשות?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אנשים יש לי שאלה לכולם... יש לי ידידה מאוד טובה אנחנו מדברים בכייף אל הכל... ואחרי כמה חודשים שעברו היגעתי לסיטואציה שאני ניקשר אליה יותר פשוט כייף לי להיות איתה, לדבר איתה זה שהיא מתקשרת אליי, שולחת הודעות ואנחנו ניפגשים שישי נהנים משחקים מדברים והכל סבבה... היא בחורה מדהימה, משקיעה בלימודים לא אחת שמשעשנת לא שותה אלכוהול - אז שאני איתה אני לא מעשן מנסה שלא יותר נכון ושותה קצת... (לעומת זה עם חברים אני שותה את עצמי למוות ומעשן איתם בכמה שעות 2-3 קופסאות שזה תוספת לקופסה ביום שגם ככה הולכת... עכשיו בזמן האחון זה קצת מעיק לי שאני ניפגש איתה ואנחנו יושבים מדברים ואני מסתכל אלייה בעיניים לבחורה המדהימה הזאת ולא יכול פשוט להגיד לה שניקשרתי יותר... ואני זה שכבר עבר את ס…
-
- 19 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם ביום ראשון אני מתגייס בעזרת השם ובשעה טובה, אחרי ציפייה ארוכה[במקור הייתי אמור להתגייס ב11/10 אבל דחו לי יום לפני הגיוס]... אז רק רציתי לכתוב לכם פה תודה על התקופה הנחמדה מאוד שהייתה לי פה - למדתי המון בנושא המחשבים וגם מעבר. אני לא אעזוב לגמרי ואני מניח שאני אעבור פה בסופ"שים לפעמים להגיד שלום. להתראות לכולם ובהצלחה בכל מה שתעשו, אבי. נ.ב גילוי נאות: אני לא יודע אם מישהו פה זוכר אבל לפני המשתמש הזה היה לי פה עוד משתמש שקראו לו nVIDIA שלצערנו הרב קיבל באן לצמיתות ואני מקווה מאוד שהמנהלים יסלחו לי על השטויות שעשיתי בתקופה ההיא
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
פשטה רגל? כי חיפשתי אותם היום ואין תשובה ומצד שני בבדיקה שערכתי יש להם מעבדי AMD 939 ופנטיום 4 עדיין וזה נראה לי מחשיד
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
היי!! היום בערוץ 2 בשורה התחתונה הראו קטע שבבירור הוציא מYOUTUBE של מנחית מטוסים רוקד לציליל מיכאל ג'קסון,חיפשתי ביוטיוב תחת כל קומבינציית מילים אפשרית, גם בגוגל וגם באתר של קשת אבל לא מצאתי, מישהוא יכול להביא קישור?? תודה!
-
- 6 תגובות
- 844 צפיות
-
-
עכשיו אני די סגור על שרשרת אבל אין לי מה לרשום עליה (חריטה ) אשמח לעוד רעיונות חוץ משרשרת
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
סיפור על אייבורי לפני שבועיים אישתי הזמינה לי מחשב מאייבורי עם המפרט הבא: לוח MSI K9AGM3 עם HDMI כרטיס מסך מובנה X1250 ועם אופציה ל-SPDIF מעבד AMD 5200+ 2 GB זכרון של CEON כרטיס TV PVR MCE150 הידוע כונן 320GB SATAII צורב DVD SATA מארז EZCOOL + ספק תואם מערכת הפעלה ויסטה HOME PREMIUM המחשב הינו למדיה סנטר לסלון (HTPC) קיבלתי את המחשב ביום חמישי 20/12/2007. התקנתי את הווינדוס ולאחר כמה דקות עבודה עם המחשב קיבלתי מסך כחול. לא התרגשתי והמשכתי לעבוד ושוב קיבלתי מסך כחול. התבעסתי נורא והתקנתי שוב את הווינדוס מחדש - ושוב מסכים כחולים וכן ה-MCE עובד לאט מאוד (לדוגמא: שיר מציג את השניות בקפיצה של 6 שניות). הגיע יום ראשון 23/12/07 לקחתי את המחשב ונסעתי למעבדת אייבורי בראשל"צ. הסברת…
-
- 113 תגובות
- 16.7k צפיות
-
-
אהלן!! שלום לכווולםםםם כמה זמן לא הייתי פה, התגעגעתי, אז שלום שלום לכולם מקווה שתקבלו אותי חזרה יפה ולהתאקלם.. אמריציום תנקס
-
- 18 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ערב טוב כולם .. יש פה למישהו ג'ינסים של לי קופר ? אם כן , אז איך האיכות של הג'ינסים שלהם ?
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ציוני הפסיכומטרי הגיעו. קיבלתי 580, שיפור של 20 נקודות בהשוואה לפעם הקודמת. שיפרתי משמעותית בכל פרק חוץ מכמותי. בעצם בכמותי קיבלתי פחות מהפעם הקודמת. בפסיכומטרי הראשון הוצאתי 98, הפעם הוצאתי 89. אם אפילו הייתי מצליח לשמור על הציון הקודם הציון הכללי היה מעל 600. יש לי בעיה להתמודד עם הלחץ המטורף בחשיבה כמותית. אני לא מצליח לחשוב במהירות של דקה לשאלה. איך אפשר להתמודד עם זה? אולי עלי להחליט מראש שאני עושה 18 תרגילים ובתרגילים אני משקיע את כל ה-25 דקות. את שאר התרגילים מנחש. מה דעתכם?
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני 184 שוקל 76.מצב תקין יש לי כרס קטנה שאני רוצה להוריד השאלה שלי היא אם אני מתחיל להרים משקולות לעשות כפיפות בטן מרפקים אימון של שעה כל יום אני יתחיל לעלות במשקל או לרדת? עקב השרירים שאני מפתח(אני לא מר עולם אבל עדין שרירים) כי הרי שריר שוקל יותר משומן אבל מה שמסקרן אותי זה האם המשקולות שאני ירים ויתאמן במשך חודשים יעלה אותי במשקל או יוריד אותי במשקל(כי גם נשרפים שומנים)
-
- 80 תגובות
- 8.4k צפיות
-
-
יש כזה דבר כמו כל המבחני IQ שיש ברשת ? לבדוק את רמת הזיכרון? ואני לא מדבר על משחק הזיכרון הדבילי חחח
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי עבודת מחקר להגיש השנה וחשבתי שיהיה לי יותר נוח להפיץ שאלונים דרך הפורומים הרלוונטים ובמייל (לחברים שלי). איך (אם בכלל) אני יכול לבנות שאלון ממוחשב ככה שלמשל מישהו יכנס לאתר, ימלא את השאלון וישלח אותו והתוצאות ישמרו? מישהו מכיר אתר או תוכנה כזאת? גם אם הדבר בתשלום זה רלוונטי לגבי. תודה רבה על העזרה
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מה המצב יש לי עבודה מגעילה באנגלית לעשות על האינטרנת ביגלל שהאנגלית שלי לא משהוא אז לא מצאתי כלום אם משהוא יכול לשלח לי קישור לאיזה מצגת אני ממש ממש ממש ישמח תודה :xyxthumbs:
-
- 0 תגובות
- 505 צפיות
-
-
(Sensation Seeking) 5 דברים הכי כייפים בחיים האלה, http://www.muzal.co.il/ProdImages/BM1141071155.jpg http://awo.seifersdorfer.de/pics/Lueckendorf2006/Wheely.jpg http://www.preventx.co.uk/images/downloads/preventx010.jpg http://www.blogshow.com.ar/wp-content/uploads/2007/10/charlize_theron.jpg http://img216.imageshack.us/my.php?image=cid27248d2f62dd49fb8e3bly7.jpg
-
- 3 תגובות
- 539 צפיות
-
-
ראיתי רמקולים במחיר מאוד זול יחסית לאיכות לפי הנתונים http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/item-details.asp?EdpNo=3304945&Sku=L23-6335 ואני מעוניין לרכוש אותם השאלה אם הם בכלל מוכרים לישראלים ואיפה עושים הזמנות ? לא מבין בזה
-
- 4 תגובות
- 725 צפיות
-
-
תקראו פה, וכל מילה מיותרת: http://www.iqpc.co.il/Home/iqpc_relaxer.asp בשתי מילים זו תוכנה שתזכיר לכם את כל מה שאתם צריכים לעשות, כמו שעון מעורר, רק יותר טוב אשמח לקבל פידבקים, תודה.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-


