עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by urich,

    אין לי גרוש על התחת ואני יחכה עוד כמה שנים טובת למחשב חדש בינתיים אין לי שום דבר שאפשר לשחק עליו (laptop ישן שלא טוב למחקים + מחשב ענתיקה pentium 2) לכן אני קונה קונסולה שחוסכת לי מסך וכמה אלפי שקלים. אני מתלבט בין ps2 בין xbox היןם גם לxbox יש הרבה משחקים והקונסולה סורדת בכל מקרה היא אמורה להיות יותר טובה מהps2 עכשיו מה אתם אומרים יותר כדי כשכסף הוא שיקול עיקרי.

    • 28 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. http://www.hl2fallout.com/forums/index.php?showtopic=4221&st=0entry76575 יודעים מה זה אומר!! איזה כייף! ( אפשר להפוך את זה לדיון הרשמי של HL2

    • 30 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. Started by Delux,

    :'(

    • 11 תגובות
    • 2.4k צפיות
  4. Started by aviel3634,

    אחרי תקופה ארוכה שלא העלתי סרטון מונטאג' חדש שלי במשחק battlefield 4אני מקווה שתאהבו ותרשמו לי בתגובות אם אהבתם או לא ואם כן אתם מוזמנים לתת לייק ואם אתם חדשים ולא מכירים אותי אתם מוזמנים להרשם אז קחו לכם שתייה קרה תשבו בנוח וצפייה מהנה , גווד נייט

    • 3 תגובות
    • 2.4k צפיות
  5. תוכנה להאצת ביצועי מחשב לפני משחק - מבצעת HOLD לכל ה PROCESS במערכת ! חינמית ממליץ בחום http://www.iobit.com/gamebooster.html

    • 3 תגובות
    • 2.4k צפיות
  6. Started by tomllic,

    אחרי שאשכול "הבכי על" הקודם שלי גווע, החלטתי לפתוח עוד אחד על נושא אחר כי לצערי הבכי מסביב למשחק הזה לא נפסק לרגע.. לא ברור לי למה שחקנים בוכים על שחקנים אחרים שמשתמשים בסטינגרים וקוראים להם סטינגר נובז. על מה הבכי ? לא ברור לי. זה לא איזה סופר-טיל או משהו כזה. נכון, יש לו לוק און אוטומאטי והוא שגר ושכח, בדיוק כמו בחיים האמיתיים אגב, אבל חוץ מזה הוא לא OP או משהו כזה. הוא נפגע מכל הקאונטר-מז'רס, יאבד עקיבה אם הטייס משחרר מוץ, הטווח שלו קצר מאוד וברוב המקרים גם אין סיכוי להפיל כלי טיס עם טיל אחד וחייבים לשגר שניים ולפעמים שלושה. אז למה אנשים בוכים על זה ? זה איזה משהו ממשחקים קודמים בסדרה (אני לא יודע, התחלתי לשחק באטלפילד רק בגרסא 4) ?

    • 9 תגובות
    • 2.4k צפיות
  7. מחפש משחק מטוסים ארקדי כמו WINGS OF WAR לאבא שלי - לא קשה אבל עם גרפיקה טובה אקשן והמון כיף . כמה שיותר חדש מקווה לקבל את עזרתכם דרך אגב יש לו 6600 GT ו 1 גיגה זיכרון על AMD 939

    • 17 תגובות
    • 2.4k צפיות
  8. Started by david11,

    משחק מ YNET קישור חמוד מאוד , מארבעת היסודות יוצרים ובוראים את העולם ע"י צרופים של אלמנטים http://y.net-games.co.il/game/puzzle/402/?utm_source=ynet&utm_medium=computer&utm_campaign=article_dok_Games

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  9. היי, אשמח לשמוע על המלצות למשחקים למחשב הביתי שמאפשרים ל2 אנשים לשחק יחד על אותו מחשב \ מסך נגד המחשב. אני משחק את הסדרה של might and magic לאורך השנים ודי נהנה, אבל אני מחפש משחקים נוספים (פחות מעולם הספורט - יותר הרפתקאות, יריות וכו'). הדגש הוא 2 שחקנים ביחד על אותו מחשב. תודה רבה! רם

  10. אני צריך חנות טובה למשחקי מחשב במנהטן , אם אתם מכירים אחת כזאת בבקשה תרשמו את השם או את הכתובת , וזה יעזור לי מאוד .

    • 7 תגובות
    • 2.4k צפיות
  11. Started by taimor,

    היום קיבלתי הזמנה לבטא, אם אתם שואלים זכיתי בCDKEY ע"י זה שהתמונה שצילמתי לתחרות זכתה טוב אז מי בבטא נריץ אחרי שאני אחזור הביתה משחק ? ? (בנתיים אני מוריד אבל בקרוב תמונות )

    • 24 תגובות
    • 2.4k צפיות
  12. Started by Black_Citadel,

    סיפור מעניין, מסתבר שTEKKEN הגיע לרמה כזאת גבוהה בזכות חוזה ארוך טווח שחתמה NAMCO עם SONY. החוזה אמר שNAMCO תייצר את סדרת משחקי הטקן שלה לפלייסטיישן בלבד במשך 10 שנים, ובתמורה תשלם לה SONY סכום נכבד שישמש למימון הפיתוח של המשחק בעיקר. בעוד כשנה, החוזה מסתיים, וNAMCO תחל לייצר את סדרת הTEKKEN לכל הקונסולות, וכנראה גם למחשב. cheers

    • 23 תגובות
    • 2.4k צפיות
  13. Started by LazyBoy,

    פשוט הזוי.. http://www.gamespot.com/news/6327427/minecraft-studio-target-of-legal-action-from-bethesda

    • 21 תגובות
    • 2.4k צפיות
  14. סוף סוף נפטרתי מהמחשב הישן שלי שנמצא אצלי מכיתה ג' ... היום קנו לי מחשב חדש , אני לא מבין כלום במחשבים , אני רק מתקין משחקים ומשחק , אבל במחשב הקודם שלי 90% מהמשחקים שנסיתי להפעיל לא עבדו :-\ ,סוף סוף הגיע אליי המחשב אחרי המתנה של שבוע כל השבוע התרגשתי וסוף סוף קיבלתי את המחשבב אז יאללה תמליצו על משחקים חדשים שיצאו בזמן האחרון!!!!!!! זה החומרה של המחשב שלי : תגידו לי אם זה טוב או לא העיקר מפעיל את המשחקים החדשים של היום כי זה מחשב חדש !! Pentium D 2.4GHz 512RAM Geforce 6200

    • 25 תגובות
    • 2.4k צפיות
  15. חנות פלטפורמת ה-Steam מציינת את השקת הסרט החדש בסדרת 'מלחמת הכוכבים' ומציעה כמה הנחות שכדאי לכם לבדוק לכתבה

  16. Started by Kobi Harosh,

    HwZOne Night Cup 3Vs3 שלום לכלל שחקניי B02 . " חופש משעמם !!!!! אז אנחנו נעשה לילה לבן " .... ברצוננו להודיע על פתיחת קאפ מהנה וחדש , HwZOne Night Cup בלילה בין שישי לשבת 09.08-10.08 יתקיים קאפ 3 נגד 3 , הקאפ יתחיל בליל שישי בשעה 00:00 וימשך עד השעה 02:00 שבסופו יתקיים גמר . בסיום הקאפ יוענק לקבוצה המנצחת CAMO בצבע שהיא תבחר או CLASS DLC. חוקים : *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 15 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 15 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן ל…

    • 14 תגובות
    • 2.4k צפיות
  17. בלאק אופס 2 תחרותי? איך נכנסים, ממה מתחילים, מה עושים? נהנים לשחק בלאק אופס 2 בפאבליק? תמיד מגיעים לתוצאות גבוהות, או לפחות נהנים מהמשחק? חשבתם על להתקדם ולשחק במשחק יותר מאוזן, תחרותי ומקצועי? זה המקום בשבילכם, באשכול זה אעבור על כל פרט ופרט בדרך שלכם אל התחרותיות והמקצועיות, מהדברים הבסיסיים ביותר כמו כניסה לטימספיק ועד לדברים המתקדמים יותר כמו פתיחת קלאנים, קאפים, גאטרים וטורנירים. חוקים תחרותיים, ותחרותי בבלאק אופס 2: קוד נתפס כמשחק תחרותי כבר מהמשחק הראשון, מה ההבדל בין תחרותי ולצורת המשחק בה אתם משחקים כיום? ההבדל הוא עצום, דבר ראשון המשחק נעשה בSEARCH AND DESTROY, עם הגבלות בנשקים ובעוד דברים שונים על מנת ליצור איזון וסוג של "ספורטיביות", …

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  18. Started by elyaz,

    כנראה שלא, אבל משום מה אני לא מצליח בקרבות שם... טוב זה קצת מביך... אבל אני משחק על רמת קושי normal, ופשוט לא מצליח לעשות משימות אני עכשיו במשימה של הטירה ב redcliff, הדמות שלי בדרך כלל עם קשת, ועם אליסטייר sten והכלב, וזה עדיין לא הולך יש איזה דרך לנצח בקרבות שפיספסתי? הכנסתי בטקטיקה לכל הדמויות שאם הבריאות מתחת ל 25 שיישתו משהו.. עדיין אחרי קצת זמן כולם מתים לי זה ממש מתסכל-זה פשוט משחק מעולה ולא בא לי לשחק את כל המשחק על הרמה הקלה תודה מראש דרך אגב- למה אין דיןן ראשי?

    • 14 תגובות
    • 2.4k צפיות
  19. Started by ofer_mat,

    למה לא יוצאים משחקים נורמלים כבר הרבה זמן? שמתם לב או שרק אני תקוע ב Command & Conquer 3 Kane's Wrath שנים.... מתי יוצאים משחקי אסטרטגיה טובים או מה יש לכם להמליץ על אלה שיצאו

    • 23 תגובות
    • 2.4k צפיות
  20. לא מצאתי "קהילה" ישראלית עדיין ל world of warcraft , מה שמאוד הפתיע אותי אישית, אני מוכן לשלם ולהעביר את הדמות הראשית שלי לשרת עם הרבה ישראלים , או שכולם יפתחו דמויות חדשות ויתפתחו ביחד.. אז אני אשמח אם כל אחד ירשום פרטים על השרת שלו , ואולי כולנו נחליט על שרת ביחד (מדובר על הגרסה האירופית כמובן) להלן, הפרטים שלי - (יהיה נחמד אם כולם ירשמו בפורמט שמכיל את כל הפרטים הבאים בבקשה) - סוג שרת : PVE-RPG - שם השרת : steamwheedle cartel - צד : ALLIANCE - פרטי חיבור : פינג ממוצע במשחק 100-200 (24/7), חיבור בכבלים ללא חייגן, דרך 013, חבילה של 1.5 רגילה. - פרטי דמויות : כרגע אני די "מתחיל" אז יש לי רק דמות ראשית אחת - human warlock בשם kajero (נכון לרגעים אלו - LVL 3…

    • 3 תגובות
    • 2.4k צפיות
  21. עדיין נשאר לכם תקציב? המבצעים של Steam ממשיכים להגיע בערימות ולא מראים שום כוונה להאט לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%a9%d7%9c-steam-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%a9%d7%9c%d7%99%d7%a9%d7%99/

    • 17 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. Started by swisaman,

    היי, שיחקתי קצת במשחק בתקופה שהוא יצא ולא היו הרבה מודים באותה תקופה. בעיקרון אני אתקין את המשחק בשעות הקרובות ואשמח לקבל פה המלצות על מודים טובים(שאתם אוהבים וישפרו את חווית המשחק) והורדה לאותו מוד אם אפשר תודה.

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  23. Started by matan_18,

    אני נמצא בעיר השנייה..ובהתחלה היה לי מקום אחד שהייתי מקבל משימות לבצע (הוא סומן במפה באות A)ושהתחלתי לעשות את המשימות אז פתאום אני רואה שנהיו לי עוד שתי מקומות שאני יכול לקבל משימות..אני צריך לעשות את כל המשימות שכל המקומות האלה נותנים לי (כלומר לציית ל 3 המקומות ולבצע את כל המשימות שכל אחד נותן) או שאני יכול להמשיך לקבל משימות ממקום אחד...ואני יבצע את כל המשימות שהוא יגיד לי אז אני יעבור עיר מבלי שביצעתי משימות בשני המקומות האחרים?

    • 9 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. Started by Rob Halford,

    היום מצאתי אותו, כתוב שהוא מסדר את הבעיות עם כרטיסי Voodoo וגם משנה חלק מההגדרות של הנשקים, הוא גם מתקן חלק מהבעיות עם משחק הרשת ועוד כמה דברים קטנים לינק: ftp://212.20.149.111/ingame/planetquake/temp/ut2003-demo-patch-1rc4.exe

    • 19 תגובות
    • 2.4k צפיות
  25. מישהו שם לב להבדלים האלה? המשחק הישראלי ממש הרבה יותר התקפי, הם בכלל לא מסתערים, הם רק יושבים ומחכים! כמעט כל המשחקים איתם מסתיימים בהפסד של הצד התוקף.. במשחקים בשרתים זרים (בעיקר BC2) אני משיג תוצאות טובות בהרבה למרות הפינג אז אולי הגיע הזמן לנסות את מזלי ב- :DreamHack

    • 15 תגובות
    • 2.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים