עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. http://business.msn.co.il/msnBusiness/Hitech/200807/20080716114125.htm מה זאת אומרת שהם רוצים לזכות בגלל הגודל של המכרז ולא בגלל הרווחיות שלו? פעם אחרונה שבדקתי, כל חברה שלא מוגדרת כחברה ללא מטרות רווח היא חברה בעלת מטרות רווח

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by IG,

    אני רוצה להזמין אוזניות מקילומבו, אבל מתלבט מאיזה סניף... יש אחד בחיפה ואחד בת"א. למישהו הייה ניסיון עם אחד מהסניפים האלה? אני רוצה לדעת איך השרות בהם ומה זמני המשלוחים (כמה זמן לוקח להם להוציא משלוח...) תודה לעוזרים.

    • 19 תגובות
    • 2.7k צפיות
  3. היום בבוקר קיבלתי email מנעה מחשבים שבו הם טוענים שהם הפכו למפיצה הרשמית של AMD Game. להלן ההודעה: האחריות בבית הלקוח ע"י Tech Data וניתן להרחיב אחריות על כלל הרכיבים לשלוש שנים בתוספת של 400 ש"ח. אם ניקח לדוגמא את המחשב הגיימרים החזק ביותר, Ultra Plus, ונוסיף לו 2x4850 בCF (הלוח תומך CF) נקבל מכונת משחקים מטורפת במחיר של 6500 ש"ח. שימו לב שהמפרט כולל כונן BD ורשיון חוקי לVista home premuim שלבד עולים 1500-2000 ש"ח (במיוחד הכונן BD). האתר: http://www.noacomp.co.il/Category.aspx?CatCode=476

    • 56 תגובות
    • 4.2k צפיות
  4. באמת שלא ידעתי איפה לפתוח את האשכול הזה, אם טעיתי אני מתנצל ותעבירו את זה לאן שצריך. אני משתמש בלינוקס (אובונטו 7.10), פיירפוקס 2.0.0.15, והתוספים הבאים: NoScript, AdBlock+, FoxyProxy, Greasemonkey, FireBug. רק השניים הראשונים פעילים באתר (לא-סקריפט וחוסם הפרסומות). הנגן פלאש שלי הוא Adobe Flash Player version 9.0.124.0. לא זכור לי שנתקלתי בבעיה הזאת לפני מספר שבועות, אני נאלץ לחסום את הפרסומת דרך ABP, וממש לא נעים שכן לדעתי אתם זכאים להציג את הפרסומת הזאת. לידעתכם.

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  5. אמאלה יש כמה דברים וכשאני אומר לא לבעלי לב חלש זה אומר לא לבעלי לב חלש http://www.youtube.com/watch?v=HkwSYHJRgZ8&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=SBohmdsUXF4&feature=related האחרון דיי מפחיד סתכלו עד הסוף מפחיד אני לא יודע עם לקרוא לזה מפחיד או מגעיל תראו בעצמכם הצפיה על אחריותכם

    • 31 תגובות
    • 5.3k צפיות
  6. הייתי רוצה לדעת איפה אפשר לקנות רובה אויר? והאם זה בכלל חוקי בארץ הזאת? יש חנויות שמוכרים רובה אויר? תנו מידע

    • 21 תגובות
    • 12.7k צפיות
  7. חח אתם רואים אני ניכנס לחנות מחשבים לקבל הצעת מחיר הוא מביא לי הצעת מחיר מוסיף עוד 1000 שקל לא יודא מאיפה הוא הוציא אותם ואז אני שואל למה כזה יקר אז הוא אומר ועים מה אני אשלם ארנונה וחשמל חחחח....... בחנות אחרת התחילו להביא לי דברים שלא מהעולם אומרים לי שעל כרטיס מסך PALIT ישנו מאוורר של ZALMAN ב 200 שקל...התחילו לחרטט לי לא יודע מה חח התחיל להציע לי דברים שאני לא צריך ביכלל...הוא התחיל להגיד לי ש9600GT הופסק פס היצור שלו והציאו לי בימקום את ה 8800GT של PALIT עים הקירור הזה חחחח...

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. צריך עזרה דחוף, גיסי יהיה שם עוד יומיים בערך, ואני רוצה שיקנה לי כמה דברים משם מישהו מכיר? תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. תודה לעוזרים

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. מישהוא יודע על חנויות מחשבים בטורקיה ? בעיר אנטליה

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  11. http://multimedia.heritage.org/content/wm/Lehrman-092706a.wvx

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by fuck off,

    יש למישהו מושג כמה זה עלול לעלות? אפילו כרטיס של דקה 90. ולא צריך מלון עם כוכבים. 5 אבנים יספיק. פשוט אני וחבר רוצים לטוס לכייף קצת לפני צה"ל. ועוד שאלה, מישהו יודע כמה זמן לפני הטיסה צריך להוציא אישור? ואיך עושים את זה? רוצים לצאת ב2500 שקל גג. סוף שבוע או שבוע. בקיצור שפכו כל פיסת מידע בנשוא.

    • 5 תגובות
    • 764 צפיות
  13. Started by J0n1,

    ערב... שקט בבית... אני מתחיל את העונה הרביעית של Boston Legal ולוגם תה קר, ובעודי נהנה מהנאות העצלנות, אני שומע רחש קל באזור הדלת. משום שהחדר חשוך ברובו אני מתקשה לראות מה יש שם, אך כאשר אני ממקד את מבטי אני רואה יצור כהה מטפס על הדלת. אני אומר לעצמי "אוו, רק התחיל הקיץ ושוב המקקים הטיפשים האלו, רק שלא יתחיל להתעופף לי בחדר" אני ממשיך לראות בוסטון ופוזל מדי פעם לבדוק לשלומו של המקק, ופתאום אני קולט, זה לא מקק! זה פאנטום! מן גו'ק שחור דק עם כנפיים רחבות מטייל לי על הרצפה ובריחופים קלים מתקרב אלי, האימה גוברת, ישר קפצתי, שמתי נעלי בית ועצרתי את הסדרה, ופתאום קלטתי: אני לכוד! הוא עומד לפני הדלת ומסתכל אלי במבט זועם, איך אצא מהחדר? מה אעשה? האם לזעוק לעזרה? או שמא להתמוד…

    • 41 תגובות
    • 4.5k צפיות
  14. United states postal service את ההזמה ביצעתי ב-6 ביולי. זה המידע מהמעקב שלהם באתר: International Dispatch, July 11, 2008, 10:01 pm, LOS ANGELES Electronic Shipping Info Received, July 10, 2008 Acceptance, July 10, 2008, 5:28 pm, CORONA, CA 92877 מאפייני החבילה: size: 38.4 x 11.2 x 2.6 inches; 97.6 x 28.5 x 6.6 (cm) weight: 11.7 pounds; 5.3kg תוך כמה זמן היא צריכה להגיע אליי/לארץ?

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. אני לא משמיץ ולא מוציא דיבה - בסך הכל מפרט מה קרה. לפני דקות אחדות קיבלתי חבילה - UPS שהזמנתי - Advice PRD 650VA - מחירו 500 ש"ח - בתשלום כולל של 545 ש"ח כולל משלוח. אני פותח את החבילה ולפתע מתגלה בפני קופסא של PRPC 650VA שמחירו 350 ש"ח, חשבתי לעצמי, בטח הם החליפו את הקופסא, שזה לכשעצמו דבר לא מקובל, אבל ניחא, העיקר הUPS אצלי, פתחתי את הקופסא וגיליתי כי הUPS שנמצא הוא בכל זאת PRPS. לפני דקות אחדות סיימתי שיחה עם החנות וניתן לסכם את השיחה בשורת המחץ - "חכה, אנחנו נחזור אליך". נורא מעניין אותי כיצד הם יטפלו בזה, שכן זה נורא מציק לי, וזה לנוכח העובדה שדווקא אני זה שדי הגנתי[?] וטענתי כי היא חנות טובה - קורבן לרשלנות :

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by avihy,

    יש לי חשבון Paypal (אין בו כסף). אם אני משלם דרך Paypal גובים ממני עמלה?

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by ChrisBrown,

    שבוע הבא אני מתחיל שיעורי נהיגה לקטנוע 125 סמ"ק למדתי תאוריה אבל עדין לא ניגשתי למבחן .. רציתי לדעת אם מומלץ להתחיל שיעורי נהיגה כשעדין לא ניגשתי למבחן התאוריה?

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  18. Started by Cynicoren,

    שלום, אני מתגורר בב"ש. הבנתי שאייבורי הם לא משהו. מה דעתכם על KSP ? חיפשתי כאן בפורום וראיתי שבעבר הרחוק היו איתם בעיות. אשמח לקבל המלצות/תלונות עליהם והמלצות על חנויות אחרות (או ציטוטים מההיסטוריה הקרובה יותר של הפורום), וכמובן שאפשר לפרטי. תודה !

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. משהו כבר קנה שם במשהו במסגרת-"אתה קובע תמחיר"? פשוט יש פריט ספציפי שרציתי לקנות שמופיע שם ב"תן מחיר"... האם זה בכלל כדאי או שזה עוד "חרטא שיווקית מצוייה"? יש סכנות ?

    • 22 תגובות
    • 2.5k צפיות
  20. סרטון שקצת פותח את העיניים לגבי צרכנות וכל התהליך של יצור מוצרים והרדיפה אחר הדבר החדש הבא.. http://dotsub.com/films/thestory_2/index.php?autostart=true&language_setting=iw_2597

    • 3 תגובות
    • 670 צפיות
  21. במקרה נתקלתי בזמן שיטוט בזאפ :lol: [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 908 צפיות
  22. Started by Master-Chipsets,

    מישהו מכיר/התנסה פעם בשירותים של האתר הזה: http://www.gopsy.co.il/ אם אתם מכירים אתרים בסגנון אני אשמח לשמוע עליהם.. יום נעים!

    • 0 תגובות
    • 523 צפיות
  23. Started by drorhazan,

    אני ממש אבל ממש רוצה להדפיס לי את כל המאמרים והביקורות והמדריכים (ואפילו גם ידיעות חדשותיות) שהתפרסמו פה באתר מאז הקמתו, אבל השאלה שלי היא: האם הם מקצועיים עד כדי כך שאפשר להסתך עליהם בעינייים עצומות ולא ללכת לאתרים אחרים? מה אתם אומרים על וואלה מחשבים ונענע מחשבים? איך החומר שלהם? יש הרבה כתבות שמועתקות מ- hwzone ל-ynet. איך החומר שם?

    • 10 תגובות
    • 935 צפיות
  24. אני טס לארה"ב יש מצב אני שם במזוודה נרגילה עם טעמים וגחלים?

    • 37 תגובות
    • 5.9k צפיות
  25. כבר נאמר רבות בעבר, שהדלקה וכיבוי מחשב תכופות לא מומלצת. שאלתי היא: האם זה תקף גם לגבי מחשב נייד (שהסוללה שלו מחוברת לחשמל), או שעקרון פעולתו שונה?

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות

דיונים חדשים בפורומים