כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://www.soldout.co.il/site/Site_DynamicIndex.asp מישהו שמע או נכנס לאתר המטורף הזה אם מחירים מגוחכים מה שאני רוצה לדעת זה אם מישהו קנה שם וזה אמין?
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מתכנן ללכת ללמוד אתהקורס הזה של מיקרוסופט ורציתי לדעת איזה אפשריות יש לי בעתיד במידה ואני עושה את הקורס הזה יש לי כמה שאלות: 1.איזה אפשריות לעבודה יש, לאן לוקחים אנשים אם תארים כאלה ממיקרוסופט בדרך כלל איזה סוגי עבודה? 2.האם זה משתלם ללמוד את הקורס הזה, או שיש אפשריות אחרות שיותר טובות חוץ מ(אוניברסיאות וכאלה ,תואר ראשון )שזה אני יודע שזה יותר עדיף. אם יש לכם עוד דעות משלכם על הקורס אשמח לדעת.
-
- 130 תגובות
- 8.9k צפיות
-
-
לוקחת מטריצה ו הופכת אותו בסיס בודקת תלות לינאית ...יש משהו כזה משהו פשוט .
-
- 13 תגובות
- 991 צפיות
-
-
לכבוד חברי פורום HWZone הנכבדים. הנדון: הפרעה נפשית חמורה שהנני סובל ממנה חברי פורום יקרים, אני מבקש ממכם את ייעוצכם למצבי הקשה. אני סובל מהפרעה נפשית קשה. כבר שנים רבות ולא מצליח להיפטר ממנה בכוחות עצמי. מצבי הקשה הוא כדלקמן: מג'סטיק 12 שולטים בי באמצעות אמצעי היפנוזה ושליטה מוחית. אני לא מצליח לשלוט באופן עצמאי בפעולותי פרט לכ-10-15 דקות ביום, בהן אני משתמש כרגע כדי לכתוב הודעה זו. מג'סטיק 12 סידרו אותי כך: יום אחד קיבלתי מכתב בדואר המודיע על כך שזכיתי בטלוויזיה פלסמה ועלי ללכת לאסוף אותה במיקום מסוים. הגעתי למיקום זה אך זה היה מחסן ישן וריק. כאשר התכוונתי לצאת מהמחסן, ראשי חטף חלחלה ואיבדתי הכרה אחר שניות אחדות. אני לא יודע כמה זמן לקח עד שהתעוררתי, אבל כשהתעוררתי מצאת…
-
- 30 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
זימנו אותי לצבא ב6.7 [זה אחרי שהייתי בצו ראשון] אבל באותו תאריך יש לי יום עיון באוניברסיטה ואני חייב ללכת לאוניברסיטה!!! אני לא מתכוון ללכת... נראה אותם מכריחים אותי [שיגידו תודה בכלל שאני מתנדב] הקטע הוא שאמרו לי שאני חייב להגיע כי זה מאוד חשוב [רק פעם ב... בלה בלה בלה... קיצר חפירות] והסכמתי. זאת לפני שהתברר לי שבאותו תאריך יש לי את היום עיון באוניברסיטה. לאן אני אמור להתקשר להודיע? לא השאירו לי מספר טלפון, לא השאירו פרטים..[חוץ משעה] לא השאירו לי כלום! רק אמרו וניתקו. תודה מראש. :-*
-
- 6 תגובות
- 671 צפיות
-
-
את מכירים אולי מקומות כאלה שמוכרים המון סיכות יחידה כאלה למינהם... ריקושט ניסיתי אין להם...
