עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שלום. בבית הספר ביקשו מימנו לברר מאיפה בא הרעיון של הטלאי הצהוב יותר נכון למה דווקא הצבע הצהוב מצאתי שגם לפני גרמניה הנאצית נתנו ליהודים את הצבא הצהוב בתור יהודים היו מסמנים את החניות ורכוש בצבע צהוב מישהו יודע למה דווקא הצבע הזה ומה הוא מסמל? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 753 צפיות
  2. Started by aldema,

    מישהו יודע איך או איפה אפשר להשיג עבודה לנער בן 16.5 בעל רישון לטרקטור (לא חייב להיות קשור..) ? ? ? כל מקום אפשרי ולא משנה איזה עבודה.. תודה.

    • 29 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by pyro_man,

    סירטון של מוד לסורק משהו ממש יפה אני אהבתי אני לא יודע לאיזה פורום זה ממש מתאים אז שמתי פה.. דרך אגב מישהו יודע איך עושים את זה? http://www.dumpalink.com/media/1137582889/F%FCr_Elise_Scanner_

    • 9 תגובות
    • 589 צפיות
  4. ישבתי דיי הרבה על הכותרת... אין לי רעיונות...אולי אתם תציעו? נקח לדוגמא את ה ICQ... בסוף ההרשמה יש חלון כזה שאתה מעתיק לשם את המספרים או האותיות שמוצגות בתמונה... בשביל מה זה? תודה

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. איך החיבור אמור להיות כתוב ? מה םהכליים ?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  6. Started by ccc,

    אני רוצה לקנות משם כמה ספרים.. חלק זה נותן לך ללחוץ על buy new וזה מוסיף לעגלה.. חלק זה מפנה אותך לכל מיני מוכרים כאלה שלחלק מהם יש משומש ולחלק יש חדש... 1. זה אומר שאני מקבל כמה חבילות אם אני קונה מספר ספרים? 2. איך אני יודע מה אני קונה מאמזון ומה ממוכרים פרטיים 3. איך אני יודע אם המוכר שולח בינלאומי? משלוח מהיר זה סביבות ה15 דולר לחבילה נכון ?

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  7. איך היחידה? היא טובה? איזה קורסים נלמדים שם? אני הולך ליחידה הזאת והייתי רוצה לדעת מה מצפה לי שם? תודה.

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by payback,

    http://s36.yousendit.com/d.aspx?id=2W173NVWBWKX51D6S472PP3AH7 מה אתם אומרים על הקונספט?

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  9. Started by ELiA,

    אם תשימו לב למשהו אתם תתפקעו מצחוק כנסו ללינק הבא ואז תלחצו קונטרול איי ואז תראו מה רשום שם בכתב לבן שאם לא מסמנים אז לא רואים... http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_172&products_id=863

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  10. Started by noambaum,

    שלום לכולם ! אני מעוניין לקנות את הטרקטורון הנ"ל ואשמח לשמוע את חוות דעתכם על הכלי לטובה ולרעה,האם הוא מתאים לרוכב לא מקצועי וכו' וכו' כמו כן אשמח לקבל לינקים לאתרים ישראליים שעוסקים בנושא בכלל,תודה. נועם

    • 9 תגובות
    • 908 צפיות
  11. Started by sagi_10,

    שלום אני מחפש סקייטבורד חדש אחרי שהישן פג תוקף :'((נשבר...) לא משנה לי מאיפה מצדי ebay וכו.. אבל רצוי מחיר כולל משלוח הנה סקייטבורד שחבר שלי המליץ עליו: http://cgi.ebay.com/BLIND-Skateboards-REAPER-OG-Complete-Skateboard_W0QQitemZ7212549913QQcategoryZ16264QQrdZ1QQcmdZViewItem אז ככה: 1)blind חברה טובה? 2)האם הוא מתאים לפעלולים ויחזיק הרבה זמן? בתודה שגיא

    • 8 תגובות
    • 4.7k צפיות
  12. Started by imp,

    הציונים שלי לא גבוהים מספיק כדי להתקבל לבצפר שאני רוצה, וכבר אין מה לעשות לגבי התעודה הזו, אבל עדיין לא הדפיסו את התעודות ולמורה שלי יש את הציונים של כל התלמידים על דיסקט, עכשיו אם הייתי יודע מה בדיוק הציונים של כל תלמיד ואיך בדיוק הציונים כתובים הייתי יכול לעשות את זה בעצמי, לתת לעצמי ציונים גבוהים יותר ולהחליף את הדיסקטים, אבל אין לי מושג איך הדיסקט נראה, וגם אני לא יכול לגנוב את הדיסקט לשנות את הציונים ואז לחזיר כי המורה שלי תשים לב שהדיסקט נעלם, עוד מעט ידפיסו את התעודות ואז כבר לא יהיה לי מה לעשות בעניין בבקשה תעזרו לי.

  13. Started by Mor Abergel,

    http://planet.nana.co.il/crazy-move/warning.html

    • 53 תגובות
    • 3.4k צפיות
  14. באיזור ת"א

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  15. Started by The_overclocker,

    http://video.google.com/videoplay?docid=9023866703146834620&q בהתחלה התחלתי לצפות בזה וחשבתי לתומי שזו עוד הפגנה של כמה ערבים גולים. עד שמעתי איזה ישראלי חחח... נדיר ? אני לא אומר שזה רע להפגין. נהפוכהו אם הם לא היו מפגינים, זה היה נראה רע מאוד. אבל אפשר היה לעשות את זה קצת יותר מאורגן או מתורבת אפילו.למרות שזה דיי מצחיק.

    • 13 תגובות
    • 993 צפיות
  16. Started by The_overclocker,

    http://news.walla.co.il/?w=/8/842277 -אל תשכחו לשים את הפתק 'דם' בקלפי

  17. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    תודה.

    • 13 תגובות
    • 877 צפיות
  18. Started by 00000,

    .

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. Started by jeyjey,

    מישהו התנסה עם המכשיר?

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  20. Started by kisin,

    העונה החמישית התחילה השבוע ויש לי שאלה: לא ראיתי אף אחד מהעונות הקודמות, אני יכול להתחיל לראות את הסדרה מהעונה החדשה? או שחובה לראות את העונות הקודמות כדי להבין מה קורה וכדי להנות מהעונה החדשה?

    • 12 תגובות
    • 676 צפיות
  21. Started by 00000,

    .

    • 3 תגובות
    • 734 צפיות
  22. יש לי לא מעט שירים בפלייליסט ובמחשב בכלל..(אלפים, משהו כמו 10 ג'יגה) שמתי כבר הרבה שירים בנגן אבל אני מתלבט לגבי מספר לא קטן, בגלל שהם משתנים ויש קפיצות בקצב וזה לא טוב (ויש חלק שגיליתי שאיטיים מדי) ויש לי רק חצי ג'יגה בנגן שלי. איזה שירים אתם מציעים? תתנו בבקשה שמות מלאים אני צריך שירים קצביים אבל לא מהירים בצורה מטורפת כי אני רץ קל-בינוני. גם רמיקסים לשירים מקוריים זה טוב נ.ב. אני לא אוהב כל כך HIP HOP אז דגש יותר על שאר הז'אנרים, לא משנה מאיזו תקופה (כולל ישראלי...) תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by darkman,

    התחברתי לספקית 012 והתחייבתי ל6 חודשים. כאשר הסתיימה לי תקופת ההתחיבות החלטתי שאני עובר לברק התנתקתי מ012 ב 9/10/05. כמובן הם המשיכו לשלוח לי חשבוניות ולחייב אותי הרי למה לא?! עכשיו סיימתי שיחת טלפון על חשבוני שאורכה כ50 דקות. במהלך השיחה המוקדנית אמרה שבאמת התנתקתי ב9.10 אבל הם המשיכו לחייב אותי עד הראשון למה?! ככה. הם טוענים שאני גלשתי באותם ימים אבל זה לא נכון כי אני בכלל התחברתי לברק באותו יום שהתנתקתי. וחוץ מזה זה שהם ממשיכים להשאיר את הקו פתוח עד סוך החודש זה בעיה שלהם. זה לא בעיה שלי. במהלך הצעקות שניהלתי עם המוקדנית אמרתי לה שהתנקתי בגלל שהכל היה חראף והוספתי להגיד שעובדה גם עכשיו הכל חרא שם, עובדה הם לא רוצים להודות שהם עשו טעות ולא מוכנים לזכות אותי בחודש שהם חי…

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  24. Started by Green,

    שלום יש לי W800 אני רוצה לקנות דיבורית אוזניה בלוטוס השאלה היא אם המחשב תומך בלוטוס אני יכול גם להישתמש בזה בשביל שיחות במסנג'ר וכדומה או כל תוכנת VOIP אחרת אבל במיוחד מסנג'ר שאלה שניה אני מחפש אוזניה קטנה במיוחד שיהיה אפשר לקחת בכיס של הג'ינס אבל איכותית עם איכות שיחה טובה ביותר וגם שישמעו אותי טוב (כי לאוזניות הקטנות אין מיקרופון שמגיע לפה) וחשוב מאוד שתהיה חזקה ולא תשבר או שיקרה לה משהו בכיס תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  25. ב16 לחודש יש גלובוס הזהב..מישהו יודע באיזה שעה ובאיזה ערוץ ישדרו את זה?

    • 2 תגובות
    • 493 צפיות

דיונים חדשים בפורומים