כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
זה דחוף חבר שלי הוריד בטעות ספייוואר והוא לא יכול להפטר ממנו והוא לא מצליח להכנס לאינטרנט אם מישהו שמע על תוכנה שיכולה לשחזר את הווינדוס שיגיד ונ.ב הוא גם לא יכול לעשות שחזור מערכת אם למישהו יש תוכנה או משהו שיכול לעזור שיגיד בבקשה תודה רבה מראש :) :) :)
-
- 4 תגובות
- 589 צפיות
-
-
????? כמו ראש העיר החליט למנות את משה לנשיא נראה לי שזה פיעל אבל אני לא בטוח (שורש מנה נכון?)
-
- 29 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
אני מניח שלכל חברה יש יבואנית אחרת מה שאומר אתר אחר מן הסתם... אז אשמח לקבל תאתרים של היבואניות שמיבאים את החברות הנ"ל
-
- 3 תגובות
- 702 צפיות
-
-
כפי שידוע לכם היום ההופעה של רוג'ר ווטרס מהפינק פלויד אני אישית לא הולך כמו שאתם רואים אבל אני מכיר הרבה אנשים שכן הולכים[אני אישית הולך להופעה של דפש מוד ב3.8] נמכרו להופעה כ50 אלף כרטיסים ולפי הכתבה הזאת: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3265979,00.html הכבישים עמוסים אני אשמח אם מי שיחזור מההופעה ירשום פה איך היה
-
- 38 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היי! אני דיי רוצה להתחיל לשחק פוקר על כסף אמיתי... אני כרגע משחק בWPOKER.COM ... הממשק שם מדהים, לדעתי!! ממש נוח. (ממש לא אהבתי את אוורסט פוקר, פרטי פוקר, פוקר רום, סידי פוקר ועוד כמה שניסיתי!) poker stars עוד איכשהו בסדר אבל גם לא ממש נוח אני הולך להפקיד איזה $10 לאתר פוקר מקוון אבל האתר שאני הכי אוהב(WPOKER כמובן) מציע בונוס לא ממש אטרקטיבי לכן, אני מבקש את עזרת מי שמבין בדבר למצוא אתר אינטרנט עם תוכנה עם ממשק מדהים ונוח כמו של WPOKER.COM שיציע בונוס אטרקטיבי..(כמו $25 דולר חינם על הפקדה ראשונה, או 100% בונוס על הפקדה ראשונה וכו'..). תודה רבה רבה לכל העוזרים!!!!
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך פלאפון משהו ברמה (לא משנה התקציב) כנראה אני מביא אותו מו"ל אז חשבתי על ה v3x / w900i אבל אם יש יותר טובים אשמח לקבל =)
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני יאבל , יש לי איזה כמה דקות ככה לכאלה , הייתי ... הממ ... איפה לא הייתי , עכשיו אני בעבודה , ולא נראה לי שיש מוסד קיים שיוכל להכיל אותי .
-
- 7 תגובות
- 840 צפיות
-
-
חברה , רציתי להמליץ לכם על סרט שראיתי לא מזמן . הסרט נקרא V For Vendetta , הסרט לא חדש כל כך 2005 , אבל לא זכור לי שהוא הגיע לארץ. בסרט מדובר על תקופה חדשה בעתיד הלא כל כך רחוק , שארה"ב נמצאת בעיצומה של מלחמת אזרחים שהרסה את מקומה של ארה"ב כמעצמה עולמית , אנגליה ככל הנראה גם לקחה חלק במלחמה , ובמקום דמוקרטיה בריטית גאה קמה לה דיקטטורה אכזרית האוסרת על גילויי תרבות מוחצנים חוץ מכמה תוכניות טלוויזיה הזויות ברוח הדיקטטורה. שהמהפיכה התחילה הממשל הבריטי עבד על נשק יום הדין , מדובר על נשק ביולוגי חזק שישמש כנגד אויבי מדינה הבריטים החליטו להשתמש בנשק זה על עמם , וכך ליצור פחד שיביא להשלטה מוחלטת של הדיקטטורה , או לפחות זה מה שאני הבנתי. פה בעצם נוצר גיבורנו העטוי במסיכה "V" …
-
- 32 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
למי שקרא היום את מוסף הכלכלה של ידעות אחרונות - ייתכן ונתקל בידיעה על פיטורי 1200 עובדים וסגירת חטיבת הייצור של לגו בארה"ב. בתחתית הכתבה ניתן לראות תמונה של מארז לגו סטנדרטי, ומתחתיו הכותרת - צילום יח"צ. את קוד המוצר ניתן לראות בבירור בתמונה - 6773. למראית עין התמונה נראתה לי מוזר - בעיקר מכיוון שאינני זוכר שום דגם כזה. חיפוש מהיר באינרטרנט גילה את מקור התצלום - http://www.othervoices.org/2.1/feinstein/auschwitz.html אין לי מושג כיצד הם הצליחו למצוא את התצלום הזה, ולמה בחרו דווקא את התצלום הזה אבל בהחלט מדובר בבחירה אומללה מתוך חוסר טעם (או חוסר הבנה) ולזה קוראים עבודת יחסי ציבור משכנעת
-
- 25 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
כבר הרבה זמן תיכננתי על הסקר הזה. זה מאוד מעניין אותי כי במפגש לא ראיתי הרבה משתמשים עם משקפים אבל לפי ההגיון לרוב המשתמשים אמור להיות משקפים(כי אנחנו "חרשני מחשב") בכל מקרה לצערי יש לי משקפים :'( ולמזלי לפעמים אני שם עדשות
-
- 61 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
1-ירושלמים 2-קיבוצניקים 3-אנשים מהדרום 4-צפונים
-
- 9 תגובות
- 850 צפיות
-
-
אתמול בתערוכת computax, יום רביעי ה-21 לחודש: הגעתי לשם באחת בצהריים, לא הייתה בעיה להיכנס עם שם של חברה בדויה, מקצוע בדוי (ואבא ליד) ולומר שאני בן 18+, הגברת בהזמנות שאלה אותי שוב אם אני באמת בן יותר מ-18... טוב.. לא! אבל היא לא צריכה לדעת את זה. ת'אמת, לא היה משהו מיוחד... הכל לא חדש ולמעשה די משומש. היו 2 מעבדות שהיציגו שטוענות כי הן נותנות שירותי שחזור מידע והצלת שירותי מחשב שאפילו אם לחצנו format c: Yes!!! הן תוכלנה להציל מידע שנעלם . היו tabletPC של FLYBOOK (? שהוציאו הרבה קיטור ועשן . העמדה של קריאייטיב הייתה די רחבה ומאוד מרשימה עם הדגמה של מקלדת שנשלפת מתוכה אורגנית. סביב בנדא מגנטיק (BENDA) הייתה התקהלות רבה, טוב, לא פלא! הם הציגו ומכרו מוצרים של סילבר-ל…
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
http://www.theinquirer.net/?article=32550 OC מוגזם?
-
- 6 תגובות
- 783 צפיות
-
-
קודם כל, אחד הקטעים הכי טובים מאחד מהמופעים החדשים יותר של קריס רוק- http://comedy.peekvid.com/s1957/e16445/ ופה יש עוד מלא קטעים של כל מני אמנים אחרים. http://comedy.peekvid.com/ תהנו. אם כבר פרסמו את זה פה, אל תהנו
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
הפזמון ולדימירסקי צינטרל... וטר סוירני(רוח צפונית..) שר אותו אחד שם סוג המוסיקה זה שנסון שיר די ישן אבל מאוד טוב.... מי שיודע איך לרשום שיגיד לי
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
איזה שירים יש לגיטרה לשבת מסביב למדורה ולשיר? חיפשתי ישראלים באתר MP3 אבל הם לא מתאימים... כמובן שאני מדבר רק על אקורדים ולא על טאבים [ובטח שבטח על גיטרה קלאסים ולא חשמלית ]
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ביום שישי 23.6 יש בגרות בלשון, מה שאני לא יודע זה באיזה שעה. אז באיזה שעה? תודה
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
עד היום לא הבנתי למה סגרו את הפורומים החשובים האלה. זה נורא שאי אפשר להגיב/לפרגן/לבקר על כתבות וחדשות באתר. וגם על האתר עצמו. למה לא לשתף את דעותיי עם כל חברי הפורום (אחרי הכל, זה פורום!), ובמקום זאת לפנות למנהלים בהודעה פרטית? לדעתי זה טיפשי. אנא הצביעו "כן".
-
- 5 תגובות
- 653 צפיות
-
-
הראשונה מסוגה? מוצרים כאלו קיימים בשוק מעל שנה - למה לא לבדוק לפני שאתם טועים ומטעים (לא שלהטעות את YNET זו כזו חוכמה): http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3265648,00.html
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
http://basshunter.m0o.eu/anna/index_en.php קליפ שווה
-
- 18 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
היום קיבלתי תאריך סופי של הגיוס, נדחה לי הגיוס מ-23 ל24 ביולי. הפרופיל שלי 72, אפשר לדעת לפי התאריך אולי לאן מגייסים ? עריכה: הוסף לינק למידע לגבי תאריכי גיוס ויחידות. קרדיט לMani על הלינק. http://yehida.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4668&sid=d04834b1a22954820b49d78e406bfebc
-
- 57 תגובות
- 3.2k צפיות
-