-
- 3 תגובות
- 868 צפיות
-
-
היי. כרגע אני חייב שמשרת בבסיס סגור ואני כנראה אצא על 45 נפשי מהבסיס אני מש"ק שלישות באותו בסיס ואני מ-א-ו-ד רוצה להמשיך להישאר בתפקיד ו-ל-א ! ! ! להפוך לעובד כללי. ! ! ! מאחר והפרופיל שלי אמור להתעדכן ל 45 נפשי עוד כ 3 שבועות בערך אני חושב שזה ראוי שאני אנסה כבר עכשיו להשפיע על השיבוץ שלי אני לא ! רוצה להגיע לבסיס ולהיות עובד כללי ואז לעשות בלאגן ודברים כאלה בשביל לנסות להגיע לתפקיד. זה רע. אני רוצה כבר עכשיו לארגן את זה שאני אוכל להגיע לבסיס להיות משק שלישות לנסות לקבל חריג בסעיף נפשי שבו אני אוכל לצאת לקורס מש"קי שלישות וככה אני אצא לבסיס החדש אהיה משק שלישות ואז אצא לקורס במקום לקבל עובד כללי ואז די לאבד את הסיכוי לחזור להיות משק שלישות. קורס משק"י שלישות הוא קורס של…
-
- 17 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
-
בזמן האחרון אני דיי מתעסק ורואה המון סרטים (במחשב בעיקר) ועוד לא מצאתי את הסרט שיקרע אותי ממש לאורך כל הסרט.. אני בטוח שאתם ראיתם אחד כזה טוב... תנו לי שם של אחד בקשה..(רק שלא יהיה סוטה..) ראיתי את "לדפוק חתונה" הוא היה די בסדר אבל זה לא היה בדיוק קומדיה בשבילי.. בבקשה להביא את שם הסרט בעיברית ובאנגלית תודה רבה
-
- 111 תגובות
- 10.3k צפיות
-
-
יואוו אני כל כך לא רוצה תותחנים, אני פרופיל 72 ושלחו לי היום מכתב שאני בתותחנים ותאריך הגיוס 6.8, מה אני עושה בבקשה ברי ניסיון לתת תשומת לב! תודה מקרב לב !
-
- 34 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
מצטער אם כבר פירסמו את זה... לא מצאתי בחיפוש... http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting.php
-
- 11 תגובות
- 807 צפיות
-
-
משהו שקשור לכדורסל וכו' (לא חייב מהארץ..אבל אם מהארץ אז מכבי תל אביב) שיהיה משהו בשחור לבן (לא חייב) תמונה לדוגמא: http://www.tattoosales.com/TattooFullView.aspx?productID=4440
-
- 7 תגובות
- 769 צפיות
-
-
-
אז כנסו לפה ותעלו את מונה הכניסה ל-5 מיליון http://www.net-guides.org/soccerbet/ ותראו אותה רצה ערומה בגמר המונדיאל http://www.sonjaswette.com/tanga.jpg ולהפיץ לכל מי שאתם מכירים כי המונה עולה לפי כניסות IP, אי אפשר לרמות את המונה.
-
- 48 תגובות
- 7.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3268912,00.html למי שלא מבין זה איכות חראה הם באמת חושבים שאנשים שקונים סרטים באיכות שאני אפילו לא מוכן ליראות בחינם יקנו סרטים אם לא יהיה פירטיות? למעשה אני מעדיף אפילו ליראות כוכב נולד או אודטה מאשר ליראות סרטים באיכות כזות -טוב זה היה הגזמה
-
- 10 תגובות
- 915 צפיות
-
-
שלום הייתי מאוד מאוד רוצה לקבל הזמנה לTORRENT LEECH תודה רבה מאוד למי שמביא ויהיה גבר
-
- 4 תגובות
- 482 צפיות
-
-
<p><p><p><p><p><p><p><p><p><p><p><p><p>שלום,</p><p>יש לי נוקיה 6100 הבעיה אצלו החלה היום הוא נדלק לשניה עד שאפשר להכניס את הקוד ואז נכבה, האם למישהו קרתה את הבעיה הזאת והוא יודע איך לפתור אותה?</p><p>ועוד שאלה איפה אני יכול להוריד תוכנה שיכולה לעשות FLASH למכשיר ומאיפה אני מוריד את גרסאת ב FIRMWARE?</p><p> תודה</p></p></p></p></p></p></p></p></p></p></p></p></p>
-
- 0 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שמעו לא ישנתי כל הלילה בגלל כאבים ברגליים כאילו כאבי גדילה אבל הפעם זה ממש ממש חזק וכואב יותר מתמיד מה לעשות???? :'(
-
- 28 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי אני מתכנן לצת לטיול ארוך בעוד חודשיים רציתי לדעת מחברה שעשו טיולים כאלו איך הם שמרו על הדברים שלהם כי הבנתי שגונבים שם הרבה ואני אלך עלי שם עם הרבה כסף ומצלמה דיגיטלית ופלאפון ויכול להיות אפילו מחשב נייד (12") גם משקפי שמש יכול להיות ואולי שעון וכמובן כל הדברים הרגילים (בגדים וכו) חשוב לציין שאני בחיים לא איבדתי כלום ואני שומר על הדברים שלי ממש טוב בקיצור על מה אתם ממליצים ואיזה איצות שימושיות יש לכם תודה רבה
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני בבעיה ... אני מעשן כבר בערך 6 שנים ואני בן 15 ומגיל 9 אני מעשן בערך 10 סיגריות ביום .... אני רוצה להפסיק עם זה ולקחת את עצמי בידיים כי זה גם כסף וגם מספיק לי ה 6 שנים שעישנתי אני יודע שזה מזיק והכול אבל קשה לי להפסיק אז מי שיכול לעזור לי שיעזור לי בבקשה אני וחברה שלי ניפרדנו ומאז אני התחלתי לשתות פה ושם לא ממש רציני אולי בירה ביום פפעם בשבוע רבע בקבוק וודקה וכאלה... גם מי זה אני רוצה לצאת למה מכניס אותי למצבי רוח לא משהו ועוד בעיה שלא למדתי ואין אני פשוט חייב ללמוד כי אין ממש מי שיעזור לי בחיים שאני יגדל אין לי איזה אבא עשיר או משפחה עשירה וקיצר אני עולה ל ט' ולא למדתי עד עכשיו ממש ועכשיו אני רוצה לקחת את עצמי בידיים אבל קשה לי קיצר רציתי לשתף אותכם בבעיות שלי ואולי…
-
- 42 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
תנו לי בבקשה המלצות לטראנסים ודאנסים מלודיים
-
- 10 תגובות
- 830 צפיות
-
-
אם מישהו פה קנה מהם מחשב שיגיד לי בבקשה איך השירות שלהם וכל זה ואיך החלקים שלהם שמעתי שבסניף חיפה קנו מהם חלקים והם הביאו חלקים לא טובים ועבדו על אנשים...אם מישהו פה קנה מהם מחשב שיגיד לי בבקשה איך הם פשוט אני מתכוון לקנות מהם מחשב ב-8500 אז חשוב לי לדעת איך הם....תודה רבה מראש
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
חזרתי מהקרנת הטרום בכורה... ויש לי להגיד מילה אחת וואו! הפעם המפיקים והבמאים של הסרט התעלו על הקודמים וסוף כל סוף יצא להם משהו טוב... באמת טוב... המשחק טוב הנסיעה סוף כל סוף הם לא מגיעים למהירויות אסטרונומיות.... וגם מכיוון שהסרט מצולם בטוקיו אז המהירות היא בקמ"ש... ;D :yelclap:
-
- 29 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום לכולם וערב טוב... מחר אני עובד בראשל"צ, ואני רוצה לתכנן את המסלול עבודה שלי בשביל לסיים מהר.. בשביל זה אני צריך מפה באינטרנט (אני אדפיס אותה) שמראה את מספרי הרחובות (דוגמא: דוד רמז 10, דוד רמז 15). הדילוגים במספרים לא משנים, העיקר שיהיו מספרים. אם מישהו יכול למצוא לי או מכיר מפה כזו, אשמח אם תתנו לי פה קישור.. בתודה, אודי.
-
- 0 תגובות
- 485 צפיות
-


