כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
היי שלום יש לי שני כוננים SATA 400 גיגה שהיו מחוברים ב RAID 0 נראה לי אם אני לא טועה , אחד גיבה את השני, משהו השתבש( היו מורכבים במחשב אחר) , בזמנו הבחור שבדק את המחשב אמר ששני הכוננים תקולים והחליף בחדשים, אני לא ממזמן קניתי בקר לSATA וחיברתי את שני הכוננים, בהעברת מידע לאחד מהם המחשב פשוט בקושי זז, זוחל נתקע, יכול להיות שהם עדין מחוברים ב RAID 0 ובגלל זה הם בקושי זזים, הרצתי תוכנת בדיקה של WD והכל יצא תקין, דבר נוסך הוא שבדקתי באתר של WD ורשום שלפי הסיריאל שלהם הם עדיין באחריות ויש אפשרות לשלוח אותם ליצרן, הם שולחים לי שנים חדשים משהו כזה במידה והן נמצאו תקולים או משהו כזה , אני לא בידיוק הבנתי את כל התהליך, דמי משלוח, מכס ישראל שבטח בקבלה ידרוש תשלום או משהו כזה. אם מי…
-
- 1 תגובה
- 911 צפיות
-
-
אני צריך לשאול אותם שאלה עקב בעיה שיש לי עם חנות אשמח אם יש להם תמיכה בארץ את המספר ואם לא מייל לתמיכה בחו"ל תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למרות שבדקתי זאת חבר שלי מתווכח איתי והנציג ממשרד התחבורה אמר לו שאי אפשר להסיע 5 ורק בעלי רישיון מעל גיל 21 יכולים להסיע 5, למרות שאני בדקתי זאת עם עורך דין שאמר שברגע שנגמר הנהג חדש ואפילו שמתחת לגיל 21 אז אפשר להסיע חמישה, אז מה נכון?
-
- 16 תגובות
- 9.3k צפיות
-
-
אתם חייבים לראות את זה: http://il.youtube.com/watch?v=2XTGBOKqccw יכול ליהיות שזה ישן, אבל זה אחד הדברים היפים תהנו
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
לעיונכם : http://law.co.il/news/copyright/2008/10/28/german-court-ruled-against-rapidshare/
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי בבית שירותים וליד מקלחת אם אני שובר את הקיר בינהם אז יש חדר דיי גדול ככה שאפשר לבנות ג'קוזי. רציתי לדעת כמה כל העניין הזה עולה? בניית ג'קוזי בתוך הבית וכו'. נ.ב אם אתם מכירים אתרים שמתמחים בדברים האלה אז תפרסמו
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אח שלי נמצא בנטויזן מרוצה מהאינטרנט שלהם ואין לו ממש סיבה לעבור.. כמו שהבנתם מגודל החבילה הוא גם לא כזה משתמש כבד. עד היום הוא שילם 49.90 וההתחייבות נגמרת, השאלה עד לכמה לנסות להוריד אותם? למה אני בכלל יכול לצפות? תודה..
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יום ראשון בעזרת ה' אני מתחיל ללמוד לימודים אקדמאיים, אני מעוניין בזוג נעליים ובתיק. בהמשך היום אני אסע לב"ש למרכז ביג ל:סקאל-עודפים (מחירים זולים מאוד),אלוף הספורט,ורטהיימר ומליבו. יש המלצות לתיק ונעליים? אני חשבתי על נייקי שוקס + תיק נייקי כלשהו. היופי והנוחות חשובים גם יחד ואני יודע שזה לרוב מתנגש.
-
- 9 תגובות
- 969 צפיות
-
-
-
-
אז אחרי שגיליתי שהנעלי טיולים הישנות שלי כבר די לוחצות וגם לא סקסיות במיוחד, החלטתי לקנות נעלי טיולים חדשות, מעור הפעם. הסוג האהוב עליי הוא מעור הפוך- אבל אמא שלי אומרת שמכל שריטה קטנה זה יכול ממש להתלכלך ולהפגם ושקשה עד בלתי אפשרי לנקות אותן. אני לא רוצה שתוך חודש וטיול אחד או שניים הנעליים שלי יראו כאילו שמצאתי אותן בזבל ליד דיסק של טוקיו הוטל, ואני רוצה לדעת אם עור הפוך באמת נעשה מגעיל שרוט ודהוי אחרי כל כך קצת זמן ומגע, ואם כן, איך אפשר לשחזר אותו כדי שייראה כמו שצריך. אני מתכוון לקנות נעלי טיולים של CATERPILLAR אגב. לא משהו ממש רציני במחיר מופרז לטפס על האוורסט, אלא משהו שיתאים לי למסלולים בארץ(אני מדריך בנוער העובד והלומד ועושה הרבה מסלולים בסגנון) בתודה, רן
-
- 8 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
http://www.tomshardware.com/reviews/system-builder-marathon,2052.html עלק מחשב בינוני אני בעצמי בכיף לא הייתי מיתנגד לאחד כזה .
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מי פה מתאמן ? מי שמתאמן שיפרט קצת : גיל : משקל: גובה: תרגילים ומשקלים : תרגיל : משקל: שלי : גיל : 15 ו-9 חודשים משקל 74~ גובה ~1.75 תרגילים ומשקלים : תרגיל: חזה חופשי עם מוט משקל : 70kg 4 סטים של 12 תרגיל: דו ראשי בעמידה עם משקוליות (לא מוט W ) משקל : 12.5 כל יד... 4 סטים של 12 תרגיל:חזה עליון עם משקוליות משקל : 20kg כל צד 4 סטים של 12 אין לי כוח לפרט על עוד תרגילים...מי שרוצה לפרט יותר\ פחות שיפרט...
-
- 98 תגובות
- 9.5k צפיות
-
-
הביאו לי תו של 200 שקל לסופר פארם, אז חשבתי ליקנות בזה מברשת שיניים חשמליץ. חשבתי על הדגם הזה http://www.amazon.com/Oral-Vitality-D12513P-Dual-Clean/dp/B000GBID0M
-
- 36 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום בעוד שבועיים בערך אני מתחיל קורס של פסיכומטרי בחברת יואל גבע. בעת ההרשמה קיבלתי מילון בעברית ובאנגלית. למדתי את המילון לימוד ראשוני, אני אמשיך לעשות חזרות תוך כדי הקורס עד הבחינה. עשיתי פסיכומטרי במהלך התיכון ועדיין יש לי את הספרים של קידום שעשיתי בזמנו. חלק אומרים לי שמספיק לעשות את המבואות שיש במתמטיקה באתר של יואל גבע ( כי שיטת הלימוד של קידום יכולה להטעות) וחלק אומרים "תלמד כמה שאתה יכול מהחומר שיש לך עד הקורס". פשוט יש המון תרגילים שלא פתרתי בספר של קידום והתחלתי כבר לפתור את התרגילים בשביל החזרה והיום שמעתי עצה שונה לגמרי.. אשמח לקבל תגובה ממישהו שכבר עשה קורס ויודע פחות או יותר מה מומלץ. תודה
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
לאור המחירים הנמוכים שיש היום שווה להיות איש מחשבים ? אם פירמוט והתקנה של מערכת הפעלה זה 100 שקל והרכבה של ספק כח זה 20 אז זה שווה את זה ? טכנאי מחשבים ניהיה פח אשפה ...מאיש מחשבים אני מרגיש ברמה של עובד עיריה . KSP ואייבורי עשו מהשוק זבל פח אשפה . למרות שהבנתי שבשוק העסקי משלמים לפי שעה והמחירים גבוהים יחסית 50 דולר לשעה אולי השוק הפרטי פשט רגל ואין שם פרנסה ?
-
- 28 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
למען הסר הספק - השאלה הזו נשאלת ברצינות גמורה, ולא במטרה לפתוח ת'רד של שטויות כמו רבים אחרים כאן במדור. אני גר בבניין ישן, שנבנה בשנות ה60 במקרה הטוב. לאחרונה החלה תופעה של מכות חשמל קלות אבל ממש לא נעימות מהברז במקלחת (לא מקלחון, כל העסק נמצא מעל אמבטיה). לא נעשו לאחרונה שום שינויים בצנרת או במערכת החשמל בבית, וגם הגיע חשמלאי שבדק את הברז עם טסטר ואמר שהוא לא מוצא כלום. הבעיה אינה קבועה, היא באה והולכת, אבל זה קורה בתדירות מספיק גבוהה כדי שאפשר יהיה לקרוא לזה מטרד מתמשך. אגב, נעילת כפכפי גומי פותרת את הבעיה (האמבטיה עצמה מתכתית ומן הסתם מחוברת לצנרת המתכתית גם היא), אבל רק כל עוד המים לא עוברים את גובה הסוליה וסוגרים מעגל. הבניין משותף והשכנים לא משהו, אז קשה עד בלתי אפש…
-
- 23 תגובות
- 21k צפיות
-
-
זה נראה לכם חוקי????? http://www.oniton.com/license/
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
שלום לכם חברים. שיבוצי הוא לגבעתי ורצוני הוא לגולני. אין לי מושג איך להגיע לקצין מיון לשבת לו על הראש קצת ולהגיד לו שאני רוצה גולני!!! שלחתי להם כבר 3 פקסים ורמ"ד תנועה השיב לי ואמר שרק ביום גיוסי אני אוכל לבחור את השיבוץ שלי. או יותר נכון "לערער" על השיבוץ הקיים. איך אני מגיע לשיחה עם קצין מיון? תודה לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
אפשר לחמם מים במיקרוגל בכוס פלסטיק לבנה ?
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היום הייתי באופיס דיפו בשביל לקנות מדפסת ומקלדת. כאשר הייתי בקופה ניגשה מישהי לדלפק והתחילה לשאול על ה-iPhone ודברים דומים והתחלתי אמממ.. להסביר לה? הבחור פנה אליי ועשה לי "אתה רוצה לעבוד כאן?"(במחלקת אלקטרוניקה ומחשבים) Long Story Short - יש לי "מבדק אמינות" וראיון מחרתיים(יום חמישי). אני בן 18, מתגייס במרץ וכרגע עובד(2 משמרות בשבוע בד"כ) כקופאי בבית קולנוע. אני לא באמת חיפשתי שם עבודה כי חשבתי שלא מקבלים במקומות כאלו לפני צבא... מסתבר שכן, ומסתבר שזה שאני מתגייס במרץ לא הרתיע את מנהלת הסניף שכן היא אמרה לי "בד"כ אני לא לוקחת עובדים לזמן כ"כ קצר אבל הוא(הבחור ששאל אותי אם אני רוצה לעבוד בסניף) התלהב ממך". אני מרוצה בעבודה הנוכחית שלי, בעיקר בגלל האנשים ששם ובגלל ההערכה …
-
- 7 תגובות
- 3k צפיות
-
-
מה הנוסחה ל: (a+b)^3 במקרה שלי (x+4)^3 כלומר איך פותחים.. תודה
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
-
-
מישהו פה שם לב שפתאום כמה מהחברים שלו לא נחשבים לחברים יותר? כי פתאום עכשיו אני נכנס ואני קולט שאיזה 6 חברים (לא קשורים אחד לשני) יותר לא נחשבים לחברים שלי. הסיכויים שהם מחקו אותי אפסיים. עריכה: חזר לרגיל , נורא מוזר. מישהו חווה את זה?
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
חברה, הרבה זמן הייתי אחד מהאלה שתקועים עם איזה P4 שבקושי הצליח להריץ סוליטר על 30FPS, אבל עכשיו אני מסודר המפרט בצד, אחרי חודש של עיקובים הוא סוף סוף אצלי ועובד. אני כרגע על זכרונות זמניים אבל עוד מספר ימים אני אקבל את הדגם שכתוב פה. בקרוב תמונות, ברגע שאני מארגן מצלמה איכותית
-
- 13 תגובות
- 971 צפיות
-
-
חשבתי לראות אותו בקולנוע אולי. תנו חוות דעת עלין תודה
-
- 5 תגובות
- 762 צפיות
-


