עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. טוב אחרי שיטוט של יותר מדי זמן נשברתי, אני מחפש לדעת ממתי חלה חובת הליווי ברכב לתקופה של שישה חודשים. אשמח אם מישהו ייתן לי תשובה, משום מה בשום מקום לא רשום מתי הדבר אמור להכנס לתוקף.

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by morans,

    היי חבר'ה! אני מחפשת תוכנה קלה ופשוטה ליצירת רמיקסים לשירים קיימים אני אשמח לעזרה תודה! מורן

    • 37 תגובות
    • 12.9k צפיות
  3. אני עובד אצל מישהו במסגרת חברה כלשהי כבר בערך כמה חודשים. אני יודע שמותר לי (מגיע לי) לקבל שכר גם על הנסיעות, אבל משום מה לא ביקשתי כסף על נסיעות עד עכשיו אז בהנחה שיש לי תיעוד מדוייק של כמה עלו לי נסיעות עד עכשיו כל פעם שעבדתי מותר לי לבקש (לדרוש?) תשלום על הנסיעות "באיחור"? מישהו יודע מה החוק אומר לגבי זה?

    • 5 תגובות
    • 754 צפיות
  4. Started by alexpir,

    לכל המתאמנים שפה אין לי מכשירים בבית יש לי רק משקולת אחת ורציתי לדעת אם שכיבות סמיכה , כפיפות בטן בבית ככה על בסיס יום יומי יפתחו את הגוף שלי הוא יגדל ? [br]פורסם בתאריך: 9.07.2009 בשעה 08:43:16 האם שווה להשקיע בזה, כל יום להקציב לי זמן מסויים ולהתאמן בשכיבות סמיכה וכו' בבית ?

    • 26 תגובות
    • 2.5k צפיות
  5. Started by eliil1,

    לא בטוח שמישהו פה יודע משהו על זה,או שיש לו ניסיון, אבל חשבתי לנסות. אני צריך שולחן ביליארד אמיתי מקצועי, בתקציב עד 4000 ש"ח (אפשר לחרוג , על איכות לא מתפשרים ;D אבל לא להציע שולחנות ב10K !!) תודה.

    • 12 תגובות
    • 5.7k צפיות
  6. יש לי רשיון כבר על אוטו ועברתי את ה24 איך עושים את זה ומה צריך או איך אפשר להימנע מתאוריה ושטיות כאלה כמה שפחות שיעורים אם יש איזה דרך קצרה לאנשים בגילי אם שנות וותק על הכביש ??? :

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  7. כל פעם שאני מתקשר בקשר לציונים במתמטיקה הם טוענים שמחר יהיו ציונים ולא מפסיקים לנפנף אותי משרד החנוך צריך לשרת אותנו לא הפוך, או שאני טועה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Classic notion,

    אהלן, מישהו כאן יודע האם אני אצטרך לשלם מס, מע"מ או משהו בנוסף למחיר של המוצר הבא? http://cgi.ebay.com/M-Audio-Axiom-49-Key-Keyboard-Midi-Controller-USB_W0QQitemZ390066219202QQcmdZViewItemQQptZKeyboards_MIDI?hash=item5ad1c228c2&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1205%7C293%3A1%7C294%3A50

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by danieltrt,

    רציתי לדעת אם יש למישהוא ניסיון אם EBAY קראתי הרבה ביקורורות חיוביות באינטרנט ומחברים שקנו ואמרו לי שזה מאוד פשוט וזה גם זול יחסית לארץ. ראיתי שם כרטיסי 4890 HD ב200 דולר האם כדי והאם זה בטוח? תודה לעוזרים. ;D

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by naor-007,

    תראו הזמנתי מאיביי משהו לפני קצת יותר משבוע, וקיבלתי מספר מעקב לחבילה. זה מה שכתוב באתר USPS: Class: First-Class Mail International Service(s): International Letter Status: Electronic Shipping Info Received The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on June 29, 2009 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later. הבעיה היא שאותו הסטטוס נשאר אותו דבר כבר 9 ימים!! מה הבעיה הבעיה פה? מה לעשות? וזה לא אמור להיות ככה כי הזמנתי באותו…

    • 18 תגובות
    • 3.9k צפיות
  11. אני לא מגלה כאן את אמריקה,אלא רק מספר לגבי מה שאני עשיתי על מנת לגלוש בחינם,בביטחה,ובאנונימיות באמצעות רשתות אלחוטיות, כך שבכול התחברות שלי לרשת ,ה-IP שממנו אני גולש משתנה באופן אוטומטי ובדרך הזו לא ניתן לאתר אותי ולגלות את זהותי וזאת משום שבכול מקרה ה-IP איננו שלי מלכתחילה. לא כול הצעדים הכרחיים ואתם כמובן יכולים לפעול בדרך שונה ולאמץ רק חלק מהדברים: 1.המחשב הנייד שלי וכרטיס ה-WIFI החיצוני ניקנו במזומן בחו"ל והוברחו לארץ. 2. אני לא עושה שימוש ב- WIFI המובנה בנייד וזאת מפני שכדי לשפר את טווח הקליטה וגם להקטין למינימום את החשיפה לקרינה אני משתמש בכרטיס WIFI בחיבור USB שתומך ב-WIFI N . 3. מלבד זאת את ה- MAC address מומלץ מדי פעם לשנות בעזרת תוכנה ו\או בהגדרות מתקדמות של כרט…

    • 154 תגובות
    • 15.6k צפיות
  12. Started by Guitar X,

    שלום! אני צריך לנגן מול איזה במה...טקס...3 שירים לפחות...אז חשבתי שתציעו אולי איזה 3 שירים...והטאבים שלהם... (שירים בסגנונות של...רוק,רוק כבד ופאנק) אז אם תוכלו לעזור לי אני אשמח!!! תודה למי שיעזור...

    • 37 תגובות
    • 3k צפיות
  13. רכבת נוסעים עוברת מרחק בין 2 תחנות ב 18 דקות. רכבת משא עוברת ב 32 דקות מרחק גדול ב 2 ק"מ מזה שבין התחנות. הרכבות נעות במהירות קבועה, אך רכבת הנוסעים עוברת כל קילומטר בדקה אחת פחות מרכבת המשא. מה המרחק בין התחנות? התשובה הנכונה היא 6 אבל זה לא מעניין אותי אני צריך את הדרך....

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  14. Started by Alex89,

    איזה דרכים טובות וחינמיות לפרסם את האתר? איך גורמים לאנשים ללחוץ על פרסומות של גוגל שמופיעות באותו אתר?

    • 0 תגובות
    • 680 צפיות
  15. Started by idosen,

    איך הרעיון ? איך הביצוע ? מה לשפר ? אני ממש צריך את עזרתכם בנוגע לאתר, כל באג קטן, הערה, המלצה אני אני אשמח לשמוע תמונות מצחיקות ברשת מגוון רחב של תמונות קורעות מצחוק . אתר ייחודי, אז בלי הרבה דיבורים- www.imlaugh.com

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by 3d7,

    מישהו יודע בוודאות מה החוק אומר לגבי אחזקת כלבי אמסטף בדירות (יש לי דירה 120 מ"ר) ע"י אנשים פרטיים, ולגבי זה שהאם יש חובה במחסום לפה בזמן טיול עם כלב מזן זה? נ.ב. אני מעוניין לאמץ כלב מסוג אמסטף לשמירה על הבית (בתוך הבית, לא בחצר), ואני אשמח לקבל הצעות רלוונטיות בפרטי.

    • 48 תגובות
    • 7.5k צפיות
  17. Started by EasyPooper,

    חשבתי לי למה שלא נתחלק בקאברים יפים של שירים? למה? כי זה פאדיחות לשמוע את BARBIE GIRL המקורי... אז הנה נתחיל- WHEREVER WHENEVER גירסאת המטאל, יצא נחמד תקשיבו למילים וכמובן BARBIE GIRL והנה יצירה של גאון בן המאות הקודמות מנוגנת ע"י גאונים בני ימינו

    • 9 תגובות
    • 881 צפיות
  18. אני צריך להזמין מוצר מחו"ל, ארה"ב ליתר דיוק, כשהבעיה היא שאין לי כרטיס אשראי בכלל והבנק לא יאשר לי אחד כרגע. חשבתי באופן חד פעמי להטעין כרטיס ויזה של הדואר, ולנסות להשתמש בו להזמנת המוצר ישירות או דרך paypal. למישהו היה נסיון דומה ויכול להגיב אם זה עובד או לא? אני יודע שכרטיס כזה עבד לי פעם עם המשחק world of warcraft, כשהייתי צריך לשלם סכום מסויים כל חודש, אבל עדיין לא בטוח אם זה היה יוצא דופן.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. נניח בבגרות באנגלית יש בוחן שנותן להעתיק - לכל אלה שנבחנו פחות או יותר באותה כיתה יש 100 באנסין ויש להם תשובות זהות/דומות - יש סיכוי שיפסלו להם לנבחנים את הציון והם יצטרכו להיבחן שוב? שואל לידע כללי, ד"א..

    • 1 תגובה
    • 697 צפיות
  20. Started by Kalman,

    נגיד הזמנתי מחשב בIQPC במשלוח. כמה ימים לוקח בדר"כ למחשב להגיע מיום ההזמנה?.

    • 2 תגובות
    • 801 צפיות
  21. יש לי מצלמה דיגיטלית CANON A510 ובוידאו הוא מקליט רק 3 דקות ! זה מעצבן . יש לי מלא מקום בזיכרון אבל הוא נעצר ב 300 שניות ! ולא נותן יותר למה ? ככה זה מצלמה דיגיטלית ? יש לי ים מקום בכרטיס אבל הוא נותן לצלם רק 300 שניות כל צילום .

    • 4 תגובות
    • 605 צפיות
  22. Started by alexpir,

    לחברה שלי יש יום הולדת בקרוב ואני מחפש בשבילה מתנה כל הקטע שמסביב כבר תיכננתי עכשיו רק נשאר לי לקנות מתנה חשבתי על לקנות בושם ועוד איזה 2-3 דברים, מה אני יכול לקנות בנוסף לבושם ? חשוב לציין שאנחנו ביחד כבר שנה + והתקציב דיי גבוה בבקשה תגובות רציניות

    • 12 תגובות
    • 2.8k צפיות
  23. שלום חבר'ה! לא מזמן פתחתי ת'רד על התלבטות לגבי גנרטורים, לבסוף קניתי את הגנרטור הישראלי, 4 קילו וואט, ללא מייצב עכשיו, לצורך העניין ניקח את הדוגמא הרלוונטית. הצרכנים שיחוברו לגנרטור הם, הגברה, תאורה, פלטה ולפטופ להגברה ולתאורה אין משמעות ליציבות הזרם, אך החשש הגדול שלי הוא לגבי הפלטה, שבסופו של דבר מדובר על מוצר אלקטרוני (שני קומפקטים שני פטיפונים ומיקסר) חיפשתי בגוגל מייצבי מתח, ומצאתי כמה דברים, אני רוצה לחבר את המייצב רק לפלטה, לא להגברה והתאורה, http://www.zap.co.il/compModels.aspx?modelid=32343 האם זה יעזור לי? תודה רבה חברים!

    • 3 תגובות
    • 776 צפיות
  24. Started by raiman1,

    יש לי את המהדורה השניה מישהו יודע אם זה עדין יכול לעזור ליי??

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים