עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום לכל חברי קהילת HWzone ולקהילת הגיימינג של HWzone בפרט. במידה ותמיד חלמתם ליצור או להיות גיבור על, סוני נותנת לכם את האפשרות לעשות זאת - בחינם. עצבו דמות של גיבור או של רשע וצאו להגן\לכבוש את העולם יחס עם חברים ברשת.המשחק הינו משחק עולם פתוח רב-משתתפים בו קיימות אפשרויות משחק רבות כאשר העיקריתהיא סדרה של משימות המסודרות בצורה כרונולוגית ומהוות עלילה מתמשכת. כסופר גיבור (או רשע),פתוח בעבורכם עולם שלם של אפשרויות בו תעזרו לאחרים, תשדרגו את יכולת השחקן שלכם על ידיעלייה בדרגות וכמובן תשתתפו בתחרויות מול הצד השני - תחרויות ה-PVP. הדיון הזה נפתח על מנת לשתף חוויות, לתת עצות ולעזור בכל הנוגע להמשחק המשחק זמין בחינם להורדה בשירות STEAM כאן: http://store.steampowered.com/ap…

    • 6 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. Started by Tzach_n,

    מניח שאתם מכירים את הבעיה הזו, באמצע המשחק הוא פשוט נתקע וזורק את השגיאה הזו. ממה שקראתי באינטרנט הפתרון היחיד הוא פשוט להריץ את הכרטיס בתדר סטוק בלי OC, אבל זה מעצבן, אני רוצה עוד קצת ביצועים יש פתרון אחר לדבר הזה?

    • 0 תגובות
    • 2.6k צפיות
  3. Started by JUNGLE,

    ראיתי את חבר שלי משחק והולכים שמה צחוקים מטורפים בונטרילו,אני רוצה גם,מאיפה אני משיג סידיקי למשחק בן 6 שנים?

    • 18 תגובות
    • 2.6k צפיות
  4. Started by anri,

    נתקעתי בקטע עם האליקופטר במיגדלור הזה, מה אני אמור לעשות ?? האליקופטר המזורגג הזה לא מזיז לו הבזוקה שאני יורה בו, וכל פעם אני מת... מה אני צריך לעשות בדיוק ?

    • 28 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. Started by jungle-man,

    קיבלתי הודעה במייל מorigin שהמייל שלי שונה בהצלחה, כמובן שלא שיניתי וכמובן שלא ניתן לעשות לוג אין לחשבון. לא מצאתי באתר שלהם איך ליצור איתם קשר במייל ולהסביר שהחשבון נפרץ. מישהו יכול לפרסם לינק או להסביר איך יוצרים איתם קשר תודה

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  6. Started by bbking,

    תמחקו את ההודעה

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. Started by KEoK,

    שם הקבוצה ready4action חברי הקבוצה fury bail brutality n1ne phuzioN SteamID STEAM_0:0:4356949 איש קשר: מולי פרטים ליצירת קשר (אימייל ופלאפון של נציג הקבוצה) http://imageshack.us/photo/my-images/862/2011121500001n.jpg/ muliyul@gmail.com עדכון - 2 דפקו. נראה מה יהיה. עריכה #2 יש שחקנים מחליפים והם רשומים למטה.

    • 13 תגובות
    • 2.6k צפיות
  8. אז ככה יש לי את המשחק וכל מי שרוצה את הכתובת שיפנה אליי בפרטי או בICQ או שאם מנהלי האתר ירשו אני יפרסם כאן את הכתובת (הרי זאת רק גרסאת ביטא) טוב אז ככה לידע כללי ההתקנה עצמה לוקחת בסביבות ה2 גיגה והמשחק עצמו אחרי ההתקנה בסביבות ה4 גיגה אני עצמי לא התקנתי את המשחק כי יש לי בעית מקום אז אני לא יכול לתת פרטים שלכם איציק ;D

    • 22 תגובות
    • 2.6k צפיות
  9. שלום... מחפש המלצות שיבדקו את כוחו של הכרטיס ע"פ המפרט המופיע בצד. מה מומלץ ואילו הגדרות ?

    • 37 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. Started by PayneBack3251,

    שלום רב לפני יומיים עברתי באחת החנויות וראיתי את המשחק battlefield 2142 אמרתי יאלה נקנה אבל הסתכלתי מאחורה באריזה היה רשום שצריך תשלום חודשי או תשלום על הרשמה משהו כזה...האם זה נכון ? כי חשבתי אני רק משלם 200 על המשחק וזהו. תודה מראש לעוזרים.

    • 25 תגובות
    • 2.6k צפיות
  11. Started by The Dom,

    יש לי battelfield special forces ויש לי שאלה די מטומטמת ( ) איך עולים דרגות??

  12. כמו שזה נראה קונסולה מטורפת, השאלה כמה זמן לאחר יציאת הPS3 המחשב "ישווה" את ביצועיו לקונסולה הזאת http://he.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3 יוצא ב17 לנובמבר 06

    • 37 תגובות
    • 2.6k צפיות
  13. יש המון אנשים שממש אוהבים את הסדרה הזו והם ישמחו לשמוע שהמשחק החדש שיקרא Soldier of Fortune: Pay Back יגיע בנובמבר לPS3, 360 וגם לPC. http://www.gamespot.com/news/6173213.html?tag=latestnews;title;0

    • 32 תגובות
    • 2.6k צפיות
  14. Started by Monte,

    הנהלת CS:GO HWZONE מאחלת חג שמח לכל שחקני הקהילה! נשמח לראותכם בשרתים

    • 6 תגובות
    • 2.6k צפיות
  15. איך קוראים למשחק הזה שצריך לשבור את כל הלבנים למעלה ויורדים בונוסים ששוברים ואז גם עוברים שלבים וזה ניהיה יותר קשה משחק פשוט ויפה שכחתי מה שמו

    • 20 תגובות
    • 2.6k צפיות
  16. לאחר הצלחתנו בסרטון באסים בבאגז', ישבנו וחשבנו בצוות הערוץ מה אפשר לעשות ? איזה דמות אפשר לקחת שהרבה מכירים ולהעתיק אותה לBF ? אז מצאנו את הדמות, והיא יניר האחמ"ש (לראות את המקורי למי שלא מכיר לפני שרואים את שלנו) דעה אישית שלי בתור מנהל הערוץ, הסרטון לפי דעתי יצא נחמד ולא יותר, אך זה לא יקרה יותר ומעטה והלאה נפציץ בסרטונים אך אני מפרסם בכל מקרה על מנת לקבל תגובות בונות מכם, הצופים צפייה מהנה -

    • 16 תגובות
    • 2.6k צפיות
  17. Started by DXT,

    http://205.252.89.234/hitman2demo.zip זה חדש? כי משום מה אני לא זוכר הכרזה או פרסום של הדמו של היטמן 2... :-\

    • 20 תגובות
    • 2.5k צפיות
  18. Started by Guyn,

    למי שעדיין לא שמע: EA נאלצה להכריז השבוע על משחק חדש בסדרת C&C הוותיקה. למה נאלצה? מכיוון שכביכול המידע התגלה "בטעות", כאשר עלה לאוויר אתר משחק ההמשך. אז למרות ההודאה בכך שמפותח משחק המשך, EA לא מוכנים לחשוף פרטים כרגע. הנה מה שאנחנו כן יודעים: * המשחק יפותח ע"י סטודיו חדש, שיורכב מחברי של שלוש חטיבות שונות: לוס אנג'לס, טקסס ושנגחאי. אלה יאוחדו תחת השם "Victory Games". * ראש צוות הפיתוח החדש יהיה ג'ון ואן קנגהאם. אם השם הזה נשמע לכם מוכר, זה מכיוון שבעבר היה אחראי על הקמת New World Computing שפיתחה את Heroes 1-4, עד פשיטת הרגל ב-2003. * מדובר במשחק שישתייך לסדרת C&C, כאשר ההתמקדות העיקרית כפי שהיה עד היום- תהיה במחשב האישי. לקריאה נוספת: http://www.gameinfo…

    • 7 תגובות
    • 2.5k צפיות
  19. Started by Tanya,

    הי חשבתי לקנות לעצמי איזה משחק Tycoon [מהרציניים יותר], אני מחפשת משהו מסובך שיספיק להרבה זמן. עם הרבה אפשרויות, שלא ייגמר מהר. מעניין אותי ה-ZOO וה-Roller Coster... על איזה אתם ממליצים?

    • 17 תגובות
    • 2.5k צפיות
  20. Started by johnysade,

    שלום לכולם הסרטון הראשון הוא טריילר שערכתי והשני מונטג אם אהבתם תנו בלייק וסאב

    • 0 תגובות
    • 2.5k צפיות
  21. Started by R0ck,

    השמיים המציאותיים ביותר שנראו אי-פעם. http://pcmedia.ign.com/pc/image/stalker_021704_002.jpg http://pcmedia.ign.com/pc/image/stalker_021704_004.jpg http://pcmedia.ign.com/pc/image/stalkerOL_111003_002.jpg מנוע גרפי מרשים במיוחד. http://pcmedia.ign.com/pc/image/STALKER_102303_002.jpg http://pcmedia.ign.com/pc/image/stalker_082803_010.jpg http://pcmedia.ign.com/pc/image/stalker_031203_002.jpg ועוד... מומלץ לצפות בטריילרים ובעשרות התמונות הנוספות שפורסמו. מועד השחרור הנקוב הוא ה 14 לספטמבר, השנה. בתקווה שבניגוד ל HL II, הוא לא יאכזב.

    • 28 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. כותרת.. ואם כן מה הדרישות מערכת שלו אם מישהו יודע?

    • 24 תגובות
    • 2.5k צפיות
  23. אל תדאגו אין כאן תוכן בסגנון פורנו אבל המחשק מבוסס +- על אותם האלמנטים של הMORTAL KOMBAT רק עם כמה שינויים קטנים , במשחק אין גברים בכלל ויש רק דוגמניות ככה שאני חושב שזה יעניין הרבה מאוד אנשים כאן תהנו ;D

    • 13 תגובות
    • 2.5k צפיות
  24. Started by rikus,

    מסתבר שיש לא מעט ואולי אפילו טובים- THRONE OF DARKNESS http://www.mobygames.com/game/windows/throne-of-darkness/screenshots/gameShotId,93117/ אם אתם מכירים כאלה, אבל רק נדירים/לא מוכרים בבקשה ואם הם טובים אז אדרבא.

    • 3 תגובות
    • 2.5k צפיות
  25. Started by KoM,

    יש למישהו את הקוד המיוחל? ???

    • 9 תגובות
    • 2.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים