עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. לינק לכתבה המלאה + תמונות נוספות: http://www.techfob.com/2009/05/next-gen-subaru-wrx-sti-is-privately.html

    • 11 תגובות
    • 2.7k צפיות
  2. ניסיתי להכניס את שם המשתמש שלי והססמא לאתר של משרד החנוך והוא טוען שהם לא קיימים במסד הנתונים שלו.. וגם להרבה ילדים מהכתה שלי זה קרה.. עזרה.

    • 7 תגובות
    • 940 צפיות
  3. Started by VerdineR,

    שלום לכולם, יש לי מחשב 3 שנים אני מעוניין למכור אותו. אך אין לי שמץ של מושג כמה הוא שווה, על מנת שלא הציע מחיר לא הגיוני אשמח עם תוכלו לפי הנתונים שארשום עליו כמה הוא שווה נכון להיום, מעבד: Pentium 4CPU 3.00GHz זיכרון פנימי: 512 RAM ספק כוח: 480W חברה לא יודע כיצד לבדוק לוח אם: Asrock 775i65GV כרטיס קול: Sound Blaster 5.1 כרטיס רשת: מובנה. כרטיס מסך: מובנה. ארד דיסק: 80GB צורב דיוידי. מארז של חברת: ZIP orive יש מצב שמודבר במחיר מצחיק, בכל זאת הרצה לשמוע כל מחיר. בנוסף עם יש צורך להוסיף חומרה שלא צויינה במפרט תאומרו והציין. תודה מראש לכל העוזרים. בברכה, עמית

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  4. השאלה נשאלה מי הורג אותו בסוף? אישתו או אבא של חבר של הבת שלו? כי רואים את האבא חוזר הבייתה עם חולצה מוכתמת בדם וכפפות גומי.. אבל בידיוק אישתו חוזרת בשיגעון כלשהו ורואים את האקדח שלה שיורה בו, ואז אותה עולה לחדר ובוכה על הבגדים שלו..

    • 5 תגובות
    • 649 צפיות
  5. Started by devek,

    אני יכול לספור על יד אחת את מספר המשחקים שאני לא שבע רצון מהביצועים שלהם על המחשב שלי . המערכת שלי היא זו: E6300 DUOL CORE 2GB 667 MH RADEON X1950 PRO SAMSUNG T220P 21 עכשיו השאלה היא האם אני יכול להנות מביצועים איכותיים ע"י שידרוג רכיב אחד או שניים או שאני צריך לקנות מחשב חדש? תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 936 צפיות
  6. שלום לכולם . היום ראיתי את התוכנית "הילוך חמישי " באגו ולקחו שם מרצדס עם מנוע דיזל ובמקום דיזל שמו שם שמן . איך המנוע עובד על שמן ? אני לא כל כך מבין במנועי דיזל אבל הדיזל ניצת מעצמו במנוע (לא כמו במנועי בינזין) אז איך השמן ניצת במנוע ? עוד שאלה . חבר שלי אמר שאפשר להניע מכונית אוטומט בדחיפה זה נכון ? איך זה הגיוני ? שמעתי זה תלוי בסוג הקלאץ שיש במכונית . תודה מראש .

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by laviko1,

    יש לי מטען סוללות שחייב שתי סוללות בישביל שיטעין, אם אני שם רק סוללה אחת ובמקום הסוללה השנייה אני שם ברזל בישביל שיסגור מעגל זה מסוכן?

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. לפני מספר ימים בעת קנייה שביצעתי בסניף שופרסל,הציעו לי את כרטיס האשראי הזה שלהם,שהוא בעצם כרטיס ויזה לכול דבר אשר נעשה בשיתוף עם חברת לאומי כארד ,שהיא כידוע חברת בת של בנק לאומי. הבטיחו לי מספר דברים,כגון: פטור מלא מהתשלום החודשי בגין כרטיס האשראי עצמו (כ-13 שקל)למשך השנה הראשונה,הנחות בקניית מוצרים ועוד כל מיני דברים שאני כבר לא זוכר. לסיכום,האם לדעתכם הוא כרטיס האשראי המשתלם ביותר כיום,או שישנם אופציות עדיפות יותר??

    • 13 תגובות
    • 4.7k צפיות
  9. Started by psychuil,

    אשכרה נחנקתי מהמים שלי כשראיתי את זה..

    • 4 תגובות
    • 967 צפיות
  10. Started by idoaa,

    בטלפון הנייד הישן היה לי את הצלצלול של oxygen, שהחלפתי נייד, לא היה ניתן להעביר את הצלצול הזה, אני מחפש כבר די הרבה זמן, להוריד אותו מהאינטרנט, רק הבעיה שאני לא מוצא. מבקש עזרה תודה מראש!!

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  11. Started by roi.amitay,

    חברים אני צריך את העזרה שלכם בבניית ה playlist המושלם למסיבת רווקים של חבר. מחפש בגדול מוסיקה שתימשך לאורך 5 שעות בערך.... השירים הטובים מכל קטגוריה: עברי, רוק, פופ, דאנס, וטראנס (סגנון אנפקטד)... רוצה משהו שיקפיץ את כולם עם שירים טובים אחד אחד... שירים בסדר לא מתקבלים, רק הטובים ביותר שורדים... אז יאללה תפציצו בשמות... תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. אני הולך לעתודה אבל אני לא בטוח מה לעשות ואני אשמח לחוות דעת ממבנים בדבר יש לי את האפשרות: ללמוד תואר כפול ! באוניברסיטת של אביב בהנדסת חשמל ואלקטרוניה + פיזיקה או ללמוד תואר רגיל בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה בטכניון הטכניון מוסד יותר טוב אבל התואר הכפול יותר טוב מהרגיל .. השאלה שלי זה מה עדיף ? ואיך זה ישפיע על תנאי תעסוקה בעתיד, כלומר איזה מהם נחשב ליותר למעסיקים ? עדיף תואר כפול גם בפיזיקה(בל אביב) או שללכת לטכניון עדיף ?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by Avi Levin,

    לא יודע עד כמה זה יילך אבל בואו ננסה. מה היתה הוודקה הראשונה ששתיתם? מה הוודקה הכי גרועה ששתיתם? ומה הוודקה הכי טובה ששתיתם? ו...איפה אתם שותים? ---------------------------------------------- ראשונה- אחרי הופעת מטאל בבר כלשהו, ראיתי שהמחירים בבר מוגזמים ביותר (25 ש"ח לשוט???), אז הלכתי עם עוד 3 חברים וקנינו בקבוק של אבסולוט מקיוסק שכונתי. עליי לציין כי זה היה...בסדר, בזמנו לא הייתי חובב גדול של אלכוהול (לא שאני עכשיו, כן?), וחוויית השתייה לא היתה מי-יודע מה, אבל ההשתכרות הורגשה אחרי כ-20 דקות. היה מצויין, עד ש-2 לא התחילו להקיא, 1 מהם הקיא 3 פעמים קצף לבן ביום שלאחר מכן. (ככל הנראה זה היה בקבוק מזוייף) הכי גרועה? פרפקט\קיגלביץ'. באחת הפעמים שיצאתי עם קבוצה די גדולה, לא הי…

    • 36 תגובות
    • 3.9k צפיות
  14. Started by redti,

    טוב זה מטריד..ואני צריך לדון בזה עם אנשים , לראות כמה זה פופולרי ולמה לעזאזל זה ככה.. שעושים על האש עם המשפחה ובכללי אני מדבר על האש עם כל מיני סוגי בשרים לא כזה שאתה קונה נקניקיות כנפיים וכמה המבורגרים עם החבר'ה) אז תמיד מתחילים עם הקבב , בשר אחר , בשר אחר נוסף......, סטייקים בסוף למה עושים את הדבר הכי טעים בסוף ? וקבב שזה הכי פחות מלהיב וסותם את התיאבון בהתחלה.. כל הסדר צריך להיות הפוך

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. באוטובוס- איך מהגיעים הכי מהר מירושלים לנהריה?

    • 5 תגובות
    • 8.2k צפיות
  16. רציתי לדעת אם יש לכם חנויות מומלצות לקניית ציוד הקפי למחשב מארה"ב....ושיהיה להן אתר... תודה

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  17. Black Clouds & Silver Linings איך הוא, יחזיק אותי עד ההופעה?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. חברים אני לא יסבך את המוח ,אבל חבר שלי קנה אוזניות חדשות והוא רוצה לבדוק את האיכות שלהם ,כרגע אין אף דיסק מקורי בהשג ידינו לכן אנחנו מחפשים איזה קובץ מהרשת . יש להדגיש ,אנחנו לא מחפשים משהוא פיראטי ,אלה משהוא חוקי להורדה ,שיהיה אפילו כמה שניות של מוזיקה אבל בקובץ איכותי . תודה

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  19. הבנתי שאפשר לעשות שתי התמחויות באותו תואר (ראשית ומשנית), למשל מדעי המחשב ומנהל עסקים. מישהו מכיר את העניין? האם בגלל שאני לוקח עוד התמחות יהיו לי יותר קורסים? או נהפוך הוא, יהיה לי אותו מספר קורסים אבל אז אחת ההתמחויות תקבל פחות קורסים על חשבון השניה. (?)

    • 21 תגובות
    • 4.5k צפיות
  20. Started by Iv0ry,

    למה הוא קרס? http://cms.education.gov.il/educationcms/units/exams

    • 3 תגובות
    • 915 צפיות
  21. Started by yigael_o,

    נשיא AMD לשעבר: " AMD יכולה לחגוג עוד שנה, אבל הניצחון שלהם יגיע רק באמצעות הוצאת מוצרים טובים לשוק. כרגע נראה שבשדה הזה דווקא אינטל נותנת את הטון והיא מצליחה להוציא לשוק מוצרים במהירות רבה יותר". " http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3291486,00.html

    • 1 תגובה
    • 645 צפיות
  22. מישהו מכיר? אני יודע שיש הרבה אבל אני מחפש כאלו עם המלצות. לא חסרים חאפרים שרק רוצים את הכסף שלך. יש את הטיפוס הזה פיני מכפר סבא אבל הוא לוקח 130 שקל לשעה שלמה. אני רוצה לעשות סקר שוק לפני שאני הולך עליו. תודה רבה לעונים

    • 4 תגובות
    • 722 צפיות
  23. Started by JohnnyBravo,

    מישו קיבל את זה? מה עושים עם זה וכמה מיסים אני צריך לשלם על זה?

    • 20 תגובות
    • 3.4k צפיות
  24. Started by NTK1,

    www.signshop.co.il אתר מומלץ לכל מי שצריך שלטים ( אין כניסה, זהירות כלב, אסור לעשון וכו'... )

    • 1 תגובה
    • 715 צפיות
  25. כבר איזה חודש ומשהו אני מנסה לקנות DOK מהיר (לכאורה דבר פשוט לא? כנראה שלא בארצנו) ראיתי אחד נחמד מאוד של OCZ טורבו אז הזמנתי אותו אחרי 3 שבועות אני אני מדבר איתם והם אומרים לי שיש בעיה עם המוצר הזה ואין להם אותו במלאי וכנראה גם לא יהיה אז ביטלתי הלכתי לחנות אחרת (לא יודע אם מותר להגיד שמות. מי שרוצה לדעת אני יכול להגיד לו) והזמנתי את הDOK השחור אדום הזה מגומי של פטריוט עבר כבר שבועיים ואין בכלל תשובה מהם אני מתקשר ובכלל לא עונים לי מישהןו יכול לעזור לי? לפני שאני מתיאש בכלל והולך על EBAY

    • 8 תגובות
    • 910 צפיות

דיונים חדשים בפורומים