כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם יש לי שאלה מן המניין. אני כרגע מחזיק בדומיין בינאלומי = com. האם אני יכול להכניס את הדומין שלי לכל אתר של איחסון אתרים חימני? כלומר, להשתמש באיחסון החימני כאיחסון והאתר יהיה על הדומיין הפרטי שלי. האם הדבר אפשרי? תודה
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
היי, נכנסתי היום לת'רד בנושא הבעיות עם Giganews ובזק והתחלתי להתעניין. אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי בקצרה (או בהרחבה D: ) על כל העסק. על Usenet, על השרתים שמאחסנים את מה שיש ב-Usenet (זה מה שאתרים כמו Giganews עושים, נכון? אם לא, מה כן?). מה זה ה-binary retention days? לפי הבנתי, זה הימים שקובץ מסוים נשאר בשרת, זה נכון? זאת אומרת שאחרי X ימים לאחר העלאתו הקובץ ימחק מהשרת? בכללי, כמו שאתם מבינים - אני ניוב בנושא, אשמח אם יסבירו לי את מה שצריך לדעת כדי לקחת חלק בזה יום נעים, גיא.
-
- 3 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום חברים, מצאתי בבוידעם הפתעה נחמדה. מקרן ישן מסוג . Technicolor instant filmloop player super 8 תמונות : מלפנים: מאחור: כמה פריטים נלווים: הצעת הגשה שלי (אין לי מושג אם הרכבתי נכון): חיברתי אותו לחשמל והוא עושה רעש כדי להוכיח שהוא עובד. בנוסף יש לי גם מין פילם כזה עם סרט עליו, תראו בתמונות איך הלבשתי אותו בתמונה הלפני אחרונה. הבעיה היא שהגוף הזה אמור להתלבש באחורי המכשיר ואין לי מושג איך אמורים להרכיב אותו, הוא לא נכנס לי בשום זווית. האם חסרים לי חלקים? האם לא הרכבתי טוב? תודה רבה!!
-
- 4 תגובות
- 977 צפיות
-
-
שלום לכולם. עשיתי חיפוש אבל לא מצאתי את מה שאני צריך. עשיתי חשבון ב PAYPAL עכשיו ראיתי שירד לי כסף מהבנק בסך של 8.51 ש"ח. עכשיו אני אמור להכניס איזה קוד של 4 ספרות שהם הורידו ממני כסף. איפה אני מוצא את הקוד הזה? טוב עזבו זה לא הסכום הנכון שהורידו לי. אגב מתי אני אמור לראות חיוב של PAYPAL בויזה? תודה מראש לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני כרגע עוסק בצבא בפיתוח חומרה\תכנה ב VHDL + ALTERA חיפשתי הרבה בגוגל אבל לא מצאתי פורום בו אני יכול לשאול שאלות בנושאים הנוגאים לפיתוח כמו שיש ל שפות תיכנות. מישהו מכיר פורום פעיל כזה?
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אם אתם רוצים Steam בחינם זה המקום והזמן כנסו והרשמו עכשיו. לינק : <// אתה באמת עד כדי כך טיפש? באמת?>
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות מגזינים מחו"ל (נדירים כאלה, שלא רואים בדר"כ בכל חור בסופר), אני בטוח שקיימת חנות כזאת באיזשהו חור בתל אביב. תודה לעוזרים!
-
- 6 תגובות
- 6.7k צפיות
-
-
קניתי נייד ממישהו ב Ebay..בקיצור אחרי כמה ימים הוא אמר ש PAYPAL חסמו אותו אז ביטלנו עיסקה, הוא עשה לי REFUND לכסף ששלחתי לו, והסכמנו להשאיר פידבק חיובי (מעניין אם זה באמת מה שקרה או שככה הוא עושה להרבה אנשים..) בחשבון שלי ב PAYPAL הסתכלתי על התשלום שלי וה STATUS הפך ל REFUND. (ראיתי בטבלה שזה חזר לכרטיס אשראי) עכשיו, בעיקרון אני אמור לראות את הכסף מתווסף ל BALANCE שלי בחשבון ב PAYPAL, כי הרי בגלל שאנחנו גרים בישראל הכסף לא יכול לחזור לכרטיס אשראי. האם הכסף אכן חזר לכרטיס אשראי?
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
??? עידכון: ה-GMAIL שוב עובד.
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טוב אני צריך להגיע מחר מחיפה לקרית גת. הרכבת החליטה שכל הרכבות מת"א דרומה מבוטלות עקב שיפוצים ולכן אני צריך למצוא איך אני מגיע בצורה מהירה הביתה. בעקרון אני נוסע מחיפה לת"א, אני צריך לרדת באחת מהתחנות וללכת ברגל לתחנה מרכזית 1. באיזו תחנה אני יורד? עכשיו, יש עומס בערב ובמקום לחכות לאוטובוס חשבתי על מונית שירות, 2. מאיפה הן יוצאות? ועד כמה זה נפוץ שאני אצליח לתפוס מונית שירות לכיוון ב"ש? (יש קו מטרופולין חצי שעה אחרי שהרכבת שלי מגיעה לת"א, כדאי להתעסק עם המוניות שירות, או ללכת על בטוח-אוטובוס) בתודה מראש
-
- 11 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
שאלה פשוטה אבל תשובה מורכבת אני רוצה ללכת למכינה לפסיכומטרי אבל אין לי הרבה אופציות 1. קידום - מכללת כנרת, צומת צמח - חצי שעה נסיעה מהבית 2. יועל גבע - חיפה - שעה ו... נסיעה מהבית 3. לחמן - עפולה - שעה ו... נסיעה מהבית 4. HIGH-Q - טבריה - 5 דקות הליכה מהבית 5. EZ - חיפה - ראו סעיף 2 בגדול אני רוצה למהר כי אני ככל הנראה מחליט להתחיל ללמוד השנה (עוד נראה איפה) הייתי רוצה לשמוע את ההמלצות שלכם וגם חוויות אישיות אם מישהו עבר פסיכומטרי קודם לכן
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
... מעניין אם מישהו נתקל בבעיה כמו שלי. יש פה מישהו עם ניסיון של בניית אתרים במערכת של 2ALL? ושימוש בכלי ניהול אתרים של גוגל? (על אתר שנמצא על השרת של 2ALL)... אם יש פורום אחר שמתאים לשאלה שלי, אנא הפנו אותי (אני חדשה פה).
-
- 0 תגובות
- 709 צפיות
-
-
כותרת... http://videos.streetfire.net/video/Brabus-V12-VS-RUF-Porsche_117983.htm
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
עכשיו צריך לראות אם נכלל גם מה שלא כתוב במפרט: - דיסקים לתוכנות של הלוח, צורב, כרטיס מסך והצ'ופרים הנלווים למוצרים האלה - אביזרים שלא הותקנו אבל עשויים להיות שימושיים בעתיד (כבלים, מאוורר מקורי אם לא הותקן וכו') - חומר כתוב, manual וכל הניירת שבאה עם מרכיבי המפרט. לטעמי, החנות צריכה לספק את זה מבלי שהקונה יבקש. האם זו הנורמה שכל מה שבא בקופסה של מרכיבי המחשב מועבר ללקוח ונחשב כשלו או שיש חנויות שמתחמקות מכך?
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
בא לי לראות סרט מדע בדיוני טוב :> סרטים שראיתי בזמן האחרון וממש נהנתי "פרבר 13" - היה מצויין. אוהב סרטים בסגנון הזה. גם Death Race\"מירוץ קטלני" נהנתי בעיקר מהטוויסט הלא צפוי שהם עשו. בעקרון כל סרטי מדע בדיוני-פעולה :>
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
רק רציתי להביע את חיבתי לאתר לפועלו ולצוותו, בזכותכם ובזכות האנשים הפעילים בה, אני בכל קנייה שאלה או בעיה, לא טועה, לומד ומסיק מסקנות. תודה רבה לכולכם וכולכן!
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-
-
לפי מה שידוע לי, סיווג ביטחוני תלוי (בין היתר) בארץ המוצא של ההורים. אז אם אבא שלי עלה לארץ מאיראן, יחד עם כל המשפחה שלו, ואין להם שם עוד קרובים (בכלל, שאלתי את סבתא שלי ), או מישהו שהם בקשר איתו. זה יכול לפגוע לי בסיווג הביטחוני ? עד כמה ??? תודה.
-
- 31 תגובות
- 12k צפיות
-
-
אני מנסה לבצע עסקה בפאי פאל, אני עם חשבון אישי, הכי פשוט, והמגבלה היא 3K ש"ח, אני צריך יותר כמובן. בעזרה שלהם זה נראה ממש פשוט, ככה: How can I lift my Withdrawal Limit? Question : Answer : Here's how you can lift your withdrawal limit. 1. Log in to your account. 2. Click the My Account tab. 3. Click the View Limits link next to the Balance Information. 4. Click the Lift Limits link. הבעיה היא שאין לינק כזה lift limits אני דיי חייב תשובה במהירות. אשמח גם אם מישהו שמבין בעניין של רכישת מחשבים ניידים מלנובו ארה"ב יצור איתי קשר. תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התלבטתי אם לשים את זה ברשתות ואינטרנט או בכללי-אם זה לא במקום הנכון תעבירו. אז כמו בכותרת באיזה מאיץ הורדות אתם משתמשים? והאם זה באמת מאיץ משהו או סתם מכביד על המחשב?
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
ראיתי יותר מפעם אחת שאנשים מפרסמים דף אינטרנט שבו הם מפרסמים כל מיני פריטים שהם מעוניינים למכור. איך אפשר לפתוח דף כזה (לא בטיפו ודומיו כמובן) ? תודה. עריכה: אני מתכוון למשהו חינמי אם יש.
-
- 7 תגובות
- 908 צפיות
-
-
אני כרגע כיתה י"ב, ולא דיברו איתנו בכלל על האפשרות הזאת אז לא ידעתי על קיומה, אשמח אם מישהו יסביר לי איזה מסלולים עדיפים יש, אם זה בכלל כדאי וכו'.. (מחיפוש קצר ראיתי שיש עשרות אפשרויות) אשמח לתשובות.. (ד"א יש לי פרופיל 64)
-
- 3 תגובות
- 724 צפיות
-
-
מה הדברים החשובים שהם קריטיים לגישה נוחה לאתר מה לגבי אחסון? פלאש או HTML? האתר הוא לא חנות אלא אתר אישי שאמור לפרסם פסיכולוגית ולהכיל קטעי וידאו של הופעות שלה בטלויזיה כמו כן מנגנון ליצירת קשר וכו' תודה
-
- 0 תגובות
- 542 צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה ממש גורלית אני חושב שאני יכול לקרוא לזה כך. האם כדאי לעשות את המסלול של ההנדסאי? הקדים ואציין שהתקבלתי לכל החיילות במסלול הפרוייקטורה (מודיעין,תקשוב,ח"א).. ויתרתי כבר על ח"א ועל תקשוב, מסיבות שלי ואני שלם איתם. בקשר למודיעין הבצפר הודיע לי שהתקבלתי בטוח, אבל אין לי אפשרות לברר את היחידה. עכשיו השאלה היא האם להמשיך עם המסלול ולסיים את היג' ולהתחיל עכשיו ישר את היד' ? זאת ממש דילמה בשבילי, כי התכנון היה להכנס ליג' רק בשביל להתקבל לבסמ"ח ולא התקבלתי, אני נמצא ברזרבה מה שזה לא יהיה, אבל זה לא. אז המטרה שאיתה באתי כבר לא ממש קיימת. בנוסף צריך לזכור שיד' זה עוד שנה מלאה, ויש להוסיף את הקבע של השנתיים של המסלול של הפרוייקטנט. יש עוד סיבות שמהם אני חושש …
-
- 4 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
שלום מאחר ואני עוסק בתקשורת נתונים ולא בתכנות (למרות שיש לי רקע, עשיתי הנדסאי תוכנה), אני שוקל לא ללמוד מדעי המחשב אלא אולי כלכלה וניהול. מישהו יכול לייעץ לי אם זה כדאי או שאני עושה טעות בבחירת המקצוע ללימודים? בעיקרון אני מתכנן לעבוד בתחום התקשורת נתונים כך שלא מדעי המחשב ולא כלכלה ממש קשורים למקצוע הזה, אבל חשבתי אולי שכלכלה וניהול ייתן לי משהו לעתיד, להתקדם לכיוון של ניהול. אני יודע שיש תואר בתקשורת נתונים בבן גוריון אבל אני לא מתכוון לעבור לשם, החלטתי ללמוד במכללת ת"א יפו. בבקשה זה חשוב לי ואני צריך להרשם בקרוב לשנה הבאה, אז עזרו לי!
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-


