משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%a0%d7%a8%d7%90%d7%94-borderlands-%d7%91%d7%aa%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%a8%d7%a4%d7%aa%d7%a7%d7%90%d7%95%d7%aa/
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לסופי השבוע אחרי ששיחקתי בcall of duty ' battelfield ועוד כמה נוספים הייתי רוצה להתנסות במשחק יריות ברשת. אני לא מבין את הקונספט עד הסוף.... האם אני צריך לקנות משחק מקורי כמו call of duty או שיש מחקים online שאפשר לשלם על השירות בלי לקנות את המשחק עצמו. אשמח להסבר קצר והמלצה. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. קודם כל המפרט למקרה שזה קשור: 970G1 עם OC I7 3820 OC 4.6 16GB זיכרון דרייברים מעודכנים אני משחק על הגדרות מקסימליות ניסיתי להוריד את הפילטרים ולשחק איתם זה לא שינה דבר המשחק עובד על 60FPS עם נפילות ל 46 מה שגורם לתקיעות כאלה מעצבנות. האם יש לזה פתרון או שעוד לא שחררו איזה פאצ'?
-
- 24 תגובות
- 4.8k צפיות
-
-
אני עומד כרגע על 168 שעות... סתם מעניין אותי לדעת איפה אני עומד ביחס לאחרים.
-
- 20 תגובות
- 6.5k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/dragon-age-inquisition-%d7%94%d7%a7%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%a7-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94/
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.dsogaming.com/news/new-details-for-baldurs-gate-enhanced-edition-2d-graphics-mod-friendlyincoming-first-screenshots/ http://www.rpgwatch.com/show/newsbit?newsbit=19256 אני לא ממש מבין מה הם יכולים לעשות עם מנוע ה - INFINITY הענתיקה שיצדיק שחרור מחודש של המשחק אבל נראה כבר. אגב, מתוכננת גרסה חדשה גם למשחק השני בסדרה בהמשך (שתי הגרסאות יכללו את ההרחבות כמובן).
-
- 77 תגובות
- 52.8k צפיות
- 1 follower
-
-
מה קורה וזה? (מומלץ לצפות על האיכות הכי גבוהה) תראו ולא תתחרטו. עצות ותגובות יתקבלו בשמחה רבה!
-
- 8 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
משחק האסטרטגיה היפני Valkyria Chronicles קיבל לאחרונה פורט (מוצלח מאוד) למחשב, ולפניכם הביקורת על המשחק
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, לא הבנתי את זה כל כך .. אם אני קונה דרך סטים ואם אני קונה דרך יו פליי זה שתי דברים שונים ? אני לא יוכל לשחק עם אנשים שקנו מיו פליי אם אני קונה מסטים או שאיך זה הולך ?
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://kotaku.com/you-can-play-grand-theft-auto-v-in-first-person-on-pc-p-1654505013?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Twitter&utm_source=Kotaku_Twitter&utm_medium=Socialflow http://www.polygon.com/2014/11/4/7155485/gta-5-first-person-mode-confirmed-4k אז מה אתם אומרים? נשמע שרוקסטאר אשכרה עובדים על המשחק, אולי בכל זאת לא נקבל פורט נוראי. לדעתי הגוף ראשון קצת מאבד מה-"GTA"יות של המשחק, אבל עדיין מגניב רצח וזה רק אפשרות למי שרוצה חווית מירוץ \ FPS \ באטלפילד תמיכה ב-4K נשמע אדיר, מקווה שהטקסטורות והפירוט יהיו משופרים, וכמובן שירוץ טוב. הנה הטריילר:
-
- 32 תגובות
- 7.9k צפיות
- 1 follower
-
-
אחד הנושאים הכי מעניינים (באופן אישי) בתעשייה היום! תהנו חברים!
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/gta-v-%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%9e%d7%95%d7%a4%d7%aa-%d7%92%d7%9d-%d7%91%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9/
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
בסגנון רד אלרד 2 גנרלס אג׳ אוף אמפייר תודה
-
- 27 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
סיימתי את הקמפיין מזמן ואני רוצה לחזר לשחק את ההרחבה.. מישהו יודע איך עושים שמירה מהירה וטעינה מהירה בלי להיכנס לתפריט כל הזמן? קניתי את ההרחבה האחרונה שיצאה, של הצבא האמריקאי.. זה הרחבה רק למולטיפלייר? החלפתי כרטיס מסך השבוע, מ 770 ל 970 g1. ב770 הייתי מקבל במשחק fps מעל 60, עכשיו עם הכרטיס החדש אני מקבל 40 לפעמים יורד ל30.. במשחקים אחרים זה לא קורה. מישהו יודע מה הסיבה? תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 971 צפיות
-
-
ואללה אני רואה אירועי ענק בחול של לאן , תחרויות פרסים וכו' . האם ישנם נסים כאלה גם בארץ הקודש?
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
נכנסתי עכשיו למולטי בדפדפן וקיבלתי הודעה על גישה מוקדמת להרחבה החדשה Final Stand. לא מצאתי כאן דיון עליה ודי מוזר שלא שמעתי עליה לאחרונה כי תמיד דיברו כאן על הרחבות שהולכות לצאת, במיוחד שבועיים לפני התאריך המיועד. העדכון שוקל 2.09GB יורד יחסית מהר. מישהו כאן עדכן את ההרחבה והספיק לשחק?
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
לפי מחקר עדכני, המערכת הייחודית מבית וואלב שמאפשרת למפתחים לשווק משחקים בגירסאות מוקדמות בתשלום מאופיינת במספר קטן במיוחד של כותרים שמבשילים לכדי מוצרים סופיים ורשמיים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%97%d7%a7%d7%a8-%d7%a4%d7%9c%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%94-early-access-%d7%a9%d7%9c-%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%aa%d7%a8%d7%95%d7%9e%d7%9e%d7%aa/
-
- 24 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%9a-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94%d7%9b%d7%a1-%d7%94%d7%a8%d7%a9/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/far-cry-4-%d7%94%d7%94%d7%a9%d7%a7%d7%94-%d7%a2%d7%91%d7%a8%d7%94-%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9d/
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
הפעם פיצלתי לשני חלקים פשוט בגלל הכמות. זה ארגז ענק. והיו עוד דברים שלא נכנסו! תהנו חברים
-
- 0 תגובות
- 904 צפיות
-
-
הטים ספיק שלנו חזר לפעולה, כולכם מוזמנים לחזור לכתובת הבאה: ts.hwzone.co.il כידוע לכם ההרחבה היום נכנסה לתוקף חכו לשרתים עד שיתעדכנו ונוכל לשחק ביחד!
-
- 3 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
הגיע לי היום מחשב חדש שקניתי i5 4690 16gb RAM sapphire r9 290 עכשיו הורדתי את הדרייבר המעודכן ביותר הפעלתי את battlefield 4 ו crysis 2 בשניהם הfps לא עולה מ20 בהגדרות Ultra יש לציין שהמסך שיש לי הוא מדגם ישן עם חיבור vga שמחובר ללוח האם אני מנחש נכון וזה מה שגורים לבעיה?(המסך שמחובר ללוח האם?) תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%96%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-nvidia-%d7%a0%d7%9b%d7%a0%d7%a1-%d7%9c%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9a-%d7%92%d7%91/
-
- 0 תגובות
- 969 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/battlefield-hardline-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a1%d7%a8%d7%98-%d7%a4%d7%a9%d7%a2/
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/final-fantasy-xiii-2-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%92%d7%9d-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%a1%d7%95%d7%a3-%d7%a1%d7%95%d7%a3/
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-


