עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by IG,

    לפני שאתם שולחים אותי לגוגל- ניסיתי... כבר כמה שעות אני מחפש שם בלי הצלחה לעניין: אני רוצה להזמין טיסה לאירופה באוגוסט, ואני רוצה לדעת איזה טיסות יש, מתי, וכמה עולה כרטיס. ניסיתי את כל האתרים של וואלה וכו', ואפילו הגעתי לאתר שמציג את לוח הטיסות בבן- גוריון.... אבל יש עם זה בעייה: לפי הלו"ז, יש טיסה של ישראייר בתאריך מסויים וזמן מסויים שמתאימים לי, אבל כשאני מחפש את הטיסה באתר של ישראייר- היא לא מופיעה! מה שאומר שאני לא יכול להזמין כרטיס... אשמח לעזרה

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by vic07,

    אני מחפש מנוע בנזין בעל הספק של 5 כ"ס פחות או יותר. יש לא מעט מכסחות דשא המשתמשות במנועים כאלה, אלא שלא נתקלתי בשום מקום בו ניתן להשיג מנועים בנפרד. הדרישה היחידה הנוספת (בשלב זה) היא שתהיה אפשרות לפרק את הממסרה המורכבת עליו (אם יש כזו) לצורך התקנת אחת אחרת. מישהו יודע איפה אפשר להשיג כאלה?

    • 21 תגובות
    • 3.9k צפיות
  3. Started by Born2Kill,

    http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=7012

    • 50 תגובות
    • 7.1k צפיות
    • 4 תגובות
    • 753 צפיות
  4. Started by mabsut,

    שלום, אם יש לי פרופיל 45 (רפואי, לא נפשי) אני אוכל לקבל זימון לגאמ"א? ומה בנוגע לממר"ם? פרופיל 45 זה בסדר בשביל זה? תודה

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. אממ אז ככה, אני מחפש כיסא למחשב בתצורה של bucket-seat מישהו מכיר חנויות שמוכרות? או שיש לו רעיון איך אני בונה לי אחד? בתודה מראש, דור

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. השאלה שלי למי שהתגייס זה אם יש בבקום לראשונה שנקלטים בדיקות לאלכובול או סמים בדרך של בדיקות שתן\דם?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. נרשמתי ללימודים יג' יד' התקבלתי וכו'... וקיבלתי לפני כמה ימים הודעה שהתקבלתי למסלול טכ"ם תקשוב ורשום שצריך לחתום על חוזים - כנראה קבע. אפשר הסבר על טכ"ם תקשוב ומה עושים שם?

    • 0 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. כיצד אני מחייג למספר הבא בארהב??? 888-212-6686 ניסיתי 014 ואת השאר אבל נאמר לי בעיברית שהמספר שגוי אגב זה בניו יורק אם זה עוזר

    • 3 תגובות
    • 723 צפיות
  9. Started by sagi_10,

    שלום לכולם בשבוע האחרון מכרתי מספר מוצרים באיבי (לא דברים שדורשים משלוח : מספרי איסיקיו קצרים וכ"ו ) , מכרתי שלושה מוצרים ואף אחד מהקונים לא יצר קשר או שלח תשלום . אני ניסיתי ליצור קשר עם כולם (גם ע"י אימייל וגם ע"י הודעות במערכת EBAY ) , אבל הם פשוט "מתים " איביי כבר לקחה את ה- "fee" שלה על המכירות אבל אני לא קיבלתי כסף - מה שיצא שבעצם הפסדתי 6.34 דולר :-\ יש לציין ששלושת המוצרים נמכרו בסכום של $108.99 ,שזה אחלה רווח בשבילי בערך כמו יום של קריעת תחת במלצרות באירוע של פוצים מעצבנים שלא מפסיקים להציק ! . מה אני יכול לעשות כנגד הקונים האלה ? האם הבעיה הזאת נפוצה ? לפי מה שראיתי באייבי אני אפילו לא יכול לתת עליהם פידבק שלילי - מכיוון שמסיבה לא יודועה מוכר לא יכול לתת …

    • 5 תגובות
    • 854 צפיות
  10. Started by 00000,

    השאלה היא למצוא את X: (x^3)+(x^2)+(x)+(1)=0 עכשיו, סתם מהראש, אני יודע שהתשובה היא x=-1. איך מגיעים לזה עם דרך נוסחה?

    • 10 תגובות
    • 926 צפיות
  11. Started by ccc,

    פשוט גועל נפש ! אני פשוט מסתכל ולא יודע אם להקרע מצחוק או להעביר... השדרנים בפרסומות מדברים כאילו דחפו להם מאוורר של ZALMAN בעכוז, מושכים כל מילה בצורה מוזרה ומדברים בקול של ליצנים... " כןןןן, עכששששיו מבצעעע, רק מאה וחמישים שקליייים " מה זה הבושה הזאת ? חברה שלי בריטית ויודעת ממש קצת עברית והיא הביאה לתשומת ליבי את הדבר המוזר הזה.. היא שאלה למה השדרן מדבר כמו אידיוט.. ואז הבנתי שהיא צודקת פשוט התרגלתי לגועל נפש הזה זה הכל, RANT קטן..

    • 61 תגובות
    • 4.4k צפיות
  12. שלומות חברי הפורום, אני זקוק לעזרה, מחר מתכונת ב007. הנושא הוא וקטורים אלגברים. השאלה היא כללית, אך אני אתן דם דוגמא ממשית. השאלה היא "איך מוצאים ישר חיתוך בין שני מישורים?" והנה דוגמא "ממשית": נתונים המישורים(הנחתכים) הבאים: 11x-6y+z+10 = 0 2x+3y-4z+5 = 0 מצא הצגה פרמטרית לישר החיתוך של שני המישורים. תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 693 צפיות
  13. מישהו הזמין אי פעם מוצר מאחד האתרים האלה ? המוצר הגיע עד הבית ? או שמא הוא הצטרך לאסוף אותו מהדואר\נמל תעופה\נמל ספינות.... ? נניח ואני מזמין כרטיס קול, שעולה 140$ כמה זה יעלה בערך מחיר סופי כולל מע''מ ומס וכדומה... ? אשמח לשמוע על חוויות גם שליליות וגם חיוביות של קניה דרך האינטרנט. בתודה מראש, Quantom.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by avivlyaviv,

    אני עובד בקיטנה וחופש ואני צריך להעביר שעתיים עם הילדים. אני צריך להכיסנ 5 פעולות ליום חמישי יום לי בניתיים 2 רעיונות 1.(פעולות להתחלה) כל אחד אומר תשם שלו שם של צבע באות הראשונה של השם ואז צריך לגעת במשהו בצבע הזה....) 2. משחק WHA (משהו שאני כמיר יש לכם עוד רעיונות? או רעיונות לשיפור לשמחק שחבתי עליו (מספר 1) הגילים עדין לא אמרו לי אבל זה בין "עולים לגן חובה" לכיתות ה' אפשר להתאים אתזה לפי גילים....

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. Started by methodman,

    אני עכשיו הולך לבגרות אז בהצלחה לכל מי שנבחן היום בבגרות באנגלית אני אישית עושה את E

    • 108 תגובות
    • 6k צפיות
  16. אני חושבת שזה היה פרומו (או פרסומת) למונדיאל, לא זוכרת איזה שנה בדיוק. ראו שם אימון של נבחרת, כשהמאמן שורק כל הנבחרת נופלת לרצפה וצועקת...מישהו יכול לאתר לי אותה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  17. Started by nitsanroz,

    כמובן שיש לנו אחלא אתרים כמו LALA LIONETWORK וכו' אבל בכל זאת אם אתם משתמשים או מכירים אתרים בינלאומיים כאלה שיש להם "סיקורים" אמינים ומעודכנים (בעיקר לתוכנות) אנא ספרו לי עליהם תודה

    • 1 תגובה
    • 788 צפיות
  18. Started by Carolina,

    רשום שזה לבני 18+ כי זה כולל תכניים בעלי אופי מיני (אבל לא רואים שומדבר, באמת שלא.)

    • 2 תגובות
    • 801 צפיות
  19. Started by m1ke,

    http://www.starsclips.net/videos.aspx/video~risks_of_internet_hot_girls/Risks_of_internet_girls/Other_videos/ ראו הוזהרתם

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by uzi_sch,

    http://www.highdefwallpapers.com/images/bikini/Blonde_Larissa_Blue_Bikini_Motorcycle.jpg מה עדיף, היא או האופנוע?

    • 2 תגובות
    • 642 צפיות
  21. טוב, אני משדרג את המחשב ורציתי לבדוק לגבי שני חלקים של המחשב שלי אם אפשר להעביר אותם למחשב אחר. החלקים: צ'יפ זיכרון- 512MB כרטיס מסך- FX5200 המחשב השני: לוח אם Asus P4B266-C זיכרון 512 MB (DDR SDRAM) כ.מסך NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X (128 MB) מעבד Intel Pentium 4, 1715 MHz (17 x 101) בקיצור, האם יש אפשרות להחליף בין כרטיסי המסך (להכניס את הFX למחשב) והאם יש אפשרות להוסיף עוד צ'יפ של 512 (שיעבדו ביחד) תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  22. זהו נשבר לי סופית ,אני ניפטר מהרכב . הקש ששבר את גב הגמל היה מחיר הדלק שכבר מגרד את ה- 7 ש"ח לליטר. הלך לי ראש המנוע בגולף הישנה וחשבתי לתקנו אבל בהתחשב שצריכת הדלק של רכבים כבדים כמו הגולף שלי , עומדת על 7-8 קילומטר לליטר ( בעיר ) ושהתחזית הכלכלית של המומחים מדברת על כך שבתוך מספר חודשים המחיר יגיע ל-10 ¤ לליטר ,החלטתי שחלס , יש גבול . לא , לא, בהחלט לא מדובר רק על כסף ,מדובר קודם כל בעצבים ,בתיסכול ובהרגשה המשפילה שכול העולם ואשתו מחזיקים אותך בביצים וסוחטים אותך מתי שהם רוצים וכמה שהם רק רוצים . למרות שאני מחשיב את עצמי כאזרח שומר חוק , במציאות של כבישי הארץ ומצב החנייה אי אפשר שלא להיות עבריין במידה מסוימת ולא לקבל דוחות בסכומים גבוהים (שחלקם מוצדקים וחלקם הגדול הם סח…

    • 36 תגובות
    • 3.6k צפיות
  23. Started by Alex89,

    זה רק אני או שיש בעיות גלישה/מהירות כרגע בבזק בינלאומי? אצלי אישית מהירות ההורדה לא עוברת את ה 50...

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. פעם אחרונה שהיו לי אופניים הייתי בן 8 . אין לי מושג בתחום ולא יודע אפילו כמה תקציב לשים! השימוש באופניים הוא די פשוט, סך הכל אמורות להביא אותי למכון כושר שלושה פעמים בשבוע, כשהנסיעה היא 30 דקות הלוך-חזור על מדרכה מסודרת. אני רוצה לציין שאני די תפרן כרגע :-\. 500 שקלים יספיקו? עדיף לי לקנות משומש ומאיפה בכלל? אני לא רוצה להוציא סכום של גבוהה, כי זה נראה לי מוגזם לשימוש הפשוט שלהם. תודה

    • 79 תגובות
    • 6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים