עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Noammm1,

    אהלן אנשים אז כל המפרטים על הכיפאק... עכשיו יש לי שאלה קטנה.. מאיפה אני יכול להשיג את המוצרים במחיר זול ולא דרך חברה שמוכרת כמו: וואלה שופס! P1000, אייבורי, KSP כלומר יש איזשהו סוכנים שאפשר לפנות אליהם ולקנות מהם.? (אני לא מדבר על כמות של אחדים) תודה

    • 2 תגובות
    • 492 צפיות
  2. ראיתי אותו לפני המון זמן, מה שאני זוכר, הוא שהיו חיילים שאומנו מגיל צעיר, החלשים שביניהם מתו. אחרי מספר שנים שהתבגרו, האיגוד הציע חיילים אחרים מהונדסים גנטית והרבה יותר טובים מהם. לאחר מכן האיגוד זרק את החייל המסויים והלא מהונדס גנטית לאיזה כוכב זבל - ששם הוא התחבר עם אנשים או משהו כזה ונלחם באלה שמהונדסים גנטית. מישהו זוכר את השם של הסרט? (אני זוכר שזה היה עם חייל שדומה לאיוון דראגו [ וזה כנראה לא הסרט "חייל אוניברסלי" ] )

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. Started by ofirr,

    בדימונה אין כלום. מה שנותר לי זה ב"ש. יש המלצות? ואם כן תציינו מה יש מיוחד במקום. ובלי פורום, פורום לקחתי בחשבון והבנתי זה בחוץ ובפנים זה ל22+ . מחפש ל17+ .

    • 1 תגובה
    • 973 צפיות
  4. טכפוב פרסם לינק למפה אשר מציגה בזמן "חי" את התרחבות שפעת החזירים בעולם (מידע ממש מדויק ומפורט) לינק: http://www.techfob.com/2009/04/follow-swine-flus-spread-using-google.html

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  5. אני מדפיס בערך 60 עמודים בחודש, גם שחור וגם צבעוני.הדבר החשוב לי ביותר חוץ טיב ההדפסה, ומחיר הדיו, זה גודל המדפסת. חשוב לי שתהיה קטנה כי אן לי מקום. אודה עם תמליצו לי, עם בכלל קיים דבר כזה. קטן, טוב ולא יקר.

    • 1 תגובה
    • 521 צפיות
  6. אני לא מאמין שאני לא מצליח למצוא את המנגינה של הסרט. אני לא רוצה להוריד אותה אבל לפחות לשמוע אותה. תודה למי שיעזור לי.

    • 2 תגובות
    • 4k צפיות
  7. יש הרבה מכשירים יקרים שעבורם יש צורך בתשלום חודשי הרבה תוכניות "חינם" שמקבלים החזר על המכשיר אבל מתחיבים לתוכנית גלישה בתשלום אני מחפש (אם יש) תוכנית שאני יכול לקבל, מכשיר פלאפון חדש בלי שום תשלום רק בהתחיבות. כמו כן אני אשמח לדעת איזה מסלולים ממולצים יש (מדובר ב4 מכשירים משפחה מתוכם 2 סטודנטים) תודה.

  8. Started by barzanger,

    ראיתי את האתר .dealextreme ואני רוצה לעשות הזמנה ויש לי כמה שא' אם זה לא מתאים לפורום תעבירו 1)עד 50 דולר אין מכס נכון? 2)כמה זמן משלוח? והוא חינם נכון? 3)אפשר לעשות הזמנה עם כרטיס טעון של הדואר? 4)כל מי שיש לו משו לומר הצעה כלשהיא משו אשמח לדעת יותר

    • 29 תגובות
    • 4k צפיות
  9. Started by eliil1,

    אני עוד לא החלטתי מה אני רוצה...או משהו עם כלכלה , או אלקטרוניקה/הנדסה. מה צריכה להכיל התעודת בגרות? כמה שיותר ציונים טובים? או כמה שיותר יחידות? והאם 5 יח' מתמטיקה נחוץ לקבלה לאונ' או טכניון בשני המסלולים שציינתי? המקצועות לימוד שלי : אלקטרוניקה - 10 יחידות (מעבדה,מערכות ספרתיות,חשמל,מיקרו-מחשבים(8088/8086) ,שפת C שכל זה 5 יחידות , ו5 יחידות בתקשורת) פיזיקה - 5 יחידות מתמטיקה - 4 יחידות ואנגלית 5 יחידות כל השאר 2 , כולל אזרחות. וחשבתי להוסיף שנה הבאה עוד 5 יחידות רוסית. אבל השאלה אם זה נחוץ בכלל? זה כמעט 40 יחידות בכללי , וזה יעלה את הממוצע... ועוד שאלה, מקצועות כמו תנ"ך , ספרות ואזרחות לא ממש הולכים לי , אז הציונים לא יהיו בשמיים כנראה (יהיו בסביבות 70-80 אם יהיה מזל …

    • 56 תגובות
    • 5k צפיות
  10. Started by eligomeli,

    אני לא יודע אם זה מקום הנכון אבל לא מצאתי שום פורום ספציפי להמלצות אז ככה: התקשרתי ביום שישי לפני מס' שבועות וענה לי מיכאל המיוחד (תכף תדעו למה) וביקשתי ממנו לקנות מחשב לפי מפרט שקיבלתי פה מהשיחה איתו עלה כי: 1. רוב הדברים שביקשתי היו במלאי ומה שלא קיבלתי משהו דומה דומה באותו מחיר בערך. (אתם יכולים לראות את המפרט לפי חיפוש השם שלי (אני לא יודע איך עושים את זה) 2. הוא היה מוכן לספק את המחשב המוכן עוד באותו היום!! (זה היה לפני חג פסח וחברות אחרות אמרו לי שבוע וחצי ) 3. הוא הציע לי בשביל שאני לא אצטרך להסחב עד כפ"ס לעזור לי ולהביא לי את המחשב לת"א כי הוא גר לייד ! 4. למרות שלא הכרתי את מיכאל או את החנות R.S.M החלטתי שאני קונה משם בגלל שהוא היה נשמע לי אמין מאוד ונ…

    • 17 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. כרגע אני חושב על רופין כי היא הכי קרובה לבית אבל אני מעדיף להירשם למועד מרץ הקרוב מאשר אוקטובר 2010 משהו שאצלם לא אפשרי. ממוצע בגרות 90~ ופסיכומטרי כנראה יהיה 580 (וזה במקרה הרע) פסיכומטרי 600 נניח.

    • 61 תגובות
    • 8.5k צפיות
  12. לשימוש אישי... ושתהיה חזקה ולא תהרס אחרי יומים..

    • 17 תגובות
    • 2.5k צפיות
  13. יש לי כמה ספרים בארון, במחסן יותר נכון ואני ממש מחפש להם בית חם. O'reilly Cascading Style Sheets Dreamweaver mx HTML 4 (בעברית) Flash 5 (בעברית) Action Script (בעברית) Designing web usability (בעברית) Paint shop pro 7 (בעברית) בגדול הם גם יכולים להיות ספרי נוסטלגיה לאספנים, אבל חבל לזרוק אותם לפח, לא? הם במצב מעולה, כאילו אף פעם לא קראתי אותם, אבל קראתי, מבטיח. נראה לי ב Yad2 ייקח להם קצת זמן להימכר, אז מה אתם אומרים...

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  14. Started by 114508534,

    היי אני קצת מבולבל מישהו יודע האם הקולנוע פתוח היום בערב יום הזיכרון?

    • 19 תגובות
    • 2.9k צפיות
  15. Started by yigael_o,

    שלום לכם, כאשר הייתי סטודנט בטכניון מאוד נהינתי לראות הרצאות בספריית הוידאו. ראיתי שהעלו אותם לאתר http://video.technion.ac.il/main.html ולצערי אני חושב שהכניסה חסומה למי שהוא לא סטודנט. האם מישהו מכיר שיטה לעקוף את ההגבלה? אני מכיר את האתר של MIT http://watch.mit.edu/ ומסתובב בו שעות (במיוחדOCW) אבל אני קצת מתגעגע להרצאות בעיברית וגם הייתי רוצה מקום שאוכל להמליץ לחבריי שלא שולטים בצורה טובה בשפה האנגלית. אם אתם מכירים אתר נוסף\שיטה לצפות אשמח אם תוכלו לשתף גם אותי. תודה, יגאל

    • 25 תגובות
    • 18.6k צפיות
  16. לחבר שלי יש כרטיס ויזה צעיר, ויש לו 16 ספרות, וזה גם מספר הספרות של ויזה רגילה. תהיתי אם כרטיס זה מתקבל אם אני מנסה לקנות ב- Steam למשל, EBAY או PayPal. מה אומרים? אפשרי?

    • 6 תגובות
    • 2.5k צפיות
  17. אחי קרא לי לטלוויזיה ואמר "מדברים על מלצרים". כשהגעתי ראיתי בחורה בלונדינת צעירה שמדברת עם רייכר על המאבק במעסיקים שלא משלמים שכר מינימום למלצרים אלא משלמים להם מהטיפים (אני גם נפגע של הדבר הזה). הספקתי רק לשמוע שבעלי עסקים שעכושים את זה יכולים לקבל עונש של שנה מאסר בפועל או 200,000 ש"ח קנס ואמרה גם "אנחנו נלחמים במקומות האלה" אז אני יוצא מתוך הנחה שהיא נציגה של איזשהו ארגון. מישהו ראה/שמע או יודע איך אני יכול להגיע לפיסת מידע בנושא? תודה רבה. נ.ב לתכנית קוראים הפרלמט של רייכר התכנית שודרה היום ב 10:00 בערוץ 2 וזה היה שידור חוזר.

  18. אהלן חברה. ה EMAIL שמוגדר לי בחשבון של ה LIVE ID זה האימייל של ספקית האינטרנט, ועכשיו אני מעוניין לעבור לספק אחר. השאלה שלי היא האם זה יפגע בחשבון ה LIVE שלי, או שאני צריך להחליף את המייל ואם כן איך אפשר להחליף?

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  19. אוקיי כמה דברים דבר ראשון אני חושב שזה כן קשור לפורום הזה ספיציפית ואני כן חושב שאנשים פה - במיוחד מי שהולך להרכיב מחשב צריך לקרוא את זה !!! אז בבקשה מן המנהלים, אל תעבירו. (כמובן שגם אשמח לתגובות) אז זה הסיפור שלי (עם מסר בסוף) לפני כשנה רציתי מחשב חדש, והיה לי כסף שעבדתי עבורו (ההורים לא נתנו, ולא מתנת בר מצווה ולא בטיח), אז אמרתי לעצמי "יאללה נגשים חלום" ונקנה מחשב BEAST הכי טוב בשוק, כל דבר שיש הכי טוב, נשים בתוכו. לדוגמא מעבד QX9770 שאז עלה קרוב ל 8 (רק מעבד!, אני קניתי באיזה 6 או 6 וקצת בסופו של דבר). או זוג כוננים קשיחים של ראפטור שכל אחד עולה 1500 (גם היום עולים כזה מחיר) או DDR3 שאז עלה כמה אלפי שקלים לכל 4 ג'גה. וכך הלאה את המחשב קניתי בפנדה שנמצאים ליד מקום מגו…

    • 42 תגובות
    • 3.7k צפיות
  20. לא הצלחתי להכניס עוד פרטים על השאלה לכותרת, אז אשאל כאן: עד כמה תעודת הבגרות שלכם עזרה לכם להתקבל/מנעה מכם להתקבל לעבודה? אם יש לכם תואר או משהו בסגנון (אני לא כל כך יודע מה זה ג'ון ברייס הזה, אבל לפי מה שהבנתי מלמדים שם מחשבים, אבל לא כמו תואר באוניברסיטה) אז בבקשה תציינו את זה ואם אתם במקרה סקרנים, ההורים שלי טוענים שתעודת בגרות זה דבר חשוב מאוד, אמרתי להם שרוב החברים והמורים שלי אומרים שאני לא צריך תעודת בגרות אם בטוח יש לי תואר ראשון במדעי המחשב, ההורים שלי אומרים שהם לא יודעים על מה הם מדברים (ולפחות בקטע של החברים זה דיי נכון - מה אנחנו כבר יודעים על החשיבות של תעודת בגרות לעבודה?) אז אני רוצה לשמוע דעה מאנשים שיודעים אם כי שמעתי בפעם האחרונה כמה תגובות בסגנון "זה ל…

    • 29 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. Started by Iv0ry,

    אני לומד ערבית כהרחבה בבית ספר. על סמך נסיון שלכם, האם בינתיים הציונים שלי טובים מספיק בשביל להתקבל למודיעין? יחידה ראשונה:95 יחידה שניה:75 יחידה שלישית:שנה הבאה יחידה רביעית:שנה הבאה יחידה חמישית:שנה הבאה

    • 7 תגובות
    • 961 צפיות
  22. Started by smoke_man,

    אז ככה שמתי עין על השולחן הזה http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000QH2a041EPMIko3MBI6sjv3g:12bbi68k5?id=670273&pr=QJ5&N=2%2031817&sgID=13 הבעייה שהוא יצא מהמלאי ובחלק מצומצם של סניפי אופיס דיפו יש אותו בתצוגה מישהו יכול לעזור לי במציאת השולחן בארץ או באתרים בחו''ל? תודה רבה רבה

    • 2 תגובות
    • 653 צפיות
  23. אני רוצה להדפיס משהו על דיסק, חנויות צילום רגילות עושות את זה? וצריך להכין תמונה בצורה מסויימת שתתאים לדיסק או שהם ידעו מה לעשות?

    • 4 תגובות
    • 771 צפיות
  24. Started by MagnuM_47,

    בקרוב אני טס לארה"ב ואני רוצה להוציא ויזה בינלאומי על איזה חברה אתם ממליצים? ואיזה עמלות יש? מה גובה העמלה על העסקאות? כמה שיותר שיחסוך לי כסף אני חייל שמשתחרר עוד מעט ואין עבודה קבועה תודה מראש לעוזרים אלכס

    • 12 תגובות
    • 985 צפיות
  25. Started by Holography,

    אם הוצאתי היום (א') ב2 בצהריים 2 גימלים, אני חוזר לבסיס ביום שלישי או רביעי?

    • 16 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים