עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Void,

    יאללה חברה אני עוד שעתיים בשדה תעוופה ניראה את כולכם עוד 5 ימים... תהנו בארץ! :D

    • 5 תגובות
    • 875 צפיות
  2. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    http://news.walla.co.il/?w=/14/806107 פשוט מטורף חחחחח אנשים חולניים בטירוף...

    • 47 תגובות
    • 3.2k צפיות
  3. שלום , ראיתי לפני כמה ימים פורום שמתעסק בעיקר במכשירים סלולאריים ... לא זוכר יותר מידי רק זוכר שיש תתי פורום של כל החברות הסלולאריות כגול סלקום , אורנג' , פלאפון וכו' ... תודה רבה רבה לעוזרים!!!

    • 2 תגובות
    • 729 צפיות
  4. Started by kinggil,

    http://rotter.name/User_files/nor/433554292ee3964f.html אתם צריכים להגיע לקצה של הקיר, מבלי שהמלבנים יגעו בכם, בכמה שפחות זמן. אני 67 שניות.

    • 9 תגובות
    • 796 צפיות
  5. Started by אלפקה סורית,

    http://ebaumsworldsucks.com/ תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם משתמשים בתמונות שלהם. not.

  6. שלום אז ככה יש לי חשבון של PAY PAL ורציתי לדעת אם יש לי חשבון בבנק אם אני יכול להעביר לשם כסף?או שזה הולך רק אם ויזה?

  7. Started by idan1836,

    שלום, אני רוצה להזמין דברים מאיביי אבל אני לא יודע איך בדיוק. בעבר ניסו לעזור לי אבל לא הבנתי כלום, אז זאת אומרת שחיפוש כבר עשיתי ! יש לי כמה שאלות: 1. האם בטוח להזמין משם ולא יתנו לי משהו משומש ? 2. הגיוני שמשהו יעלה דולר, והמשלוח 30 דולר (המוצר עולה כאן בערך 250 שקל) ? 3. איך אני פותח בדיוק חשבון ב PayPal ? 4. מה זה GBP (במשלוח מצויין ככה). תודה רבה לעוזרים !!!!

    • 10 תגובות
    • 929 צפיות
  8. Started by Milford Cubicle,

    http://stage.co.il/Stories/526604 פארודיה על ה-talkbacks...

    • 10 תגובות
    • 888 צפיות
  9. Started by american,

    :funn: :alcoholic: ואחד לשנה הבאה:

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. היום יום הולדת לי!!!!! 9/11!!!!!! חחחחחחחח בן 14 היום!!!!! נתנו לי 500 שקל מה כדאי לי לקנות איתם? חחחחחחח

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. מזל טוב לי :birthday: :birthday: היום (11\9 ) אני בן 15 :funn: :funn: :funn: :funn:

    • 10 תגובות
    • 892 צפיות
  12. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    http://news.com.com/AMD+surpasses+Intel+in+U.S.+retail+stores/2100-1006_3-5939522.html?part=rss&tag=5939522&subj=news יאפ יאפ זה מעלה לי חיוך על הפנים סוף סוף יותר ויותר אנשים מבינים מה AMD שווה!! ואני לא פאנבוי אני גם בעד אינטל אם יהיה לי משהו חזק/תקציבי

  13. Started by mcarmel,

    שלום אני מועניין לקנות דרך הרשת מחשב של Toshiba מארה"ב מישהו כבר קנה?

  14. Started by B0necrack3R,

    עוד שבוע אני מתגייס: טירונות,קורס,גוב.. סבא וסבתא נותנים עד 400-500 שקל לקנות שעון.. אני כבר שנים לא מסתובב עם שעון ובאופן רפלקסיונלי בודק את הזמן בסלולארי כמו רובנו אני מאמין.. וחבל לי להשקיע סכום כזה שעון שישמש אותי כחודש בטירונות (אני מבין שלטירונות אני פשוט חייב שעון עם סטופר). השאלה בין היתר זה אם בשירות הסדיר אני יוכל להוציא לי את הסלולארי שלי בכייף כשאני ארצה לבדוק שעה? או שאסור להסתובב עם פלאפון בצבא? איך זה הולך? בכל מקרה אם אתם אומרים שאני חייב שעון למשך כל השירות וזה כדאי, אז תמליצו בקשה על איזה דגם עמיד,לא כל כך יקר,לא בומבסטי ואלגנטי. תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 728 צפיות
  15. Started by MadHatter,

    מזל טוב, מינימייזר! כפארה עליך, אחוק שלי! אתה הכי שבעולם, גבר גיבור.

    • 29 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by BeNzZy-BoY,

    האם יצא כבר עדכון לשימוש בעברית באייפוד ? אני יודע שיש כזה עדכון שמורידים אבל אמרו לי שזה עדיין לא חוקי ואם אני משתמש בזה זה פוגע לי באחריות.. אז השאלה שלי האם יצא אחד חוקי והאם זה תקף גם לנאנו בתודה בן

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by LIOR42,

    קנינו מוצר של חברת אוסם והוא היה פגום איך מתלוננים על זה שולחים להם מכתב ובוא מפרטים את הבעיה והם חוזרים אלינו או שצריך לשלוח את המוצר אליהם ורק אז הם מתיחסים ?

    • 6 תגובות
    • 854 צפיות
  18. יש את השיר שמשמעים ברקע של הפירסומת לתוכנית של גראהם נורטון ב YES והשיר הזה הושמע בסרט של ג'קי צ'אן אני לא ממש זוכר את המילים שלו חוץ מ .. absolutly nothing...hoo..... נשמע מצחיק אבל אני צריך את השיר הזה לאיזה פרוייקט קטן ואני לא יודע איך קוראים לו , אם מישהו יכול לעזור לי בזה אשמח אני אובד עצות ואני הייתי אמור לבנות איזה שהוא מצגת שהכול התבסס על השיר ברקע help ....

    • 6 תגובות
    • 807 צפיות
  19. Started by R0ck,

    ;D [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 930 צפיות
  20. רק.. "רק".. 500 אלף שח ;D ;D אפשר לראות היום בארץ לא מעט (גם לא הרבה..) מכוניות במחיר הזה.. אז איזה מכונית ספורט הכי שווה לקחת?? מה אתם הייתם לוקחים? פורשה בוקסר 2.7 (הגרסה החלשה יותר) שברולט קורבט קופה BMW Z4 רודסטר 3.0i ניסאן Z350 רודסטר הונדה S2000 או הבחירה האישית שלי.. לוטוס אליס או שאולי יש הצעות אחרות...

    • 72 תגובות
    • 7.2k צפיות
  21. Started by lm,

    תרשמו פה דרכים לעצבן את האח או אחות הקטנים שלכם דוגמא:להעיר אותם בשבת בבוקר ולהגיד להם שיש ביצפר ואז הם מתארגנים ושהם יוצאים מהדלת להגיד להם שעבדתם עליהם (או שאם בא לכם לא להגיד להם)

    • 30 תגובות
    • 17.1k צפיות
  22. בשעה טובה קניתי מחשב נייד (X41) ואני מחפש בשבילו תיק גב איכותי. אני רוכב על אפנוע,אז אני צריך תיק שיגן על המחשב בצורה אופטימלית. זהו - אשמח לשמוע המלצות כי אין לי מושג מה לקנות...

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by uriya,

    האם כל קבצי ה- SVCHOST אצלי במחשב נחוצים או שזה פשוט וירוס שאפשר להסיר אותו??? (כאשר אני מבצע ALT-CTRL-DEL) מופיעים לי הרבה כאלו תודה לעוזרים.......

  24. הייתי רוצה לקבל ממכם המלצות על פלאפון טוב מרשת פלאפון .. בעיקרון הדרישות זה מצלמה טובה כמה שאפשר , לא צריך בכלל דור 3 רק מצלמה בלי קשר , מחיר , צלצול חזק של הפלאפון ( יש פלאפונים שמצלצלים לא שומעים אותם בכלל ) ושאר ירקות . הנה הקטלוג של פלאפון עם המכשירים שלהם : http://www.pelephone.co.il/catalog.asp?catId=164&fId=128 חשבתי על ה-LG8380 , יש כזה לחבר אבל הצלצול נורא חלש .. זה נכון או שהוא פשוט לא יודע לכוון את עוצמת הצלצול? תגידו מה דעתכם עליו / תציעו הצעות אחרות . תודה רבה רבה לעוזרים!

    • 53 תגובות
    • 3.4k צפיות
  25. סרטון מצחיק/מטומטם/מגעיל... אתם תחליטו (אותי זה הדהים והיה גם כמה קרטועים של צחוק). בקיצור זוכרים את הבדיחות לך... עם פינצטה? לחברה האלה גם זה לא יעזור... יש קטעי ערום:"בלחיצה על הלינק למטה אני מצהיר שאני מעל גיל 18 ואין לי שום עיניין לתביעה את בעל האתר הזה או את האדם המדהים הזה ששם את הלינק ובגללו יש לי סיוטים" לינק: http://www.filecabi.net/host/file/penis-howard-stern/wmv מסכנים

דיונים חדשים בפורומים