עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני כבר שעה יושב ומנסה לאכול איתם! איך מיליארד סינים עושים את זה? ניסיתי כמה מדריכים שמצאתי בגוגל אבל

    • 1 תגובה
    • 4.4k צפיות
  2. ראיתי הרבה כאן בפורום את IQPC שהם הכי זולים אפילו יותר מאייבורי וKSP שזה מוזר... יש עוד חנויות טובות באיזור אשדוד עד ראשל"צ?

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  3. Started by Oranili,

    אני עובד על קווי וה2 האחרים על אלחוטי - נטו גלישה

    • 4 תגובות
    • 664 צפיות
  4. אני מעוניין להרכיב שרת שיעבוד עם Windows 2008 ושיריץ אפליקציות אינטרנט (כולל כמובן בסיסי נתונים ועוד שרותים). השרת צריך להיות יציב, אמין ומהיר אבל אין צורך להשתגע לרמות של יתירות דיסקים ויחידות גיבוי וכזה. אני רוצה לחסוך בכסף אז בינתיים אני אשאר ברמה של דיסק אחד ואגבה על הרשת - כשיהיה צורך נוסיף שרת יותר רציני (וכנראה נצא לחווה). השאלה שלי היא לא כ"כ לגבי מפרט מסויים אלא יותר עקרונית - מה ההבדל בגישה בין להרכיב מפרט כזה ללהרכיב מפרט הביתה? ברור שאין צורך להשקיע בכרטיס מסך חזק, אבל חוץ מזה?

    • 6 תגובות
    • 905 צפיות
  5. Started by Yair Tz,

    אהלן, אני מתנדב כבר בבי"ס יסודי, ולאחרונה המאמן שלי בהאבקות הציע להביא לי טופס שפוטר אותי מההתנדבות. (שכן אני לא עושה שם שום דבר וזה סתם בזבוז זמן כי רוב הזמן אני וחבר שלי יושבים ומשחקים קלפים :) על הטופס רשום שאני נמצא אצלו בימים א'-ה' בשעות 5-8 (שזה נכון), הבעיה שאני מתנדב ביום שישי בבוקר... השאלה שלי פה, האם זה פוטר אותי מההתנדבות, או שזה כביכול אני "מתנדב" אצלו? אני שואל את זה פה כי האחראי למחוייבות האישית מגיע פעם ב...והמחנך שלי לא מעוניין לענות (?!) שכן "שיגעו אותו כבר עם זה".

    • 49 תגובות
    • 4.8k צפיות
  6. הקשיבו נא ילדים לסיפור קצר: יש לי קרובי משפחה המתגוררים לא מעט שנים בבניין לא חדש במיוחד, שיש בו חניה פרטית לכל דירה הרשומה על שם הדיירים. לקרובי המשפחה האמורים אין ולא היה רכב, אך עדיין החנייה נרכשה כחלק מהנכס והיא בבעלותם. בקומת הקרקע של אותו בניין פועל עסק קטן. לאותו עסק יש מקום חניה אחד השמור לו ברחוב, אך היות ויש בו יותר מעובד אחד בעל רכב ומדובר באזור שיש בו מצוקת חנייה לא קטנה, מחפשים פתרונות יצירתיים - וכתוצאה מכך, אחת העובדות היתה חונה באופן קבוע במקום החניה של אותם קרובי משפחה מבלי שהדבר הפריע למישהו. הכל היה טוב ויפה, עד שיום אחד באו לבקר חברים בעלי רכב. הם הגיעו כשהעסק היה סגור, ומן הסתם חנו במקום החנייה הנידון שהיה פנוי באותו רגע. למחרת בבוקר כשהעסק נפתח התעו…

    • 111 תגובות
    • 22k צפיות
  7. תשארו בבית ביום הזה!!! ותפיצו הלאה: http://www.shvita_gilad.coo.co.il

    • 32 תגובות
    • 4.4k צפיות
  8. Started by Totalost,

    פתאום היום אני רואה הודעה שהערוץ יסיים את פעילותו ב4.1 אחלה ערוץ למי יש תשובה לחידה המוזרה?

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. אני מחפש אתר דרכו אפשר להיכנס לאתרים אחרים שחסומים אצלי בעבודה לא מדובר על אתרי סקס unblockall.net לא שווה כלום, פותח לי רק את העמוד הראשון מישהו מכיר אתר אחר שכן עובד טוב ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by danielzy,

    כותרת... סתם לשם העניין נניח בחנויות כמו TMS\SKYPC\PANDA\NOA

    • 1 תגובה
    • 781 צפיות
  11. Started by composite,

    אני רוצה להזמין זוג נעליים מ- zappos.com, נעליים שלאחר חיפושים הגעתי למסקנה שאין בארץ. לצערי Zappos לא שולחים לארץ, אז תהיתי - האם יש איזושהי חברה אשר מוכנה לתווך ביני לבין החנות ולשלוח לי את המוצר לארץ? (בתשלום כמובן) אני זוכר שהייתה חברה מסוג זה פעם, אבל שכחתי איך קוראים לה...

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by ariel-ro,

    שלום אתמול נכנס לי סוס טרויאני למחשב, והוא נמצא בתקיה של המערכת הפעלה, והאנטי ווירוס לא מצליח למחוק אותו. המערכת הפעלה אמרה להוריד את הwindows defender ולמחוק, הורדתי זה מצא אבל אי אפשר למחוק כי צריך רשיון בשבילו. בבקשה תעזרו לי! איך מוחקים אותו! ניסיתי את התוכנות שיש במדריך באתר, הם לא עזרו. אשמח לעזרה, אריאל

    • 6 תגובות
    • 911 צפיות
  13. Started by Xsender,

    http://il.youtube.com/watch?v=dpgsU-iRXfU אין רצח אותי מצחוק הם טובים

    • 9 תגובות
    • 839 צפיות
  14. Started by avi1231231900,

    עשיתי היום טסט נהיגה,וכאשר הגענו לכביש בין עירוני במהלך הנסיעהה הוא אמר לי לפנות שמאלה,אז אותתי שמאלה וכיוונתי את ההגה קצת לכיוון שמאל,ראיתי שיש משאית ולא פניתי אבל ברגע שהפנתי את ההגה קצת הוא ישר צעק ואמר לא מסוכן,ולא פניתי-הוא לא נגע לי בהגה או בבלמים. האן הוא יכשיל אותי על דבר כזה?

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by 1_Nike_1,

    https://www.pandas.co.il/

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by LOOSE,

    כותרת ......

    • 4 תגובות
    • 12.8k צפיות
  17. כמה שעות בממוצע אתם מבלים מול המחשב שלכם?

    • 40 תגובות
    • 3.9k צפיות
  18. כנסו להצביע ממי אתם מעדיפים לקנות? מי לדעתכם יותר אמין?

    • 28 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. Started by y_a_n_i_k,

    http://www.officedepot.co.il/specialLinks.do;jsessionid=0000f-6OXJoDyCiwfn1XImzzK6m:12bbi68k5?id=no_tax

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  20. חברים שלי עשו סרט סטודנטים כפרוייקט סיום עבור שנה א' של לימודי קולנוע (וגם אני עזרתי קצת!) צפו בו, זה מצחיק (טוב נו, אני טיפה משוחד) http://www.kesher-movie.co.il

    • 5 תגובות
    • 2.5k צפיות
  21. http://zap.co.il/model.aspx?modelid=696767 אני מעוניין לקנות את הטלוויזיה הזו מאיזה חברה עדיף להזמין אותה? אך החברה הזו מישהו מכיר? http://www.24online.co.il/

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  22. Started by E-R-P,

    מהי ההגדרה של פרוסה בקוביה ההונגרית? והשאלה היא לכמה פרוסות ניתן לחתוך את הקוביה ההנוגרית?

    • 5 תגובות
    • 903 צפיות
  23. Started by ofirr,

    חג חנוכה שמח לכולנו. כי באנו חושך לגרש. תהנו, תאכלו סופגניות ולביבות, תהנו מהיופי של החנוכייה והנרות הדולקים ותהנו שוב. לא כל יום חג, אז תנצלו. :alcoholic:

    • 6 תגובות
    • 689 צפיות
  24. Started by J0n1,

    התחלתי להתאמן לפני חודשיים בערך ואני מעונין לשפר את התפריט היומי, ולהוסיף מקורות חלבון. אני מחפש את החלבון במאכלים, ולא במשקאות איזוטונים, אבל אני לא מצליח להגיע לתפריט טוב כדי לקבל את כמות החלבון הדרושה. אני צריך כ75 גרם חלבון ביום, ואני לא אוהב טונה שהיא עשירה בחלבון, ובנוסף הבנתי גם שלא טוב לאכול דברים עשירים בסידן, כי זה מעכב ספיגה של החלבון. אשמח אם תוכלו לעזור לי למצוא דברים עשירים בחלבון, ולעזור לי להרכיב תפריט. תודה (מישהו השתמש בסמיילי הזה אי פעם?)

    • 95 תגובות
    • 12.9k צפיות
  25. Started by redti,

    אהלן , תמיד תהיתי האם מותר לשים ג'ל או וקס או משהו כזה לצבא..בדיוק הסתפרתי ואני אוהב לסדר קצת עם ווקס אבל לא יודע אם מותר לשים

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים