עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by redead,

    אני מחפש שם את בית הכנסת המרכזי בצרפת שנקרא Synagogue de la Victoria ואני לא מוצא..

    • 1 תגובה
    • 507 צפיות
  2. Started by myrev,

    קניתי מחשב לפני כמה ימים. לפני שקניתי ביררתי בפורום קצת על מחשבים, ושמתי דגש על מחשב שקט כי זה ממש חשוב לי. מההמלצות בפורום שמתי במחשב מאוורר למארז 8 ס"מ שקט 19dBA ומאוורר למעבד pro 775 arctic cooling. במארז פשוט שיש לחנות. (אייבורי). הנציג שמכר לי את המחשב אמר לי שאין מה לדאוג, זה מחשב שקט. אני די מבואס מהמחשב "השקט" הזה. אני לא חושב שהוא שקט בכלל, חשבתי אולי לבנות איזה ארון מעץ כמעט אטום כדי להפחית את הרעש. האם זה רעיון טוב, או שזה יחמם את המחשב מדי? יש לכם עצות מה אפשר לעשות? אשמח לתגובות. תודה

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  3. Started by bigblue,

    אני מניח שחלקם מכירים את התוכנה Samurize ,בכל אופן אני כבר שבוע מחפש סקין שראיתי פה: http://suigintou.desudesudesu.org/4scrape/img/282964.jpg וגם פה: http://suigintou.desudesudesu.org/4scrape/img/282958.jpg חרשתי כבר את הפורומים של Samurize ועדיין לא מצאתי כלום :'( כל עזרה תתקבל בברכה ;D

    • 5 תגובות
    • 775 צפיות
  4. Started by kukuriku,

    עשיתי מנויי בתמימותי ל3 שנים, חודשיים לפני שהם הפסיקו את ההפצה למנויים. שילמתי הרבה כסף. מישהו יודע אם יש איזו התארגנות מצד בעלי המנויים לתביעה יצוגית או משהו כזה. למה החברה נרכשה ע"י חברה אחרת והם אומרים שהם כבר לא קשורים לזה. או אם מישהו שמע על איזה פרסום חדש לגבי זה. והאם אתם מציעים לי להגיש תביעה אישית או משהו כזה. אני צריך יעוץ, תודה. :-)

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  5. Started by Epic,

    מישה יודע אם ישנה דרך לחבר מסך למחשב באופן אלחוטי? (המסך אינו תומך שן כחולה או טכנולוגיות שונות אחרות)

    • 3 תגובות
    • 855 צפיות
  6. כותרת

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  7. עוד שבוע יש מגן באזרחות ועכשיו פתחתי את הספר מיקוד כדי להתחיל ללמוד (פעם ראשונה שאני לומד למבחן באזרחות) עכשיו לפי החומר בפתיחה של הספר אני מבין שצריך לדעת על כמה עקרונות וצריך להבין כמה מושגים, ושאין בחירה של ממש וכאילו צריך לקרוא את כל הספר מיקוד... אבל במיקוד עצמו כתוב 300 עמודים, בשביל מקצוע שכבר חשבתי ללכת להבחן בו על בסיס ידע אישי זה קצת הרבה מישהו מכיר אולי איזה אתר שמסכם ממש בקצרה את המושגים שצריך לבגרות השנה בלי כל המיותר מסביב? ואיך אתם מתכוונים ללמוד לזה?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. אתר ONE.CO.IL לא עולה לי כבר שבוע זה קורה גם לכם או רק לי ?

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  9. Started by yarkoni,

    אני עולה לכיתה י' ויש לי התלבטיות ענקיות בין מגמות ביולגיה ביוטכנולגיה לבין הנדסה מחשבים ולאקטרוניקה בשנהם אני טוב בשנהם אני מתעניין ואני ממש ממש מתלבט במה לבחחור חשבתי אולי לשלב אבל זה ניראה לי עומס יותר מידי ואני כולה רוצה להוציא תעודת בגרות עם ציון גבוהה עם אחד מהמגמות שרשמתי למה יש יותר בונוס מה עדיף לעתיד וכו.... אשמח לעצות

    • 4 תגובות
    • 684 צפיות
  10. שלום לכולם הודעה זאת מיועדת לבעלי רישיון נהיגה: אנא חיתמו על העצומה שהכנתי אתמול בנושא העלאת המהירות המותרת בכבישים הבין עירוניים, נושא שידוע אצל כל חובב רכב. ביחד נצליח (אולי) לשנות את החוק ההזוי הנהוג כיום. אם אפשר, פרסמו עצומה זאת בכל דרך אפשרית המקובלת כיום, ע"מ לצבור חתימות נוספות. אשתדל להפיץ ברוב הפורמים. כמו כן, אשמח להערות, אני יכול לערוך את העצומה בכל עת. קישור לעצומה ולפרטים: http://www.atzuma.co.il/petition/stio/1 תודה לכולם, גיא.

    • 5 תגובות
    • 645 צפיות
  11. Started by אור כהן,

    שלום לכל חברי הפורום לפני הכל רציתי לציין שאני ישן במרתף ביתי מפני שמשפצים לי את החדר, ומחשב אחי ומחשבי סגורים בלילה, ולא, אני לא חולה או לוחק סמים (אני גם לא שותה אלכוהול או מוגז ), מרתפי חשוך לגמרי בלילה (זאת אומר שהאור של השעון שלי יכול להאיר את כל המרתף) אני אישית ישן בתקופה זו במרחק של 7 מטר מהמחשבים, כאשר יש מדרגות שמפרידות ביננו. היום (ה19 במאי 2009) בשעה 3:27 לפנות בוקר, בעודי כמעט נרדם לגמרי (הלכתי לישון ב3:10 לפנות בוקר), הופתעתי לשמוע רעש מוכר מאד, רעש כזה של אוויר נע, הרעש של המאווררים במחשב של אחי!! לאחר כ5 שניות לאחר הופעת רעש זה התחילו להופיע רעשי הקלדה מהאזור של המחשב של אחי, ולחיצות עכבר. התחלתי לנסות למצוא סיבה לכך, כי לא היה לי כוח לקום (וכן היית…

    • 145 תגובות
    • 20.2k צפיות
  12. Started by sababchik,

    לפני חודש קניתי מפוקספיסי את כל ערכת המחשב וחשבתי שהמעבד יהיה לי טוב לOC בפועל המעבד גרוע מאוד לOC (צורך מתח מאוד גבוה ביחס לעליית ביצועים) השאלה שלי האם אני יכול לבקש מהחנות להחליף לי את המעבד?

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  13. Started by shuy,

    איך Redemption משתלבת שם, מבחינת הזמנים? (כלומר אם אני רוצה לראות במרתון את כל העונה, האם עדיף להתחיל מ-Redemption?).

    • 4 תגובות
    • 638 צפיות
  14. Started by Yossarian22,

    שלום לכולם מחפש פאבים מומלצים שלכם לדייט בת"א.. מקום לא מפוצץ מדי, מוזיקה לא חזקה מדי ומיינסטרים כזאת, שיהיה נחמד לשבת לשתות משהו ולדבר.. תודה לכולם

    • 8 תגובות
    • 4.1k צפיות
  15. Started by IME3,

    האם קיים כזה דבר? לפי כל מה שבדקתי וראיתי כל האתרים בנויים עם שיטה שאתה מפרסם משהו בצירוף הטלפון שלך וסוגר עם הבן אדם בעצמך אני חושש שאין שום פלטפורמה שתומכת ב PAYPAL בארץ..וזה פרימיטיבי לגמרי מישהו רוצה לתקן אותי ולהאיר את עיניי עם אתר כמו שצריך אז בבקשה בעקרון אני מחפש פלטפורמה למכור שעונים איכותיים שאני קונה ב EBAY כמובן שאני יכול להשתמש באיביי בעצמו אבל אני רוצה להתמקד בישראלים כי הרווח הכי גדול יהיה פה מכל הצדדים שעונים שעולים בארץ 3000+ שקל אני מוכר ברבע מחיר (בנתיים רק לאנשים בסביבה הפיזית הקרובה שלי) כולם כמו חדש באיכות מעולה אם רק הייתה לי פלטפורמה איכותית בארץ בצורת אתר שתומך בפייפל הכל היה הרבה יותר מעולה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by ariel-ro,

    אני בן 15 ורוצה לפתוח חשבון צעיר באחד הבנקים, מהסביות הבאות: 1. לא רוצה שהכסף יהיה אצל ההורים בבנק ואצטרך לבקש מהם 2. לא רוצה שיהיה הרבה כסף מזומן בבית 3. מטעמי נוחות(קניה דרך כרטיס אשראי בחנויות, וכד') האם דבר כזה משתלם? כמה עולה לפתוח חשבון צעיר, ואיפה כדאי? אריאל

    • 11 תגובות
    • 875 צפיות
  17. Started by eliil1,

    אני לא בטוח אם זה קשור לפורום הזה ,או לפורום אקטואליה ותרבות. בכל אופן, באיזה שנה נוצר האינטרנט? באיזה שנה זה כבר היה בארץ? ובאיזה שנה החלה השיטה של הלימודים ושליחה של עבודות דרך האינטרנט במוסדים להשכלה גבוהה? תודה.

    • 13 תגובות
    • 8.3k צפיות
  18. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם רציתי לדעת מהו המרחק צפיה המומלץ לטלוויזיה 32. קניתי עכשיו. האם 60-70 ס"מ זה בסדר? עם רזולוציה של 1360*768. דווקא רואים ממש מעולה ולא כזה גדול. אבל השאלה אם זה פוגע בעיניים. אשמח לקבל תשובות. תודה

    • 6 תגובות
    • 10k צפיות
  19. http://apps.facebook.com/fuueiije-ftmw-ghfbdb/?ref=mf להנאתכם.

    • 4 תגובות
    • 821 צפיות
  20. Started by eyarit,

    בשעה טובה רכשתי השבוע מחשב חדש ע"פ המלצה של חברי הפורום ובאמת ע"פ כל הבדיקות קיבלתי בדיוק את המפרט ע"פ הצרכים המדוייקים שלי ואני מאוד מרוצה מכל אותם חברים שהמליצו מכל הלב. למרות היותי בתחום המחשבים לא הייתי מגיע לקנייה כזו אילולא נעזרתי בכם ועל כן אני רוצה להודות לכולכם על העזרה גם שהתמורה לא ממש בצידה. תמשיכו כך כי הרבה אנשים זקוקים לעצות ללא משוא פנים. תודה רבה. אייל מרטיני

    • 1 תגובה
    • 674 צפיות
  21. Started by david32,

    כרגע קרה לי מקרה נורא מרגיז: אחרי משמרת מעייפת הלכתי לשבת על בירה בגרג. אני מכיר שמה את כול העובדים אז אני יושב איתם טיפה. אחד העובדים (ערבי איך לא?) ביקש לראות את הזיפו שלי, אמרתי יאללה נו אתה תגנוב לי אותה , אמר לי שלא. וואלה טעות הבאתי לו. לא החזיר , אחרי חפירות מצידי הוא אמר שהוא העביר את זה לערבי אחר שיש ליד (לא מאמין לזה). עשיתי עליהם חיפוש קצרצר ולא מצאתי. עכשיו חזרתי הביתה. השאלה היא אם מבחינה משפטית המעסיק אחראי על העובדים שלו ואם התקרית שווה לתקרית של סתם בן אדם ברחוב שגנב לי או שזה משנה שזה עובד בעסק שגנב לי בעסק? אני מתכנן להתקשר בבוקר לעסק , לדבר עם המנהלת או הבעלים על זה. השאלה היא אם יש לי איך לאיים או שלא? כי תכלס המשטרה האימפוטנטית בארץ לא תעשה כלום בקשר …

    • 9 תגובות
    • 848 צפיות
  22. Started by EdenC,

    היי יש לי בעיה עם PAYPAL כשאני בא לקנות מהאתר playspan.com (שעובד עם פייפל) זאת השגיאה שאני מקבל: http://www.zix.co.il/viewer.php?id=1469868211.JPG חשוב לציין שהמשתמש מאושר עם הויזה והכל בסדר. תודה.

    • 8 תגובות
    • 828 צפיות
  23. Started by NuNaTaK,

    סתם משהו שמסקרן אותי, לפי מה החוק קובע למי מותר לעבוד בשבת ולמי לא? ע"פ הלאום שמופיע בת.ז. או משהו אחר? בהנחה שע"פ הלאום בת.ז., איך נחשב מישהו שמופיע אצלו "********"? תודה

    • 7 תגובות
    • 846 צפיות
  24. Started by חן מ,

    איך הייתה הבגרות אם מישהו כאן עשה?מה המגן שלכם? אני פתחתי את הנושא בין היתר כדי להשוות תשובות המגן שלי 86....בעיקרון היה לי בסדר חוץ משאלה אחת שאני צריך לדעת אם עשיתי נכון כי אני לא בטוח.השאלה הייתה משהו עם RESPONSIBILITY קיצור שאלה 3 ששאלו למה הצירוף הזה מתכוון בהקשר של המאמר? אני רשמתי:encourage the publice to use the lawns to planet produce garden האם יקבלו לי את התשובה הזו?כי ביואל גבע רשמו planting produce gardens אז בעצם מה שאני רשמתי זה אותו דבר וקצת מורחב לא?

    • 7 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים