עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by ex_,

    מישהו יודע מתי ההופעה?? כמה יעלה?? ואיפה קונים כרטיסים? יש פה אנשים שמתכוונים ללכת?

    • 2 תגובות
    • 519 צפיות
  2. Started by TimoTy,

    זה נשמע קצת מוזר אבל תמיד עניין אותי הסרטים הנאצים והאופן שבו היהודי מוצג שם אז אני רוצה למצוא סרט נאצי (מתקופת מל"הע ה-2) ולנסות להבין אשמח אם תתנו לי שמות של סרטים כאלו ודרך להשיג אותם בתודה רבה תום

    • 23 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. Started by avivlevy,

    עקב.....עקב...עקב שום דבר החלטתי לעשות סקר של החברות האהובות בנושא במיחשבו ותכנולוגיה (על עוד אני יכל לעשות ) הנושאים והחברות המשתתפים בסקר הם : -מעבדים : AMD/INTEL -לוחות אם ASUS/ABIT/MSI/DFI/GIGABYTE -זיכרונות PQI/ADATA/CORSAIR/SAMSUNG/G.SKILL/OCZ/GEIL -ספקים FSP/ANTEC/HEC/ENERMAX/OCZ -דיסקים קשיחים WD/SAMSUNG/SEAGATE/MAXTOR -צורבים LG/NEC/SONY/PLEXTOR -כרטיסי מסך /BFG/XFX/EVAG/ASUS/GIGEBYTE/GAINWARD/ SAPPHIRE/LEADTEK -מארזים GIGEBYTE/Thermaltake/COMPUCASE /COOLERMASTER /Sunbeam /Lian-Li/ANTEC/ -קרור COOLER MASTER/ARCTIC COOLING/ZALMAN/Thermaltake/ -נגני SANDISK/CREAVITE/IRIVER/APPLE/IDUIO/ MP3/4 -פלאפונים NOKIA/SAMSUNG/Sony-Ericsson/ (יש עוד הרבה נושאים א…

    • 27 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by eli_a2006,

    שלום חברים פעם היה לי אתר של צחוקים כאלה שאנשים אוהבים להפחיד אנשים תמימים שהולכים באמצע הרחוב אני חייב את האתר הזה הוא היה מזה מצחיק. אני יתן דוגמא: אנשים עוברים ברחוב ויענו שוטר אומר להם שברח מגן החיות אריה אז הוא שואל אותם אם הם ראו אז הם אמרו שלא ואז אחרי איזה 4 צעדים מתום השיחה קופץ להם נמר כזה מבובה והם מתים מפחד. תודה רבה לכל העוזרים אלי.

    • 0 תגובות
    • 521 צפיות
  5. כן, כן, מה ששמעתם! ובכן, המטרה שלי היא להגיע למצב שיש לי 3 פרויקטים במחשבים: אקסס, אינטרנט, ויז'ואל בייסיק. (מן הזניח אל העיקרי, בהתאמה) - ואיני בוחל בשום אמצעי על מנת להגיע למטרה זו. לצורך העניין, ועל מנת להשלים בגרויות נוסף החלטתי להקריב באופן מוחלט את חופשת פסח, וגם לטובתי משפחתי התנדבה לצאת לחופשה בחו"ל בזמן שאני אעשה זאת ולאפשר לי להתהלך ערום בבית בזמן שאני שוקד לבגרויות. אין הרבה מה לפרט, אני אשמח מאוד לכל טיפ ועזרה והנחיה שיכולה לקדם אותי, לרבות פרוייקטים שלמים שישלחו למייל שלי, ואני מתחייב לפרסם במסגרת האתר (אם יתאפשר לי, רק שלא ממש נראה לי) או בפורום סיפור אירוטי שבו הגיבור הוא האיש שהכי יקדם אותי בדרך למטרה. אגב, האיש היקר הזה יוכל לבחור את הפנטזיה שלו ואני אנסה…

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by tom123,

    http://www.softlab.ece.ntua.gr/~sivann/pub/swf/may02-smilepop-soapbox4.swf

    • 10 תגובות
    • 817 צפיות
  7. "הם קוראים לו המפלצת" http://news.walla.co.il/?w=/8/888160

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by Guarding angel,

    השאלה בכותרת...

    • 7 תגובות
    • 754 צפיות
  9. חודש או 10 יום?

    • 4 תגובות
    • 889 צפיות
  10. Started by Guarding angel,

    הנה הזדקנתי בעוד שנה,והיום בן [glow=red,2,300]21[/glow]... אני יוצא עכשיו לבלות SO תנו את מלוא איחוליכם... :DJsmile: :anim-jjd: :bigglasses: :alcoholic: :jump1: :nutty: O0 :bunny: :clown: :coolman: :cwm39: :ylsuper: שלכם [glow=red,2,300]Guarding Angel [/glow]

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by avivlevy,

    לפי מה נקבע ה"איכות" של הכדורסל? יש לי 100-150 שקל לכדורסל. מה לקנות? ומאיפה?

  12. Started by Omerole,

    הDVD שההורים שלי קנו לפני שנתיים,בניגוד להמלצותיי,כבר פשוט מראה הכל באיכות תת רמה. אנחנו רוצים לקנות DVD חדש,עד 800 שקל ככה,שיחזיק הרבה זמן,שיהיה DIVX ומחברה טובה. ועוד שאלה,יש מצב גם לוידאו משולב במחיר הזה,אבל שלא יגרע מאיכות הDVD? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 494 צפיות
  13. Started by integral,

    זבל או שאני טועה?

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by lfnuke2,

    משרה 1050#: מתכנת ווב עבור חברה לבניית אתרים דרוש מתכנת ווב מקצועי בעל ידע נרחב בתחומים הבאים: mysql, php, html, css קורות חיים יש לשלוח ל hqs.info@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  15. http://www.helpwinmybet.com

    • 23 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. שלום רב לכל חברי הפורום. אז ככה, אני הולך לתקלט מחר במסיבה של כ-50 איש שהגיעו מהמשלחת לגרמניה. ובנוסף לכל המאגר שיש לי של כל השירים הרגילים שבד"כ מושמעים במסיבות, הייתי מעוניין בהמלצות לשירים בגרמנית. אולי איזה שירים שנחשבים ללהיטים בגרמניה, או שירים מקפיצים בגרמנית. אני חושב שהם ישמחו אם אני אשים להם איזה שיר בגרמנית במסיבה אני יודע שיש פה מס' לא קטן של משתמשים שדיי מבינים בנושא הזה(כל מני שירים בגרמנית), לכן פתחתי את הת'רד הזה בתקווה לקבל עזרה. תודה.

    • 26 תגובות
    • 2.8k צפיות
  17. Started by kinggil,

    זה הולך משהו כזה: you call me crazy tell me all tell me all זה מוזיקה שחורה, שיר מלפני שנה ככה. TNX

  18. Started by topgun,

    אומנם באיחור של יום, אבל אני חושב שמועד ב' בחדוא זה תירוץ מספיק טוב... :-X אניווי, without further delay, יומולדת שמח!!!!11 מזל טוב, שתגיע לקורס מ"כים בלי יותר מדי מכולות, וגם כשתוקעים אותך באיזה חור שאפילו חיזקי לא מכיר, תמיד תזכור שאם אני אחזור להיות תקין אקדמית והכל יעבוד כמו בתכנית - כשאתה תשתחרר, אני רק אתחיל... (מעודד, הא?) :DJsmile: O0 :bunny: וכרגיל, שמנמנים (!!and they're here to stay): :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: +

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by pisee,

    במידה ואני מעוניין לארגן אירוע בייתי עם חברים, כשר לפסח, מה ניתן לעשות? איך מסתדרים ללא בירות וחטיפים? אובד עצות

    • 32 תגובות
    • 2.7k צפיות
  20. קיצר חברה אם ידעתם או לא סיימתי את הגהנום שנקרא בה"ד 13 אחרי 4 חודשים קשים (1 טירונות + 3 קורס) וכרגע אני חוקר מצ"ח רשמי (כן... אני יודע...) אז... שנאו אותי (כל החיילים שנמצאים פה) אבל אני גאה (זה היה גהנום שלא כולם שרדו) ולמי ששואל קבו"ד = קצין בודק מצ"ח = משטרה צבאית חוקרת

    • 91 תגובות
    • 6.2k צפיות
  21. Started by Bose,

    אני מאחורי ההגה (אלוואי). http://video.google.com/videoplay?docid=7829341333908711207&q=bmw+m5&pl=true פשוט מ-ד-ה-י-ם :-*

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by yarl,

    ברצוני לרכוש מחשב נייד מ- 4500 עד ל-5500 מסוג טוב מה הכי כדאי לי והכי טוב בטווח המחירים המצוינים ! המחשב לא מיועד למשחקים כבדים וכוי עבודה + אינטרנט מסמכים אולי משחקים ...! וכמובן אפשרויות הרחבה בבקשה הצעות תגובות

    • 0 תגובות
    • 468 צפיות
  23. Started by gidishual,

    http://fun.walla.co.il/?w=/5/52/551184

    • 0 תגובות
    • 722 צפיות
  24. אהלן, צריך עזרה בזיהוי השיר מקווין ופרי... http://rapidshare.de/files/17409135/Fri-Apr-07-144817-20061.mp3.html חוץ מזה יש מלא שירים בסרט אז אם אתם מכירים זה יהיה מצוין

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  25. Started by Holography,

    יש למשהו שמץ של מושג איך קוראים לשיר הרקע בסרטון הבא?

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות

דיונים חדשים בפורומים