עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני מניח שלכל חברה יש יבואנית אחרת מה שאומר אתר אחר מן הסתם... אז אשמח לקבל תאתרים של היבואניות שמיבאים את החברות הנ"ל

    • 3 תגובות
    • 701 צפיות
  2. Started by מוחמד היהודי,

    http://www.theinquirer.net/?article=32550 OC מוגזם?

    • 6 תגובות
    • 782 צפיות
  3. Started by Green,

    איך אני מצתער שלא הלכתי בסוף נשמע ממש טוב ומרגש עכשיו ב88FM

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  4. Started by overload,

    קודם כל, אחד הקטעים הכי טובים מאחד מהמופעים החדשים יותר של קריס רוק- http://comedy.peekvid.com/s1957/e16445/ ופה יש עוד מלא קטעים של כל מני אמנים אחרים. http://comedy.peekvid.com/ תהנו. אם כבר פרסמו את זה פה, אל תהנו

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  5. זה דחוף חבר שלי הוריד בטעות ספייוואר והוא לא יכול להפטר ממנו והוא לא מצליח להכנס לאינטרנט אם מישהו שמע על תוכנה שיכולה לשחזר את הווינדוס שיגיד ונ.ב הוא גם לא יכול לעשות שחזור מערכת אם למישהו יש תוכנה או משהו שיכול לעזור שיגיד בבקשה תודה רבה מראש :) :) :)

    • 4 תגובות
    • 588 צפיות
  6. Started by Norm4nde,

    אני צריך פלאפון משהו ברמה (לא משנה התקציב) כנראה אני מביא אותו מו"ל אז חשבתי על ה v3x / w900i אבל אם יש יותר טובים אשמח לקבל =)

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שלום לכולם!! לפני יומיים קניתי את הפלאפון הנ"ל וניסיתי להעביר אלייו שירים דרך האיטונס במחשב..התקנתי את התוכנה הנילויית של מוטורולה ועקבתי אחרי ההוראות להתקנת המכשיר. לאחר מכן חיברתי את המכשיר למחשב..המחשב זיהה אותו ואחר כך האייטונס והתוכנה התחילה לעדכן אותו..אין לי מושג איך העברתי 33 שירים ומאז אני לא יכול להעביר עוד..כל פעם שאני מחבר את המכשיר האייטונס מעדכן אותו ומנתק אותו ככה שאין לי הזדמנות להעביר שירים כמו באיפוד שיש לי.. אם אני גורר שיר לסמל של הפלאפון בתוכנה יש סמל של אין כניסה.. מקווה שהייתי ברור.. תודה..שמעון

    • 11 תגובות
    • 888 צפיות
  8. Started by ROTFL,

    הראשונה מסוגה? מוצרים כאלו קיימים בשוק מעל שנה - למה לא לבדוק לפני שאתם טועים ומטעים (לא שלהטעות את YNET זו כזו חוכמה): http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3265648,00.html

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  9. אני יאבל , יש לי איזה כמה דקות ככה לכאלה , הייתי ... הממ ... איפה לא הייתי , עכשיו אני בעבודה , ולא נראה לי שיש מוסד קיים שיוכל להכיל אותי .

    • 7 תגובות
    • 839 צפיות
  10. Started by Coca Cola,

    ביום שישי 23.6 יש בגרות בלשון, מה שאני לא יודע זה באיזה שעה. אז באיזה שעה? תודה

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by UltraWaveMUSA,

    זהווווו סיימנו עוד שנה!! [יש כאלה שסיימו בכלל אבל הם נדפקו כי יש להם עכשיו צבא... :-P ] כמה קיבלתם, מה קיבלתם??? בואו נשווה ביחד תעודות [ ] אני קיבלתי בתעודה של יא' ממוצע 86.5... דיי התבעסתי אבל חפיף... זה לא נכנס לתעודת בגרות.. מתמטיקה - 5 יח' מחצית ב' - 90 ספרות הגישו אותי על 90 כימיה 5 יח' - סופי 95 משפטים 5 יח' [לא הכניסו לי לתעודה ציון :-\ אפילו שיש לי 90] אנגלית - מחצית ב' 90 הציונים הכי גרועים : תעבורה - 75 [עשיתי את המבחן לפני שלמדתי לתיאוריה ] היסטוריה - 60 [אל תשאלו...] מקווה שהלך לכם טוב!!!

    • 69 תגובות
    • 3.9k צפיות
  12. 1-ירושלמים 2-קיבוצניקים 3-אנשים מהדרום 4-צפונים

    • 9 תגובות
    • 849 צפיות
  13. Started by kinggil,

    שלום, יש לי את הזבל הישן הזה סמסונג 514 של אורנ'ג , עכשיו צריך להתקשר לפעמים 3 4 פעמים עד שהפלאפון באמת מתקשר בכלל. לא שווה לתקן אותו גם ככה הוא בטח עולה איזה 100 שקל. אני צריך משהו זול וחשבתי על נוקיה 3100 כדאי? וראיתי גם משהו קצת יותר טוב סמסונג 944

    • 8 תגובות
    • 823 צפיות
  14. מחר אני אמור להתייצב בתל השומר למבדקי צוות אוויר.בטופס זימון כתוב:"...תהליכי המיון לצ"א מתבצעים במקביל להשתתפות ביום שדה." יהיה איזה מבדק כושר גופני מחר? אם כן אני לא אעשה את הריצה שלי היום (ולכן זה כזה דחוף כי כבר מאוחר)

    • 29 תגובות
    • 2.6k צפיות
  15. Started by DCAG,

    אתמול בתערוכת computax, יום רביעי ה-21 לחודש: הגעתי לשם באחת בצהריים, לא הייתה בעיה להיכנס עם שם של חברה בדויה, מקצוע בדוי (ואבא ליד) ולומר שאני בן 18+, הגברת בהזמנות שאלה אותי שוב אם אני באמת בן יותר מ-18... טוב.. לא! אבל היא לא צריכה לדעת את זה. ת'אמת, לא היה משהו מיוחד... הכל לא חדש ולמעשה די משומש. היו 2 מעבדות שהיציגו שטוענות כי הן נותנות שירותי שחזור מידע והצלת שירותי מחשב שאפילו אם לחצנו format c: Yes!!! הן תוכלנה להציל מידע שנעלם . היו tabletPC של FLYBOOK (? שהוציאו הרבה קיטור ועשן . העמדה של קריאייטיב הייתה די רחבה ומאוד מרשימה עם הדגמה של מקלדת שנשלפת מתוכה אורגנית. סביב בנדא מגנטיק (BENDA) הייתה התקהלות רבה, טוב, לא פלא! הם הציגו ומכרו מוצרים של סילבר-ל…

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  16. Started by Asusman,

    היי, מישהו שלח לי איזה קליפ הזוי מיוטוב, בקיצור.. http://youtube.com/watch?v=ok67V1bIGG4 בסוף הקליפ הזה יש כתוביות. בזמן הכתוביות יש איזה שיר ישן ל 2-3 שניות, מישהו יודע איך קוראים לו?

    • 0 תגובות
    • 504 צפיות
  17. Started by מוחמד היהודי,

    הפזמון ולדימירסקי צינטרל... וטר סוירני(רוח צפונית..) שר אותו אחד שם סוג המוסיקה זה שנסון שיר די ישן אבל מאוד טוב.... מי שיודע איך לרשום שיגיד לי

  18. Started by UltraWaveMUSA,

    איזה שירים יש לגיטרה לשבת מסביב למדורה ולשיר? חיפשתי ישראלים באתר MP3 אבל הם לא מתאימים... כמובן שאני מדבר רק על אקורדים ולא על טאבים [ובטח שבטח על גיטרה קלאסים ולא חשמלית ]

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. עד היום לא הבנתי למה סגרו את הפורומים החשובים האלה. זה נורא שאי אפשר להגיב/לפרגן/לבקר על כתבות וחדשות באתר. וגם על האתר עצמו. למה לא לשתף את דעותיי עם כל חברי הפורום (אחרי הכל, זה פורום!), ובמקום זאת לפנות למנהלים בהודעה פרטית? לדעתי זה טיפשי. אנא הצביעו "כן".

    • 5 תגובות
    • 652 צפיות
  20. הייתה הופעה ממש טובה, סט שלם של שעה וחצי בערך עם כמה טראקים מהאלבום החדש!

    • 32 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. הבנאדם לא יודע לדבר עברית. יש לו יותר טעיות מתינוק בן שנה. הוא לא מוסיף שום דבר חדש. על כל מהלך טוב הוא אומר " מהלך מצויין" ובלי להוסיף שום הסבר נוסף. לפעמים זה נשמע כאילו הוא מקריא מדף שמישהו כתב לו כדי שלא יעשה פדיחות. בקיצור.... נימני תחזור לתל-אביב. ויפה שעה אחת קודם

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. מה שצריך לעשות זה פשוט להרשם וללחוץ על מיכל מיני לינקים של פרסומות לקרוא מיילים .....למי שרוצה כמה ג'ובות מהצד מומלץ ***

  23. Started by Milford Cubicle,

    תרפפ"ו. אותה שנה מסתורית שנמצאת איפה שהוא בין "פעם" לבין "פעם ממש מזמן". האמנם? האם מישהו באמת ישב פעם וחישב מתי הייתה שנת תרפפ"ו? מסופקני. לפיכך, התחלתי לחשב מתי הייתה שנת תרפפ"ו. היום אנחנו בשנת 2006, שנת תשס"ו. איך הופכים משנה עברית לשנה לועזית? מחשבים בגימטריה את הערך של השנה העברית ומוסיפים 1240: תשס"ו=(ת=400)+(ש=300)+(ס=60)+(ו=6)= סה"כ 766. נוסיף 1240 = שנת 2006 לספירה. עכשיו, שימו לב לתגלית המאה: תרפפ"ו= (ת=400)+(ר=200)+(פ=80)+(פ=80)+(ו=6)= 766. נוסיף 1240 = שנת 2006 לספירה (!). המסקנה: במשך שנים הטעו אותנו. תרפפ"ו זה לא אז, זה היום!!!

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. Started by alergic,

    מישהו יודע איך שמים ניקוד (סגול,צירה וכו) בWORD ?

    • 6 תגובות
    • 655 צפיות
  25. http://rapidshare.de/files/23566747/ANATOMY.wma.html http://rapidshare.de/files/23566899/00_MC____ue.mp3.html http://rapidshare.de/files/23566963/A-EURO_1.wma.html יש לי עוד קטעים את תאהבו אני אעלה עוד...

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים