כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
צריך סירטון דוגמא באיכות 1080P להורדה תודה .
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קודם כל אני חייב לציין שפתחתי נושא כזה בפורום צבא אחר, אבל רציתי לקבל חוות דעת מקהל שפחות מצודד בתפקידים קרביים. אני מתגייס עוד כחצי שנה. אני בן יחיד עם פרופיל 97 וקב"א 54+. התמיינתי לכמה יחידות במודיעין עד שפתאום כל המיונים הוקפאו. כשאני מתקשר לשאול בנוגע לזה אני נענה בתשובה הטיפוסית "אם אתה מתאים זה יגיע כשזה יגיע.". במיוני טיס נפלתי בירפ"א. עירעור לא עזר. במנילה אני לא רואה שום תפקיד שמעניין אותי. התקשרתי לקד"צ לשאול למה לא קיבלתי במנילה פקח טיסה, הסברתי את המצב שלי שאני בן יחיד וההורים לא יחתמו לי לקרבי וקיבלתי תשובה שאי אפשר - כי אין לי פרופיל עורפי. כל המוטיבציה שהייתה לי להתגייס לצה"ל ירדה באופן חד לגמרי. אין לי אפשרות להגיע לתפקידי עורפיים שדורשים מיונים ואני לא א…
-
- 21 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שלום לכולם אם אפשר בבקשה אני צריך המלצה לספרים בנושאים הבאים : חדו"א 1 מת' בדידה אלגברה ליניארית 1 עדיין בשבוע השני באונ' וכבר הבנתי שריכוז בהרצאה ופתרון התרגילים שבתרגול לא יספיק :\ אז תמליצו לי בבקשה על ספרים עם דגש ללמידה עצמית.. כלומר כמה שיותר הסבר מפורט + תרגילים עם פתרון מלא .. (יש כזה דבר בכלל?) תודה רבה מראש !
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי שאלה: איזה דברים צריכים להיות לי כדי להרכיב מחשב מרכיבים שקניתי? האם הרכיבים עצמם מכילים את כל הכבלים והברגים הדרושים? תודה
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
http://www.collegehumor.com/video:1886349
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לאבא שלי יש פיג'ו 407 ולאחר 90000 קילומטר החליפו לו רביעית צמיגים(הליסינג החליף) לרבעית צמיגים סינים זולים ששמם ווסטלייק. לאחר חיפוש באינטרנט ראיתי שחלק מהצמיגים של החברה היה אסור להביא אותם לארץ בכלל בגלל תאונות רבות שקרו בעולם. ושהצמיגים חסרי אחיזה לחלוטין, ומתפוצצים תוך כדי הנסיעה. ובנוסף הליסינג שמו צמיגים שיוצרו לפני שנה זה מה שאני ראיתי באינטרנט האם למישהו יש דעות אחרות על צמיגים אלה? אמרתי לאבא שלי והוא אמר שהוא יתקשר לליסינג ויגיד להם להחליף למותג ידוע ומוכר ולא משנה מה המחיר. והבהרתי לו שזאת סכנה השאלה שלי היא האם כדאי פשוט להחליף לצמיגים המקוריים של הרכב(כמובן שחדשים)? מישהו יודע מה הצמיג המקורי של פיג'ו 407 משהו של פירלי אבל אני לא מוצא מה ואם לא אז לאיזה …
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
*****חבר'ה אני מקווה באמת שמותר לעשות את זה בפורום הזה, אם לא תגידו בבקשה לפני שאתם מוחקים***** האמת לא יודע מי יכול לגרום לי להרגיש יותר טוב במצב הזה.. אז ככה אני אוטוטו בן 22, עובד בהייטק, בצבא הייתי חודשים מועטים, והמצב החברתי שלי על הפנים.. בצבא לא עשיתי שירות מלא מכל מיני סיבות, חלקן מוצדקות וחלקן לא (אין לי קשיי הסתגלות או משהו כזה..) איך שיצאתי מהצבא ההורים לא היו הכי מרוצים שבעולם..אבל אבא אמר לי שאם אני כבר בחוץ עדיף שאני אעשה משהו מועיל.. נכנסתי לתחום ההיי טק כמה חודשים לאחר מכן, ראיתי במקום שאני נמצא בו פוטנציאל אדיר להתקדם, והתחלתי להשקיע שם את כל כולי.. מבלי לשים לב כל מה שעשיתי היה לעבוד לעבוד ועוד פעם לעבוד..כשהייתי חוזר הביתה הייתי יושב קצת במחשב ו…
-
- 121 תגובות
- 11.4k צפיות
-
-
שלום, ראיתי שבסרט Contact מ- 1997 נעשה שימוש באפקט מיוחד ורציתי לדעת איך. הסצינה שעליה אני מדבר היא הסצינה שבה הילדה (לא ממש זוכר את שמה) רואה כוכבים נופלים וקוראת לאבא שלה,הוא לא עונה והיא שומעת רעש של משהו נשבר והולכת לבדוק. היא רצה אל אבא שלה ורואה שהוא על הרצפה ואומרת שהולכת להביא לו תרופה ורואים אותה רצה במדרגות אך דבר ששמתי לב אליו הוא שהמדרגות בצד השני (כלומר הפוך מהמדרגות שבהם ירדה כדי לראות מה קרה לאבא שלה). רואים שהיא עולה על המדרגות ורצה , וכאשר מגיעה לקומה רואים אותה רצה ב-Slow Motion (חשוב מאוד-מהרגע שהיא עולה במדרגות יש צילום רציף ללא קאט) ולפתע רואים בצילום מיוחד דרך המראה של ארון התרופות! כאילו שכל הצילום של הריצה שלה מהמדרגות לארון מצולם דרך המראה א…
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום, אני צריך אתר חינמי (או עם עלות נמוכה) שבו חברי צוות יוכלו לכתוב להעלות תמונות קבצים וכדומה כדי לתקשר במהלך עבודה. רצוי שיהיה ניתן להגביל את הכניסה למאגרים שבוו באמצעות שמות משתמש. שיהיה קל לעשות דבר כזה (אין לי שמץ בבניית אתרים) אמין ורצוי עם נפח גדול. מישהו יודע איך ואיפה עושים את זה?
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, לפני שעות בודדות כשנכנסתי ליו טיוב עלה לי דף עם שגיאה 500 וזה מה שרשום שמה: Sorry, something went wrong. A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation. Please report this incident to customer service. מאוד ברור לי שמישהו עומד מאחורי זה, וכרגע לאחר שמחקתי את העוגיות ואני נכנס בתור אורח הכל בסדר מישהו חווה משהו דומה, או מכיר את הבעיה?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני שואל כי יש כאן חובבי אופניים רבים. סיפור ארוך בקצרה: רכשתי לפני חצי שנה TREK 4400 עם בלם קדמי בסיסי מאד תוצרת RST. היום לקחתי את האופניים לטיפול מקיף (חצי שנה לא עשיתי) והמוכר במצמן את מירוץ הציע לי rockshox tora 302 ב-1600 שקלים עם התקנה. rockshox tora 302 עולה בארצות הברית בערך 270 - 280 דולר. אם אני מוסיף משלוח, מע"מ, מכס והתקנה אני משלם יותר מ-1600 שקלים ונתקע בלי אחריות. המחיר נשמע טוב, אבל לא מכיר את בלם. לא מצאתי ביקורת מקצועית ברשת. למישהו יש ניסיון עם Tora 302?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בצילינדר של הדלת צד אחד עובד וצד שני לא , עכשוו זואת דלת רב בריח ורציתי לדעת אם אני יכול להחליף עצמאית את הצילידנדר אם כן כיצד אני עושה זואת ואם לא אני צריך לקרוא למנועלן יואב
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם אני כנראה בשעה טובה מתחיל ללמוד מנהל רשתות ואבטחת מידע MCSA בגון ברייס ורציתי חוות דעת של מומחים לגבי הנושא אם זה שווה אם יש ביקוש בתום ובקשר למכללה אם היא טובה. תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 5.7k צפיות
-
-
היי לכולם(: אז ככה, קודם כל רציתי להגיד שזה תחום מאוד מעניין ולא שטחי בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, לא חייבים להיות אלכוהוליסטים בשביל לאהוב את זה. ועכשיו עליי, אני בכלל מגיע מתחום המחשבים (בן 22) ועובד בתחום הזה, להיות ברמן אני רוצה בשעות הערב, יהיה קשה לתת פול משמרות במצב כזה אז רציתי לשאול: מה הסיכויי למצוא מקום שיסכים להעסיק בן אדם שנותן 3 משמרות בשבוע? ואיך חברת ההשמה של זמן אמיתי? (אצלם אני עושה את הקורס) באמת מוצאים עבודה לכל אחד? ועוד שאלה קצת מצחיקונת: חברה שלי מתנגדת שאני אעבוד בתחום למרות שהוא מעניין אותי, היא מפחדת וטוענת שפול בנות יתחילו איתי שם ותמיד מתחילים עם הברמן. האמת שלא יצא לי לראות כזה דבר, בדר"כ האנשים מדברים ומכירים בינם לבין עצמם, מה הקשר לברמן?…
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אם אני מזמין דומיין מאירגון האינטרנט הישראלי אז תוך כמה זמן יש לי את הכתובת שאפשר להתשמש בה? זה פעולה מיידית? תודה
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
הסרט שודר כמה פעמים בהוט. מדובר בסרט פעולה\פשע\דרמה דרום אמריקאי\מקסיקני לפי מה שאני זוכר, מתחוללות מלחמות בין אירגוני פשע, ויש צלם חובב שהתחיל לצלם אותם, ונהיה סוג של חבר שלהם. הוא זכה לעבוד בעיתון ושם התחיל לפרסם את התמונות. משהו מכיר?
-
- 2 תגובות
- 721 צפיות
-
-
רציתי לשאול על האולמות של הסינמה סיטי שאלה איזה אולם הכי טוב לא מהסינמקס והVIP? האם זה אולם 1 שהוא הכי טוב? ואם כן אז איפה הכי כדאי לשבת? בשורה האחרונה?
-
- 11 תגובות
- 7.9k צפיות
-
-
מחר יש לי ירפא ב' אבל לא קיבלתי את הזימון ושדיברתי איתם כשקבעתי הם אמרו שיכול להיות שהזימון לא יגיע ואמרו לי לבוא בלעדיו.. עכשיו נסיעה מהצפון לתל אביב עולה משהו כמו 100 שקל הלוך חזור(כולל נסיעות פנימיות) וזה הרבה אבל אנשים אמרו לי שאני אמור לקבל החזר כספי ! למישהו קרה דבר כזה ? איך מקבלים את ההחזר הכספי ? אני יקבל אותו מחר ? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מחר יש לי מבחן בחשבון ואני מרגיש שאני ממש לא יודע חומר בסיסי למרות שאני מנסה ללמוד כל היום כבר ואני ממש מיואש... נגיד את השאלה הזאת: מצאו את משוואת המעגל , המשיק לציר ה-X בנקודה (A (6,0 , ועובר דרך הנקודה (B (12:2. והנה הציור : אני יושב כבר חצי שעה ומנסה לפתור והדבר היחיד שהבנתי פה זה שה-X של אמצע המעגל הוא 6 כי הוא משיק לציר ה-X . אם מישהו יוכל להסביר לי בערך איך עושים - אני ממש אודה לו... תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 905 צפיות
-
-
כבר כמה ימים מתקשרים אלי ממספר חסוי וכשאני עונה, יש צלצול כאילו שאני מתקשר למשהו. כמובן שאני מנתק אחרי הצלצול הראשון, כי אני לא באמת יודע מה זה גורם. משהו נתקל בבעיה כזאת או שמכיר סוג כזה של הונאה?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני בכיתה ט' והחומר שלנו במתמטיקה זה טרינום. המורה נתן תרגיל בכיתה ולא הצלחנו לפתור אותו!(כאילו המורה יודע את התשובה, אבל אנחנו לא ) לדעתי אין פתרון לתרגיל, אבל תגידו את דעתכם התרגיל הוא: x^2+x+6 תודה אריאל
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
א. מי נותן להם כסף? ב. מי צריך אותם בכלל?
-
- 18 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה חשובה. אם אני מזמין חבילת איחסון לינוקס מ spd, אני מקבל גם דומיין co.il שכלול בתוך המחיר(50שקל)?
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום חברים אני עושה עבודת גמר במנהל עסקים על חברת גוגל ורני זקוק למספרר של המשרדים שלהם אני עושה עבודה על השפעת התרבות הארגונית על הצלחת הארגון ובחרתי בגוגל ואני דיי זקוק למישהו אנושי אשר יוכל לדבר איתי אשמח למספר טלפון מאוייש אשר אני יוכל לדבר עם מישהו אשמח אפילו לשיטה איך להשיג את המספר
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-


