משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
לא פעם ולא פעמיים אנחנו שומעים (ואפילו זורקים בעצמינו לאוויר) מספרים כמו 15 , 6 , 30 שמתייחסים לכמה שעות לוקח לעבור את הסינגל פלייר. אבל לא ראיתי שנשאלה שאלה "איך בכלל מודדים את זה?" הרי כול אחד עובר בקצב שלו וכמובן שלעבור את COD4 על VETERAN יקח יותר מאשר על הרמה הכי נמוכה. אז איך באמת מודדים את המספר שעות האלה?
-
- 38 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
חבילה חדשה הושקה לרגל צאתו של העיבוד הקולנועי עבור המותג המצליח מבית Ubisoft, ומציעה לכם להיזכר או להשלים פערים בכל הנוגע לעלילות המתנקשים ההיסטוריים לכתבה
-
- 14 תגובות
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
אחרי הרבה זמן שחיכיתי לו , הוא יצא !! להורדה המשחק פשוט מדהים , הגרפיקה מעולה ... הסאונד עוד יותר . ולמשל ה Drag Race הוא לא פשוט , הכל תלוי איך מעבירים הילוך בזמן ... אין שם אוטמט . שיחקו אותה
-
- 21 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אחלה משחק! ממולץ ולא נותן לי LOW FPS!!! גם עם GF2 GTS
-
- 11 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
יש דרך להחליף את המנגינה לזו של מורווינד?
-
- 11 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
הבוקר הוכרז על משחק המרוצים החדש של אלקטרוניק הרטס. נראה כי המשחק הייה משעמם כל הההבדל, הוא שמשחק החדש, הוסיפו את המשטרה שתרדוף אחריחם, ואתם תצטרכו להיות הנהגים הכי נרדפים בשביל המשטרה. ביקורת ראשונית על המשחק- http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=83198
-
ראיתי האתר WWW.TECHNO.CO.IL את הלינקים האלה אשר מביאים תוספות ל GTA3 (אגב הם חוקיים) לכן חשבתי להביא גם לאתר הזה את הלינקים בבקשה מצאתי את זה באיזה אתר מאוד מומלץ : סקינים http://www.gtaskins.com/download/one-x787251_victim.bmp http://www.gtaskins.com/download/davedoom518169_copy_of_player.bmp http://www.gtaskins.com/download/madx519194_madx-mib.bmp http://www.gtaskins.com/download/madx593171_madx-mask2.bmp http://www.gtaskins.com/download/madx660137_madx-mask.bmp http://www.gtaskins.com/download/awwwhellsno533191_darthmaul.bmp http://www.gtaskins.com/download/awwwhellsno684182_guerrilaterrorist.bmp http://www.gtaskins.com/download/awwwhellsno602101_robber1.bmp …
-
- 19 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
חברים בדיוק סיימתי את קרייסיס 3 ואני צריך המלצה למשחק חדש. מחפש משהו בסגנון bf3 אם יש, חשוב לציין שבתור זונת גרפיקה ;D כמו שקוראים לזה החברה אני מחפש משחק עם גרפיקה כמה שיותר יפה/כבדה. פחות התחברתי לבורדלנדס 2 או היטמן למשל, fc3 יפה אבל גם קצת ילדותי.
-
- 21 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
מישהו מכיר תוכנה כזאת שהיא פשוטה להבנה יציבה אמינה והעיקר עובדת? לינק יתקבל בברכה תודה.
-
- 6 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
משחק המירוצים האיכותי של סטודיו Codemasters משנת 2012 זמין באופן חופשי, אך לזמן מוגבל בהחלט לכתבה
-
- 11 תגובות
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.civilization.com/ http://www.vg247.com/2014/04/12/sid-meiers-civilization-beyond-earth-announced-as-spiritual-successor-to-alpha-centuari/
-
- 10 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/2005/09/15/news_6133335.html התמונה היא של שלט המשחק ולא של שלט ה-DVD! מוזר ביותר... [attachment deleted by admin]
-
- 23 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
חבר צרב לי את המשחק מ ISO.אח"כ העתקתי את הקראק לתיקיה המותקנת והפעלתי(הקראק עושה replace על הקובץ הרגיל).לאחר כמה שניות,אני נתקע בהודעה: Could not load OpenGL subsystem תוכלו כמוכן לראות למטה screen shot .. ברשותי כרטיס מסך Geforce 2 Ti 32MB עם דרייבר אחרון 2832 מתאריך 3.2002 האם משהוא נתקל כבר בתופעה זו?
-
- 7 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
מטרת האשכול היא לציין את האנשים שבלטו בקהילה בתקופה שהמשחק קיים (BO2).בשלב הזה כולם מעלים את האנשים הראויים לציון בקטגוריה מסויימת. בשלב אחרי זה בכל קטגוריה יבחרו 3 שעלו הכי הרבה בשלב הראשון ושלב הצבעות יתחיל כאשר יהיה אפשר להצביע רק ל3 בכל קטגוריה. הקטגוריות: השחקן הכי טוב בקהילה השחקן הכי קבוצתי בקהילה השחקן הכי רייגר בקהילה השחקן הכי חכם בקהילה השחקן הכי איימר בקהילה השחקן הכי טרולר בקהילה השחקן הכי פייר בקהילה השחקן הכי אהוב בקהילה השחקן הכי מצחיק בקהילה השחקן הכי שנוא בקהילה שחקן Sniper הכי טוב בקהילה שחקן SMG הכי טוב בקהילה שחקן Assault הכי טוב בקהילה הלידר הכי טוב בקהילה האדמין הכי טוב בקהילה הילד הכי חמוד בקהילה השחקן הכי overrated בקהילה * יו…
-
- 18 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני כל כך שמח לקבל סוף סוף את המייל הזה: סוף סוף ;D
-
- 16 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
http://d3c.ngz-network.de/e107_files/downloads/wallpapers/coming_for_you.jpg http://d3c.ngz-network.de/e107_files/downloads/wallpapers/doomguy.jpg http://d3c.ngz-network.de/e107_files/downloads/wallpapers/pain_and_suffering.jpg תראו איזה יופי חחח שמתי את הרקע הראשון אצלי!
-
- 21 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
נעלם לי הדם במשחק SOF2 , מישהו יודע למה? מה קרה? משהו???? כי זה ממש לא כיף לשחק ללא הדם והאלימות!!!!
-
- 16 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
היי אני נוסע לתערוכת המשחקים בלליפציג היום בלילה רציתי עצות לאיזה ביתנים\חלקים ללכת כי זה שטח של 160 אלף מטר ואין סיכוי שאני אכסה הכל אני מבטיח תמונות\סרטונים ככל האפשר ;D
-
- 38 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
מאז העידכון של 4 ג'יגה יש לי בעיה לפעמים בין משחק למשחק, פעם יותר פעם פחות. במעבר מפות הוא נתקע על LOADIN כל המסך שחור ואני שומע גם שכל המחשב מפסיק את המאמץ כאילו יצאתי מהמשחק. אבל בפועל הוא לא אומר שנתקעתי או משהו כזה לפי TM. ברגע שאני לוחץ לסגור את החלון של המשחק אז פתאום מופיע עוד למעלה את ה- SAVING ויוצא. למישהו עוד קורה דבר כזה ויודע לפתור? GTX470 עם דרייברים בטא החדשים.
-
- 15 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אין לי מושג למה זה קורה, יש לי את הדרייברים הכי עדכניים שיש.......... יש לי כרטיס מסך msi geforce 3 ti200 128mb והוא אמור להריץ את המשחק הזה יופי יופי......... ככה אני רואה כשאני משחק ברשת, אבל גם במשחק רגיל כל מה שקשור למים במשחק אני רואה ככה......... מוזר.... מישהו יכול לעזור? זה מבאס לאללה........
-
- 15 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
??? ??? התקנתי היום gta sa במחשב שלי ושאני לוחץ עליו הוא לא מגיב פשוט לא נכנס זה לא בעיה בdx מי שיודע שיגיד תגובות!!!!
-
- 2 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שעה אני מנסה להכנס לשרת שיש 9 אנשים וכל שניה אני מקבל קיק כי שומרים מקום לשחקן אחר כל הזמן זה קורה.. אפילו שאני בTS
-
- 6 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
כבר שנים שלא שיחקתי וממש בא לי תמליצו לי על איזה משהו מעניין לשחק שיעביר לי את הזמן בכייף מחשב 1.5 ג'יגה הרץ 250 מגה זכרון כרטיס מסך: גי פורס 4 כל משחק שהו העיקר שיהיה מעניין
-
- 25 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות את המשחק הנ"ל ושמעתי שיש בו כל מיני באגים. השאלה שלי היא האם דרך המשחק אפשר לעשות UPDATE וזה מתקן\מתקין את הפאצים לכל הבאגים שיש בו או שצריך לעשות את זה לבד.
-
- 15 תגובות
- 2.5k צפיות
-


