כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
שמעתי שכשייצא וינדוס ויסטה הוא לא יפעל בלי צ'יפ מסויים שיבוא עם התוכנה או משהו כזה? זה נכון? הוינדוס יהיה בלתי פריץ? (סליחה אם זאת שאלה לא במקום...)
-
- 4 תגובות
- 501 צפיות
-
-
-
3 יח' מתמטיקה שולטים :[ מה הפתרון? אם אפשר אז לרשום גם את הדרך בבקשה תודה (x+2)^2+(y-4)^2=25 מה הנגזרת של זה?! [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 587 צפיות
-
-
יש לחבר שלי היום יום הולדת שם ורציתי לדעת בערך או בדיוק אפילו איפה זה? מישהו יכול להסביר לי תודה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה בפסח אני נרשם לתיכון וגם למגמה שאני רוצה אז יש לי התלבטות קטנה ורציתי לשאול מה לדעתכם עדיף יותר אפשרות ראשונה זה ללכת לריאלית רגילה ולעשות 5 יחידות במתמטיקה אנגלית + כימיה ופיסיקה או ללכת למדעית ששם חוץ מ כמיה ופיסיקה אני גם עושה מחשבים בהיקף של מחש יחידות . חוץ מזה יש שם כל מיני קורסים אקדמאים וטיולים , הרצאות ( בטניון ) הבעייה שבשביל להגיע לשם צריך ממוצע של 90+ בהכל ויש לי בערך 88 אז חוץ מהשאלה מה עדיף האם כדי באמת להשקיע כדי להיות במדעית ? btw : מזה מבחן פסיכוטכני בידיוק זה משהו מסובך לעבור ?
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
היי חבר'ה! לאחרונה התענייתי בלימודי תעודה של ניהול רשתות...[זה נקרא MCSE? יש עוד שמות\אותיות לזה? :s05:] התחלתי לחשוב על זה עקב ההחלטה שלי [כמעט ב 100%] ללמוד תקשורת לתואר ראשון. דבר שלא מקנה לי מקצוע ביד,אבל תחום שאני מתקשר אליו יותר ומוצא בו עניין לעומת למידה של מדעים מדוייקים [ספציפית הנדסת תעשיה וניהול],אשר נחמד לדעת בכלליות אבל אם אני אכנס לזה...אני אשתעמם לדעתי. מה גם שזה ממש קשה [פיזיקה סטטיסטיקה וכו']. חוצמזה אין הרבה כוסיות בלימודי מדעים מדוייקים :] חח... אז חשבתי על לימודי תואר ראשון...ולאחר מכן,כדי "לכסות את עצמי" מכל הכיוונים...וללמוד ניהול רשתות של מיקרוסופט. [שנה לימודים לא?] שמעתי שמבין לימודי התעודה אז לזה יש ביקוש גבוה וגם משכורות טובות.[בערך 10 …
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.spikedhumor.com/articles/19870/Computer_Game_Becomes_Real.html :-X
-
- 11 תגובות
- 927 צפיות
-
-
מהבוקר יש לי שיעול רצחני :s05:
-
- 30 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
זו שאלה ממש באותו סגנון כמו ששאלתי לא מזמן בנושא של "כדורגלן החלומות שלכם מול מראדונה".כאן,הפעם השאלה היא בקשר לכדורסל.צרו לכם מן כדורסלן חלומי בדמיונכם.דמיינו לכם את הכדורסלן הכי טוב שאתם יכולים לדמיין.האם הוא טוב יותר ממייקל ג'ורדן?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים ! עומד להפתח במהלך השבועיים הקרובים מקום חדש ברמת השרון למשחקי רשת Gamer's Club אפשר לשחק גם קבוצות וגם בודדים (אחד מול השני) ויש תחרוית בפסח 1. Far Cry 2. FIFA2006 3.Need For Speed מקום ראשון יכול לזכות ב X-BOX או PSP אני מחפס פרטנרים או מתחרים טובים ;D להרשמה צריך לשלוח מייל ל: gamerslanclub@gmail.com עם שם ודואר אלקטרוני למי שמעונין יש לי את פלייר שלהם, תשאירו דואר אלקטרוני בתגובה ואני אשלח לכם ניתראה שם
-
- 29 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום ברצוני לדעת מה התעסוקה שלכם בשעות פנאי ובכלל תציעו לי תעסוקה לשעות נפאי חות מיציא עם חברים ומחשב..
-
- 24 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
4 ימים לגיוס..אני כולי בבאזזזז אני כבר יודע מה להביא בערך מתגובות אחרונות אבל יש לי עוד כמה שאלות: כדי להביא דברי ערך או שיש סיכוי גדול שהם ייעלמו באופן מסתורי? נגיד הMP3 שעלה הון תועפות לא אבל הפלאפון כן? לקנות תיק גדול אחד של 70 -90 ליטר מריקושט שיחזיק את כל הדברים או יותר עדיף כמה תיקים בינוניים של הבית? האוכל של הצבא..איך הוא? כדי להביא איזה סטוק קטן של אוכל מהבית? זהו.. תודה לעונים זה חשוב לי. תוסיפו עצות מה שבא לכםםם
-
- 19 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זה אמיתי לגמרי, ויש המשך.. https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=330884
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רציתי ליקנות מחשב ואבא שלי אמר לי שASUS לא טובה אני רוצה לדעת אם זה נכון ד
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למישהו פה שמשתמש בתוכנה קרה כבר שהתוכנה מסיימת קובץ מסויים או מגיעה נגיד ל 99 אחוז ופתאום חוזרת אחורה נגיד ל 35 אחוז ומתחילה את ההורדה מחדש? יש לי כאן כמה קבצים שאני כבר שבוע מוריד וכל פעם שהיא מגיעה לקראת הסוף של ההורדה היא חוזרת לי אחורה!! וכך שוב ושוב!! ולא מסיימת אותם כבר שבוע! פעם אחת היא אפילו התחילה לי הורדה מחדש לגמרי !!! מאפס! אחרי שהקובץ היה על 100 אחוז... מה נסגר איתה?? למישהו זה קרה ? זאת בעיה מוכרת או מה?
-
- 4 תגובות
- 583 צפיות
-
-
חברה היום אני(עמית) בן 18 :jump: :jump: :jump: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
- 11 תגובות
- 845 צפיות
-
-
שלום לכולם.. משהו מעצבן קרה לי בזמן האחרון במקלדת. יש לי סט מקלדת ועכבר של מייקרוסופט פשוטים ולא אלחוטיים,זה שלמקלדת יש למעלה את המקשי קיצור לתוכנות ולמדייה פלייר (כל אחד בעולם מכיר את הסט הזה).. עד לפני כמה זמן הייתי יכול לשמוע מוסיקה ברקע במדייה פלייר ולעשות דברים אחרים במקביל כמו גלישה באינטרנט וכו' וכשהייתי רוצה להעביר שירים או לעשות PAUSE הייתי משתמש בקיצורים במקלדת למעלה מבלי להכנס למדייה פלייר (עד כאן הכל סטנדרטי ופשוט נכון?) אז זהו.. שמלפני כמה ימים המחשב שלי החליט שהמקשים האלה לא עושים כלום אלא אם כן אני נמצא במדייה פלייר!! משמע - הם לא עוזרים ולא מועילים בכלל!! כלומר = עכשיו אני צריך בכל פעם שאני רוצה להעביר שיר קדימה או אחורה להכנס למדייה פלייר ורק אז ללחוץ על …
-
- 9 תגובות
- 756 צפיות
-
-
כותרת מושכת אה? הייתי חייב, מצטער! אני חייב לחיבור באנגלית לרשום מה היתרונות ומה החסרונות לדעתי בלממש הצעת חוק מסוג זה, אשמח אם מישהו יעזור לי למצא יתרונות חחח כי אני לא מוצא [אף על פי שאני בן 16 והייתי מת לרשיון בגיל הזה]. תודה מראש.
-
- 39 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
חשבתי על קניית iPod, וללא ממש בא לי על חנויות בארץ. למישהו יש מושג אם הם יכולים לשלוח את זה לישראל? אגב, אני טס לגרמניה בקיץ, האם כדאי לחקות אם זה ולקנות שם? באירופה המחירים אמורים להיות זולים יותר, לא?
-
- 2 תגובות
- 835 צפיות
-
-
לא מצליח לפתור את השאלה הזאת. אם מישהו יוכל לעזור לי אני ישמח
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.tapuz.co.il/bbp/ תשאלו את ביבי ואת פרץ: ביבי? או שתשאלו אותם: 1000 דולר? לא לשכוח לשאול את שניהם נחמד עריכה: כתבתי הומו ושניהם שניהם בורחים מהששאלה ושואלים למה אני חושב על כאלה דברים...........
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
אני זוכר שפעם הגעתי איכשהו לאתר עם צילומים (חלקם צבעוניים) של כל מיני דברים כמו חרקים, עלים, חול, מינרלים שונים וכו בSEM עכשו אני מחפש שוב את האתר ואשמח לעזרה. למי שלא יודע על מה אני מדבר, שימנע מספאם. SEM= scaning electron microscopy. שאלות נוספות לפרטי. תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
אהלן, אני רוצה לקנות מקרן יד שניה ב2000 שקל, למישהו יש פרטים/המלצות וכדומה?
-
- 5 תגובות
- 714 צפיות
-


