כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
יאללה חברה אני עוד שעתיים בשדה תעוופה ניראה את כולכם עוד 5 ימים... תהנו בארץ! :D
-
- 5 תגובות
- 875 צפיות
-
-
-
שלום , ראיתי לפני כמה ימים פורום שמתעסק בעיקר במכשירים סלולאריים ... לא זוכר יותר מידי רק זוכר שיש תתי פורום של כל החברות הסלולאריות כגול סלקום , אורנג' , פלאפון וכו' ... תודה רבה רבה לעוזרים!!!
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
http://rotter.name/User_files/nor/433554292ee3964f.html אתם צריכים להגיע לקצה של הקיר, מבלי שהמלבנים יגעו בכם, בכמה שפחות זמן. אני 67 שניות.
-
- 9 תגובות
- 796 צפיות
-
-
http://ebaumsworldsucks.com/ תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם משתמשים בתמונות שלהם. not.
-
- 5 תגובות
- 736 צפיות
-
-
שלום אז ככה יש לי חשבון של PAY PAL ורציתי לדעת אם יש לי חשבון בבנק אם אני יכול להעביר לשם כסף?או שזה הולך רק אם ויזה?
-
- 5 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להזמין דברים מאיביי אבל אני לא יודע איך בדיוק. בעבר ניסו לעזור לי אבל לא הבנתי כלום, אז זאת אומרת שחיפוש כבר עשיתי ! יש לי כמה שאלות: 1. האם בטוח להזמין משם ולא יתנו לי משהו משומש ? 2. הגיוני שמשהו יעלה דולר, והמשלוח 30 דולר (המוצר עולה כאן בערך 250 שקל) ? 3. איך אני פותח בדיוק חשבון ב PayPal ? 4. מה זה GBP (במשלוח מצויין ככה). תודה רבה לעוזרים !!!!
-
- 10 תגובות
- 929 צפיות
-
-
http://stage.co.il/Stories/526604 פארודיה על ה-talkbacks...
-
- 10 תגובות
- 888 צפיות
-
-
-
היום יום הולדת לי!!!!! 9/11!!!!!! חחחחחחחח בן 14 היום!!!!! נתנו לי 500 שקל מה כדאי לי לקנות איתם? חחחחחחח
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מזל טוב לי :birthday: :birthday: היום (11\9 ) אני בן 15 :funn: :funn: :funn: :funn:
-
- 10 תגובות
- 892 צפיות
-
-
http://news.com.com/AMD+surpasses+Intel+in+U.S.+retail+stores/2100-1006_3-5939522.html?part=rss&tag=5939522&subj=news יאפ יאפ זה מעלה לי חיוך על הפנים סוף סוף יותר ויותר אנשים מבינים מה AMD שווה!! ואני לא פאנבוי אני גם בעד אינטל אם יהיה לי משהו חזק/תקציבי
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום אני מועניין לקנות דרך הרשת מחשב של Toshiba מארה"ב מישהו כבר קנה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
עוד שבוע אני מתגייס: טירונות,קורס,גוב.. סבא וסבתא נותנים עד 400-500 שקל לקנות שעון.. אני כבר שנים לא מסתובב עם שעון ובאופן רפלקסיונלי בודק את הזמן בסלולארי כמו רובנו אני מאמין.. וחבל לי להשקיע סכום כזה שעון שישמש אותי כחודש בטירונות (אני מבין שלטירונות אני פשוט חייב שעון עם סטופר). השאלה בין היתר זה אם בשירות הסדיר אני יוכל להוציא לי את הסלולארי שלי בכייף כשאני ארצה לבדוק שעה? או שאסור להסתובב עם פלאפון בצבא? איך זה הולך? בכל מקרה אם אתם אומרים שאני חייב שעון למשך כל השירות וזה כדאי, אז תמליצו בקשה על איזה דגם עמיד,לא כל כך יקר,לא בומבסטי ואלגנטי. תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 728 צפיות
-
-
מזל טוב, מינימייזר! כפארה עליך, אחוק שלי! אתה הכי שבעולם, גבר גיבור.
-
- 29 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
האם יצא כבר עדכון לשימוש בעברית באייפוד ? אני יודע שיש כזה עדכון שמורידים אבל אמרו לי שזה עדיין לא חוקי ואם אני משתמש בזה זה פוגע לי באחריות.. אז השאלה שלי האם יצא אחד חוקי והאם זה תקף גם לנאנו בתודה בן
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קנינו מוצר של חברת אוסם והוא היה פגום איך מתלוננים על זה שולחים להם מכתב ובוא מפרטים את הבעיה והם חוזרים אלינו או שצריך לשלוח את המוצר אליהם ורק אז הם מתיחסים ?
-
- 6 תגובות
- 854 צפיות
-
-
יש את השיר שמשמעים ברקע של הפירסומת לתוכנית של גראהם נורטון ב YES והשיר הזה הושמע בסרט של ג'קי צ'אן אני לא ממש זוכר את המילים שלו חוץ מ .. absolutly nothing...hoo..... נשמע מצחיק אבל אני צריך את השיר הזה לאיזה פרוייקט קטן ואני לא יודע איך קוראים לו , אם מישהו יכול לעזור לי בזה אשמח אני אובד עצות ואני הייתי אמור לבנות איזה שהוא מצגת שהכול התבסס על השיר ברקע help ....
-
- 6 תגובות
- 807 צפיות
-
-
-
רק.. "רק".. 500 אלף שח ;D ;D אפשר לראות היום בארץ לא מעט (גם לא הרבה..) מכוניות במחיר הזה.. אז איזה מכונית ספורט הכי שווה לקחת?? מה אתם הייתם לוקחים? פורשה בוקסר 2.7 (הגרסה החלשה יותר) שברולט קורבט קופה BMW Z4 רודסטר 3.0i ניסאן Z350 רודסטר הונדה S2000 או הבחירה האישית שלי.. לוטוס אליס או שאולי יש הצעות אחרות...
-
- 72 תגובות
- 7.2k צפיות
-
-
-
בשעה טובה קניתי מחשב נייד (X41) ואני מחפש בשבילו תיק גב איכותי. אני רוכב על אפנוע,אז אני צריך תיק שיגן על המחשב בצורה אופטימלית. זהו - אשמח לשמוע המלצות כי אין לי מושג מה לקנות...
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם כל קבצי ה- SVCHOST אצלי במחשב נחוצים או שזה פשוט וירוס שאפשר להסיר אותו??? (כאשר אני מבצע ALT-CTRL-DEL) מופיעים לי הרבה כאלו תודה לעוזרים.......
-
- 7 תגובות
- 676 צפיות
-
-
הייתי רוצה לקבל ממכם המלצות על פלאפון טוב מרשת פלאפון .. בעיקרון הדרישות זה מצלמה טובה כמה שאפשר , לא צריך בכלל דור 3 רק מצלמה בלי קשר , מחיר , צלצול חזק של הפלאפון ( יש פלאפונים שמצלצלים לא שומעים אותם בכלל ) ושאר ירקות . הנה הקטלוג של פלאפון עם המכשירים שלהם : http://www.pelephone.co.il/catalog.asp?catId=164&fId=128 חשבתי על ה-LG8380 , יש כזה לחבר אבל הצלצול נורא חלש .. זה נכון או שהוא פשוט לא יודע לכוון את עוצמת הצלצול? תגידו מה דעתכם עליו / תציעו הצעות אחרות . תודה רבה רבה לעוזרים!
-
- 53 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
סרטון מצחיק/מטומטם/מגעיל... אתם תחליטו (אותי זה הדהים והיה גם כמה קרטועים של צחוק). בקיצור זוכרים את הבדיחות לך... עם פינצטה? לחברה האלה גם זה לא יעזור... יש קטעי ערום:"בלחיצה על הלינק למטה אני מצהיר שאני מעל גיל 18 ואין לי שום עיניין לתביעה את בעל האתר הזה או את האדם המדהים הזה ששם את הלינק ובגללו יש לי סיוטים" לינק: http://www.filecabi.net/host/file/penis-howard-stern/wmv מסכנים
-
- 4 תגובות
- 662 צפיות
-


