כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
זהו קורא מחשבות דגול אשר יקרא את מחשבותיכם דרך המחשב ! http://www.devinettor.com/# (רק לילחוץ על PLAY בצד שמאל של המסך ותענו על מה שהוא מבקש מימכם בכנות)
-
- 5 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
חברים יש לי בעיה באקספלורר לא מראה תמונות ואייקונים ואני מנסה להדביק צילום מסך בפורום תוכנה איך שמים צילום מסך בפורום שלנו?? תודה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רעב. ;D למישהו יש איזה שהיא הצעה למשהו שלא דורש הרבה חשיבה או מצרכים. הכל יתקבל- בין אם סנדוויצ'ים או משהו עם בשר- העיקר שיהיה פשוט להכנה. תודה לעוזרים *אם יהיו הרבה תגובות נוכל אולי להפוך את זה ל"אשכול המתכונים של hwzone"
-
- 29 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.reuters.com/article/internetNews/idUSTRE49EAEO20081015 אני מוריד את זה בשביל המאמרים - באמת :roll:
-
- 2 תגובות
- 919 צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה שאני כל הזמן מתבלבל: אם אומרים לי "אני אפגוש אותך ברבע ל 2". הם מתכוונים ל 1:45? תודה רבה!
-
- 22 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
צריך להחליט וקשה בגלל שיש לי ניסיון (וגם הוא מועט) רק עם פורד פוקוס וגם זה עם גרסת ה 4 דלתות... תעזרו לי להחליט, מה הייתם לוקחים ולמה?
-
- 33 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
קוראים לו Riki-Oh: The Story of Ricky קטע מהסרט: אזהרה! מאוד מאוד אלים! לא לאנשים עם לב חלש http://il.youtube.com/watch?v=hnjY0No4X7I&feature=related\ ראיתי את הסרט המלא אתמול ופשוט נקרעתי מצחוק מההגזמות של הסרט הזה.. זהו סרט סיני שמבוסס על אנימה יפנית...
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שווה לקנות חשבון שם במקום להיות guest כל הזמן? זו תוכנה בשם i am viewing אם אינני טועה.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מערכון: דונקי קונג היפ הופ! http://www.youtube.com/watch?v=XIed0kUh57w הורידו כאן את ה MP3 באיכות הגבוהה: http://www.teamgenius.biz/boyfriends/mp3/
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום לכולם. מאז שסגרו את stage6 עוד לא מצאתי אתר עם אותה איכות וידיאו, אז רציתי לדעת אם מישהו נתקל באחד או באיזה פתרון אחר. אתם יכולים גם להמליץ על עוד אתרי streaming מרחבי הרשת. ולמרות שאני בטוח שכולם מכירים, הנה כמה מהגדולים: YouTube Veoh MetaCafe תוסיפו עוד משלכם.
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
-
היי, אני מחפש חנות בארץ שמוכרת שעונים של Omega. בינתיים מצאתי רק אחת - eltime.co.il (אורלוגין), אבל המחירים שם פשוט מגוחכים; במחיר שהשעון שאני רוצה נמכר שם, אני יכול לטוס לארה"ב, לקנות אותו שם, לחזור - ועוד יישאר לי 1,500 ש"ח עודף. מישהו מכיר חנויות נוספות.. ?
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי אני לומד כרגע בכיתה י"ב, ואני בן 16 ומשהו [ עוד חודש 17 ] ואני היחיד בשכבה [ מתוך 200-300 תלמידים ] שעדיין לא קיבל צו ראשון. :s05: אני מכיר כמה ילדים מהכיתה שלי, וגם מהשכבה, שהם קטנים ממני והם כבר קיבלו. יש לי לי חבר שאני מכיר [ מב"ס אחר ] שהוא כבר עבר 17 ממזמן, אבל גם עדין לא קיבל. שהתקשר לברר למה, הם אמרו לו משהו על "תקן 120" וטענו שהם לא יודעים על מה מדובר ושהוא כבר יקבל. בכל אופן, אין לי כוח להתקשר ללשכת גיוס. |: מישהו יודע מה זה תקן 120 ? ואיזה סיבה יכולה להיות לאיחור האופנתי הזה של הצו . . .[ אם הוא בכלל יגיע ] ?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
-
לירושלמים שבנינו.. קיבלתי מכתב שעליי לחדש תרישיון (לשלם אגרה בסך 241 פלוס תצלום שלי) שאלתי כמה אנשים איפה אני מיצטלם ולמעשה איפה אני מחדש.. (למה ניגמר לי הנהג חדש) חלק ענו לי בקניון במלחה חלק אחר ענה לי בעיר ובבנין כלל.. בקיצור אפחד לא סגור על מקום.. עכשיו למעשה השאלה מופנת אליכם איפה אני סוף סוף יכול כבר לחדש תרישיון?? ולעלות על הכביש.. למה עבר לי התוקף לפני חודש.. אגב לא יעשו כלום או באתי עכשיו נכון? אז ירושלמים איפה אני יכול ללכת ולסיים תסיפור הזה? ולקבל תרישיון בחזרה.. תודה לעוזרים..
-
- 6 תגובות
- 813 צפיות
-
-
משו כזה.. חפשתי במדריכים ואני לא מוצא.. יכול להיות שמחקו את זה? :\
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-
-
-
הייתי רוצה לשתף אתכם בחווית קניה מאוד לא נעימה בחנות סקאי פי סי. ראשית אני רוצה להגיד שאם הלקוח לא יודע מה הוא צריך אין מי שיוכל לעזור לו בחנות פשוט אין הבנה . לפני מס' ימים הלכתי לבצע רכישה של מס' פריטים מעבד קירור למעבד ספק כוח ועוד כבר בראשית המפגש שם בחנות עם המוכרן התברר שהחנות מנוהלת על פלצנות סלחו לי על הביטוי ואין רצון וחשק לעזור ובטח לא הבנה ואגיע לכך בהמשך. כאשר שאלתי את המוכרן מס' שאלות טכניות מה שהיה לו להגיד זה תחפש באינטרנט (קצת מרגיז שאתה בא מתוך ידיעה שיש הבנה בחנות ואתה מבזבז לא מעט כסף עבור המוצרים) לאחר שעברנו את זה שאלתי אותו על מעבד E8400 אם הוא יכול להתאים ללוח אם שלי כי אני מתלבט בין 8400 לQ6600 והבחור פשוט ענה שאין בעיה לקחת כל אחד מהמעבדים וי…
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היי לכולם, אני אדם שחולה על נשקים, והדבר הכי קרוב שאני יכול לירות זה M-16 ארוך ומחורבן כל חצי שנה. אז חשבתי לקנות רובה אויר חשמלי שעובד בדיוק כמו האמיתי. כמו כן אני משוגע דווקא על M4 FlatTop עם כל מיני תוספות. כגון: ידית אחיזה מקדימה, פנס ולייזר בצדדים וכוונת Red Dot. אני יודע שאפשר לקנות פה בארץ רובים כאלה, אבל הבעיה איתם שהם נטענים עם קפיץ והם רק מפלסטיק, הרובה שאני רוצה לקנות הוא מברזל מלא, כולל החלקים שבפנים. זה הרובה שאני רוצה לקנות: http://pyramydair.com/cgi-bin/model.pl?model_id=1548 עכשיו השאלה שלי היא כזו, האם הרובה הזה יעבור במכס? ואם כן, כמה עוד אני אצטרך להוסיף (בערך)?... כי אם אני לא טועה, ראיתי לפני כשנה-שנתיים בתחנה מרכזית אוטובוס/רכבת בחיפה רובה אויר חשמלי…
-
- 51 תגובות
- 25.9k צפיות
-
-
חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי רק מידע על קטינים שתובעים, אז השאלה היא האם אפשר לתבוע קטין בבית דין לתביעות קטנות? אם אתם צריכים עוד מידע (כמו מה תוכן התביעה וכו' אז תגידו)
-
- 2 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
אני רואה יותר מידי דברים לא טובים על ksp (שיש להם חלקים משומשים או סוג ב' מכיוון שהם מייבאים בייבוא אישי, ואין להם אחריות של יבואן רשמי פה בארץ וכו') קודם כל מה אתם אומרים זה נכון? אסור לקנות שם? ודבר שני איפה אתם ממליצים לקנות בירושלים אם כך?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! רציתי לכתוב כמה תגובות בZAP וראיתי שצריך משתמש, אז אמרתי אני אעשה לי משתמש. הכנסתי את הפרטים שצריך(אימייל סיסמא שם פרטי ומשפחה) לחצתי על הרשמה וזה חזר לי לדף של ההרשמה. כל הפרטים היו רק הסיסמא לא. החלפתי סיסמא ושוב אותה בעיה. החלפתי אימייל ועדיין זה חוזר למסך של ההרשמה. ניסיתי בכל מקרה להיכנס אבל זה אומר שאין כזה משתמש. האם לעוד מישהו הייתה/יש את הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אני זוכר שיש איזה מספר קצר כזה (כמו *42) שאחרי שמחייגים אותו אז אומרים לך את המספר שממנו חייגת. כמובן שאני מדבר על בזק בלבד. מה המספר הזה? תודה
-
- 4 תגובות
- 26.9k צפיות
-


