כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
A Matter of Life and Death אחלה אלבום לאלו שאוהבים את מיידן (ויש פה כמה כאלו) ומטאל בכלל, ממש מומלץ! [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 679 צפיות
-
-
היי אני חולה על רכבות ערים איתי לפני חצי שנה ב sixflags פארק של רכבות יש שם את הרכבת הכיי טוב בעולם Kingda Ka גובה 550 feet =170 מטר מהירות 128 מיל 205 קמש קישור http://www.sixflags.com/parks/greatadventure/Rides/index.html מה אתם חושבים ?
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
-
-
- 42 תגובות
- 26.3k צפיות
-
-
איך אמר JAY-Z I LOVE GIRL'S GIRL'S GIRL'S ;D (אזהרה נא לקחת מגבון או כול "אביזר" שיעזור לכם לנקות את הריר מהפה....)...והכי חשוב תהנו.... http://www.techpowerup.com/reviews/GamesConvention06/Girls/1
-
- 22 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://www.dumpalink.com/media/1156155796/Who_Wants_To_Be_A_Millionaire_Winner חחח תראו את הקטע איזה מלך הוא.
-
- 23 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
סוף סוף יצאו , שלי (כיתה יא') ציונים סופיים .. תנך - 85 (חרא..) מתמטיקה (5) - 91 היסטוריה - 96 אנגלית - 88 (רק בגלל איזה עבודה שהורידה לי ציון הגשה ל80 , בבגרות עצמה קיבלתי 96..) :] חח סתם רציתי לדעת אם מישהו פה גם מעוניין לחלוק את הציונים שלו/ה
-
- 8 תגובות
- 705 צפיות
-
-
אם מישהו יכול לפני שיעיפו אותי מהאתר לשלוח לי לאימייל (LiorP23: ובאמת חשבת שאני אשאיר ככה?) הזמנה לאתר שכתבתי בכותרת אני יודה לו... ואם אתם רוצים אפשר גם על הדרך לאתר superrtorrents תודה ;D
-
- 7 תגובות
- 754 צפיות
-
-
היום סיימתי לראות את PRISON BREAK וממש ממש ממש אהבתי אותה , המתח הרגע אותי (מזל שכל ה22 פרקים כבר היו על המחשב ולא הייתי צריך לחכות) בכל אופן אני מחפש משהו בסגנון הזה של PRISON BREAK לא יודע אם מבחינת הרעיון של מישהו שבורח מכלא אלה יותר מתח, אבל לא סתם משהו שבאמת מענין גם אהבתי תסופרנוס -מחכה לחלק השני של העונה השישית, אז גם דברים בסגנון שלו בעיקרון אני לא ממש ראיתי סדרות עד עכשיו בגלל שהם לוחקים הרבה זמן ,אבל פשוט PRISON BREAK הטריף לי תצורה , חוץ מהסוף שזה היה סתם בשביל שיהיה עוד עונה אני חושב על להוריד אבודים אבל זה סתם נשמע לי קיצטשי כזה על כמה אנשים שמתרסקים על אי ופתאום מתגלים כמה סודות דפוקים ויש מזימות אחד נגד השני(הכל הבנתי מהפרסומות שעליהם...),אולי אם תתנו לי הס…
-
- 44 תגובות
- 3k צפיות
-
-
-
תראו http://my.area.co.il/view.php?siteid=46044&jet=page&menuid=210242 :o מה הסיכויים ? צרוף מיקרים אה
-
- 14 תגובות
- 892 צפיות
-
-
זה כמו נמלטים רק באי, משהו כזה בערך מתי מתחילה העונה השלישית?
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חחח מישהו יודע מה זה? ג'ל קצף? מה עושים איתו? רשום לגוף ולשיער
-
- 3 תגובות
- 778 צפיות
-
-
העתקתי והעברתי מספרי אנשי קשר מהפלפון ויצא ככה שרוב האנשי קשר מופיעים לי בסימני שאלה איך אני יכול לשנות את זה
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
איך אני מעלה את זה לאתר שלכם: חתימה ויזואלית (תמונה) מוגבלת לגודל של 300x100 פיקסלים, ולמשקל של 30KB לכל היותר ואת זה איך אני מעלה? ה-Avatar (התמונה מתחת לשם) מוגבל לגודל של 125x150 פיקסלים, ולמשקל של 30KB לכל היותר.
-
- 2 תגובות
- 539 צפיות
-
-
-
-
היי חברה רציתי לשאול אותכם אם אתם מכירים איזו תוכנת שיתוף קבצים או אתר, שיש שם בעיקר שירים וקטעים נדירים כגון הרשימה הבאה : 1. Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin remix) 2. Eric Prydz vs. Pink Floyd - Proper Education 3. Oxia - Domino (Kompakt) 4. Jody Wisternoff - Nostalgia (Remix) (In Charge Records) 5. Antidote - Transcentral (Banshee) 6. FUTURE FAVORITE: Above & Beyond - Tri State (Frase remix) 7. Black Pearl - Bounty Island (DJ Shah San Antonio Harbour remix) (Armada) 8. Optik - Claim (Banshee) 9. TUNE OF THE WEEK: Marco V. - Any Better, Or... (In Charge Records) 10. 4 Strings - Mainline (4 Turntables Remix) (Spinnin) 11. Sophie Sugar - Fallen Too Far (Armada)…
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
מצטער אם זה לא הפורום, אנא העבירו במידה ולא :-)
-
- 1 תגובה
- 519 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש שולחן פינג פונג/טניס שולחן INDOOR ורציתי לשאול את האנשים החכמים שבפורום: מדוע אני רואה שולחנות ב 800 שקל וכאלו ב- 1600 שקל של STIGA . מה ההבדל? נ.ב- שמתי לב לזה שב-יקרים יותר הלוחות עבים יותר. תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עבדתי בחופש שבוע ויש לי בערך 1200 שקל... חשבתי לקנות PS2 או XBOX... אין לי ממש מה לעשות עם הכסף, המחשב שלי בסדר, בגדים אני מאורגן... אתם חושבים שכדאי? הנה כמה דילים שמצאו חן בעיני http://www.gamestation.co.il/product.asp?productid=42 http://www.gamestation.co.il/product.asp?productid=53 לפי מה שאני יודע בXBOX המשחקים יותר איכותיים, אבל לסוני הרבה יותר נפוצים ויש יותר.... (לא שאני אומר שלסוני יש משחקים מעפנים! יש מצוינים!) אז תעזרו לי... ולא בא לי לחסוך עכשיו כי הרוחתי ולא תהיה לי הזדמנות לעבוד עד לחופש הבא אז אני רוצה להנות מהכסף שהזעתי בשבילו! תודה
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, שמעתי בחדשות שמתחילים ב 3/9 האם זהו גם תאריך של תחילת שנה ב מכללות/אונברסיטאות?
-
- 2 תגובות
- 558 צפיות
-
-
קבלו את מקלדת ה Razr עם תמיכה ב Zune של מיקרוסופוט אני חייב לציין שאחרי כל המוצרים הנלווים שראיתי לנגננים (בעיקר ל ipod ), זהו היפה ביותר אפשר לראות בתמונה גם את העכבר המשותף להם בצד ימין
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-


